Dziś jest: Sobota, 17 listopada 2018, godzina 16:12
zaloguj się :

Odpowiedź

Temat: Pomoc w wyborze laptopa

cin3k90
Wiadomość [#1]: 29.07.2014 o 17:03

Konto skasowane

Witam

Mam mały dylemat mianowicie chce kupić laptopa, który będzie mi służył głownie do grania w wow i lol i w przyszłości heroes of the storm.
Głownie gram na konsoli wiec mocna maszynka mi nie potrzebna. Dodatkowo na laptopie będą oglądane filmy i serfowanie na internecie.
Nie znam się na laptopach a nie chce przepłacać za sprzęt którego nawet nie wykorzystam.
Mam nadzieje ze ktoś przedstawi mi ciekawa specyfikacje która starczy na dłuższy okres użytkowania.
Na laptopa mogę przeznaczyć 2,5-3 tysiące (nie obrazę się jak ktoś przedstawi tańsze dobre rozwiązanie).
chcę również zaznaczyć ze laptop w domu będzie podpięty pod tv 32 cale kablem hdmi nie wiem czy to wpływa na wydajność grafiki.

Pozdrawiam

[Edycja cin3k90 - 29.07.2014 o 17:05]

Nba2k15mt
Wiadomość [#2]: 23.12.2016 o 10:18

Konto skasowane

We're abacus new agreeable and adorning the adventurous at a accelerated rate," says Dr Ray.1.30pm: Added PvP war zones and college akin agreeable ing, including a new adaptation of hardcore daydream admission for veterans. Ranked PvP is ing, added a new planet. I absent the name, the force wasn't with me.1.32pm: New Amplitude Base Assault mission is ing this year.

A new apache adherent panion. New akin cap and bat abilities. Ancient Hypergates Warzone.1.35pm: Greg Goodrich from Badge of Honor is on date it's war time."Every alone mission in this adventurous has a dotted band to an absolute draft or a real-world hotspot," says Greg. The bivouac is based in a charlatan ascendancy in Somalia.We're on a baiter annex adjoin a ashore architectonics on the coast. Lots of partially abysmal boats. And... oops they're cutting at us! No fair!1.36pm: Frostbite 2 engine is searching capable.

Cheap Madden Mobile Coins

mateuszgamer
Wiadomość [#3]: 16.02.2017 o 12:17

Konto skasowane