Dziś jest: Czwartek, 19 lipca 2018, godzina 13:35
zaloguj się :


Odpowiedź

Temat: Samopoczucie ver. 3.11

Pierwsza     <<   <   ... | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | ...  >   >>     Ostatnia
Jey
Wiadomość [#2321]: 30.05.2016 o 12:54

Konto skasowane





skalniak?

Zander
Wiadomość [#2322]: 31.05.2016 o 20:51

Konto skasowane





Ja jestem bieda i zamówiłem sobie kompa składanego za 2500zł... na lepszego mnie nie stać, a stary już ma godziny do końca, nie mogłem dłużej zbierać sad.gif
Także jest sukces, że nie będę działał na tym samym kompie, który dostałem na 20 urodziny, yay potluczony.gif



"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." Abraham Lincoln

"Najpierw był sam większy penis. Potem doszły większe miecz/topór/maczuga/zamek/armia, które zastąpił w zeszłym stuleciu samochód. A teraz jeszcze oprócz fujary i auta porównuje się komputery. I kto szybciej stawia baraki EHEHEHEHEHEHEHEHHEHE" BlekDef, szakunec.
Kunta
Wiadomość [#2323]: 31.05.2016 o 23:40

Konto skasowane





Jey napisał
skalniak?


no norweg

Jey
Wiadomość [#2324]: 01.06.2016 o 11:34

Konto skasowane





dzieki, nie znalem zargonu Waszego....Skalniak...Skandynawiak? ;s nie dziwota, ze Cie wyje bal, ich to tam stac na takie cuda nawet jak sa na zasilku biggrin.gif

Vegosan
Wiadomość [#2325]: 02.06.2016 o 09:54

Konto skasowane





Pierdolic aerodynamike - pali mi 8,5l a wozi w środku caly dom




[quote]Duppon napisał
Przecież nikt nie ma wątpliwości że jedyne co was popycha do najeżdżania na SC2 to frustracja, że jest gra która wzbudza emocje
[/quote]
Jey
Wiadomość [#2326]: 02.06.2016 o 10:15

Konto skasowane





wooo nowy? fajny, kiedy gdzies jedziemy Pinki?

i tak gadam z Bandziorem Adrianie drogi....i sie zastanawiamy, czemu jeszcze nie robisz polskiej wersji bangbusa? bylbys milionerem, a komputerowo mozna powiekszyc penisa pozniej biggrin.gif true story

[Edycja Jey - 02.06.2016 o 10:17]

Vegosan
Wiadomość [#2327]: 02.06.2016 o 10:36

Konto skasowane





Jey napisał
wooo nowy? fajny, kiedy gdzies jedziemy Pinki?

i tak gadam z Bandziorem Adrianie drogi....i sie zastanawiamy, czemu jeszcze nie robisz polskiej wersji bangbusa? bylbys milionerem, a komputerowo mozna powiekszyc penisa pozniej biggrin.gif true story

[Edycja Jey - 02.06.2016 o 10:17]


Zarzuc propozycja i jedziemy nad jakieś jeziorko pogrillować itp coolgleamA.gif Ten to nie taki juz nowy ale rok go budowalem od zera. Teraz koncze budowac kolejnego bo w tym roku Norwegia,Grecja i Bulgaria mnie czeka , pokaze jak skoncze.Skurwiel znowu bedzie mnie kosztował kupe kasy ale mysle ze warto. Odnosnie bangbrosa - tez o tym myslalem diablotin.gif



[quote]Duppon napisał
Przecież nikt nie ma wątpliwości że jedyne co was popycha do najeżdżania na SC2 to frustracja, że jest gra która wzbudza emocje
[/quote]
Jey
Wiadomość [#2328]: 20.06.2016 o 16:37

Konto skasowane





od 17 czerwca mam raczej wolne weekendy smiley.gif

wymarlem, to pewnie przez Kunte zalozone jest TFUUUUU
http://codziennikfeministyczny.pl/

Krecik
Wiadomość [#2329]: 09.07.2016 o 22:40

Konto skasowane





co tam, widze przycichło troche tutaj



--- MODERATING SC & SC2 ---
:*
"kto mi wlezie i zrobi bajzel w norce pierdolnę łopatą!"
Be original, be yourself
SC2 Profile
Olos
Wiadomość [#2330]: 10.07.2016 o 01:54

Konto skasowane





troche(wulg.)owo Panie kret, ale co zrobić



" I think, therefore I am... I think."

Moderator Tablic Warcraft 3 i Moderator Globalny
Jey
Wiadomość [#2331]: 10.07.2016 o 08:42

Konto skasowane





jacek sie hajtnal...i to nie z facetem :O

Olos
Wiadomość [#2332]: 10.07.2016 o 20:59

Konto skasowane





Prokurator dziura w dupie ożeniony? Szkoda chłopa.



" I think, therefore I am... I think."

Moderator Tablic Warcraft 3 i Moderator Globalny
Master-Blaster
Wiadomość [#2333]: 19.07.2016 o 13:10

Konto skasowane





juz (wulg.) smutek na to forum wchodzic, tylko te jebane spamowe tematy o szambach i papierosach. czy jasnie panujacy nie moze czegos z tym zrobic w koncu?



Odi profanum vulgus et arceo
Olos
Wiadomość [#2334]: 19.07.2016 o 21:28

Konto skasowane





Master-Blaster napisał
juz (wulg.) smutek na to forum wchodzic, tylko te jebane spamowe tematy o szambach i papierosach. czy jasnie panujacy nie moze czegos z tym zrobic w koncu?

Nie wiem czy Elmo sie tym zajmuje jeszcze w ogóle. Tak w weekend myslałem zeby do niego skrobnac czy ma jakiąś kocepcje co z tym zrobić. Myslałem żeby moze połączyć stronke z forum tak jak ma to miejsce z forum cohones i stroną MMARocks. Gdzie można artykuły na stronie komentować z poziomu forum. Dołożyć może inne gry do działów. Chłopaki którzy sie bawią w edytory map Warcraft 3 i Starcraft 2 w tym Scarab siedza na własnym forum GoblinFactory i całkiem prężnie tam działają. Jakby ich zachęcić jakos do powrotu tutaj to forum by odżyło. Ale ja tu tylko sprzątam, a i ostatnio się za bardzo z tym nie męcze, a wchodze co drugi dzień na 5-10 minut.

A i pokaż wybranke serca Jaca.

[Edycja Olos - 19.07.2016 o 21:28]



" I think, therefore I am... I think."

Moderator Tablic Warcraft 3 i Moderator Globalny
Ultimate-Garn
Wiadomość [#2335]: 19.07.2016 o 23:33

Konto skasowane





Gdzie jest podforum Overwatcha ja się pytam.



Похваль се, чимколвек хцэш v 3.0 (1, 2, 3, 4 ... 23, 24, 25)
Jey
Wiadomość [#2336]: 20.07.2016 o 15:22

Konto skasowane





napierdzielacie w Pokemon Go parowki? (wiem, ze Jaco gra) a co z reszta? biggrin.gif

Master-Blaster
Wiadomość [#2337]: 21.07.2016 o 11:22

Konto skasowane





team instinct!



Odi profanum vulgus et arceo
Jey
Wiadomość [#2338]: 21.07.2016 o 15:04

Konto skasowane





Valor kuffa!

Twoj team wyglada mniej wiecej tak biggrin.gif
http://9gag.com/gag/aAPxAgE

Olos
Wiadomość [#2339]: 21.07.2016 o 20:27

Konto skasowane





#TeamMystic!



" I think, therefore I am... I think."

Moderator Tablic Warcraft 3 i Moderator Globalny
TheStructor
Wiadomość [#2340]: 27.07.2016 o 16:40

Konto skasowane





To ja skończę ten offtopik biggrin.gif
Samopoczucie : 0.5/10. Ogólnie (wulg.) smiley.gif
Nie chce ktoś bro zrobić w KRK? stawiam!

BTW zajawiłem się wakeboardem smiley.gif Pływa tu ktoś?

[Edycja TheStructor - 27.07.2016 o 16:40]



Wspaniale.
REKLAMA
Strona 117 z 122.
Pierwsza     <<   <   ... | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | ...  >   >>     Ostatnia
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :