Dziś jest: Sobota, 20 stycznia 2018, godzina 23:50
zaloguj się :


Odpowiedź

Temat: jak sie dobrze ubrac?

Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 |   >   >>     Ostatnia
krasulka
Wiadomość [#1]: 24.11.2010 o 15:56

Dołączył: 24.11.2010 o 15:50


zerknie ktos na moje wdzianko? http://eu.wowarmory.co(...)Krasulka
prosze o uwagi co zmienic zeby bylo dobrzesmiley.gif ja niestety ciagle jak dziecko we mgle sie ubieramsmiley.gif))

do kompletu mam pytanko: jak sie bronic na BG przed ogluszaniem? jest to naprawde wkurzajace jak pala 8 lvl nize leje mnie jak mokre zyto bo mi sie w glowie krecismiley.gif jakies trinkety? szukalam na forach zagranicznych niestety ja tak z tym slownictwem wowowym srednio sobie radzesmiley.gif
z gory dziekuje za pomoc



shammy, Kilrogg och tak to ja zabilam Kenny'ego^^
właścicielka Krasulkismiley.gif
PM Email
Nekkro
Wiadomość [#2]: 24.11.2010 o 16:04

Dołączył: 02.12.2008 o 07:59


hehe, widzialem Cie dzis rano na chacie w Orgri :]
jezeli stunuje Cie palladyn to tylko trinket na tym lvl.

nie sadzilem ze ktos jeszcze gra w WKK, sporo ludzi poszlo do Crux czy cus dawno temu.



An Karanir Thanagor,
Mor Ok Anga'lor,
Mor Ok Gorum Pala'ahm Raval.
PM Email
krasulka
Wiadomość [#3]: 24.11.2010 o 16:08

Dołączył: 24.11.2010 o 15:50


a to powitacsmiley.gif
podpowiesz jaki to trinket?smiley.gif jak zdobyc znajde sama;)

w sumie na WKK zostalo nas pare sztuk z czego tak naprawde liczba czlonkow to alty:P ja sie nie przenioslam bo nie widze takiej potrzeby... na raidach mi specjalnie nie zalezy bo nie mam czasu tak zeby latac wtedy kiedy inni chca:P glownie soluje albo siedze na BGsmiley.gif jak sie trafi dobra ekipa no jestem w stanie zrobic 2-3 lvl w kilka godzin



shammy, Kilrogg och tak to ja zabilam Kenny'ego^^
właścicielka Krasulkismiley.gif
PM Email
Nekkro
Wiadomość [#4]: 24.11.2010 o 16:27

Dołączył: 02.12.2008 o 07:59


http://www.wowhead.com/item=18846/insignia-of-the-horde
jest tez heirloom trinket, daje resi i 5 minut cd.



An Karanir Thanagor,
Mor Ok Anga'lor,
Mor Ok Gorum Pala'ahm Raval.
PM Email
krasulka
Wiadomość [#5]: 24.11.2010 o 16:48

Dołączył: 24.11.2010 o 15:50


super! dzieki wielkie! bede sie w takim razie mordowac zeby je zdobyc;-D chyba ze ktos mi zaoferuje pomoc1zhelp.gif



shammy, Kilrogg och tak to ja zabilam Kenny'ego^^
właścicielka Krasulkismiley.gif
PM Email
Nekkro
Wiadomość [#6]: 25.11.2010 o 23:40

Dołączył: 02.12.2008 o 07:59


je sie chyba kupuje za honor o ile pamietam wiec bg robisz i masz.



An Karanir Thanagor,
Mor Ok Anga'lor,
Mor Ok Gorum Pala'ahm Raval.
PM Email
krasulka
Wiadomość [#7]: 30.11.2010 o 00:02

Dołączył: 24.11.2010 o 15:50


hmm, jeden na ktory sie zasadzilam robi sie w outlandzie i jest to pvp quest



shammy, Kilrogg och tak to ja zabilam Kenny'ego^^
właścicielka Krasulkismiley.gif
PM Email
Igorogor
Wiadomość [#8]: 30.11.2010 o 06:52

Dołączył: 21.12.2009 o 23:27
Lokalizacja: dksn


Owszem, w honor hold masz q, zeby zanrac bazy i w nagrode dostajesz trinketa, ale do na 58 lvlu dopiero.
Wczesniej zdobyc mozesz Insignia of the Alliance - zobacz w sw ile kosztuje.

