Dziś jest: Poniedziałek, 25 marca 2019, godzina 05:23
zaloguj się :


Odpowiedź

Temat: Ile APM ?

Pierwsza     <<   <   ... | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |   >   >>     Ostatnia
BroodKiller
Wiadomość [#101]: 22.11.2003 o 18:48

Konto skasowane





Nie grałem nigdy w Medals of Honor toteż się nie wypowiem. Natomiast co do mojego poprzedniego stwierdzenia to podtrzymuję je jak najbardziej - wierzcie mi albo nie, ale z osobistej znajomości z jednym z najlepszych swego czasu (bo teraz studiuje) polskich, i w czołówce światowej, graczy, wspomnianym przeze mnie Rampage'm wynoszę takie właśnie doświadczenie. Sam przegrałem z nim kilkadziesiąt godzin i wiem, WIEM, co to jest prawdziwa klasa gry. Jasne - ktoś może sobie powiedzieć, że "jego kumpel też jest najlepszy na świecie i wogle", ale wystarczy spojrzeć na staty z 2-4 ostatnich lat, żeby sprawdzić, że mówię prawdę. Inną kwestią pozostaje gdzie możnaby znaleźć takie staty, niemniej ja opieram się na jego "świadectwie", a poza tym nie mam w zwyczaju kłamać, tym bardziej w - bądź co bądź - poważnym miejscu jakim jest BNPL.

Druga kwestia - nikt jeszcze nie zdołał podważyć moich argumentów...hehe coolgleamA.gif

gts_pl
Wiadomość [#102]: 23.11.2003 o 08:58

Konto skasowane





cze all !

dlugo mnie nie bylo, poniewaz cs mnie wciagnal :P patrze w moj topic i co widze ? klocicie sie o sensa, stary nie wiem jak to jest w quaku, kanghoy pisal sens 3-10, natomiast w cs gwarantuje Ci, ze czolowka swiatowa gra na sens blisko 1. Ja sam juz zszedlem z 5.0 na 3.8 , a teraz po pol roku gry smigam na 1.7 mowie Ci ze celnosc wzrasta strasznie. w quaku gdzie gra jest strasznie szybka moglbym sie zgodzic z tym co napisales, natomiast cs polega na tym ze starasz sie nie dac zaskoczyc i zawsze jestes ustawiony w tym kierunku gdzie slyszysz wroga, badz sie go spodziewasz. Wtedy maly sens daje extra precyzje na malym wycinku ekranu, w quaku nie ma headshota, tam jak walisz z raila to tylko zeby trafic, tu natomiast MUSISZ celowac, najlepiej w glowe.

a moje pytanie wogole dotyczylo sc jak pierwszy raz poruszylem temat sensa ;)

pozdro all

Yahoo
Wiadomość [#103]: 23.11.2003 o 16:14

Konto skasowane





Przede wszystkim do czego innego sluzy sens w CS'ie, a do czego innego w Quake'u.

Zgodze sie z gts. ze W CS'ie mala czulosc jest lepsza (sam gram na 2). W Quake'u zas tez wlasciwie podstawa jest wiedza o tym, gdzie jest przeciwnik i w wiekszosci przypadkow strzaly z raila polegaja na tym, ze wiesz gdzie koles sie znajduje, celujesz tam i strzelasz jak tylko sie pokaze.

Co do sensa w Quake'u, to fatal jak gral, to jechal wszystkich na sensie 2.25 dla wiekszosci broni i 3 dla RL. Osobiscie tez polacam niska, chyba ze juz sie ktos przyzwyczai. Latwiej jest prowadzic kolesia LG, jak sie ma niska czulosc. Sam gram na 5, ale tylko dlatego, ze wygodniej jest mi robic strafe jumpy.

BroodKiller
Wiadomość [#104]: 25.11.2003 o 17:34

Konto skasowane





Coż...zawsze miło jest usłyszeć jasną i klarowną odpowiedź. Co do CS to zgadzam się z chęcią, tym bardziej że nawet nie próbuję być ekspertem w tej grze. Co do Quake'a natomiast to ciągle nie jestem przekonany...może styl gry się zmienił od "ostatnich" lat?

moraj
Wiadomość [#105]: 10.03.2004 o 13:24

Konto skasowane





Ja widzialem repa pvt, gdzie nada wyjezdza ze srednim apm 560 iles, a w jednym momencie ma 800. :P Jak ktos jest zainteresowany to moge linka podac, ale to pozniej bo musze sprawdzic ;]

Zeratul
Wiadomość [#106]: 19.03.2004 o 16:22

Konto skasowane





Czym / Jak mierzycie APM-y ?
bo qrcze mam APM Live ale wyswietla tyle ile jest w grze tylko a nie idzie sprawdzic jak na repie
za podanie programu wielkie dzieki

Skrzetuski
Wiadomość [#107]: 19.03.2004 o 19:32

Konto skasowane





BWchart - do ściągniecia z www.bwchart.com

496_
Wiadomość [#108]: 22.03.2004 o 11:36

Konto skasowane





moraj napisał:
Ja widzialem repa pvt, gdzie nada wyjezdza ze srednim apm 560 iles, a w jednym momencie ma 800. :P Jak ktos jest zainteresowany to moge linka podac, ale to pozniej bo musze sprawdzic ;]


podobno w tej grze lagowalo, wiec ciagle wszystko sprawdzal jak przestawalo

widzialem repa z 1200 apm (80% hotkey?)
podobno jest tez program ktory podwyzsza apm, ale nie wiem czy to prawda (jak nacisnie sie jakis klawisz to leci po hotkeyach)

Zeratul
Wiadomość [#109]: 23.03.2004 o 21:06

Konto skasowane





Wg mnie ta sprawa z APM jest mocno przesadzona
przypuscmy 120 APM moze byc bardzo duze jak ktos klika/naciska klawe z sensem robi to bardzo szybko i wie co gdzie sie buduje i tak dalej
a na co komu apm X000 jak klika bezsensu zeby apm nabic a do tego przegra ??
ostatnio gralem z gosciem mialem apm max 84 ta wiem to malutko ale
gosc mial ponad 150 a woja wcale nie mial a ja gralem od niechcenia cala mape mialem pod kontrola
a on potem sie probwal budynkami gdzies ukrywac
gdzie tu sens ??

Zibi
Wiadomość [#110]: 11.05.2004 o 18:50

Konto skasowane





Ja zergiem mam ponad 100, protossem ok. 90, ale nie APM sie liczy a pomysl na gre.

Alleg_pl
Wiadomość [#111]: 15.05.2004 o 10:37

Konto skasowane





BroodKiller napisał:
Nie grałem nigdy w Medals of Honor toteż się nie wypowiem. Natomiast co do mojego poprzedniego stwierdzenia to podtrzymuję je jak najbardziej - wierzcie mi albo nie, ale z osobistej znajomości z jednym z najlepszych swego czasu (bo teraz studiuje) polskich, i w czołówce światowej, graczy, wspomnianym przeze mnie Rampage'm wynoszę takie właśnie doświadczenie. Sam przegrałem z nim kilkadziesiąt godzin i wiem, WIEM, co to jest prawdziwa klasa gry. Jasne - ktoś może sobie powiedzieć, że "jego kumpel też jest najlepszy na świecie i wogle", ale wystarczy spojrzeć na staty z 2-4 ostatnich lat, żeby sprawdzić, że mówię prawdę. Inną kwestią pozostaje gdzie możnaby znaleźć takie staty, niemniej ja opieram się na jego "świadectwie", a poza tym nie mam w zwyczaju kłamać, tym bardziej w - bądź co bądź - poważnym miejscu jakim jest BNPL.

Druga kwestia - nikt jeszcze nie zdołał podważyć moich argumentów...hehe coolgleamA.gif



hmm nikt nie zdołał? no to daje :] w mojej kochanej kafejce Gra jedn z lepszych ( nie chce sie pubicznie podlizywac :] wiec zostanmy przy jeden z lepszych) graczy swiatka q2 Riven ( zapraszam na jedne z filmików Polish Frag Festival :] gdzies sie tam przwija:] ) i reasumujac z tego co zauwazylem to gra na sredniej sens i przyznaje ze gra "na przeczucie" ... bo taki jest q2 dynamiczny szybki i wogole ... ale co do cs'a

oj boziu... o ile sie nie myle w cs'ie jest dosc znaczny recoil i daje konia z rzedem temu kto walnie 1-szym lub 2-im nabojem Heda na długiej na dust2 przy sens 16 :] no moze zmniejsze wymagania.. przy sens 10 :] heheh prosze o takie demo to obiecuje nagrode :] i proponuje powstrzymywac sie od porównywania cs'a do Quake'a 2 lub 3 bo to nie ma sensu ( quejki sa grami bardzo dynamicznymi a w cs'ie ogolnie sie rozchodzi o Teamplay :] hihih .. sam gram na sens = 2.5 z windowsowym srednim + Myszka taniutka mediatech 5 przcisków opytk + DKT i tez jest GiD hihihi a co do APM... nie wypowiem sie bo sam gram baaardzo słabo w SC i nawet nigdy nie sprawdzałem :]

P.S dema prosze kierowac na darktemplar3_(at)_wp.pl

Kanghoy
Wiadomość [#112]: 21.05.2004 o 22:33

Konto skasowane





co do moich wypowiedzi odnosnie q3 to kierowalem sie znajomoscia q3 CPMA, jest to abrdzo dynamiczny mod [vq3{standardowy q3} to przy nim dziadek chodzacy z laseczka] popropstu w cpma doslownie lata sie po planszy... temppo jest naprawde zawrotne... zlikwidowano czas na zmiane broni itp itd... bardziej to przypomina fizyke quakeworld niz q3 ... gralem takze w q2 i tez nie ma co porownywac szybkosci w nim a w cpma... gralem w q2 jakies 3 miechy w czym ogladalem demka itp wiec nie jestem gołosłowny... pozatym mozemys obie mowic o sensie jako takim,ale tak naprawde wszystko jeszcze zalezy od myszki,sterownikow itp itd.... mi sens 3 w cpma odpowiadał bo instynktownie potrafilem wyczuc moment kiedy mam strzelic z raila[teraz juz danow nie gralem i niestety stracilem forme ;(]... sam sie dziwilem , gdy przeciwnik byl wielkosci 2-3 pixeli na koncu ekranu i sie poruszal a ja go zdjemowalem z raila ;]...FPP-y maja to do siebie niestety ze jk chcesz grac na niskim sensie , na optyku to musisz sie wyposarzyc w porzadna[czytaj niestety droga ;(] mysz... choc creative 3000 jest za 60 zeta i ciezko dosyc go zgubic...ale jednak sie da ;/ + dobra podkladka... to sa jednak koszty... taki "milusi zestaw czyli w/w creative+allsop to wydatek rzedu 110zł,a jak myslec o IE 3.0 to mamy juz 180 zeta z w/w padem... lekka paranoja,jednak w tego typu grach daje sie odczuc skutki posiadania takiego sprzetu [ przynajmniej u mnie tak bylo... nie ogranicza was sprzet,ale mistrzem tez was nie uczycni]... w SC taka precyzja jakos ni jest mi strasnie potrzebna... wiekszosc operacji robi sie klawa, a klawichy sa na tyle duze ze mozna w nie z latewoscia trafiac nawet niedokaldna mycha ;) ... jednostki sa tez dosyc duze ,wiec microwac tez mozna ;) ogolnie nie potrzeba az takiej precyzji jak do FPP ;) ... ale sie rozpisalem ;)



Fotografia ślubna i okolicznościowa Zaproszenia ślubne i dodatki ślubne
BroodKiller
Wiadomość [#113]: 24.05.2004 o 15:57

Konto skasowane





Hmm....nie będę głupio obstawał przy swoim, jak tylu ludzi podaje wiarygodne przykłady na coś przeciwnego, niemniej wciąż nie mogę tego zrozumieć. Wydaje mi się, że im wyższy sens, tym wyższy poziom, bo - tak jak już wcześniej gdzieś napisałem - większa szybkość działania.
Z drugiej strony jednak, możliwe że tu chodzi o wybalansowanie sensa z tempem gry, i nie trzeba go ładować na maksa żeby sobie wcale dobrze rzadzić....

c56.t2
Wiadomość [#114]: 24.05.2004 o 17:51

Konto skasowane





BroodKiller napisał:Pozwól że wytknę pewien mały szczególik, a właściwie dwa.

!)Doświadczony i tak intuicyjnie wie gdzie znajduje sie przeciwnik, nawet nie patrząc, i strzela "na wyczucie", które - jeśli jest na odpowiednim poziomie - w 99% wypadków go nie myli. Serio mówię - godziny przewalczone na róznych mapach dają o sobie znać w postaci automatycznej reakcji. Impuls idzie od oczu przez rdzeń do rąk bez większego udziału mózgu.

@)Co do łatwości celowania - stary, chyba żartujesz - nie wmówisz mi, że taki Rampage woli przesuwać całą mychę o kilometry niż machnąć szybko a dobrze. W przypadku graczy najwyzszych lotów celność już przestaje istnieć. Po przysłowiowych 500 godzinach gry trafiasz przez pół planszy równie dobrze z "rejlacza" co z wyrzutni rakiet. Przecież standardowa praktyka "treningowa" to pojedynek z najtrudniejszym botem, gdzie - z powodu 99% skuteczności trafień tegoż (strzały z procka...hehe) - to szybkość się liczy, a świetna celność to punkt wyjścia, podstawa. Dlatego też, wyższy sensivity = wyższa szybkość reakcji, a o taką pierdołę jak "łatwiej wycelować" to nikt sie nie martwi.


!) Co z tego, ze "doswiadczony wie? I to wcale nie kwestia doswiadczenia, ale dobrych sluchawek, a dobrzy gracze Q3 czy CS bardzo czesto strzelaja na wyczucie lub sluch.

@) Rampage nie jest zadnym autorytetem. Wiekszosc graczy CS gra na sensie 1-3 a Q3 2-10 bo tak jest najwygodniej.
CS: ustaw sobie sens 10, wez dobrego optyka, padsurfery, icemata/steelpada i idz na turniej, a potem powiedz, czemu nie mogles w nic trafic.
Q3: Grajac z botem z celnoscia 99% na instagib (zeby jedno trafienie wystarczylo) refleks nic Ci nie daje, bo i tak szybszy nie bedziesz.

Kanghoy
Wiadomość [#115]: 24.05.2004 o 20:19

Konto skasowane





Na wyczucie na weyczucie... no jasne ze na wyczucie! Ale łatwiej cos "wyczuc" jak masz wiekszy zasob ruchu na przeciwniku ... jasne bez przesady,trzeba to wywazyc.... ale ustaw sobie w q3 sens 30 i pograj chwile :P wielka czesc z CS-owcw gra na sensie 1 ... z tym ze w CS mozna miec mniejszego sensa,bo inaczej sie toczy rozgrywka,.... w q3 musisz latac mycha momentalnie we wszystkie strony ;)... dla mnie do tego sens moj [cos ponad 3] jest idealny ;].

CS: ustaw sobie sens 10, wez dobrego optyka, padsurfery, icemata/steelpada i idz na turniej, a potem powiedz, czemu nie mogles w nic trafic.
bez dobrego optyka to na sensie <10 w q3 nie pogram ;P no chyba ze na kulce biggrin.gif... pozatym nie przesadzaj tak z tymi pad mouseskatesami i padami ;P jakis tekstylny pad spx starcza smiley.gif [mam allsopa] ;o jezdze na nim bez skatesow i jest ok
poprostu za bardzo sie wtedy szarpie mycha, i cienkie optyki tego nie wytrrzymuja smiley.gif

[Edycja - Kanghoy w 24-05-2004 o 20:22]

[Edycja - Kanghoy w 24-05-2004 o 20:26]



Fotografia ślubna i okolicznościowa Zaproszenia ślubne i dodatki ślubne
BroodKiller
Wiadomość [#116]: 26.05.2004 o 17:59

Konto skasowane





c56.t2 napisał:
!) Co z tego, ze "doswiadczony wie? I to wcale nie kwestia doswiadczenia, ale dobrych sluchawek, a dobrzy gracze Q3 czy CS bardzo czesto strzelaja na wyczucie lub sluch.


Nie kumam - w ten sposób tylko potwierdzasz to co wcześniej powiedziałem...?

@) Rampage nie jest zadnym autorytetem. Wiekszosc graczy CS gra na sensie 1-3 a Q3 2-10 bo tak jest najwygodniej.
CS: ustaw sobie sens 10, wez dobrego optyka, padsurfery, icemata/steelpada i idz na turniej, a potem powiedz, czemu nie mogles w nic trafic.


Co do CS to - jak już sporo wcześniej wspomniałem - nie jestem znawcą, więc akceptuję tłumaczenia co do niskiego sense. Inny tryb gry - inny sense.
Eh....kiedy to ja ostatni raz grałem w CS....będzie kilka dobrych miechów....

Q3: Grajac z botem z celnoscia 99% na instagib (zeby jedno trafienie wystarczylo) refleks nic Ci nie daje, bo i tak szybszy nie bedziesz.


I tutaj właśnie się nie mogę zgodzić, bo sam widziałem jak wspomniany Rampage rozwalał najlepsze boty na Nightmare w stosunku 100 do kilku punktów (na instagibie). Oprócz tego ostatniego, superdupernajtwardszego, u którego Nightmare jest zmieniony z Hardcorem bodajże...ale walka z nim to już chyba zboczenie...
W każdym innym wypadku to refleks rządzi, bo widząc kątem oka, że np. bot wyskakuje na jump-padzie, to nie tyle sam odruch strzału, ile właśnie szybkość reakcji się liczy. Takie jest moje zdanie przynajmniej...

Kanghoy
Wiadomość [#117]: 26.05.2004 o 21:22

Konto skasowane





Brood teraz sa inne botty, te z nightmare to nawet ja rozwalam na insta.... aha brod prawda jest taka ze jak maz dobry reflax to roznica miedzy strzelem ,kiedy masz ustawonego sensa 3, a 10 jest znikoma! Kwestia przyzwyczajenia i wyczucia mychy! Moge ci to zagwarantowac ze tak jest ;]... tzn przynajmniej w moim przyadku jak mam wiekszy sens,to wiecej czasu poswiecam na celowanie,bo jakos jak juz kogos mam "przy celowniku" to musze sie skupic na delikatniejszym manewrowaniu mysza... a tak moge spx sie o to nie martwic ;)

[Edycja - Kanghoy w 26-05-2004 o 21:23]

[Edycja - Kanghoy w 27-05-2004 o 14:58]



Fotografia ślubna i okolicznościowa Zaproszenia ślubne i dodatki ślubne
BroodKiller
Wiadomość [#118]: 30.05.2004 o 18:23

Konto skasowane





Mówisz....?

Czyli jednak kwestia przyzwyczajenia....no dobra - niech będzie.

I tak Quake i CS są nic nie warte w porównaniu z Unreal'em - tym oryginalnym smiley.gif

Kanghoy
Wiadomość [#119]: 30.05.2004 o 19:06

Konto skasowane





Q3 CPMA>UT>qw>q2>UT 2kx>CS>Q3 :P

[Edycja - Kanghoy w 30-05-2004 o 19:47]



Fotografia ślubna i okolicznościowa Zaproszenia ślubne i dodatki ślubne
BroodKiller
Wiadomość [#120]: 31.05.2004 o 15:06

Konto skasowane





UT to ścierwo - komercyjna jazda ma najbardziej (w/g mnie) klimatycznym FPP w historii (bije nawet HL'a, jak dla mnie).

REKLAMA
Strona 6 z 7.
Pierwsza     <<   <   ... | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |   >   >>     Ostatnia
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :