Dziś jest: Sobota, 4 kwietnia 2020, godzina 07:00
zaloguj się :
FORUM Battlenet.pl FORUM Forum World of WarCraft Klasy Łowca "Hunter na instancji/raidzie"

Odpowiedź

Temat: "Hunter na instancji/raidzie"

Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |   >   >>     Ostatnia
Nagus07
Wiadomość [#1]: 18.03.2010 o 12:28

Konto skasowane

Witam. Czy ktoś skusi się na zrobienie poradnika na temat "Hunter na instancji/raidzie" ?
Każdy napisze coś od siebie a uzbieramy cenne informacje dla graczy.

Chodzi o to aby wypisać jakich spelli hunter powinien używać w czasie instancji, jakich nie powinien.
Jakich używać spelli peta np. aby nie zabierał aggro czyli tych agresywnych. Jak ustawić peta Defense/Follow czy może w iny sposób.
Co zabierać ze sobą na instancje np. jakieś elixir'y, potionki
Dokładnie opisać. Np na 60-70lvl i 70-80 lvl

Nie mam doświadczenia w tego typu sprawie, ale myślę że jest wiele doświadczonych graczy którzy w tym projekcie pomogą.
Można wypisywać swoje doświadczenia a potem złączyć w całość.

hombre
Wiadomość [#2]: 18.03.2010 o 14:03

Konto skasowane

Tak dokładnie to raczej sporo miejsca by to zabrało. Choćby taka różnica - grasz SV czy MM? I już masz różnicę w tym, czego używać. Pomijając to, że wiele zależy od instancji czy od sytuacji. I od grupy. Od tego, kto tankuje (palek czy warrior, np).
A co do peta - jak widzę, że tank jest słaby, to zostawiam mu to aggro. Bo prędzej czy później tank zgubi jakiegoś moba. A ten poleci na mnie... Ostatnio "ściągam" aggro z peta tylko na życzenie tanka. Zresztą, z "ogarniętą" grupą po prostu robisz swoje - tzn: DPS. O resztę martwią się inni (lekarz leczy, tank tankuje i każdy ma gdzieś to, co robi reszta, bo reszta ma wiedzieć, co robić he he). A jak ci się trafi słabsza grupa, to naprawdę - zależy od sytuacji. Np, pozbawiasz peta aggro (bo przeszkadza tankowi). Za chwilę musisz je włączyć i "kazać" atakować petowi jakiegoś moba, którego zgubił tank a który teraz "siedzi" na lekarzu...