Dziś jest: Środa, 29 czerwca 2022, godzina 15:07
zaloguj się :
FORUM Battlenet.pl FORUM Forum World of WarCraft Klasy Rycerz Śmierci Poradnik dla Death Knightów by Luis


Odpowiedź

Temat: Poradnik dla Death Knightów by Luis

Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ...  >   >>     Ostatnia
oger123
Wiadomość [#1]: 01.12.2009 o 20:07

Konto skasowane





Skonczyłem z grą wiec poradnik nie będzie więcej aktualizowany...Mam nadzieje ze pomagałemsmiley.gif

[Edycja oger123 - 05.10.2010 o 15:25]



Blog: http://www.runicblast.blogspot.com/
luney
Wiadomość [#2]: 01.12.2009 o 20:44

Konto skasowane





przyklejam.



.:: Profil PSN :: luney87::.
.:: Blog o World of Warcraft :: http://holywhine.blogspot.com ::.
Escar
Wiadomość [#3]: 03.12.2009 o 15:22

Konto skasowane





Louis Garicia Perez-Pomidorale napisał
Z uwagi, że dużo ludzi gra teraz death knightami, a na pewno sporo ludzi ma alta Dk postanowiłem napisać poradnik....



Postanowiles? Medzilem wam o tym i suszylem glowe tyle, ze nie mieliscie wyjscia. Dobrze, ze w koncu ktorys z was ulegl i sie pokusil o napisanie takowego przewodnika. biggrin.gif Fajnie, ze w koncu jest. Zabieram sie do czytania. :] Moze w koncu zrozumiem Unholy (wroc moj kochany Frost, wroc... wtb 3.3 ;P ).

Fajnie, ze go napisales. smiley.gif

ps:
Mam nadzieje, ze dodales ten kawalek o Exp Capie. Bo juz zdazylem zapomniec ile wynosi. ^^



Escar-Human/Mage
"Beam me up,Scotty!"
Sharrana-Night Elf/Death Knight
"Liberate tute me ex infernis."
Accidentally - Mage CL - www.accidentally.in-mist.net
Intuition - ex-Mage ex-CL - http://intuition.phpnet.us
Magowe Kompendium - http://accidentally.in(...)p?t=2888
Prowler
Wiadomość [#4]: 03.12.2009 o 16:25

Konto skasowane





coś słyszałem kiedyś na vencie że DK może wypić potek na armor który zwieksza AP dzieki temu talentowi, ale lepiej ty to skomentuj :P (nie gram dkejem)



تلاش کے استعمال سے پہلے آپ کسی چیز کے بارے پوچھنا! `;..;´
watman
Wiadomość [#5]: 03.12.2009 o 16:33

Konto skasowane





Prowler napisał
coś słyszałem kiedyś na vencie że DK może wypić potek na armor który zwieksza AP dzieki temu talentowi, ale lepiej ty to skomentuj :P (nie gram dkejem)

http://www.wowhead.com/?item=22849 - daje 2500 armoru, przez 180 to 13,8 x 5 to niecale 90 ap - jest to oplacalne?

EDYTA: matematyka mnie pwnela...

[Edycja watman - 03.12.2009 o 16:34]



Pokrak, dorf huntard
Rozwojowe postaci D3
Picas
Wiadomość [#6]: 03.12.2009 o 16:35

Konto skasowane





Używamy zawsze razem z Heroismem!!!

Warto by w tym miejscu napisać wersje dla hordy - czyli z Bloodlustem, bo nie wszyscy wiedzą że to to samo.



Cylon_anim.gif
oger123
Wiadomość [#7]: 03.12.2009 o 16:46

Konto skasowane





Nie probowalem ale wydaje mi sie to nieoplacalne.Ten potion daje Ci 3500 armor na 2 min, a 180 armoru to 5 attack power wiec 3500/180=okolo 19, 19*5=95 AP.

,,Znaczenie"tak to umownie nazwijmy:
AP=1
Haste=1.53

Ten potion da Ci 95 znaczenia na 2 min,haste da Ci 500 x 1.53=765 na 15 sec. 15 sec to 1/8 dwoch min.Dzielimy wiec 765 na 8----->765/8=okolo 95, jednak nalezy pamietac ze potka na haste w czasie trwania hero da nam o wiele wiecej niz 95 AP.



Blog: http://www.runicblast.blogspot.com/
iGard
Wiadomość [#8]: 04.12.2009 o 10:11

Konto skasowane





oger123 napisał
Nie probowalem ale wydaje mi sie to nieoplacalne.Ten potion daje Ci 3500 armor na 2 min, a 180 armoru to 5 attack power wiec 3500/180=okolo 19, 19*5=95 AP.

,,Znaczenie"tak to umownie nazwijmy:
AP=1
Haste=1.53

Ten potion da Ci 95 znaczenia na 2 min,haste da Ci 500 x 1.53=765 na 15 sec. 15 sec to 1/8 dwoch min.Dzielimy wiec 765 na 8----->765/8=okolo 95, jednak nalezy pamietac ze potka na haste w czasie trwania hero da nam o wiele wiecej niz 95 AP.


Pijesz tego: click potka 1s przed pullem. Daje to 97ap przez dwie minuty walki + mozliwość wypica potka pod haste. Czy się opłaca? Pewnie, że tak

[Edycja iGard - 04.12.2009 o 10:33]

oger123
Wiadomość [#9]: 04.12.2009 o 16:18

Konto skasowane





No w przypadku gdy ktos chce pic 2 potki to ofc moze tak zrobic:PTylko trzeba uwazac zeby hero nie poszedl zanim Ci zejdzie cooldown z armor potka bo wtedy fail.... ja np nie zawsze moge tak zrobic bo hero idzie na starciesmiley.gif

[Edycja oger123 - 04.12.2009 o 16:42]



Blog: http://www.runicblast.blogspot.com/
iGard
Wiadomość [#10]: 04.12.2009 o 17:08

Konto skasowane





oger123 napisał
No w przypadku gdy ktos chce pic 2 potki to ofc moze tak zrobic:PTylko trzeba uwazac zeby hero nie poszedl zanim Ci zejdzie cooldown z armor potka bo wtedy fail.... ja np nie zawsze moge tak zrobic bo hero idzie na starciesmiley.gif


Zgadza się, 1min CD. Trzeba o tym pamiętać.

oger123 napisał
..... ja np nie zawsze moge tak zrobic bo hero idzie na starciesmiley.gif


Chyba tylko na Faction Champions. Zresztą na FCh to akurat się przydaje potek z armorem.

oger123
Wiadomość [#11]: 04.12.2009 o 17:11

Konto skasowane





Nom na Fch i jeszcze na algalonie...



Blog: http://www.runicblast.blogspot.com/
Genra
Wiadomość [#12]: 05.12.2009 o 00:12

Konto skasowane





Taka uwaga odnośnie frost dw pod glyph of desease. Nie na każdej walce się da, ale warto starać się utrzymać deseasy z maksymalnego poziomu ap, czyli start rotacji powinien wyglądać tak. IT, PS, BS, BS, po tym początku powinniśmy już mieć all bonusów na sobie, proce trinketów, proc z set bonusu t9, Rune of fallen crusader i buff ap od szamana lub blood dk. wtedy znowu IT, PS. Deseasy na hicie biją wtedy praktycznie 2 x mocniej niż normalnie,a dzięki pestiliance będziemy utrzymywać ich maksymalny poziom przez cały czas. Ilość spamowanych w tym specu OB i wyniki testów pokazują że jednak sigil of awarnes jest lepszy od virulance. Przy okazji użycie w rotacji UA jest praktycznie niewykonalne więc to chyba stracony punkt.



http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Burning+Legion&n=Kameo
ChiKuSho
Wiadomość [#13]: 05.12.2009 o 00:48

Konto skasowane





Brakuje mi tu prostych rzeczy pare (ktore mozna znalesc na wow wiki np) jak hit cap z 2h, z dualem czy def cap dla tanka ... niby nic a dosyc istotne



Last.fm user
<('-'<) ( '-' )/ (>'-')>
oger123
Wiadomość [#14]: 05.12.2009 o 01:36

Konto skasowane





Co do frosta to moze i masz racje poniewaz ja opieralem sie psizac akurat ten pkt poradnika o poradnik ensidii a oni we froscie grali tyle co i ja czyli praktycznie nic.Chociaz wiem akurat ze sigil of awerness to mit obalony juz dawno i napewno nie jest lepszy od virulance. Co do def capa itd to pisalem ze to poradnik glownie dla dpsu a nie dla tanka poniewaz nie tankowalem za duzo. A co do hit capa 2h i dw dodam jutro bo dzisiaj juz mi sie nie chce.



Blog: http://www.runicblast.blogspot.com/
Genra
Wiadomość [#15]: 05.12.2009 o 01:56

Konto skasowane





hmm, ja korzystam częściej z EJ forum, co prawda nie zawsze mam siłe żeby przebrnąć przez ich wyliczenia symulacyjne ale staram się. W kwestii sigila niestety nie jestem wstanie stwierdzić który jest lepszy podczas raidu ponieważ zbyt wiele czynników wpływa na mój dps, jednak przy długich testach na kukle (do 10minut) większe wyniki mam z sigil of awarnes o całe 90-130 pkt. Jednak to czyste single target, przy aoe może być już inaczej.

Przy okazji lepiej chyba dać w gratis inerupta w frost drzewku niż w zwiększony zasięg. Oba talenty są średnie jednak gratis interupt się czasem przydaje a IT i tak rzucam z maksymalnego bliska, strzał z dystansu może spowodować uruchomienie trinketów , wtedy tracę zbyt duża czasu na dobiegnięcie i lecą cenne sekundy z proca np greatness.

Kwestia hit capa dla dw jest interesuąca, teoretycznie wystarczy 264 gdzie 99 uzyskuję się z talentu, jednak służące do utrzymywania deseasów pestiliance jest spellem a tutaj trzeba znacznie więcej, miss na pestiliance bardzo boli i powoduję znaczną stratę dps, nie pamiętam ile w tej chwili jest hit cap na spelle ale dobrze być w pobliżu, wliczając ofc buffy raidowe.

[Edycja Genra - 05.12.2009 o 02:02]



http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Burning+Legion&n=Kameo
desirq
Wiadomość [#16]: 05.12.2009 o 09:55

Konto skasowane





To ja poproszę jeszcze poradnik do PvP i PvE tank ^^ ,wcześniejszy się przydał bardzo smiley.gif



[IMG]http://i.imgur.com/rAzpE.png[/IMG]
oger123
Wiadomość [#17]: 05.12.2009 o 10:42

Konto skasowane





Genera jesli dla Ciebie dps na treinerze to jakikolwiek test to ja sie wylaczam z rozmowy xD Kurwa xD przeciez na raidzie masz boka i Virulance daje Ci 10%+10% AP wiecej od Huntera lub blood DK wiecej strg xD Juz nie mowiac jaka bzdura jest twoja teoria na temat capa hr w Frost xD We wszystkich drzewkach Hit cap na SPELLE jest taki sam czyli (skorzystam ze strony EJ,ktora tak wielbisz)=11 * 26.23 = 288.53, natomiast MELEE CAP jest inny dla DW i dla 2H( rowny 9 * 32.79 = 262.32) jednak....DW hit cap jest tak wysoki ze nie ma absolutnie sensu go osiagac ( tam jest cos w granicach 750 chyba)i musisz miec tylko spell cap.

[Edycja oger123 - 05.12.2009 o 10:49]



Blog: http://www.runicblast.blogspot.com/
Genra
Wiadomość [#18]: 05.12.2009 o 11:30

Konto skasowane





Ech źle się wypowiedziałem, mając na myśli cap dle frost dw myślałem tylko o capie na żółte ataki, raczej nikt przy zdrowych zmysłach nie osiąga capa na białe.

Sigil of Virulance ma wpływ na tylko 2 buffy, BoK i RoFC, nie traktuje dps na kulke jak wyroczni ale daje mi jakieś pojęcie o osiąganym dpsie.

Pokaż mi miejsce gdzie napisałem że wielbie EJ, ale fakt uważam że to najlepsze miejsce do szukania informacji o dk, trzeba tylko czasem trochę cierpliwości.

btw ten build powinien tak wyglądać http://talent.mmo-cham(...)O3,10952 hungering cold to jedyny wolny punkt który można dać gdzie kowliwek w tym drzewku

[Edycja Genra - 05.12.2009 o 11:32]

[Edycja Genra - 05.12.2009 o 11:38]



http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Burning+Legion&n=Kameo
oger123
Wiadomość [#19]: 05.12.2009 o 11:35

Konto skasowane





2 pkt w endless winter sa lepsze od 2 pkt w Icy reach ktory zwieksza zasieg howling blasta o 10 yardow? OK....wszystko jasne.



Blog: http://www.runicblast.blogspot.com/
Genra
Wiadomość [#20]: 05.12.2009 o 11:45

Konto skasowane





oger123 napisał
2 pkt w endless winter sa lepsze od 2 pkt w Icy reach ktory zwieksza zasieg howling blasta o 10 yardow? OK....wszystko jasne.


W większości wypadków tak, 20 yd na hb wystarcza na każdej walce, Jeśli komuś nie wystarcza i uważa że traci swój dps to jest wybitny

Co do sigili to jednak warto poczytać EJ, naprawdę nie boli ;D

[Edycja Genra - 05.12.2009 o 11:51]



http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Burning+Legion&n=Kameo
REKLAMA
Strona 1 z 14.
Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ...  >   >>     Ostatnia
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :