Dziś jest: Niedziela, 25 października 2020, godzina 02:43
zaloguj się :


Odpowiedź

Temat: Hydry w SC2

Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ...  >   >>     Ostatnia
Sulphuriell
Wiadomość [#1]: 08.04.2011 o 13:28

Konto skasowane





Za czasów SC1 Hydralisk był dla mnie symbolem zerga. Niestety blizz dość mocno przerobił mojego ukochanego hydrala. Mam dziwne wrażenie, że teraz ten koszmarnie wolny unit nie pasuje do zerga.

Jak wiadomo dla zerga korzystne jest flankowanie. Z hydraliskami jest ten problem, że o ile na creepie są wolne, ale jeszcze do zniesienia, to poza creepem ich prędkość poruszania się to jest śmiech na sali, co sprawia, że nie idzie nimi flankować, a przynajmniej jest to dość niewygodne.

Teoretycznie zamiast flankować można robić roach hydra balle, roache z przodu, hydry z tyłu i jest git. Problem z tym jest taki, że nawet z upem na zasięg hydra średnio się sprawdza jako jednostka waląca "z tyłu", choć zdecydowanie daje radę ta taktyka w ZvZ.

Mam więc pytanie do zergów - korzystacie z hydr w SC2? W jakich MU i w jaki sposób?

[Edycja Sulphuriell - 08.04.2011 o 13:30]



Co to za świat, że już nawet sku rwysyństwo nie popłaca?
r3tsa
Wiadomość [#2]: 08.04.2011 o 13:31

Konto skasowane





Hydry tylko na protossa, najbardziej niedoceniana jednostka zerga.

Adko
Wiadomość [#3]: 08.04.2011 o 23:14

Konto skasowane





zgadzam sie
pod warunkiem ze nie ma zbyt duzej ilosci colosow

hydral>gate unit

Dagaen
Wiadomość [#4]: 09.04.2011 o 02:17

Konto skasowane





Przyznam się bez bicia - nie używam Hydr w PvZ. Robię je wtedy, gdy przeciwnik otwiera szybki stargatem i wtedy próbuję je jakoś wkomponować do armii. Rezultataty mam wtedy nawet niezłe, ale w normalnej grze wolę duże ilości Roachy. Hydra może mieć wykopany w kosmos dps, ale porusza się beznadziejnie wolno i ma równie beznadziejne hp. Przy ataku z użyciem Hydr musisz albo nie opuszczać creepu albo być na 100% pewnym, że nie będziesz musiał uciekać. Hydry nóżek nie mają - poruszają się jak ślimaki i z równie zawrotną prędkością. Popełnisz błąd i przeciwnik sobie robi escargoty.

Hydr używałem do niedawna bardzo często w ZvZ - świetnie komponowały się z Roachami. Teraz Infestory dostały niezłego buffa, więc Hydry odkładam na półkę i mam nadzieję, że coś z nimi Blizzard zrobi zanim się całkiem zakurzą.



http://eu.battle.net/sc2/pl/profile/594275/1/Indolent/
DonDesperado
Wiadomość [#5]: 09.04.2011 o 07:20

Konto skasowane





Ja robie w PvZ hydry sytuacyjnie , jesli widze ze toss robi immo w dosc duzej ilosci wtedy hydry sie przydaja i trzeba je zrobic bo wiadomo jak immo klepia roache. Ale jezeli zrobi sie te hydry to nie mozna ich trzymac w bazie, najczesciej robie je na koncu limitu lub jak chce zaatakowac, bo wiadomo ze toss zrobi automatycznie kolo na nie :P

w ZvZ to jest standard, roach+hydra lub roach+ infestor, choc hydraliski chyba lepiej sie sprawdzaja



1v1 Master, ~3600 pkt

http://sc2sig.com/s/eu/560355-1.png

DonDesperado, kod: 201
lertace
Wiadomość [#6]: 16.04.2011 o 18:05

Konto skasowane





ja ostatnimi czasy dostaje sromotne lanie od fast techa do hydr...
otwieram albo FFE albo 3 rax sentry exp, także mam ostro późne colo, a gate unity giną niesamowicie szybko od hydr+ling mixu... jeżeli jakimś cudem wybornie sam początek i dojde do colo to on wali mnóstwo coru, czasem roache i nie raz banelingi (dropy) i ogólnie rzadko udaje mi się takie mass hydry pokonać o ile nie popełni jakiś znaczących błędów przeciwnik.. ostatnio dostałem (1 raz w życiu!!!) od zerga grającego mix hydr coru i bane dropów, mając 200/200 colo void stalker sentry, upy 2-2, nigdy wcześniej nie zdarzyło mi się przegrać z zergiem(w jednej bitwie) mając taką kompozycje wojska biggrin.gif

[Edycja lertace - 16.04.2011 o 18:06]



battle.net EU: dzikusek.858
r3tsa
Wiadomość [#7]: 16.04.2011 o 18:24

Konto skasowane





Ta, też przegrywam z zergiam którzy masują hydry + corrupotury i remaxują się na roachach ;o

Imba.

Kaczorek
Wiadomość [#8]: 16.04.2011 o 18:51

Konto skasowane





zerg ogolnie ma mase naprawde zajebistych all-inow i buildow, ale wiekszosc zergowych placzek woli sie skupic na whinowaniu. lepiej dalej doszukiwac sie imby, zamiast cieszyc sie np. lepszymi ht aka infestory ~



SC2 ACC #3 SOLD
SC2 ACC #2 ACTIVE | CRUNOZAUR.304
SC2 ACC #1 SOLD
---
Xfire - szafirek
r3tsa
Wiadomość [#9]: 16.04.2011 o 18:59

Konto skasowane





W ogóle z dobre macrującym zergiem nie da się wygrać dotrzymując mu tylko liczbą baz, imo.

Sulphuriell
Wiadomość [#10]: 16.04.2011 o 19:13

Konto skasowane





@ 2UP

Takie teksty będą dobre, jak gra będzie zbalansowana, czyli za kilka lat. Chyba, że uważasz, że to dziwne, że ludzie widząc IMBę narzekają na nią.



Co to za świat, że już nawet sku rwysyństwo nie popłaca?
Kaczorek
Wiadomość [#11]: 16.04.2011 o 19:39

Konto skasowane





ta, uwazam to za dziwne, bo dalej nie wiem ktory aspekt gry tossem jest imba: warpowanie, ff, colossy, blink stalkery, dt, voidy a moze dalej ht po nerfach.
poza tym nie widze jednoznacznej dominacji zadnej rasy, raczej w turniejach wszystkie rasy reprezentowane sa w odpowiednich proporcjach (moze zerg czasami wypada slabo)
rozumiem, ze ludzie musza sobie wytlumaczyc porazki i najlatwiej zwalic na imbe, ale to sie robi troche nudne.

jakas taka refleksja mnie naszla, mimo, ze to troche nie na temat ;d



SC2 ACC #3 SOLD
SC2 ACC #2 ACTIVE | CRUNOZAUR.304
SC2 ACC #1 SOLD
---
Xfire - szafirek
Sulphuriell
Wiadomość [#12]: 16.04.2011 o 19:48

Konto skasowane





Ja uważam, że Colo są IMBa, bo limit tossa zabić zergiem to niezłe wyzwanie, głównie przez skuteczność Colo. Ale czy Colo są za mocne, czy nie są - mniejsza o to. Faktem jest za to, że SC2 nie jest jeszcze grą zbalansowaną, chociaż jest nieźle.

Wiadomo też, że nawet jak gra będzie już zbalansowana to i tak znajdą się goście, którzy będą narzekali na coś, tylko dlatego, że nie potrafią grać i sobie z tym nie radzą, ale to już inna historia. Na tym etapie doszukiwanie się IMBy to imo normalny odruch. Moje odczucia są takie, że mi Zergiem dużo ciężej zabić tossa niż terka, co nie znaczy, że nie szukam nowych sposobów gry na tossa.



Co to za świat, że już nawet sku rwysyństwo nie popłaca?
ShadowDancer
Wiadomość [#13]: 16.04.2011 o 20:26

Konto skasowane





Death ball tossa jest imba.

Wcześniej imba były toilety...



ONLY ROCK'N'ROLL
No co się gapisz? Fajnej sygnatury nie widziałeś?

Piszę poprawnie po polsku i Zanim napiszesz
Project Hybrid : The First Recon (RPG/survival, download ).

Nie ma to jak dźwięk wystrzału działa oblężniczego, pod warunkiem, że strzelają nasi smiley.gif
ac1d
Wiadomość [#14]: 16.04.2011 o 20:41

Konto skasowane





@sulp: jasne, a ty nadal zdziwiony, ze limit tossa jest najsolidniejszy sposord ras. n/c

r3tsa napisał
Ta, też przegrywam z zergiam którzy masują hydry + corrupotury i remaxują się na roachach ;o

Imba.


a ja tam polubilem takich zergow, odkad przestalem jechac w kolosy w pvz. od pewngo czasu probuje innego buildu, tj. mass gaty (8-10) i jedno robo po obsa plus pare immos, a tak to zety stalki sentry z tranzitem na ht plus mass upy. i jakos nie mam tak duzych problemow z makrujacymi zergami, jak mialem wczesniej ;-) szybko moge uzupelnic armie, szybko lapie decent ilsoc woja, ogolnie czuje sie duzo pewniej w tym MU robiac taka kompozycje, niz jadac na kolosach.
plus, fajnie zmarnowac 200 gazu na colo dena, moze to poskutkowac zmarnowaniem ~ 1k gazu przez zerga na "bezuzyteczne" corruptory ^^

[Edycja ac1d - 16.04.2011 o 20:41]

r3tsa
Wiadomość [#15]: 16.04.2011 o 21:24

Konto skasowane





To jest trochę śmieszne, bo żeby grać colo trzeba przykampić parę minut. Blah nienawidzę tej jednostki, nie pamiętam kiedy ją ostatnio w PvT zrobiłem, z zergiemm inna sprawa, nawet po udanym 3gate expo czuję, że muszę grać colo, bo nie dam sobie rady z zergowską masą.

Sulphuriell
Wiadomość [#16]: 16.04.2011 o 23:12

Konto skasowane





ac1d napisał
@sulp: jasne, a ty nadal zdziwiony, ze limit tossa jest najsolidniejszy sposord ras. n/c


jak n/c to na kij coś piszesz?

[Edycja Sulphuriell - 16.04.2011 o 23:20]



Co to za świat, że już nawet sku rwysyństwo nie popłaca?
lertace
Wiadomość [#17]: 17.04.2011 o 13:16

Konto skasowane





nie ma to jak czekać aż toss wyjdzie z 200 200 deathball i narzekać potem na imbe biggrin.gif



battle.net EU: dzikusek.858
Sulphuriell
Wiadomość [#18]: 17.04.2011 o 15:54

Konto skasowane





Tak, bo przecież w normalnej grze z wymianą jednostek to nie możliwe, żeby toss dobił do limitu potluczony.gif



Co to za świat, że już nawet sku rwysyństwo nie popłaca?
ac1d
Wiadomość [#19]: 17.04.2011 o 21:05

Konto skasowane





no jasne, bo twojej grze nie mozna nic zarzucic, harasujesz mutami, nydusami, baneling dropami, speedlings counterami na expy i burrowed IT w kazdej grze, ogolnie caly czas meczysz tossa w kazdym mozliwym miejscu, a ten imba i tak cie rozpykuje bez zmeczenia sie w kazdej grze ^^

ktos pisal jakis czas temu o posiadaniu mniemania o sobie "alez jestem zajebisty, a moja gra perfekcyjna", sulp, nie kojarzysz moze, kto to byl? coolgleamA.gif

Pallad
Wiadomość [#20]: 07.05.2011 o 18:06

Konto skasowane





Prawda jest taka ze hydry ownia w 2vs2 , sa naprawde dobre , szczegolnie jak ma Tp terka



Pallad ID :271
REKLAMA
Strona 1 z 6.
Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ...  >   >>     Ostatnia
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :