Dziś jest: Piątek, 10 lipca 2020, godzina 04:30
zaloguj się :

Odpowiedź

Temat: pet-zlecenie

pomios
Wiadomość [#1]: 16.11.2008 o 12:25

Konto skasowane

Witam!
Jestem początkującym hunterem Blood Elfem i męcze się z zadaniem na peta...
Gdzie w silvermoon moge dostać zlecenie bo nie umiem znaleźć.
Gram w wowa na globcu od 2 dni...
I mam już 10lvl

[Edycja pomios - 16.11.2008 o 12:30]

maties7
Wiadomość [#2]: 16.11.2008 o 12:34

Konto skasowane

Nie wiem które dokładnie to miejsca, ale daje ci linki do dwóch najbardziej podejrzanych miejsc :
http://thottbot.com/c15399
http://thottbot.com/c16673

pomios
Wiadomość [#3]: 16.11.2008 o 14:03

Konto skasowane

Zadanie na Peta: na 10lv u trenera w 2 miescie twojej rasy dostaniesz qesta. Dostaniesz od niego Taming Rod i zadanie oswojenia zwierzaka. Szukasz zwierzaka o okreslonej nazwie i uzywasz na nim Taming Rod. Wracasz do trenera i oddajesz zwierzak. Powtarzasz operacje jeszcze 2 razy na kolejnych zwierzakach. Teraz mozesz oswoic peta! W ksiedze umiejetnosci i czarow masz teraz umiejetnosc "Taming Beast". Aby jej uzyc podchodzisz do przyszlego peta, uzywasz na nim umejetnosci i czekasz... Po chwili masz peta. Teraz pora go nakarmic, do tego jest inna umiejetnosc. Uzywasz jej na jedzeniu. UWAGA! wiekszosc petkow je tylko okreslone jedzenie (np. Raptor meat, Pantera meat & fish, a Mis wszystko ).

Jakoś byłem u paru trainerów mojej rasy i nie dali mi tego "Taming Rod"

watman
Wiadomość [#4]: 16.11.2008 o 15:42

Konto skasowane

pomios napisał