Dziś jest: Poniedziałek, 17 czerwca 2019, godzina 07:30
zaloguj się :

Odpowiedź

Temat: Ally bg ques vs horde bg ques

Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 |   >   >>     Ostatnia
Mordrakus
Wiadomość [#1]: 23.04.2011 o 16:54

Konto skasowane

Nie gram od 4 miesięcy i nie wiem jak to teraz wygląda, z kolejkami na random bg. Alliance ma ponoć dalej instant albo do 2 min. Ale horda?

Podobno połączyli wszystkie battlegrupy w jedną, i to troche poprawiło sytuację w hordzie... Ale przydałoby się dowiedzieć cos więcej. Any feedback?;)

edit: aha, i sorry za to słowotwórstwo w temacie lol.gif

[Edycja Mordrakus - 23.04.2011 o 17:06]

Daros666
Wiadomość [#2]: 23.04.2011 o 18:50

Konto skasowane

Ally instant, Horda 10 minut i dłużej.Battleground Horde/Ally Win Ratio

[Edycja Daros666 - 23.04.2011 o 19:00]

Znowu w Hordzie,mon.
Radi
Wiadomość [#3]: 23.04.2011 o 19:56

Konto skasowane

Wygrane Ally 1/10
Wygrane hordy 9/10

mindseeker
Wiadomość [#4]: 23.04.2011 o 20:21

Konto skasowane

Nie chrzań skoro nie grasz w hordzie.
W 90% przypadkach nigdy nie czekam dlużej w queue niż 5 minut. Zazwyczaj 3-4 minuty. 10 minut czeka się tylko wtedy gdy jesteś przydzielony do AV albo IoQ.

Co do win ratio to na statystyki lepiej nie patrzeć, bo Alianci przegrywają wszystko oprócz AV które jest ewidentnie pod nich zrobione.

alvin
Wiadomość [#5]: 24.04.2011 o 13:01

Konto skasowane

mindseeker napisał

Nie chrzań skoro nie grasz w hordzie.
W 90% przypadkach nigdy nie czekam dlużej w queue niż 5 minut. Zazwyczaj 3-4 minuty. 10 minut czeka się tylko wtedy gdy jesteś przydzielony do AV albo IoQ.

Co do win ratio to na statystyki lepiej nie patrzeć, bo Alianci przegrywają wszystko oprócz AV które jest ewidentnie pod nich zrobione.

ja sie do AV nie zgodze, fakt - przegrywamy wiekszosc AV ale raczej z kiepskiej organizacji to wynika, problemy z tankiem, z zebraniem wszystkich na polnocy itp, ale zdarzaja sie i takie AV ze idzie wygrac nawet mala grupka osob