Dziś jest: Poniedziałek, 26 października 2020, godzina 13:24
zaloguj się :

Odpowiedź

Temat: Najciekawsza klasa malee

Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 |   >   >>     Ostatnia
Ramazith
Wiadomość [#1]: 23.05.2010 o 23:53

Konto skasowane

Jaką waszym zdaniem klasą malee można sie najlepiej pobawić ?

warrior,rouge czy shaman( kiedyś widziałem w filmik jak ziomek napieprzał jak warek z macek jakis)

Jestem nowy w wowie tongue.gif

Izmop
Wiadomość [#2]: 24.05.2010 o 00:37

Konto skasowane

rogue, pure meele dps klasa. Najwięcej możliwości i najciekawsza

raziel666
Wiadomość [#3]: 24.05.2010 o 02:16

Konto skasowane

"malee", "meele". zaden z was nie napisal tego slowa poprawie ;p
nie mowiac juz o tym, ze nie ma takiej klasy jak rouge.

Madness is the gift, that has been given to me!
kamcio22
Wiadomość [#4]: 24.05.2010 o 06:55

Konto skasowane

a ja wiem jak sie pisze xD

Rogue... melee...

Muhahaha

[img]http://www.zetbit.com/sig-1849898.jpg[/img]
Lilly
Wiadomość [#5]: 24.05.2010 o 07:09

Konto skasowane

Shaman!

Did I help?

I don't subscribe to the 'don't feed the troll' philosophy. My philosophy is 'eat the troll'. TotalBiscuit

.:: Lilija - Lvl 85 Balance druid ::.

.:: Elitist Jerks ::.
tetro
Wiadomość [#6]: 24.05.2010 o 09:28

Konto skasowane

Lilly napisał
Shaman!

Did I help?

Yes yes yes shammy ftw ; p ew feral drood trudna rotacja co sprawia, że granie kotkiem jest nie aż tak nudne ;d

kondzik
Wiadomość [#7]: 24.05.2010 o 12:03

Konto skasowane

Nie grałem nigdy za dużo klasami walczącymi wręcz (tylko drut feral i woj). Są to klasy, które potrzebują trochę skila do ogrania ale jak się załapie podstawy to bardzo przyjemnie się nimi gra;]

Bies
Wiadomość [#8]: 24.05.2010 o 12:17

Konto skasowane

feral kotek

mindseeker
Wiadomość [#9]: 24.05.2010 o 12:42

Konto skasowane

Chciałbyś...
Feral Druid - ni to warrior ni to rogal, w pvp musi castować i zmieniać formy żeby się uleczyć albo jebnąć cyclona itd, więc to raczej nie jest 100% klasa melee jeśli chodzi o pvp.