Dziś jest: Środa, 29 czerwca 2022, godzina 15:00
zaloguj się :
FORUM Battlenet.pl FORUM Forum World of WarCraft Klasy Rycerz Śmierci Poradnik dla Death Knightów by Luis


Odpowiedź

Temat: Poradnik dla Death Knightów by Luis

Pierwsza     <<   <   ... | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |   >   >>     Ostatnia
oger123
Wiadomość [#181]: 29.04.2010 o 14:51

Konto skasowane





A to ciekawe xD Bo ja myslalem ze priorytety dotycza tego na jaki skill sie uzywa Killing machine i w jaki sposob uzyc rime no ale pewnie random wciskanie przyciskow da wiekszy przyrost dpsu xD Pokaz mi swoje logi chce zobaczyc jaki dps robisz bez trzymania jakiejkolwiek rotacji.Jesli czytacie EJ toi najpierw sprawdzcie czy ich poradnik jest w ogole zrobiony w 100% + czytajcie co tam jest napisane a nie tylko ogladajcie obrazki rly... robicie z siebie tylko glupkow,



Blog: http://www.runicblast.blogspot.com/
Renn
Wiadomość [#182]: 29.04.2010 o 15:17

Konto skasowane





ahahah chyba ty robisz z siebie teraz ogromnego idiote, popatrz na jaki kolwiek poradnik o frost dk na EJ, stronie Ensidii czy zapytaj jakiegos powaznego dpsa czy uzywac rotacji jako frost... kazdy by cie wysmial.
Swoja droga, od kiedy randomowe wciskanie przyciskow na klawie = system priorytetow?
Frost nie moze miec rotacji, nigdy nie mial i prawdopodobnie nie bedize miec, ze wzgledu na proce... a taka rotacja ktora sie zmienia w razie proca to jest w ogole smiechu warte.
Kiedy dpsujesz frost, system priorytetow na single target jest mniej wiecej taki:
1. Frost strike z killing machine
2. Utrzymanie diseasow
3. OB
4. BS
5. FS
6. HB z rime

Cytat z EJ
Q: What should my ability rotation be as Frost?
A: There isn't one, stop asking. Frost cannot be played with a rigid rotation, as it requires reacting to procs and whatever the current situation of the boss fight may be. The best you can do is a priority system, discussed later in this guide.


Source: http://elitistjerks.co(...)mUkDmDnz

Dodajac krotkie wyjasnienie z mojej strony: Kiedy procuje KM uzywasz frost strike. Kiedy go uzywasz, runy regeneruja sie i moze okazac sie, ze OB jest gotowy, a wtedy uzywasz OB zamiast BS. Uzywanie BS'a w danym momencie, kiedy jest dostepny OB w mysl rotacji = strata dpsu. Do tego, moze okazac sie, ze KM procnal tyle razy, ze po prostu nie wyrobiles sie z cala rotacja, a trzeba juz odswiezyc choroby...
Frost strike z KM to nasz najmocniejszy atak, crituje ZAWSZE i ZAROWNO Z MH JAK I Z OH. Oczywiscie, jesli akurat wpadna crity z obu atakow z OB to dmg bedzie wiekszy, ale FS w tym momencie jest pewny, a OB nie... Wazne jest wiec zeby uzywac FS kiedy tylko procnie KM, a czegos takiego NIE DA sie wsadzic w rotacje...


Od patcha 3.1 dpsuje jako frost i ani razu nie zmienialem sie na stale na blood czy unholy od tego czasu. Styl gry frost zmienial sie, ale system priorytetow byl zawsze.

[Edycja Renn - 29.04.2010 o 15:43]

raziel666
Wiadomość [#183]: 29.04.2010 o 15:58

Konto skasowane





tomejto, tomato.
imo mowicie o tym samym, klocicie sie tylko o semantyke.



Madness is the gift, that has been given to me!
oger123
Wiadomość [#184]: 29.04.2010 o 19:19

Konto skasowane





A od kiedy trzymanie diseasow,uzywwanie FS wraz z KM, uzywanie rime z km gdy masz przed soba wiecej niz 3 cele wyklucza trzymanie rotacji(btw ta rotacja z mojego poradnika jest wlasnie z forum ensidi wiec widze ze wiesz o czym mowisz ) ?Czy Ty w ogole masz DK ?Mysle ze jesli robie np. na 1 bossie w ICC 25 14.5k dpsu gdzie rekord to 14.7k , albo na sarufangu 14k to wiem co nie co o tym jak grac DK.I co maja (wulg.) BS do OB xD przeciez to zupelnie inne runy chyba ze Ty uwazasz ze zamiast 1 ob lepiej walnac 2 x BS to wtedy jestes dobry xD Zreszta juz jestes skoro korzystasz z poradnika EJ na ktorym polecany spec to 0/52/16 xD Btw na EJ ten porandik jest zrobiony w 60% i od poczatku 3.3.3 nikt tego nie aktualizuje a Ty gapisz sie na czarno bialy obrazek i myslisz ze jestes cwaniak xD

A tak przy okazji Ty tylko spojrzales na moja rotacje?Bo jakbys nie zauwazyl pod spoda masz wytlumaczone ze Fs nalezy uzyc z KM itd. ale pewnie osoba ktora ogranicza sie do spojrzenia na obrazek na Forum EJ pisze zanim pomysli xD

Btw. blagam daj swoje logi i pokaz swoje armory xD

[Edycja oger123 - 29.04.2010 o 19:21]



Blog: http://www.runicblast.blogspot.com/
Renn
Wiadomość [#185]: 29.04.2010 o 19:58

Konto skasowane





oger123 napisał
A od kiedy trzymanie diseasow,uzywwanie FS wraz z KM, uzywanie rime z km gdy masz przed soba wiecej niz 3 cele wyklucza trzymanie rotacji

Od zawsze? Przeciez te proce wystapuja z rozna częstotliwością.... ta rotacja Twoim sposobem to tak na prawde system priorytetow tylko ladnie wyglada bo przypomina rotacje...
A poradnik na EJ jest zaktualizowany do wersji 3.3.3 a jesli mnie pamiec nie myli to chyba wlasnie ten patch mamy obecnie....? I nie obchodzi mnie Twoj dps, o taki argument robie milion dps to wiem co mowie to gowno a nie argument....

raziel666
Wiadomość [#186]: 29.04.2010 o 20:38

Konto skasowane





imo to jaki dps sie robi to najlepszy argument jaki mozna miec dla poparcia swojej gry; nie jakies napisane/przeczytane poradniki i cala ta wiedza teoretyczna.
najlepiej skonczice bo klocicie sie bez sensu, o to czy rotacje, w ktorej wystepuja jakies proce nadal nazywac rotacja czy juz nie.
who cares?!



Madness is the gift, that has been given to me!
oger123
Wiadomość [#187]: 29.04.2010 o 20:48

Konto skasowane





Lol ale proce nie wykluczaja trzymania rotacja no chyba ze ktos nie ogarnia totalnie grania ta Klasa ... To ze typek na EJ napisal pod poradnikiem 3.3.3 to nie znaczy ze poradnik jest skonczony.Zreszta np. pisze ze lepiej uzyc FS na KM niz odswiezyc diseasy... kazdy ktos gra Forst Dk i robi dobry dps wie ze to jest bzdura xD Stary naprawde gdybym robil(wulg.)owy dps i gral od kilku tyg bym poradnika nie zaczynal pisac ale gdy widze siebie na WOL na 3-5 miejscu na kilku bossach to chyba raczej jakies pojecie o tym mam.



Blog: http://www.runicblast.blogspot.com/
Renn
Wiadomość [#188]: 29.04.2010 o 21:24

Konto skasowane





Bo ja sobie nie moge powiedziec: "Robie 15k dps na dummy z white dmg, wiem wszystko." ?
Nie wiem jak proce mozna wsadzic w rotacje z tego prostego powodu ze procow KM moze byc tak duzo na raz, ze zadnej rotacji nie zrobisz. No ale coz, z "pro xD polaczkami" sie widac nie pogada, wiec who cares.

oger123
Wiadomość [#189]: 29.04.2010 o 21:27

Konto skasowane





Sorry jesli nie potrafisz to nie wmawiaj innym ze oni tez nie potrafia... jest tobie FS przeszkadza w robieniu rotacji to przykro mi.



Blog: http://www.runicblast.blogspot.com/
Genra
Wiadomość [#190]: 30.04.2010 o 00:22

Konto skasowane





Rekord na Marrowgar to ponad 20k chyba że mówimy tylko o frost dk. Km ma 5ppm (jeśli pamiętam) więc częste proce km raczej nie zniszcza rotacji.



http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Burning+Legion&n=Kameo
oger123
Wiadomość [#191]: 30.04.2010 o 10:48

Konto skasowane





Wiadomo ze mowie tylko o Frost Dk...



Blog: http://www.runicblast.blogspot.com/
Terkov
Wiadomość [#192]: 05.05.2010 o 17:54

Konto skasowane





Witam.
Znacie może jakiegoś addona, który pokaże mi kiedy procną mi rime lub killing machine? Znalazłem takie coś w opcjach, ale pokazuje mi to wszystkie efekty, a to za duży spam.

dixdix
Wiadomość [#193]: 05.05.2010 o 17:57

Konto skasowane





nie możesz patrzeć po prostu na buffy?



.
Genra
Wiadomość [#194]: 05.05.2010 o 18:01

Konto skasowane





Event alert daje radE. Patrzenie na buffy podczas raidu i szukanie proca KM jest raczej mało wykonalne.



http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Burning+Legion&n=Kameo
Terkov
Wiadomość [#195]: 05.05.2010 o 22:42

Konto skasowane





Dzięki. Dziwi mnie trochę że nikt dotąd o tym nie wspominał... nie wieżę, żeby wszyscy "patrzyli na buffy" xD
Od razu zapytam jeszcze: broń dla DK powinna być jak najwolniejsza?

oger123
Wiadomość [#196]: 05.05.2010 o 23:13

Konto skasowane





tak jak najwolniejsza... obydwie wolne... 200ilvl bron wolna da Ci wiecej dpsu niz 245 szybka.A co do addonow to ja np mam ustawione satruna buff frames tak zeby mi pokazywalo rima i km+ mik scrolling combat text.



Blog: http://www.runicblast.blogspot.com/
Terkov
Wiadomość [#197]: 14.05.2010 o 14:45

Konto skasowane





Witam, mam pytanie: jak wiadomo blood spec zostanie w Cata tank specem, ale czy waszym zdaniem dalej będzie można w nim DPS'ować? Chodzi o to, że bardzo go lubię, a mam takie "zboczenie" że źle się czuję w czymś co wiem że przepadnie, nie ważne za ile czasu :P

I druga sprawa: czy jest jakiś sens na frost DPS build z bronią 2h?

oger123
Wiadomość [#198]: 14.05.2010 o 14:58

Konto skasowane





Wydaje mi sie ze jesli zrobia Blood tylko do tankowania to znaczy ze bedzie tylko do tankowania.A co do buildu frost z 2 h to napewno sie nie oplaca lepiej juz unholy wypadnie.



Blog: http://www.runicblast.blogspot.com/
Myrag2
Wiadomość [#199]: 17.05.2010 o 05:36

Konto skasowane





troche sie smutno robi jak sie czyta poradnik w wiekszosci przepisany z EJ lecz z wlasnymi dopiskami ktore zaiweraja bledy niestety

gdy mamy założone diseasy na celu używając Death Strika leczymy się za 5% naszego hp


death strike leczy 5% naszego maxymalnego zycia na kazdy disease obecny na targecie (tylko wlasne diseasy wchodze w gre), czyli 10% dla blood DK z frost fever i blood plaque i 15% dla unholy DK z tymi samymi diseasami + ebon plaque

W skrócie:IT-PS-SS-BS-BS- spalamy runic power-SS-SS-BS-BS -spalamy runic power


rotacja w unholy jest bledna
PS uzywa sie przed IT z powodu tego iz PS zadaje damage ze szoly physical (fizyczne obrazenia)* przy czym zaklada nam blood plaque oraz ebon plaque ktore zwieksza damage naszego kolejnego IT w rotacji, przy czym w droga strone to nie dziala bo ebon plaque nie zwieksza dmgu plaque strika
takze uzywa sie jednego Blood Striku przed Scourge Strikiem po to aby otrzymac buff 5% dmgu z talentow poniewasz lacznie scorge strike to jakies 30% waszego dmgu
ogolnie rotacja dla specu 0/17/54 to
PS->IT->BS->SS->BS i dalej jak bylo

*jesli ktos nie wie jak to sprawdzic zapraszam na wowhead -> wpisac plaque strike i sprawdzic w tabelce school

Najważniejsze to wiedzieć co jest najlepsze jeśli chodzi o Staty:
T8/T9 Content: Hit cap >Expertise cap> Strength > Crit Rating > ArP > Haste > Agility
T10 Content: Hit cap >Expertise cap> Strength > ArP > Crit > Haste > Agility


ciekawe bo wcale tak nie jest, chyba ze to stare cos kopiowales
z tabelki ktora sam wstawiles wyraznie widac ze dla t9 wartosc exp rat to 1,75 a sily 3,07 w przypadku t10 to wciaz 2,61 do sily 2,96, co sprawia ze priorytet twoich statow nie ma sensu, exp cap to rzecz mila ale wcale nie najwazniejsza szczegolnie dla gorszego sprzetu

Jeśli gramy w Unholy gemujemy się zawsze pod Strenght-Bold Cardinal Ruby jednak w przypadku gdy w itemie mamy yellow socket i bonus wynosi 4 Strenght lub więcej wkładamy tam Inscribed Amertine.


znowu wracajac do tabelki wyraznie widac ze dla unholy z sub specem frost haste ma duzo duzo wiekszy value, wiec sprawa jest taka ze jesli brakuje CI do hit capu wsadzasz str/hit do yellow jesli nie to str/haste

aaa i wlasnie, ranking trinketow tez wydaje sie 'outdated'

teraz kilka slow od siebie, mam nadzieje ze autor nie weznie mnie tutaj za jakiegos trolla co mu popsuc temat chce
napisalem co jest nie tak poniewaz mysle ze sporo graczy bedzie sie tutaj sugerowac wiec szkoda zeby czasem ktos w nowych gildiach ich zaczol bluzgac ze swojej klasy nie znaja bo taka reputacja bardzo latwo przychodzi ale pozbyc sie jej ciezko

ps. ale bardzo fajnie i popieram fakt tego ze wzioles dobry poradnik przedstawiles go w jezyku polskim i dodales tez od siebie sporo

pozdro

[Edycja Myrag2 - 17.05.2010 o 05:39]

oger123
Wiadomość [#200]: 17.05.2010 o 08:50

Konto skasowane





No nic dziwnego ze duzo rzeczy jest z EJ, skoro gdy uczylem sie grac wlasnie z tego poradnika korzystalem... kilka rzeczy jest zpisanych... wagi statow(przeciez nie bd tego sam wyliczal no lol zrsezta wyszlo by dokladnie to samo nawet gdybym chcial to liczyc ),trinkiety(trinkiety sa dobre).Co do PS przed it to tlyko na poczatku walki i tlyko na tank&Spank,to samo sie tyczy bs(pozniej rotacja ktora podales staje sie meczaca bo tracisz tick diseasa a buff z bs utrzymuje sie caly czas tak czy inaczej).Napewno nie oplaca sie bardziej wkladac strg+haste bo haste to teraz najgorszy stat lol xD.Co do tego ze poradnik jest troche outdate to fakt bo ostatnio rzadko na niego zagladam.Co do exp capa masz racje tlyko i wylacznie w unholy bo w unholy mozna miec 17-19 i sie nic nie stanie ale sprobuj pograc z takim expertisem w froscie albo w bloodzie.Jesli chodzi o death Strika to ani ja ani Ty nie mamy racji wiec akurat ta kwestie bym w twoim przypadku przemilczal(przy okazji piszac 5% naszego hp mialem na mysli max hp ale fakt mogl to ktos zle zrozumiec).Nie karze nikomu korzystac z tego poradnika ja gram tak jak tutaj napisalem i zle na tym nie wychodze.Mysle ze jesli ktos korzysta z tego poradnika raczej nie powinnien zostac nazwany noobem tylko dlatego ze nie dodal ze ds leczy za 5% MAXYMALNEGO HP,no chyba ze zgemuje sie pod strg/haste tak jak napisales to wtedy moga sie z niego posmiac.Btw tak sobie teraz na spokojnie przejrzalem swoj poradnik i w sumie jedyne co mam ze strony EJ to wagi statow i Trinkiety nic pozatym wiec pisanie ze to jest poradnik PRZEPISANY z EJ jest troche nienamiejscu.BTW te rotacje sa ze strony ENSIDI a o ile wiem to troche lepsza guildia od EJ, to ze ktos na kulke zrobi wiecej dpsu taka rotacja to nie znaczy ze taka rotacja musi byc lepsza na bossach w ICC/tocu.

PS. Mam nadzieje ze niedlugo zobacze Ciebie i twoje gemy stg/haste na WOL, bo to tak naparwde twoj log to jedyny wyznacznik tego jak sie gra.

[Edycja oger123 - 17.05.2010 o 14:23]



Blog: http://www.runicblast.blogspot.com/
REKLAMA
Strona 10 z 14.
Pierwsza     <<   <   ... | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |   >   >>     Ostatnia
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :