Dziś jest: Środa, 21 sierpnia 2019, godzina 06:52
zaloguj się :
FORUM Battlenet.pl FORUM Forum World of WarCraft PvP Battleground Wszyscy skillowi gracze zrobili reroll na horde ?


Odpowiedź

Temat: Wszyscy skillowi gracze zrobili reroll na horde ?

Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 |   >   >>     Ostatnia
GOPA
Wiadomość [#21]: 22.11.2009 o 18:43

Konto skasowane





ja swego czasu latalem po BG na Burning Legionie po stronie Hordy i szlag mnie trafial gdy nas bylo 15 a ally 10 i nas tlukli !!! Horda grala chaotycznie, wszyscy biegali jak chcieli, znalezli sie tacy co sciemniali i nie grali wcale po.gif

teraz nie wiem jak jest na tym BG ale dziwi mnie ze mowicie o AV bo z tego co pamietam to ten BG upadl i nikt tam nie gral.

co do nowego systemu wchodzenia na BG, jest rewelacyjny !!!!! robie sobie co chce i zawsze moge wskoczyc na BG, malo tego, pojawiam sie tam gdzie wszedlem i nie musze zasuwac przez caly kontynet.
Dla mnie rozwiazanie rewelacyjne !! ci co chca grac na BG beda grac, a ci co chca sobie pofarmic odpowiednie medale to i tak beda anulowac i wychodzic z BG na ktorych nie chca grac.

luney
Wiadomość [#22]: 23.11.2009 o 08:34

Konto skasowane





AV odżyło swego czasu, jak Ally zaczęło robić winy w 5 min ;). Teraz zawsze jakiś tank się znajdzie na AV, całe ally rushuje do Dreka i pozamiatane.



.:: Profil PSN :: luney87::.
.:: Blog o World of Warcraft :: http://holywhine.blogspot.com ::.
mindseeker
Wiadomość [#23]: 01.12.2009 o 20:10

Konto skasowane





Ostatnio zacząlem grać w wowa po przerwie(od września) i coś jest nieźle zjebane z bg. Na IoC albo AV stoję w kolejce po 40 minut i wejść nie moge, a na wsg czekam po 10 minut co 3 miechy temu było nie do pomyślenia - klikalem wsg albo ab i po kilku sekundach na oba moglem wejść.
Coś blizz zmienił odnośnie bg?

Skibi
Wiadomość [#24]: 02.12.2009 o 09:39

Konto skasowane





mindseeker napisał
Ostatnio zacząlem grać w wowa po przerwie(od września) i coś jest nieźle zjebane z bg. Na IoC albo AV stoję w kolejce po 40 minut i wejść nie moge, a na wsg czekam po 10 minut co 3 miechy temu było nie do pomyślenia - klikalem wsg albo ab i po kilku sekundach na oba moglem wejść.
Coś blizz zmienił odnośnie bg?


Teraz jest w ten sposób (chyba od patcha 3.2) )żeby wejść na nie trwające BG, musi być full limit oczekujących z obu stron, np na AV, musi być 40 oczekujące w kolejce osób z hordy i 40 osób z ally ;x inaczej nie pojawia się okno bg...

Na 80lvlu nie ma z tym problemu... smiley.gif jak kolejkuję sobie 2 x bg na raz, to czekam, max 2 minuty (w zależności czy nie ma żadnego aktywnego bg na liście i po prostu czekam te 2 min na otwarcie zupełnie nowego bg ), a to i tak bardzo rzadko się zdarza, bo w 80% mam connect po kilkunastu sec kiedy się zapiszę na bg smiley.gif

Inna sytuacja jest kiedy ma się >80 lvl. Ja levelowałem postać kiedy nie miałem 80 lvla i w momencie wejścia patcha 3.2 kolejki wydłużały się na np AV do ~~2h O_O a to tylko dlatego że mało osób lvluje i ciężko zebrać np 40 osób z każdej ze stron na AV w jednym momencie :O



Bronz to nie liga...Bronz to mentalność coolgleamA.gif

Starcraft One Account coolgleamA.gif

Starcraft II Account coolgleamA.gif
shakiriela
Wiadomość [#25]: 07.12.2009 o 09:42

Konto skasowane





no to co powiecie na to ,że mam na serverze Azuremyst (alliance) około 700 bg i z tego moze 150 wygranych? na bg ally od paru miesiecy (wczesniej mnie nie było i nie wiem czy przegrywają dłuzej) wygrywa raz na 20-30 bg ,gdzie sprawiedliwosc?:P zmieniłam server na burning legion i mam dokładnie 362 bg po stronie hordy i 279 wygranych ,z tego wyszłam pare razy z bg ,bo jak sie wygrywa zdecydowaną wiekszosc bg to sie wkurza ,jak noby grają ,i ciezko nie wyjsc ,jak ludzie biją ally przy cmentarzu na wsg a obok popingala jeden ally lub dwóch i donosi flage ,na Azuremyst honor na debilny set deadly zbiera sie tygodniami ,a na BS to są dni = strata czasu - wolałam wbic 80 lvl na BL niz farmic honor na smiesznym azuremyscie w jeszcze smieszniejszym ally ,gdzie zawsze na bg są defekty a nie playerzy ,bo trudno nazwac playera kogoś kto ma załozmy 10-12k hp ,a zdarzało sie to bardzo czesto.
mimo to pozdrawiam gildie Illuminati (Azuremyst)ktora naprawde pomaga polskim graczom w zdobywaniu gearu z instancji/raidow smiley.gif na pvp w ally tam nie ma co liczyc.

duchupl
Wiadomość [#26]: 07.12.2009 o 14:58

Konto skasowane





Shapirox napisał
I bardzo dobrze że przygrywacie to nie wina ludzi, że wybierają Horde tylko to, że jest zmieniony troche system BG i teraz musisz poczekać aż po obu stronach będzie przykładowo po 10 graczy a to, że Horda na bg gra o wiele lepiej niż ally to nie moja wina w poprzednich patchach to horda dostawała po dupie tylko i wylącznie z tego powodu iż aliantów na start było 15 a hordy 5 dopiero potem dochodzil ;P



NO nie wiem na karazhanie jest 25% ally i 75% hordy i praktycznie zawsze przegrywamy.. czasami rece opadaja..

Firenzo
Wiadomość [#27]: 07.12.2009 o 16:35

Konto skasowane





duchupl napisał
NO nie wiem na karazhanie jest 25% ally i 75% hordy i praktycznie zawsze przegrywamy.. czasami rece opadaja..

A ja wiem smiley.gif ::

Nie wiem czy wiesz, ale od patcha v.1.12, są tzw. Battlegrupy:

Battlegrounds are shared between multiple servers where their players can engage in PvP against other realms. Each group of realms is called a Battlegroup. Battlegroups were introduced in Patch 1.12.

Jeśli nadal nie rozumiesz czemu przegrywacie to sorry ;S

[Edycja Firenzo - 07.12.2009 o 16:37]

Tackgnol
Wiadomość [#28]: 30.12.2009 o 00:22

Konto skasowane





Od momentu gdy pierwszy raz na lvl 19 3 lata temu wbiłem na WSG słyszę że Horda na Blackout jest do bani i że nie warto w ogóle pvp blah blah bla whine whine.
Różnie się trafia a jeden Disc priest może (oczywiście z obstawą ;p) wygrać daną potyczkę dla Alliance/Hordy.
Szczerze wątpię żeby gdziekolwiek było tak że w którejś battle grupie była mega przewaga.



Main: Resto Shaman
Alt: Prot Warrior
Sife
Wiadomość [#29]: 30.12.2009 o 11:29

Konto skasowane





U nas na Vindication smiley.gif jest w miarę porówno, gram w ally ale jak widzę hordziaków na wsg gdzie nie wiedza co ze sobą zrobić to po prostu żal, dzieciarnia że huj ;p. Ale i bywa tak że trafi się na jakich normalnych co umią grać i jest zabawa. Czasami Horda jest o wiele lepiej zgrana niż allianci .

Przykład :

1 - Trafiam na grupę ally które tak naprawdę jest jedna banda nieudaczników, gdzie również dobrze mogliby stać w miejscu i nic nie robić. ( np : BG 21-29 .... mój warlock posiadał wtedy 21 lvl a miałem najlepszy dps z całej drożyny ;/ oraz honor kills własny przebijałem wszystkich, dodam że inni gracze mieli po 26-29 ;;p
2 - Czasami się trafi na grupę którymi można by robić BG do rana, farmic expa i honor. ( wtedy przyjemnie się gra)
3 - Zdarza się często że napoczatku BG ally i horda leca najpierw po flage , wracają do swoich baz i defuja wszyscy a nikt nie śmie nawet polecieć odebrać flagę własną . A jeśli to się zdarzy to może 2 pojedyncze jednostki które nawet nie dojdą do tej flagi . ( ŻAL.PL )


W skrócie :

Horda: ogólnie lepiej zgrana, ale jak wszędzie trafiają się cioty.
Ally : tutaj zgranie ? chyba że ze znajomymi smiley.gif ,

Statystki :
A / H (%)
WSG (100/100 ) - Ally jednak posiada jednak lekka przewagę nad horda. (57/53)
AB( 100/100) - Zdecydowanie ally wygrywa większość (78/22)
EOTs ( 100/100) - Horda Lepiej sobie radzi (30/70)
AV (100/100) - Horda dominuje i myślę że ciągle dominowała (80/20)

P.S. Moja opinia jest tylko własnym spostrzeżeniem !

Pozdrawiam

[Edycja Sife - 30.12.2009 o 11:49]



[IMG]http://i44.tinypic.com/54713.png[/IMG]
galeon09
Wiadomość [#30]: 30.12.2009 o 14:56

Konto skasowane





^^ zgadzam sie vindication jest najlepiej zbalansowana battlegroupa ale jest maly denerwujacy problem jest strasznie malo osob przez co a na AV czeka sie po 3 godziny ( praktyczie 3-4 potyczki dziennie ) o isle nie wspomne bo nie gralem juz od miesiaca ( praktyczie zapisuje sie o godzienie 16.00 az do 23 .00 nie mozna znlasc chocby jednej potyczki ) z WSG AB nie ma problemu 2-3 minuty czekania EoE i SotAjuz troche dluzej ok 10 minut

Igor
Wiadomość [#31]: 30.12.2009 o 15:03

Konto skasowane





z Isle chyba w ogole ostatnio jest problem. jak kiedys bylo ciezko sie dostac w nocy, tak teraz od 4 dni bodajze nie dostalem sie ani razu. nie wiem czy to jakis bug, czy akurat wszyscy olali ten bg. bettlegrupa reckoning.

Tackgnol
Wiadomość [#32]: 30.12.2009 o 15:52

Konto skasowane





Z tego co widzę to większości ludzi się Isle nie podoba, ja sam osobiście mam mieszane uczucia co do tego BG



Main: Resto Shaman
Alt: Prot Warrior
REKLAMA
Strona 2 z 2.
Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 |   >   >>     Ostatnia
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :