Dziś jest: Niedziela, 19 maja 2019, godzina 18:37
zaloguj się :

Odpowiedź

Temat: zielony

Rikes
Wiadomość [#1]: 04.03.2010 o 17:17

Konto skasowane

witam wlasnie kupilem sobie diablo 2 ale niestety jestem zupelnie zielony co do tej gry i chodzi o to jaka byscie mi radzili wybrac klase, jakie drzewka talentow i jak rozkladac punkty statystyk z gory dzieki za pomoc

Chobits
Wiadomość [#2]: 04.03.2010 o 21:15

Konto skasowane

czarodziejka
pkt statystyk - duzo zywotnosci, troche energii i sily pod przedmioty, zrecznosci nic
dzewko umiejetnosci - po 1 punkcie na teleport i cieplo, reszta w zamieć i umiejetnosci ktore zwiekszaja obrazenia zamieci - jak grasz na battlenecie, a jak na singlu to troche mniej daj w bonusy do zamieci, a zamist tego daj w meteor albo blyskawice
po itemki se lataj najlepiej na mefisto jak dojdziesz do aktu 3 to tam poznajdujesz porzadne rzeczy
taka postacia bedziesz sobie latwo mogl poznajdywac troche fajnych rzeczy i potem bedzie ci latwiej robic kolejne

DonMateo
Wiadomość [#3]: 04.03.2010 o 22:03

Konto skasowane

Jak masz cierpliwość i chęci w lataniu na mefa ~50razy na 2 godz, to nie mam pytań.
Nie lepiej by było zrobić necro summonera? Śmieci można kupić nawet u akary, czy innego npca (byleby miały +skill do przywołań, opcjonalnie +hp)
Bez stresu samemu przejdzie calutką grę.
http://forum.battlenet(...)cID=8204
Poczytaj o rozdaniu skilli, bo mi sie nie chce wszystkiego wypisywać co i jak.

TEAMWORK
means a lot of mindless morons doing exactly what the boss says.

Lastfm.pl
Rikes
Wiadomość [#4]: 05.03.2010 o 17:21

Konto skasowane

dzieki smiley.gif

no zrobilem sobie tego nekromante i pakuje w ożywianie szkieletów
tylko nie wiem ile mam tego w to pakowac czy moze teraz w ulepszenie ich bo 6 pkt talentow wsadzilem w ozywianie

DonMateo
Wiadomość [#5]: 06.03.2010 o 14:35

Konto skasowane

20 Skeleton Mastery
20 Skeleton Warriors (czy jak to tam?)
20 Skeleton mage**
1 Clay Golem
1 Golem mastery
1 Summin Resist

TEAMWORK

Lastfm.pl
Rikes