PM Email
Daros666
Wiadomość [#9]: 30.11.2010 o 13:28

Konto skasowane





Za 2 tygodnie już niecałe wymienisz te "epaxy" na greeny z questów.Nie wiem jaki sens ludzie widzą w ubieraniu się na 2 tygodnie przed dodatkiem.No ale cóż, ich sprawa...



Znowu w Hordzie,mon.
krasulka
Wiadomość [#10]: 30.11.2010 o 16:33

Dołączył: 24.11.2010 o 15:50


sensu moze i nie ma ale ja ostatnio siedze glownie na BG i naprawde wkurza mnie ze mnie ciagle stunnuja... a 2 tygodnie to kilkadziesiat BGsmiley.gif



shammy, Kilrogg och tak to ja zabilam Kenny'ego^^
właścicielka Krasulkismiley.gif
PM Email
Nekkro
Wiadomość [#11]: 02.12.2010 o 10:32

Dołączył: 02.12.2008 o 07:59


Daros666 napisał
Za 2 tygodnie już niecałe wymienisz te "epaxy" na greeny z questów.Nie wiem jaki sens ludzie widzą w ubieraniu się na 2 tygodnie przed dodatkiem.No ale cóż, ich sprawa...

Z pewnoscia, lvl 60 niedlugo juz te epaxy wymieni na greeny z questow z dodatku, tak.



An Karanir Thanagor,
Mor Ok Anga'lor,
Mor Ok Gorum Pala'ahm Raval.
PM Email
krasulka
Wiadomość [#12]: 02.08.2011 o 13:40

Dołączył: 24.11.2010 o 15:50


moze ktos mi pomoc sie przebrac?
zdaje sie ze stworzylam bezuzytecznego potworka...
wiem ze powinnam zbierac haste... (strasznie dlugo odpalam czary:P)
ale nie wiem kosztem czego?
moze ktos zerknac na armory?
http://eu.battle.net/w(...)advanced

z gory dziekuje



shammy, Kilrogg och tak to ja zabilam Kenny'ego^^
właścicielka Krasulkismiley.gif
PM Email
Crom
Wiadomość [#13]: 02.08.2011 o 17:50

jest lepszy od Ciebie




Dołączył: 02.03.2003 o 23:59


Jezeli jednym z waznych statow jest haste dla szamana to dopiero na 85 poziomie. Poki co twoj sprzet wyglada dobrze i calkowicie normalnie do levelowania do Elemental. Wymien tylko to czako i bron tongue.gif

[Edycja Crom - 02.08.2011 o 17:53]



| Format Sig? [Yes/No]
| Enter Command: .......Yes
| Format percentage: 10%...25%...50%...75%...100%...Complete!
| Sig Formatted.
|
| Have a Nice Day!

[System Shutdown]
ver.1.05 made by Crom, Last Update: 21.07.11y

[SYSTEM REMINDER] - [ON]
PM Email
krasulka
Wiadomość [#14]: 03.08.2011 o 01:46

Dołączył: 24.11.2010 o 15:50


Crom a tak konkretniej co na lepetyne wlozyc i w garsc wsadzic?smiley.gif


caly widz polega na tym ze mnie strasznie irytuje powolnosc castowania:P szczegolnie ze jestem milosniczka BG, bol polega na tym ze dobieraja mi sie do skory pierwszej zanim sie ktokolwiek zdarzy ruszyc... niestety jeszcze nie wynalazlam sposobu jak sie uleczyc na tyle szybko zeby mnie nie sciagneli trzecim pacnieciem:P

[Edycja krasulka - 03.08.2011 o 01:48]



shammy, Kilrogg och tak to ja zabilam Kenny'ego^^
właścicielka Krasulkismiley.gif
PM Email
Igor
Wiadomość [#15]: 03.08.2011 o 09:00

Dołączył: 20.05.2008 o 09:43


krasulka napisał
Crom a tak konkretniej co na lepetyne wlozyc i w garsc wsadzic?smiley.gif


caly widz polega na tym ze mnie strasznie irytuje powolnosc castowania:P szczegolnie ze jestem milosniczka BG, bol polega na tym ze dobieraja mi sie do skory pierwszej zanim sie ktokolwiek zdarzy ruszyc... niestety jeszcze nie wynalazlam sposobu jak sie uleczyc na tyle szybko zeby mnie nie sciagneli trzecim pacnieciem:P

[Edycja krasulka - 03.08.2011 o 01:48]


najlepiej cos z intellectem na obu rzeczach :P agility i strength jest casterowi niepotrzebne do niczego.

na tym lvlu beda Cie zabijac trzecim pacnieciem i tyle :P probuj trzymac sie zawsze w grupie i tyle. wtedy cos tam pocastujesz czasem :P

PM Email
krasulka
Wiadomość [#16]: 03.08.2011 o 15:28

Dołączył: 24.11.2010 o 15:50


dobra, na razie zmienilam czakosmiley.gif moze jest troche lepsze...

teraz z innej beczki... przybyl mi 1 talent... i teraz nie wiem w co pakowac? zerknie ktos na moje drzewko i podpowie czy pakowac w enh czy resto? i co konkretnie? tak zeby to mialo rece i nogi to moje cudaczeniesmiley.gif jak dla mnie oba drzewa wygladaja atrakcyjniesmiley.gif jedno daje wiekszy dmg zdaje sie, a drugie poprawia healowanie...
a propos healowania - jest jakas metoda na przyspieszenie go? jakis glyph albo cos?smiley.gif

i jeszcze raz dzieki za odpowiedzismiley.gif



shammy, Kilrogg och tak to ja zabilam Kenny'ego^^
właścicielka Krasulkismiley.gif
PM Email
macko1
Wiadomość [#17]: 03.08.2011 o 17:27

omnom




Dołączył: 19.05.2010 o 00:15


daj w elemental precision imo

a potem laduj w enh zeby miec +15% speeda i instant ghost wolfa :P

[Edycja macko1 - 03.08.2011 o 17:28]

PM Email
Janizar
Wiadomość [#18]: 03.08.2011 o 18:03

Dołączył: 20.03.2006 o 15:47


Jezeli robisz elementala pod pvp to wywal talent earthquake po drugie koniecznie dobij rootsy z totemu na 100%.

PM Email
krasulka
Wiadomość [#19]: 03.08.2011 o 18:23

Dołączył: 24.11.2010 o 15:50


czyli drzewko enh? i ele weapon?



shammy, Kilrogg och tak to ja zabilam Kenny'ego^^
właścicielka Krasulkismiley.gif
PM Email
Wymiatacz
Wiadomość [#20]: 03.08.2011 o 20:39

I can tell you why




Dołączył: 14.08.2001 o 22:58


Dobrze widzieć następne szamańskie nasienie :]
Taureni zawsze górą !!!
Oh wait ja już w to nie gram :P
Dobra bobra to masz tu prezencik od wuja toma: http://eu.battle.net/w(...)d!!bcehm



"Są dwie rzeczy bezgraniczne:
wszechświat i ludzka głupota. Co do wszechświata nie mam pewności." A. Einstein
"Prawda jest córą czasu. Poczetą w przypadkowym i krótkotrwałym romansie ze zbiegiem okoliczności"
"Ogłaszanie swoich planów to dobry sposób, by usłyszeć śmiech Boga."
PM Email
REKLAMA
Strona 1 z 2.
Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 |   >   >>     Ostatnia
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :