Dziś jest: Środa, 26 czerwca 2019, godzina 12:03
zaloguj się :
FORUM Battlenet.pl FORUM Forum WarCraft III Pomoc odsprzedaż W3 i cd-key

Odpowiedź

Temat: odsprzedaż W3 i cd-key

slaweq89
Wiadomość [#1]: 21.07.2014 o 12:29

Konto skasowane

Witam!

Chciałbym się do Was zwrócić z takim pytaniem, gdyż sam jestem zielony w temacie.

Znalazłem przy porządkowaniu szafy pudełka z W3 i dodatkiem FT; kiedyś dostałem w prezencie, ale jakoś wolałem Civ, nieważne. Chciałbym teraz odsprzedać za jakieś symboliczne parę groszy cd-key... Tylko z tego co pamiętam, chyba (nie jestem pewien) grałem krótko przez internet... Proszę o odpowiedź, czy mogę komuś odstąpić cd-key, czy muszę podać jakieś dane do utworzonego konta, jeśli tak to w jaki sposób je odnaleźć (to było tyle lat temu....), co najlepiej zrobić? Ktoś może będzie jeszcze miał przyjemność z gry przez net.

Pozdrawiam i dzęki za pomoc

Olos
Wiadomość [#2]: 21.07.2014 o 12:40

Konto skasowane

Jesli rejestrowałeś gre na stronie Battlenet'u to powinieneś temu komuś kto ją kupi dać też te dane. Jesli tego nie zrobiłes, a miałes jakieś konto do gry na Battle.necie to i tak chba po pół roku nie logowania się oni je usuwają, poza tym na jednym cd-keyu kont w grze można mieć chyba ile się chce. Więc nie jest to żaden problem.

[Edycja Olos - 21.07.2014 o 12:40]

" I think, therefore I am... I think."

Moderator Tablic Warcraft 3 i Moderator Globalny
slaweq89
Wiadomość [#3]: 21.07.2014 o 15:16

Konto skasowane

A zakładając ten mniej optymistyczny wariant - że założyłem konto, ale nie mam pojęcia na jakim mailu i nie jest możliwe podanie komuś danych? Jak ewentualnie to sprawdzić? Spróbować założyć konto na battlenet i przy odsprzedaży przekazac dane? Nie chce komuś opchnąć cd-keya z którego nie skorzysta,nawet za parę zł...

Olos
Wiadomość [#4]: 21.07.2014 o 20:21

Konto skasowane