Dziś jest: Poniedziałek, 15 października 2018, godzina 23:37
zaloguj się :
FORUM Battlenet.pl FORUM Forum World of WarCraft Klasy Paladyn Pomoc dla palka Prot Nie chcesz pomóc nie wchodz :)


Odpowiedź

Temat: Pomoc dla palka Prot Nie chcesz pomóc nie wchodz :)

Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 |   >   >>     Ostatnia
Lilly
Wiadomość [#21]: 23.03.2010 o 17:28

Konto skasowane





Flava napisał
Ty widac tez masz z tym probelm.
watman kolejny z(wulg.) ironista?
Lilly, starsz sie tu dowartościować? Ale w sumie czego mozna sie spodziewac po s(wulg.)synie polaku, psie ogrodnika, "nie pomoge ci ale ci dojebe" taka jest wasza mentalność? Dzieki ale ja od was takie zjebanej pomocy nie chce.

peac!

To co ty nazywasz "pomocą" ja nazywam "wprowadzniem w błąd", co de facto jest gorsze niż brak pomocy. Ja nie znam dokładnych wartości statów dla tanków, więc nie będę na siłę komuś z głowy podawać. Natomiast czasami mi sie zdarza zauważyć jak ktoś pisze kompletne bzdury.

Jak chcesz komuś pomagać, to upewnij się, czy twoja pomoc nie odniesie przeciwnego skutku.



I don't subscribe to the 'don't feed the troll' philosophy. My philosophy is 'eat the troll'. TotalBiscuit

.:: Lilija - Lvl 85 Balance druid ::.

.:: Elitist Jerks ::.
Flava
Wiadomość [#22]: 23.03.2010 o 18:23

Konto skasowane





Stary ty rozumiesz co ja pisalem w poscie? bo chyba niebardzo to do ciebie dotarlo. Ja sie pytam o staty i pisze to co słyszałem od innych lepszych badz gorszych graczy dlatego tamto podalem w nawiasach to takie dwa cosie na poczatku i koncu zdania "(" ")" i daltego staram sie wyciagnac jakies konkretne inforamcje natomiast nie widze zebys ty cokolwiek w ten temat sensownego napisal...
W icc jest taki cos o obniza o 20% dodge, dlatego część graczy pisze ze 540 w zupełności wystarczy a część ze 570 zeby jakos uciagnac tamte moby.

Co do panów wczesniej, jak chcesz to ja sie moge dopiero "rozwydrzyć" Wkurvia mnie jak ktos sie dopierdala do kogos z byle jakiego powodu do kogos kto szuka pomocy. Wypominać i pisac glupie komentarze to kazdy potrafi ale juz nie kazdy potrafi pomóc co nie? NIe macie nic sensownego do napisania to NIE PISZCIE, oszczędzicie sobie czasu pisaniem a innym czasu na czytanie tego gowna.



[img]http://miniprofile.xfire.com/bg/sh/type/2/flava1988.png[/img]
Lilly
Wiadomość [#23]: 23.03.2010 o 18:55

Konto skasowane





Flava napisał
W icc jest taki cos o obniza o 20% dodge, dlatego część graczy pisze ze 540 w zupełności wystarczy a część ze 570 zeby jakos uciagnac tamte moby.

Dobrze, skoro już doszliśmy do tego, że masz problem z rozumieniem ironii ... No więc 570 def w stosunku do 540 daje ci 0.8% dodge'a. Jak dla mnie wartość z kosmosu, która ma się nijak do 20% debuffu z ICC. Statem, którym tankowie nadrabiają tą stratę dodge'a jest armor, który pasywnie zmiejsza physical dmg taken.

Prosisz o pomocne informacje, a wyciągnąłeś z tego topiku te bzdurne (jak stackowanie hita i expertise).

Ale spoko, słuchaj "miłych i pomocnych" dołączając do grona graczy bez mózgu, którzy nie rozumieją mechaniki gry.



I don't subscribe to the 'don't feed the troll' philosophy. My philosophy is 'eat the troll'. TotalBiscuit

.:: Lilija - Lvl 85 Balance druid ::.

.:: Elitist Jerks ::.
Flava
Wiadomość [#24]: 23.03.2010 o 18:58

Konto skasowane





BRAVO!!! nie szlo tak napisac na samym początku? nie znam zależności statystyk miedzy soba, daltego o to dopytywałem. Gdybys napisal to na samym poczatku zamiast glupio komentować obeszlo by sie bez tej calej awantury...



[img]http://miniprofile.xfire.com/bg/sh/type/2/flava1988.png[/img]
Lilly
Wiadomość [#25]: 23.03.2010 o 19:13

Konto skasowane





Flava napisał
BRAVO!!! nie szlo tak napisac na samym początku? nie znam zależności statystyk miedzy soba, daltego o to dopytywałem. Gdybys napisal to na samym poczatku zamiast glupio komentować obeszlo by sie bez tej calej awantury...

Przykro mi, że przywykłam do dyskutowania z ludźmi, którzy myślą. Btw, ja tankiem nie gram i wartości statów nie znam ... to, co napisałam wyliczyłam na podstawie opisu defa z wowwiki.

A o hicie i expertise już pisałam wcześniej...



I don't subscribe to the 'don't feed the troll' philosophy. My philosophy is 'eat the troll'. TotalBiscuit

.:: Lilija - Lvl 85 Balance druid ::.

.:: Elitist Jerks ::.
Flava
Wiadomość [#26]: 23.03.2010 o 19:43

Konto skasowane





Przykro mi, ja nie wiedziałem ze nowy gracz ktory nigdy z dana czesci gry nie mial styczności musi odrazy wszystko wiedzieć. Dziekuje ci za chwile twojego wysiłku zeby to sprawdzic...



[img]http://miniprofile.xfire.com/bg/sh/type/2/flava1988.png[/img]
Tsubasa
Wiadomość [#27]: 24.03.2010 o 04:48

Konto skasowane





Flava jak czegoś nie wiesz to jest wujek google, poszukać nigdy nie zaszkodzi, a nie bluzgasz na innych a sam nic nie wiesz. Jeśli w ogóle myślisz o tankowaniu to poczytaj najpierw to:
The Protection Paladin Field Manual (WoW-3.0/WotLK) i Paladins as tanks (pierwsze dwa linki po wpisaniu w google "paladin prot"), i to powinieneś przeczytać zanim zaczniesz zadawać jakiekolwiek pytania lub robić podsumowania, o których jak widać nie masz pojęcia coolgleamA.gif .

galatrix
Wiadomość [#28]: 29.03.2010 o 23:30

Konto skasowane





najzabawniejsze jest to ze autor tematu chce prowadzic postac od poczatku czyli od lvl1 a wy mu z capami wyskakujecie:/ toz to sensu nie ma...

wilqrlz
Wiadomość [#29]: 06.04.2010 o 18:42

Konto skasowane





/facepalm

Holman
Wiadomość [#30]: 30.05.2010 o 21:20

Konto skasowane





Teoria ogolna jest taka:

Def rate 540 bez wzgledu czy instancja 80 lv czy ICC 25 hc (czyni cie to uncrittable czyli zaden boss ci crita nie zapali)
Niepotrzebne ci zadne gemy poza +30 stamina i jeden czerwony dla meta slotu

Instanca raidowa ICC nie wymaga avoidance tylko staminy.

Jezeli dodge po debuffie bedzie w granicach 9-10 % to nie jest juz zle.

Jedyna instancja raidowa jaka wymaga avoidance to ToTGC 10/25 hc a szczegolnie block rate na wysokim poziomie bo bossowie bija z czestotliwoscia ponizej 2 sec.

Built jaki polecam to 0/51/18.

jak cos to zapraszam do armory Holman na lightbringerze EU

Pozdrawiam

REKLAMA
Strona 2 z 2.
Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 |   >   >>     Ostatnia
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :