Dziś jest: Poniedziałek, 28 września 2020, godzina 20:21
zaloguj się :

Odpowiedź

Temat: battlenet gameplay

funuman15
Wiadomość [#1]: 03.05.2010 o 21:58

Konto skasowane

witam, gram w wow'a od jakiś dwóch lat, i od nie dawna myśle nad zakupem w3 +tft na bnecie.

I tutaj pytanie, jak wygląda tworzenie gier i dołączanie do nich w w3?
Czy to działa na zasadzie, że wchodzę w zakładke battlenet i wyskakuje mi ileś tam gier z wolnymi miejscami do których dołączam i zaraz zaczynam rozgrywke?
Czy raczej rozpoczecie gry musi byc przypieczetowane jakimis dluzszymi poszukiwaniami?
pozd

Garn
Wiadomość [#2]: 04.05.2010 o 09:19

Konto skasowane

Można i tak i tak, najlepiej zacznij grać to się wszystkiego przekonasz, jak ja Ci będę tłumaczył to to trochę bez sensu będzie smiley.gif
Do tego co napisałeś to mogę jeszcze dodać że możesz sam zakładać swoje gry.

[Edycja Garn - 04.05.2010 o 09:20]

Recent Activity >
for 10 points. 18/02/2014
» 76 Newbie helped 17/02/2014
» 75 Newbie helped 15/02/2014
   ͏͏͏
MatisonHitsugaya01
Wiadomość [#3]: 04.05.2010 o 14:12

Konto skasowane

Pytanie : Jak wygląda tworzenie gier i dołączanie do nich w w3? Czy to działa na zasadzie, że wchodzę w zakładke battlenet i wyskakuje mi ileś tam gier z wolnymi miejscami do których dołączam i zaraz zaczynam rozgrywke?

Odpowiedź : Gdy jesteś już zalogowany na battle.necie, masz kilka opcji do wyboru. Aby grać, wybierz opcję :
- Własna Gra(rozwinięty pergamin)
LUB
- Rozpocznij grę(napis)
LUB
- Szybki Start(miecz z krwią na końcu ostrza)

Własna gra : Kiedy wybierzesz tą opcję, pojawia ci się nowy ekran(stary znika). Jest okno, w którym pojawiają się gry z różnymi nazwami, a poboczne rzeczy, to opcje. Opcje do wyboru są następujące :
- Stwórz grę
- Załaduj grę
- Dołącz do gry
- Ustawienia