Dziś jest: Poniedziałek, 24 lutego 2020, godzina 03:53
zaloguj się :


Odpowiedź

Temat: Diablo 3 - prezentacja gry dla prasy

Pierwsza     <<   <   ... | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |   >   >>     Ostatnia
Pedroxx
Wiadomość [#201]: 04.08.2011 o 15:03

Konto skasowane





No wiesz mamy filmik to na jego temat dyskutujemy. A pewnie jak wyjdzie beta/gra to sie wezmie tego wd i tak i tak:P

Lamorph
Wiadomość [#202]: 04.08.2011 o 15:15

Konto skasowane





Ja już wcześniej pisałem, że przetestuję każdą z klas, nawet mnicha :P I dopiero wtedy zdecyduję, którą będę kontynuował. Każdy ma jakieś kryterium, wg którego decyduje, którą postacią zacznie grę. Nie da się wystartować wszystkimi pięcioma naraz. Tak więc kilka sekund z filmiku może jak najbardziej zdecydować o tym, w jakiej kolejności zacznie się grać. Ale na pewno nie przesądzi o tym, czy dana klasa to jest coś dla mnie czy też nie.

maxim25
Wiadomość [#203]: 04.08.2011 o 16:03

Konto skasowane





troche myslalem nad tym wszystkim i sadze ze kolejna niespodzianka zamieci bedzie podanie ze np. bossy z poziomem trudnosci beda dostawac nowe skille...a co do samego 4 poziomu trudnosci moze to byc cos w stulu heroic z wowa...twarde sztuki gdzie bedzie trzeba je bic w party bo samemu bedzie bardzo ciezko nawet z super sprzetemsmiley.gif

Firnomir
Wiadomość [#204]: 04.08.2011 o 17:08

Konto skasowane





Aż takiej zrzynki z WoWa się spodziewasz? W sumie rozsądne, aczkolwiek mam nadzieję, że jeśli bossowie będą mieli inne skille, to nie będzie to po prostu mocniejsza wersja tych z normalnego poziomu trudności tylko coś, co zmieni walkę. Ogółem mimo, że to kalka, to w sumie mnie się podoba. Podobnie jak teorie, wedle której na Inferno walka sensowna będzie tylko w drużynie.

RaQ-HPL
Wiadomość [#205]: 04.08.2011 o 18:03

Konto skasowane





maxim25 napisał
troche myslalem nad tym wszystkim i sadze ze kolejna niespodzianka zamieci bedzie podanie ze np. bossy z poziomem trudnosci beda dostawac nowe skille...a co do samego 4 poziomu trudnosci moze to byc cos w stulu heroic z wowa...twarde sztuki gdzie bedzie trzeba je bic w party bo samemu bedzie bardzo ciezko nawet z super sprzetemsmiley.gif



Jak do tej pory, to powiedzieli, ze wszystko mozna zrobic solo.



[IMG]http://i292.photobucket.com/albums/mm32/drarmor/Cthulhu.jpg[/IMG]
Juelz
Wiadomość [#206]: 04.08.2011 o 18:56

Konto skasowane





można już zaabserwować w D3 że np 1000 pounder w połowie hp robi się czerwony i przyśpiesza , podobnych myków na pewno możemy się spodziewać po większości bossów

A co do klas to wiadomo że w bete każdy zagra każdą klasą i to po kilka razy ;p , ogłoszenie bety powinno być na dniach imo sama beta może za dopiero 2-3 tygodnie ale niedługo powinni ogłosić termin. Swoją drogą pamięta ktoś jak ogłaszali starcrafta bete to ile czasu było od podania daty do startu ?

[Edycja Juelz - 04.08.2011 o 18:57]

Rogal
Wiadomość [#207]: 04.08.2011 o 19:01

Konto skasowane





RaQ-HPL napisał
Jak do tej pory, to powiedzieli, ze wszystko mozna zrobic solo.


normal można solo, nightmare też da radę, ale hell raczej tylko party, kiedyś Bash coś takiego powiedział.
Teoretycznie podobnie jak w D2 o ile nie masz super sprzętu, więc nic nowego.

[Edycja Rogal - 04.08.2011 o 19:01]

MardukGD
Wiadomość [#208]: 04.08.2011 o 19:01

Konto skasowane





Wtedy nie ogłaszali terminu bety tylko od razu z nią wystartowali o ile dobrze pamiętam.

Juelz
Wiadomość [#209]: 04.08.2011 o 19:10

Konto skasowane





Trochę poszperałem w archiwum i 10 lutego 2010 ogłosili że beta będzie jeszcze w lutym a wystartowała tydzień później. Im bliżej tym trudniej się czeka . Jak jeszcze miałem studia a o becie nic nie mówili to było łatwo , sprawdzałem serwis raz na 2-3 dni i gitara. Teraz beta wisi w powietrzu , ja mam wakajce , pracuje przy kompie więc na serwisie jestem 10 razy dziennie ehhhh smash.gif

maxim25
Wiadomość [#210]: 04.08.2011 o 19:29

Konto skasowane





nie mowie ze bedzie trzeba robic party na inferno tylko jak solo dojscie do bossa i go zabicie zajmnie ci 30min a w party 10min a nagroda bedzie ta sama to dobrze sie zastanowisz czy sam czy z kims

Sok
Wiadomość [#211]: 04.08.2011 o 19:34

Konto skasowane





Co myślicie o tym że poziom Inferno odblokowuje się po przejściu Hella, i Wtedy będziemy mieli możliwość wyboru dodatkowo poziomu Inferno, całe 4 akty będą odblokowane tylko potwory będą mocniejsze smiley.gif (czyli taka opcja Heroic).



Battletag: Sok#1794 Jeśli chcesz pograć zapraszaj!
RaQ-HPL
Wiadomość [#212]: 04.08.2011 o 19:39

Konto skasowane





Rogal napisał
RaQ-HPL napisał
Jak do tej pory, to powiedzieli, ze wszystko mozna zrobic solo.


normal można solo, nightmare też da radę, ale hell raczej tylko party, kiedyś Bash coś takiego powiedział.
Teoretycznie podobnie jak w D2 o ile nie masz super sprzętu, więc nic nowego.

[Edycja Rogal - 04.08.2011 o 19:01]


W ktoryms z ostatnich wywiadow ktos z blizza powiedzial ze wszystko da sie wysolowac.



[IMG]http://i292.photobucket.com/albums/mm32/drarmor/Cthulhu.jpg[/IMG]
Juelz
Wiadomość [#213]: 04.08.2011 o 22:11

Konto skasowane





Jak dla mnie to super , za pierwszym przejściem gry będe chciał wykonać każdy queścik , odwiedzić każdą dziurę i wszystko odkryć powolutku a nie biegać z party od bossa do bossa ;p

Rogal
Wiadomość [#214]: 04.08.2011 o 22:25

Konto skasowane





RaQ-HPL napisał
W ktoryms z ostatnich wywiadow ktos z blizza powiedzial ze wszystko da sie wysolowac.


nie widziałem tego. Teoretycznie tak byc powinno, ale zapewne trzeba będzie mieć naprawdę mocny setup, żeby solo hell przejść.

W zasadzie tylko jedno martwi mnie co do D3, czy przypadkiem bajzel jaki panuje teraz w D2 w ciągu kilku miesięcy nie przeniesie się do D3. Ci spamerzy i boty zbierające itemki :/ Kurcze naprawdę gdy wyszło D2 to internet był zupełnie inną społecznością i zupełnie inni ludzie w nim się znajdowali. Oby D3 pozowliło poczuć znowu to samo co 10 lat temu, gdy jechałem z kolegą do cd projektu po D2 i nawalaliśmy co jakiś czas po sieci przenosząc do siebie kompy bo stały internet był mało popularny smiley.gif

arghim
Wiadomość [#215]: 04.08.2011 o 22:46

Konto skasowane





Z tego co widziałem na tym filmiku na którym koleś odwiedził studio blizzarda, to okno dialogowe jest umiejscowione na dole po lewej stronie - jak zazwyczaj w grach online bywa. Dlatego nawet te spamboty nie będą tak uciążliwe ;)



I caught a glimpse of a god, all shining and bright.
Gieszu
Wiadomość [#216]: 04.08.2011 o 23:47

Konto skasowane





Wg mnie inferno to nic innego jak poziom przeznaczony na end game-mini instancje i areny nic więcej.Taki heroic mode tylko dla party

Firnomir
Wiadomość [#217]: 05.08.2011 o 16:09

Konto skasowane





arghim napisał
Z tego co widziałem na tym filmiku na którym koleś odwiedził studio blizzarda, to okno dialogowe jest umiejscowione na dole po lewej stronie - jak zazwyczaj w grach online bywa. Dlatego nawet te spamboty nie będą tak uciążliwe ;)


Spamboty? W WoWie sobie z tym poradzono bardzo szybko i skutecznie. ; )

arghim
Wiadomość [#218]: 05.08.2011 o 17:44

Konto skasowane





Spamboty? W WoWie sobie z tym poradzono bardzo szybko i skutecznie. ; )


O, czyli jak chcą to potrafią. Nie grałem w WoWa, bałem się wciągnąć :P Poza tym nie mój klimat. A dziś grafika już nieco odstrasza...



I caught a glimpse of a god, all shining and bright.
Sok
Wiadomość [#219]: 05.08.2011 o 20:15

Konto skasowane





Jeśli chodzi o WoW-a to w Cataclysm lekko podrasowali grafikę, nie jest tak źle z założeniem, że lubisz klimat Warcrafta smiley.gif



Battletag: Sok#1794 Jeśli chcesz pograć zapraszaj!
PanKalmar
Wiadomość [#220]: 06.08.2011 o 13:03

Konto skasowane





grafika wowa celowo wyglada tak a nie inaczej. to nie przez "bajkowy" klimat tylko przez zalozenia ze gra bedzie sie utrzymywac na rynku wiele lat. taka stylizowana grafika jest mniej podatna na zab czasu.

REKLAMA
Strona 11 z 12.
Pierwsza     <<   <   ... | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |   >   >>     Ostatnia
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :