Dziś jest: Środa, 18 października 2017, godzina 20:42
zaloguj się :

Odpowiedź

Temat: Pytanie odnosnie Ulduar

anarchi
Wiadomość [#1]: 12.02.2013 o 20:51

Hej mam takie nietypowe pytanie odnośnie tego raidu a mianowicie może troszkę opowiem o co mi chodzi, dziś robiłem sobie z randomami glory of ulduar raider 10 i przez moją głupotę nie zrobiłem jednego achi, a mianowicie "Iron Dwarf, Medium Rare (10 player)" i teraz nasuwa się moje pytanie, czy poradzę sobie kompletnie sam za te powiedzmy "12 godzin" które trzeba odczekać czy będę potrzebował spowrotem jakiegoś teamu który mi pomoże, proszę o porady co do tego achi, a jeszcze bardzo bym prosił o wyrozumiałość, nie jestem jakimś znawcą bądź super pro graczem, nie znam się zbytnio na tego typu kwestiach jeżeli chodzi o raidy, tak więc proszę nie pisać głupich komentarzy z typu trolingu, z góry dzięki za odpowiedź.

Dodam że gram warriorem arms/fury

PM Email
BlekDef
Wiadomość [#2]: 12.02.2013 o 21:02

Konto skasowane

Nie wiem, czy jest jakaś magiczna taktyka, ale podejrzewam, że przynajmniej jednej osoby będziesz potrzebować do pomocy z pierwszy bossem. Potem, jeśli wiesz jak bić te krasnoludy to może ewentualnie sobie sam poradzisz. W razie czego możesz się postarać, żeby pomagającą osobą był healer.

Każden, kto mowę swą ojczystą kala i jej ortografię umyślnie plugawi, bądź nauczyć się jej nie chce,
ten jest jak dziwka pospolita, co dupy głupocie daje w zamian dysmózgię otrzymując.

Last
To nie treść gier wywołuje przemoc tylko lagi, bugi, nieprzemyślane rozwiązania, kiepski support i inni gracze.
PM Email
ccichy
Wiadomość [#3]: 13.02.2013 o 07:33