Dziś jest: Środa, 11 grudnia 2019, godzina 19:25
zaloguj się :


Odpowiedź

Temat: PVP Rogue

Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |   >   >>     Ostatnia
Mallfurion
Wiadomość [#81]: 31.08.2009 o 12:03

Konto skasowane





Igor napisał

spadaj spadaj biggrin.gif ucz sie grac :P

Ty też ;]

Igor
Wiadomość [#82]: 01.09.2009 o 09:35

Konto skasowane





matko jezusowa. znowu lesnostworkowy matello sie objawil? chlopaku wez pocwicz tego swojego druta albo mu niebieszczaki jakies chociaz pofarm zamiast przesiadywac na forum ciagle smiley.gif tak nic nie osiagniesz, thorny same Ci nie urosna, trzeba je kliknac biggrin.gif

Mallfurion
Wiadomość [#83]: 01.09.2009 o 11:47

Konto skasowane





Igor napisał
matko jezusowa. znowu lesnostworkowy matello sie objawil? chlopaku wez pocwicz tego swojego druta albo mu niebieszczaki jakies chociaz pofarm zamiast przesiadywac na forum ciagle smiley.gif tak nic nie osiagniesz, thorny same Ci nie urosna, trzeba je kliknac biggrin.gif

Resto druid też sam nie padnie, musisz spróbowac walkę z użyciem barów smiley.gif

Nate
Wiadomość [#84]: 01.09.2009 o 14:06

Konto skasowane





kurcze jak zakladalem ten temat myslalem, że bedzie dyskusja o strategiach itp. A tu wielki beef powstal..

Igor
Wiadomość [#85]: 01.09.2009 o 14:15

Konto skasowane





no bo zalozyles temat, podales dwa wszystkim znane linki i usiadles zadowolony smiley.gif
jak chcesz poradnik to przynajmniej sprobuj zaczac go pisac i wtedy licz na pomoc reszty, czy jakies sensowne dyskusje.

aizub
Wiadomość [#86]: 11.10.2009 o 23:11

Konto skasowane





pytanko do dobrych rogali jak sie bic z destro lockiem?

[Edycja aizub - 11.10.2009 o 23:12]

Prowler
Wiadomość [#87]: 12.10.2009 o 08:50

Konto skasowane





aizub napisał
pytanko do dobrych rogali jak sie bic z destro lockiem?

[Edycja aizub - 11.10.2009 o 23:12]


ten gość na codzień gra warrkiem ale co nieco potrafi rogalem.
(pierwsze duele są z lockiem destro ;p)
głownie chodzi o to żeby nie dać lockowi zacastować immolate. no i to jest walka na CDki.

[Edycja Prowler - 12.10.2009 o 08:53]



تلاش کے استعمال سے پہلے آپ کسی چیز کے بارے پوچھنا! `;..;´
aizub
Wiadomość [#88]: 21.10.2009 o 01:35

Konto skasowane





uzywacie envenom w pvp czesto?

pwnedbylife
Wiadomość [#89]: 21.10.2009 o 23:34

Konto skasowane





nie.

Prowler
Wiadomość [#90]: 22.10.2009 o 10:51

Konto skasowane





aizub napisał
uzywacie envenom w pvp czesto?


jeżeli masz build pod envenom (który polecam choć nie rgam rogalem) to tak ;p
próbując wyprzedzić twoje nastepne pytanie to jest ten build

[Edycja Prowler - 22.10.2009 o 10:53]



تلاش کے استعمال سے پہلے آپ کسی چیز کے بارے پوچھنا! `;..;´
korwin
Wiadomość [#91]: 14.11.2009 o 12:21

Konto skasowane





doominiqs
Wiadomość [#92]: 12.01.2010 o 10:39

Konto skasowane





Przeszukałem sporo wątków i znalazłem dwa najczęściej się pojawiające buildy:

41/5/25
http://www.wowhead.com/?tal(...)ebfbh0db

oraz

12/5/54
http://www.wowhead.com/?tal(...)dbAzVcot

Który z nich jest lepszy i co najważniejsze dlaczego?

tomekrogue
Wiadomość [#93]: 12.01.2010 o 10:45

Konto skasowane





Nie mówię że są złe,ale polecam przeczytać sobie o co w poszczególnych talentach biega i cos sklecić,sam wiesz co dla ciebie dobre a co nie.Styl gry a co za tym idzie zadowolenie też są ważne.

doominiqs
Wiadomość [#94]: 12.01.2010 o 11:13

Konto skasowane





racja ale mam dopiero 12lvl i teraz skill może wydawać mi się fajny ale potem okaże się, że pakowanie do niego punktów było marnotrawstwem.. stąd szukam porad ;)

Igor
Wiadomość [#95]: 12.01.2010 o 11:17

Konto skasowane





to bylo napisac, ze szukasz buildu do lvlowania...
pierwsze co wrzuciles to build mutilate pvp, a raczej byly muti pvp chyba :P (linki mam poblokowane wiec nie zajrzesmiley.gif
drugi to jakies subtlety.

zaden w sumie nie jest najlepszy do lvlowania. niemniej lvlowac sie tym spokojnie da. ale prosciej znalezc sobie build combat pod swordy i macki.

doominiqs
Wiadomość [#96]: 12.01.2010 o 11:28

Konto skasowane





Igor napisał
to bylo napisac, ze szukasz buildu do lvlowania...


gdybym szukał buildu do lvlowania nie pisałbym w temacie PVP Rogue ;] Wysłałem Ci linki na PW.

Allbi
Wiadomość [#97]: 12.01.2010 o 18:53

Konto skasowane





teraz sie gra buildem z envenom i talentem master poisoner i improved poison

watman
Wiadomość [#98]: 12.01.2010 o 19:28

Konto skasowane





doominiqs napisał
Igor napisał
to bylo napisac, ze szukasz buildu do lvlowania...

gdybym szukał buildu do lvlowania nie pisałbym w temacie PVP Rogue ;] Wysłałem Ci linki na PW.

w wowie jest tak, ze ten build ktory jest dobry na 80 lvl zwykle nie nadaje sie do lewelowania... rozklad talentow mozna spokojnie zresetowac, i serio, serio nie ma sensu meczyc sie w endgamowym pvp buildzie na 15 czy 30 lvl, kiedy nie masz 90% skilli ani nawet statsow na sprzecie...



Pokrak, dorf huntard
Rozwojowe postaci D3
doominiqs
Wiadomość [#99]: 20.01.2010 o 18:29

Konto skasowane





watman napisał
w wowie jest tak, ze ten build ktory jest dobry na 80 lvl zwykle nie nadaje sie do lewelowania... rozklad talentow mozna spokojnie zresetowac, i serio, serio nie ma sensu meczyc sie w endgamowym pvp buildzie na 15 czy 30 lvl, kiedy nie masz 90% skilli ani nawet statsow na sprzecie...


no fakt.. masz jakiś konkretny build czy wziąć pierwszy lepszy z wowwiki?

[Edycja doominiqs - 20.01.2010 o 18:31]

pwnedbylife
Wiadomość [#100]: 21.01.2010 o 15:10

Konto skasowane





http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=7120154092

combat combat combat. od 40 lvl jak chcesz to muti, ew sub jak chcesz lvlowac i przy tym grac sporo pvp. do 80 sub jest ardzo mily, 80 to juz inny swiat.

REKLAMA
Strona 5 z 6.
Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |   >   >>     Ostatnia
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :