Dziś jest: Czwartek, 18 października 2018, godzina 22:18
zaloguj się :


Odpowiedź

Temat: Ile APM ?

Pierwsza     <<   <   ... | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |   >   >>     Ostatnia
TheHunteR
Wiadomość [#121]: 02.06.2004 o 11:19

Konto skasowane





Ja mam średnio APM - 200, rekord w grze - 3200, a rekord średnio - 562
Wiem, że mi jeszcze daleko do Nady ale zawsze coś umiem. A tu kilka porad dla tych co mają za mały APM:
1. Na początku daje cały czas "Set Rally" - oczywiście skrótami klawiszowymi ( polecam nauczyć się wszystkich).
2. Zaznaczam se Command Center po Ctrl 2 , 3 ,4 i co pewien czas klikam sobie 2342342342342
3 skoncze kiedy indziej

TheHunteR
Wiadomość [#122]: 02.06.2004 o 11:25

Konto skasowane





ok dokańczm
4. Jak tylko zrobię jednostki to je już zaznaczam pod Ctrl ( od 1 - 5) i wciąż wciskam 14512354325231455113231421 itd.
5. Jak mam tylko chwilkę wolnego to cały czas daje "Set Rally".
6. Każdego repka analizuję szczegółowo w BWCharcie 1.02 i wychwytuje błędy.
7. Oczywiście codziennie oglądam repy koreańskich gosu np. NAdy, Boxera, MArina, Nal_ra itd.
8. Proszę o komentarze i życzę wysokiego APM

Kanghoy
Wiadomość [#123]: 02.06.2004 o 15:59

Konto skasowane





BroodKiller napisał:
UT to ścierwo - komercyjna jazda ma najbardziej (w/g mnie) klimatycznym FPP w historii (bije nawet HL'a, jak dla mnie).

e tam ;P UT i U byly the best... gorzej z UT 2 i UT 2kx ... ;)



Fotografia ślubna i okolicznościowa Zaproszenia ślubne i dodatki ślubne
BroodKiller
Wiadomość [#124]: 04.06.2004 o 21:10

Konto skasowane





Ja mam zero szacunku do UT, bo to jest dla mnie gra czysto komercyjna (tak jak Q3), która koncentruje się na mutliplayerze. Pomiędzy napisaniem enginu a ułożeniem genialnej fabuły leży jednakowoż szeroka fosa wyzwania, co?

496_
Wiadomość [#125]: 04.06.2004 o 22:46

Konto skasowane





TheHunteR napisał:
ok dokańczm
4. Jak tylko zrobię jednostki to je już zaznaczam pod Ctrl ( od 1 - 5) i wciąż wciskam 14512354325231455113231421 itd.
5. Jak mam tylko chwilkę wolnego to cały czas daje "Set Rally".
6. Każdego repka analizuję szczegółowo w BWCharcie 1.02 i wychwytuje błędy.
7. Oczywiście codziennie oglądam repy koreańskich gosu np. NAdy, Boxera, MArina, Nal_ra itd.
8. Proszę o komentarze i życzę wysokiego APM



jak bedziesz mial juz 2500 apm, to kazdy noob cie pokona bo nie bedziesz mial czasu zeby budowac jednostki, caly czas bedziesz rally stawial, mam nadzieje ze spelni sie twoje marzenie o wysokim apm

Kanghoy
Wiadomość [#126]: 05.06.2004 o 09:58

Konto skasowane





BroodKiller napisał:
Ja mam zero szacunku do UT, bo to jest dla mnie gra czysto komercyjna (tak jak Q3), która koncentruje się na mutliplayerze. Pomiędzy napisaniem enginu a ułożeniem genialnej fabuły leży jednakowoż szeroka fosa wyzwania, co?

nie każ mi sie z tobą pokłucić,bo tak chyba będzie- gry są dla graczy, Epic to przeciez nie jestr jakas firma undegrandowa! Tworzy gry dla kasy,a nie dla hobby to wszystko jest komercha! pozatym uwazasz ze jak ktos tworzy gre pod MP to on jest komercja , a jak jest do singla to nie?? Spojrz na to inaczej... ile gier powstało pod sam MP? Mało bo ludzie sie boja takiego kroku! MP musi byc naprawde dopracowany,bo jak sa niewywazone bronie, nie za ciekawa fizyka, to amen gleba! Fakt ze nad fabula gry trza sie niezle umeczyc,ale pomysl ze sa ludzie ktorzy nie hca grac w singla...interesuje ich tylko rywalizacja miedzy kumplami! Wszystkie gry sa klomercyjne... chyba ze jakies free undergrandowe produkcje ;P. Diablo 1&2 byly tworzone z mysla o MP! I teraz mi powiedz co sie tak przpierdniczasz do UT i Q3 ... nie pasuje ci ze pierwszy ma 1 człon nazwy twojej ukochanej gry single? Epic poprostu chyba zauwazyl,ze mp w U nie jest zbyt rewelacyjny i poprostu wydal nowy produkt pod MP... powiem ci ze duzo moich kumpli katuje w UT na offline nonstop i jakos nie narzekaja! A jakbyu cicieli dorobic do UT singla to zanim by to wyszło to by nmie byl 99 rok a 2001.A pozatym wszystko toczy sie wogol kasy! Zrozum ten swiat taki jest i nic na to nie poradzisz! Wydali nwa gre zgarneli kase i maja za co robic nastepna! Informatycy,graficy itd itp nie pracuja za darmo!


Podsumowaujac sytuacje: Komercja jst wszedzie i duze firmy robia wszystko pod katem masowej sprzedazy i zgarniecia jak najwieszkej kasy... a internet jest w normalnych krajach na tyle rozpowszechniony ze wydania gier MP maja sens.

[Edycja - Kanghoy w 05-06-2004 o 10:05]



Fotografia ślubna i okolicznościowa Zaproszenia ślubne i dodatki ślubne
BroodKiller
Wiadomość [#127]: 06.06.2004 o 16:51

Konto skasowane





Nie każ mi sie z tobą pokłucić,bo tak chyba będzie- gry są dla graczy, Epic to przeciez nie jestr jakas firma undegrandowa! Tworzy gry dla kasy,a nie dla hobby to wszystko jest komercha! pozatym uwazasz ze jak ktos tworzy gre pod MP to on jest komercja , a jak jest do singla to nie??


Nie zrozumiałeś mnie - oczywistym jest, żę gry są robione dla kasy - tego nie neguje. CHodzi mi tylko o to, że można stworzyć cienki produkt, i sprzedać go za grubą kasę, a można też zrobić to samo z dobrym produktem. Osobiście nie uznaję gier pod MP za dobre produkty, bo nie stawiają specjalnych wyzwań ani przed graczami , ani przed twórcami.

Spojrz na to inaczej... ile gier powstało pod sam MP? Mało bo ludzie sie boja takiego kroku! MP musi byc naprawde dopracowany,bo jak sa niewywazone bronie, nie za ciekawa fizyka, to amen gleba!


I to jest właśnie to co ja nazywam NIEdopracowaniem - w pewnym sensie oczywiście. To co "musi" być dopracowane w grze pod MP, musi również istnieć w grze pod SP, i to nie jako "tryb MP" ale w samej akcji fabularnej. Stricte MP jest (powtarzam - dla mnie) pójściem na łatwiznę, i jechaniu na tym co i tak już się wcześniej miało. Ja nie znam gry pod MP która byłaby w jakikolwiek sposób odkrywcza, albo specyficzna. Seria UT świadczy o tym bardzo dobrze (kto grał w oryginalnego U, a choćby i w U2, ten wie), a i z Q3 jest dość podobnie (na tyle na ile można porównać Q3 z Q2 lub z 1).

Fakt ze nad fabula gry trza sie niezle umeczyc,ale pomysl ze sa ludzie ktorzy nie hca grac w singla...interesuje ich tylko rywalizacja miedzy kumplami!


Zgadzam się, ale ja do nich nie należę, i m.in. dlatego ma taki a nie inny punkt widzenia.

Diablo 1&2 byly tworzone z mysla o MP!


Niestety to prawda, i dlatego tylko 1 raz spróbowałem D2. O 1 czy LoD nawet nie pomyślałem - znudził mnie już sam tryb gry i monotonia rozgrywki. Tydzień w plecy żeby klikać co i rusz na coraz to innych wrogów....dziękuję bardzo.

I teraz mi powiedz co sie tak przpierdniczasz do UT i Q3 ... nie pasuje ci ze pierwszy ma 1 człon nazwy twojej ukochanej gry single? Epic poprostu chyba zauwazyl,ze mp w U nie jest zbyt rewelacyjny i poprostu wydal nowy produkt pod MP.


To prawda - boli mnie, że Epic wykorzystał genialny skądinąd pomysł Unreal'a do zrobienia UT. Prawdą jest również, że MP w U nie było najfajniejsze. UT jako gra "Unreal-owa" jest dla mnie porażką, ale jako pomysł pod MP mógł znaleźć publikę, bo i niewiele było na owe czasy podobnych gier.

... powiem ci ze duzo moich kumpli katuje w UT na offline nonstop i jakos nie narzekaja!


A zapytaj ich, czy grali w oryginalnego U? Ja pierwszego poznałem właśnie UT, i byłem nim zafascynowany - potem, jak zagrałem w U, spojrzałem wstecz i zmieniłem zdanie.

A jakbyu cicieli dorobic do UT singla to zanim by to wyszło to by nmie byl 99 rok a 2001.A pozatym wszystko toczy sie wogol kasy! Zrozum ten swiat taki jest i nic na to nie poradzisz! Wydali nwa gre zgarneli kase i maja za co robic nastepna! Informatycy,graficy itd itp nie pracuja za darmo! Podsumowaujac sytuacje: Komercja jst wszedzie i duze firmy robia wszystko pod katem masowej sprzedazy i zgarniecia jak najwieszkej kasy... a internet jest w normalnych krajach na tyle rozpowszechniony ze wydania gier MP maja sens.


Ej....spokojnie smiley.gif Nie staram się tu negować praw ekonomii, które niepodwarzalnie rządzą całym światem. Sprawa jest tego typu, że można zarabiać kasiorę idać łatwą drogą, a można też postawić poprzeczkę wyżej - i też nieźle zrobić smiley.gif

Alleg_pl
Wiadomość [#128]: 07.06.2004 o 07:07

Konto skasowane





Co do Unreala 1 .. niektórych moze odrzucac grafika ... a sciągnijcie sobie *Tenebree(nie wiem dokładnie jak to się pisze)* i zainstalujcie.. :] wtedy w ciemnym pokoju z dobrymi głosniczkami nie bedzie juz tak miło i przytulnie :] <<<<POLECAM>>>>

[Edycja - Alleg_pl w 07-06-2004 o 07:08]

Kanghoy
Wiadomość [#129]: 07.06.2004 o 13:02

Konto skasowane





chyba kolego cos mieszasz :P tenebrae [ czy ajkl to si e tam pisze] jest do quake 1 :P... U ma fajna grafke... ja gralem i w U i w UT i o ile do UT raz na jakis czas wracam , o tyle do U jakos mi sie nie chce... to tyle.

"A zapytaj ich, czy grali w oryginalnego U? Ja pierwszego poznałem właśnie UT, i byłem nim zafascynowany - potem, jak zagrałem w U, spojrzałem wstecz i zmieniłem zdanie."

ja pierwsze poznalem U, potem UT ... dla mnie to zupelnie inne gry i nie porownywam bym ich do siebie-genialny single vs genialny MP... bronie tylko podobne i mapy niektore...tyle ze kto gral w U na MP [ja gralem bo nie amielm innej gry z botami tedy :P].... a co do kontynualcji to ani mi sie nowe UT nie podobaja , ani tez nowy U2 ... dla mnie te gry stracily klime choc ten 2k4 nie jest zly ze wzlgedu na porot do starej snajpy ;)...zreszta ajk sie gra z kumpami po lanie to w co by sie nie gralo to jest tyle smiechu,ze mozna w byle siano grac biggrin.gif

[Edycja - Kanghoy w 07-06-2004 o 13:04]



Fotografia ślubna i okolicznościowa Zaproszenia ślubne i dodatki ślubne
therus
Wiadomość [#130]: 16.07.2004 o 22:20

Konto skasowane





ludzie ściągać bwcoach smiley.gif i ustawic w nim jakiś chamski dzięk jak APM spada ponizej wymarzonego smiley.gif teraz mój rekord to 134.... hm kumpel tak sobie u mnie zagrał i miał.. hm 334 smiley.gif chcie coś dodać?;]

Denver
Wiadomość [#131]: 04.09.2004 o 09:49

Konto skasowane





Wszyscy co nabijają APM to zwykłe lamy i już. Jak będziecie ciągle nabijać APM to wam będzie lepiej szlo? Pochwalicie się mamie że macie APM takie jak koreański Boxek czy NaDa? Żal mi was, naprawdę..

Kanghoy
Wiadomość [#132]: 25.09.2004 o 15:01

Konto skasowane





wiesz...nabijanie nabijaniem,ale moze to potem wykorzystuja! Mikrowanie ataku, robienie czegos w bazie...jednoczensie... oglenie multitasking...to wymaga szybkiego klikania zeby nie przepuscic ataku nie stracic jednostek a jednoczenie nie zostac w tyle z techem/produkcja



Fotografia ślubna i okolicznościowa Zaproszenia ślubne i dodatki ślubne
Blodo
Wiadomość [#133]: 25.09.2004 o 21:25

Konto skasowane





Ja tylko powiem zeby mi tu nie wyzywac UT bo ta juz nie gra tylko religia :P

KLICZKA
Wiadomość [#134]: 07.10.2004 o 17:46

Konto skasowane





Moje APM:

-srednie to okolo 70
-najwyzsze srednie to okolo 90
-najwysze w zwyklej grze to oklolo 130

No coz,gosu to ja nie jestem. tongue.gif Raczej gram dla przyjemnosci... lol.gif

Aha i UT tez lubie,szczegolnie 2004... smiley.gif

[Edycja - KLICZKA w 07-10-2004 o 17:52]

newman
Wiadomość [#135]: 09.10.2004 o 08:37

Konto skasowane





lol confused.gif niewiem jak wy ale ja grałęm ze 25 gier w zyciu w stara i w tym 15 na NTC w ktorych 13 to byly disci i mój apm to 140 sredno, a w akcji mialem najwiecej 256 smiley.gif tak wogóle to przez cała gre staram sie utrzymywac apm przynajmniej powyzej 100

edit: pobiłem swój rekord 150apm i 296 w akcji

[Edycja - newman w 10-10-2004 o 08:22]

NoDDiE
Wiadomość [#136]: 15.11.2004 o 15:12

Konto skasowane





the hunter twoje apm jest totalnie nabijane i nic ci nie daje :
prawda jest taka ze apm powyzej 150 jest juz nie wazne gdyz jest to powielanie tych samych niepotrzebnych rzeczy
(mam 180)

YuenPL
Wiadomość [#137]: 16.11.2004 o 15:12

Konto skasowane





APM, srAPeeM. Ludzie! APM nie jest calym zyciem. Ktos wymyslil sobie, ze policzy sobie swoja szybkosc, a teraz wszyscy mierza swoj skill na podst APM. Mam repa gdzie gra toss vs terek, toss ma >350 APM SREDNIO(!), terek ~200 i co? Wielu z was by powiedzialo "lama terek nie ma szans". Dupa tam, toss nawet terka dobrze nie podszedl. Wali mnie, czy jak z kims gram, czy on ma 10, 100, czy 1000 apm. Ja mam srednio 80, ale nie to sie liczy. OWszem, wazne jest, zeby miec jakis przyzwoity poziom, ale (wulg.)a mnie, jak ktos mowi "lol, lamy, chobosy jebane, macie tylko tyle apm? ja gralem 15 razy i mam srednio 150, i co?" normalnie samych gosu mamy w polsce... Nie ma co... Jesli ktos zamierza stawac w szeregu wg apm, to zycze powodzenia... Ja sam raz przegralem z kolesiem, bo mi zrobil drop 2 reaverami do bazy. Ja mialem bunkier, dwa tanki, + caly czas szla produkcja? I co lama jestem? Moze... ale ten koles tak niesamowicie mikrowal, ze nawet nie ruszylem tych reavow. POtem patrze na repa - koles mial srednio 67 apm... A wierze, ze wygralby z wieloma z was...
Ludzie to sie zawsze do jakiejs (wulg.)y przyczepia... Zamiast trenowac rzeczywiscie skilla, to jakies bzdurne glupoty obliczaja, i sie jaraja tym potem:/
A jedynego, ktory cos na swiecie zrobil (blackmana) to zgnoili tak, ze na polskiej scenie juz sie w ogole nie udziela... Chociaz moze to w sumie dobrze?



http://gimeproject.pl/utada/utada.html
NoDDiE
Wiadomość [#138]: 30.11.2004 o 23:37

Konto skasowane





prawda jest taka 150 apm to max jaki mozna wyciagnac bez nabijania na chama (czyli robiac rzeczy ktore maja jakies znaczenie) najlepsze sa stare repy z wgt // wcg gdzie najwieksze apm to bylo 150 180 biggrin.gif

Heves
Wiadomość [#139]: 19.02.2010 o 17:35

Konto skasowane





A mój apm średnio z wszystkich gier to jakies 230

Najwyższy sredni w grze to cos kolo 280

A najwyższy w danej akcji czy tam momencie mam zawsze na początku gry, bo "rozgrzewam palce" i dochodzi do 600uzi2.gif

A mój apm średnio z wszystkich gier to jakies 230

Najwyższy sredni w grze to cos kolo 280

A najwyższy w danej akcji czy tam momencie mam zawsze na początku gry, bo "rozgrzewam palce" i dochodzi do 600uzi2.gif

hunter miec 3500 apm jest nimozliwe...
Jedno z najwyzej zanotowanych apm w danej chwili u koreancow wynosilo ok 850 u JulyZerg

REKLAMA
Strona 7 z 7.
Pierwsza     <<   <   ... | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |   >   >>     Ostatnia
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :