Dziś jest: Środa, 18 lipca 2018, godzina 14:40
zaloguj się :
FORUM Battlenet.pl FORUM Forum Hyde Park Off-topic zabawa w dokonczanie historii


Odpowiedź

Temat: zabawa w dokonczanie historii

Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |   >   >>     Ostatnia
Raven
Wiadomość [#61]: 20.07.2011 o 19:11

Konto skasowane





Kunta, jak za starych czasow zaproponuj ustawke.



"Tolerancja jest cnotą ludzi bez przekonań" G. K. Chesterton
"Co zaś dotyczy przekonań, to >>własny światopogląd<< jest czymś równie banalnym jak >>Koran tłumu<< i >>płomień żądzy<<!" W. Jerofiejew
Rain
Wiadomość [#62]: 20.07.2011 o 19:31

Konto skasowane





yo to ja proponuije... jutro jestem w plymouth... wpadaj... zobaczymy czy dasz rade sam pralkosuszarke na klate wziasc potluczony.gif



▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We Are Anonymous We Are Legion We Do Not Forgive We Do Not Forget
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
TheGalant
Wiadomość [#63]: 21.07.2011 o 11:32

Konto skasowane





Rain napisał

powiedz lepiej ile na klate bierzesz i ile wazysz potem podziel jedno przez drugie i porownaj z polowa ktora ci tu odpisuje... bys sie nie zdziwil... albo proste ile razy jestes w stanie sie podciagnac za glowe

człowieku rozwalasz mnie po prostu, po pierwsze co ma podciaganie sie do umiejetnosci walki ? po drugie przy mojej wadze ponad 90 kg do twojej ledwo 70 kg roznica jest kolosalna, cwicze od paru lat bez przerwy, cykle itp. jestem w tym obeznany i nic nie musze udowadniac, po prostu wiem jak wygladaja napinacze internetowi ^ ^ widze to nawet po niektorych wypowiedziach ktos tam mi zarzucal ze mam studia ukonczyc i pracowac za granica blablabla.. smieszne, pewnie jestem mlodszy od wiekszosci z was, ale wy dupy z chaty nie ruszacie nawet, gdzie ja zapierdalam w wakacje nawet, wiec kurfa nie kozaczcie tak przez internet

iLuvvPoppy
Wiadomość [#64]: 21.07.2011 o 11:50

Konto skasowane





XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

wez juz spierdalaj xD

ogolnie sam nie wiem jak mozna nie wychodzic z domu i wyjechac za granice ale co ja tam wiem :O

Piger
Wiadomość [#65]: 21.07.2011 o 12:07

Konto skasowane





TheGalant serio, przegrałeś, możesz stąd odejść.



"Należenie do mniejszości, nawet jednoosobowej, nie czyni nikogo szaleńcem."
Master-Blaster
Wiadomość [#66]: 21.07.2011 o 12:12

Konto skasowane





TheGalant napisał
Rain napisał

powiedz lepiej ile na klate bierzesz i ile wazysz potem podziel jedno przez drugie i porownaj z polowa ktora ci tu odpisuje... bys sie nie zdziwil... albo proste ile razy jestes w stanie sie podciagnac za glowe

człowieku rozwalasz mnie po prostu, po pierwsze co ma podciaganie sie do umiejetnosci walki ? po drugie przy mojej wadze ponad 90 kg do twojej ledwo 70 kg roznica jest kolosalna, cwicze od paru lat bez przerwy, cykle itp. jestem w tym obeznany i nic nie musze udowadniac, po prostu wiem jak wygladaja napinacze internetowi ^ ^ widze to nawet po niektorych wypowiedziach ktos tam mi zarzucal ze mam studia ukonczyc i pracowac za granica blablabla.. smieszne, pewnie jestem mlodszy od wiekszosci z was, ale wy dupy z chaty nie ruszacie nawet, gdzie ja zapierdalam w wakacje nawet, wiec kurfa nie kozaczcie tak przez internet

umiejentosci walki hahaha.gif bruce (wulg.) lee



Odi profanum vulgus et arceo
Kunta
Wiadomość [#67]: 21.07.2011 o 13:43

Konto skasowane





JACEK UWAŻAJ ON MA 90 KG I CYKLE !!!!!!!!!

taki wielki fajny koks z życiem , a siedzi na forum BN na forum SC2 i bawi sie wykwintnie w Labolatorium Hyperiona


TheGalant napisał
bo ... go zgwalcil

dlaczego marauder ma stim packa ?






TheGalant napisał
bylo juz chyba, Dlatego ze strzaly w dupe z testosteronem szybko dzialaja

dlaczego Jim raynor zakochal sie w kerrigan





wiec wyloguj się buraku

maestrino
Wiadomość [#68]: 21.07.2011 o 13:55

Konto skasowane





ziom, masz 90 kg, jakbyś rzeczywiście porządnie ćwiczył to byś się tak nie zapuścił

i ty nie masz żadnych jeBanych cykli, tylko cyce z tłuszczu



LoL referral link
Kunta
Wiadomość [#69]: 21.07.2011 o 14:01

Konto skasowane





HEHEHEHEHEHEHEHEHEH RZARTY RZARTY Z DYRYGENTURY PRZEDNIE

Master-Blaster
Wiadomość [#70]: 21.07.2011 o 16:03

Konto skasowane





maestrino napisał
ziom, masz 90 kg, jakbyś rzeczywiście porządnie ćwiczył to byś się tak nie zapuścił

i ty nie masz żadnych jeBanych cykli, tylko cyce z tłuszczu

(wulg.), wez sie nie pograzaj :/



Odi profanum vulgus et arceo
LiteOn
Wiadomość [#71]: 21.07.2011 o 20:10

Konto skasowane





ŁO (wulg.) 90kg gimnazjalista :O wpieprza anabole przez co rosnie mu mniemanie o sobie :O

Sądze ze ten temat nie ma sensu. Młode matołki zawsze trzymaja sie swojego zdania bo im zazdroscimy 2 tysiaków na ręke na budowie i dresiaków :>

TheGalant
Wiadomość [#72]: 21.07.2011 o 20:22

Konto skasowane





maestrino napisał
ziom, masz 90 kg, jakbyś rzeczywiście porządnie ćwiczył to byś się tak nie zapuścił

i ty nie masz żadnych jeBanych cykli, tylko cyce z tłuszczu
(wulg.)nij sie w glowe, widze ze gowno wiesz i gowno robisz, no spinajcie sie na forum i tak na realu macie(wulg.)owe zycie ^ ^ dawac cisnac mnie splywa to po mnie a ja takich jak Wy tepie potem na rl hihi ;d

Kunta
Wiadomość [#73]: 21.07.2011 o 20:23

Konto skasowane





wez stad wypierdaalaj matkojebco O_o


nikt nie chce tutaj patologicznego zakompleksionego gimbusa walącego do kerrigan - od tego mamy jacka

[Edycja Kunta - 21.07.2011 o 20:23]

TheGalant
Wiadomość [#74]: 21.07.2011 o 20:27

Konto skasowane





LiteOn napisał
ŁO (wulg.) 90kg gimnazjalista :O wpieprza anabole przez co rosnie mu mniemanie o sobie :O

Sądze ze ten temat nie ma sensu. Młode matołki zawsze trzymaja sie swojego zdania bo im zazdroscimy 2 tysiaków na ręke na budowie i dresiaków :>
mysle ze te "dresiki" maja przynajmniej zycie ruchaja sobie panny robia co chca maja wyjebane w takich debili jak Ty a Ty co ? nie masz pewnie nawet panny, znajdziesz sobie w przyszlosci jakiegos paszteta bo na nikogo wiecej nie zaslugujesz, Dobranoc frajerzy ;d

Kunta napisał
JACEK UWAŻAJ ON MA 90 KG I CYKLE !!!!!!!!!

taki wielki fajny koks z życiem , a siedzi na forum BN na forum SC2 i bawi sie wykwintnie w Labolatorium Hyperiona


TheGalant napisał
bo ... go zgwalcil

dlaczego marauder ma stim packa ?






TheGalant napisał
bylo juz chyba, Dlatego ze strzaly w dupe z testosteronem szybko dzialaja

dlaczego Jim raynor zakochal sie w kerrigan





wiec wyloguj się buraku
bez kitu bylem 10 min na forum kiedy akurat jadlem sniadanie Hueheheu, zalosny jestes

Piger napisał
TheGalant serio, przegrałeś, możesz stąd odejść.
Przegralem ? jak mozesz pisac do kogos przegrales nie znajac go huehehehe, czlowieku jak mozna na jakims smiesznym forum co kolwiek przegrac? Wiesz dla cb to moze jest porazka, dla mnie porazka jest to ze ciebie na realu gnebia ^ ^

LiteOn
Wiadomość [#75]: 21.07.2011 o 20:45

Konto skasowane





Puki jestes na garnuszku mamusi to mozesz sobie i byc Panem swiata nas to nie interesuje :O zycze Ci zebys za 5lat wpadl na to forum i potwierdzil scenariusz swojego dalszego zycia :O dno

Olos
Wiadomość [#76]: 21.07.2011 o 21:17

Konto skasowane





RZYCIE RZYCIE JEST NOBELON
PO SZKOLE ZA BARAKAMI



" I think, therefore I am... I think."

Moderator Tablic Warcraft 3 i Moderator Globalny
iLuvvPoppy
Wiadomość [#77]: 21.07.2011 o 21:46

Konto skasowane





SOLO ZA BARAKAMI

Olos wygrał wór internetów

[Edycja iLuvvPoppy - 21.07.2011 o 21:45]

TheGalant napisał
Jakieś (wulg.)enie


aha ok

Kunta
Wiadomość [#78]: 21.07.2011 o 21:49

Konto skasowane





TheGalant napisał
LiteOn napisał
ŁO (wulg.) 90kg gimnazjalista :O wpieprza anabole przez co rosnie mu mniemanie o sobie :O

Sądze ze ten temat nie ma sensu. Młode matołki zawsze trzymaja sie swojego zdania bo im zazdroscimy 2 tysiaków na ręke na budowie i dresiaków :>
mysle ze te "dresiki" maja przynajmniej zycie ruchaja sobie panny robia co chca maja wyjebane w takich debili jak Ty a Ty co ? nie masz pewnie nawet panny, znajdziesz sobie w przyszlosci jakiegos paszteta bo na nikogo wiecej nie zaslugujesz, Dobranoc frajerzy ;d



abyś ty chłopcze polowe tego wyruchau O_o

LiteOn
Wiadomość [#79]: 21.07.2011 o 22:00

Konto skasowane





PROSZE WROCIC DO TEMATU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jestem na siłce i........

Kunta
Wiadomość [#80]: 21.07.2011 o 22:28

Konto skasowane





bojo sie mnie wszyscy w gimbazie , a jak ide ulicom to matki zasłaniajo dzieciom oczy a psy i koty siadajo na dupach ...

20:30 i ThePalant mowi "dobranoc" ? 12 letni ciasny Kądi moze siedziec do 23 @!@

REKLAMA
Strona 4 z 5.
Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |   >   >>     Ostatnia
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :