Dziś jest: Wtorek, 26 maja 2020, godzina 08:06
zaloguj się :

Odpowiedź

Temat: Strategia przeciw Carrierom

Leonardo
Wiadomość [#1]: 07.04.2011 o 13:12

Konto skasowane

Słuchajcie, gram od 2 miesięcy w SC niemal dzień w dzień. Chwile po mnie doszedł taki jeden ziomek który ciągle przegrywał. Teraz się wycwanił i całe czas buduje mase carrierów które niszczą mi wszystko. PvP corsarze ani scouci nie dają. Dzisiaj wysłałem przeciw niemu w grze PvT 5 valkirii i 6-8 goliatów i ta sama historia, strąciłem mu jednego cariera a sam straciłem wszystko i przegrałem...

Garn
Wiadomość [#2]: 07.04.2011 o 20:52

Konto skasowane

Terran:
- Goliathy, w dużych ilościach, z upgradem do zasięgu(koniecznie), musisz targetować Carriery bezpośrednio, żeby nie strzelały w inteceptory, strącaj je pojedyńczo.
- Battlecrusiery i Valkirie
- EMP Science Vessela, starczy 1.
- Lockdown Ghosta
Podstawą jest tutaj Lockdown. Nic tak nie (wulg.)a jak 6 zacloackowanych Ghostów rzucających 12 Lockdownów, i Science Vessel rzucający EMP na wszystkie Carriery. Nalepsze są Battki + Yamato Gun + Valkirie, ale Carriery muszą zostać otoczonez jednej strony przez Valkirie, a z drugiej przez Battki.

Zerg:
- Masa masa masa Hydralisków z Defilerami, używaj Dark Swam na Hydry i Plaque na Carriery
Defilery są obowiązkowe. Jak rzucisz Dark Swarm Hydraliski będą nieśmiertelne dla Carrierów. Plaque im zniszczy HP(ale nie Shieldy). Carriery są wolne, więc jak to dobrze rozegrasz to nie stracisz nic, a on całe wojsko.

Protoss:
- Też Carriery, zmixuj je ze Scoutami, dadzą lepszy efekt.
- Arbiter i jego Statis Cell
- Od biedy Archony + Dragoony
- Dark Archoni i Mind Control
Nie używaj Corsairów. Mają za mały DMG w porównaniu z armorem Carrierów. Beznadziejny pomysł. Scouty w sumie zadają najwięcej obrażeń, ale muszą być czymś wspierane, najlepiej też przez jakieś Carriery. Możesz pokombinować z Psonic Stormem, Carriery są wolne - pod warunkiem że Templar dożyje rzucania.