Dziś jest: Wtorek, 25 stycznia 2022, godzina 12:12
zaloguj się :
FORUM Battlenet.pl FORUM Forum World of WarCraft Klasy Rycerz Śmierci Oficjalny topic każdego Rycerza Śmierci


Odpowiedź

Temat: Oficjalny topic każdego Rycerza Śmierci

Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | ...  >   >>     Ostatnia
spakus
Wiadomość [#21]: 18.11.2008 o 20:10

Konto skasowane





po pograniu troche dk (obecnie i w najpozniejszych buildach bety) stwierdzam jedno : nerf nerf nerf

po 1 survi co w wypadku dk jest kosmiczne

Icebound Fortitude, Anti-Magic Shel,l Anti-Magic Zone, Bone Shield

casterzy to chyba moga pomarzyc o rozwaleniu dk w porownywalnym gearze

dodam ze nie mialem najmanijeszych problemow z ret palasami jeszcze w becie kiedy joc nie byl tak mocno nerfniety oraz divine storm zadawalo holy 100% wepon dmg

mozna by rzec immune na nuke, a 1min cd na 50% redukcji dmg w porownaniu do warkowego odpwiednika czy palasowego to chyba zart, albo do bar skina ktory daje tylko 20% redukcji

po 2 ghul, za silny z talentami w unholy, + instant summon, +stun/interupt

po 3 lvling - 0 down time jako blood, chyba lekkie przegiecie, chociaz lock tez moze lvlowac z praktycznie 0 downtime :P

nawet o dmg dk nie bede wspominal bo naprawde bardzo fajny dmg ma


ogolnie kto twierdzil ze w tbc rogal byl imba to obecnie dk jest imba imba imba imba imba

[Edycja spakus - 18.11.2008 o 20:13]

Morkus
Wiadomość [#22]: 18.11.2008 o 21:37

Konto skasowane





Tylko stety DK trzeba umieć grać smiley.gif Mniej rozgarnięci ludzie nie poradzą sobie ze wszystkim. Ale teraz, to szczerze mówiąc nie ma sensu mówić, że DK jest IMBAIMBAIMBA!!!!!!!!1111!11!onooe Bo mało ludzi ma 80 lvl, a o DK nie wspomnę. Zaczynając outland outgearujesz ludzi na tym samym lvl tongue.gif



Last.fm -> http://www.lastfm.pl/user/Nuoone
ChiKuSho
Wiadomość [#23]: 18.11.2008 o 21:45

Konto skasowane





Ghul i tak nie jest mocniejszy niz pet huntera czy lockowy felguard



Last.fm user
<('-'<) ( '-' )/ (>'-')>
Lorkan
Wiadomość [#24]: 18.11.2008 o 22:23

Konto skasowane





Wiadomo coś już o tierach dla DK (jak i dla normal class)

spakus
Wiadomość [#25]: 18.11.2008 o 22:28

Konto skasowane





mowisz masz:

pvp dk sets:
http://static.mmo-cham(...)ight.jpg
http://static.mmo-cham(...)ight.jpg
http://static.mmo-cham(...)ight.jpg

pve dps dk sets
http://static.mmo-cham(...)_dps.jpg
http://static.mmo-cham(...)_dps.jpg

tank sets
http://static.mmo-cham(...)tank.jpg
http://static.mmo-cham(...)tank.jpg

[Edycja spakus - 18.11.2008 o 22:30]

Nazario
Wiadomość [#26]: 18.11.2008 o 23:00

Konto skasowane





Morkus napisał
Tylko stety DK trzeba umieć grać smiley.gif Mniej rozgarnięci ludzie nie poradzą sobie ze wszystkim. Ale teraz, to szczerze mówiąc nie ma sensu mówić, że DK jest IMBAIMBAIMBA!!!!!!!!1111!11!onooe Bo mało ludzi ma 80 lvl, a o DK nie wspomnę. Zaczynając outland outgearujesz ludzi na tym samym lvl tongue.gif


ale ile to outgerowanie trwa? juz chyba w rampach leca lepsze itemy ,sam wiele dk nie gralem ale w blood bralem po kilka mobow ( nawet o 3 lvl wyzsze) i nie mialem klopotow, dzis bylem z green geared( i to jeszcze niektore green z out) dk w Utgarde i robil z 800 dps a jak sie ubierze to pewnie fajny dps bedzie robic ale za 2-3 tyg juz bedzie wiadomo jaki ten dk naprawde jest

down

dla porownania green geared mag robil jakies 500 dps lock to samo , nie wiem moze oni nie ogarniali swoich klas ale z tego co na kilku instac bylem to lepiej ubrani od tego dk robili slabszy dps

[Edycja Nazario - 18.11.2008 o 23:09]

ChiKuSho
Wiadomość [#27]: 18.11.2008 o 23:05

Konto skasowane





Bo blood jest od pve dps?



Last.fm user
<('-'<) ( '-' )/ (>'-')>
Szczur22
Wiadomość [#28]: 19.11.2008 o 00:36

Konto skasowane





Pograłem trochę i jestem nim zachwycony. Poświęciłem godzinkę na dokładna analizę skilli (kto to widział tyle tekstu w opisie skilla...), poszedłem w Blood i gra się bardzo przyjemnie. Szybko, łatwo, jest klimat. Ciekawe jak sobie poradzi na 80.

Lorkan
Wiadomość [#29]: 19.11.2008 o 07:07

Konto skasowane





... czemu te sety wygladaja tak samo (prawie)? :< to jest powtwierdzone?

[Edycja Lorkan - 19.11.2008 o 07:07]

Anarki
Wiadomość [#30]: 19.11.2008 o 08:48

Konto skasowane





tak

Emphatic
Wiadomość [#31]: 19.11.2008 o 09:02

Konto skasowane





Wyglądają tak samo bo dps pve i tank to przecież 2 wersje jednego setu.



lastfm: http://www.lastfm.pl/user/DamieanvelRoody
Entreri
Wiadomość [#32]: 19.11.2008 o 09:52

Konto skasowane





te do pvp wyglądają okropnie imo..

Anarki
Wiadomość [#33]: 19.11.2008 o 10:01

Konto skasowane





na humanie ;p

ChiKuSho
Wiadomość [#34]: 19.11.2008 o 14:26

Konto skasowane





IDD ... na mojej BE wszystko zawsze dobrze wyglada biggrin.gif



Last.fm user
<('-'<) ( '-' )/ (>'-')>
Lorkan
Wiadomość [#35]: 19.11.2008 o 14:40

Konto skasowane





Emphatic napisał
Wyglądają tak samo bo dps pve i tank to przecież 2 wersje jednego setu.

ok, a wiec czy istnieja jakis INNE sety dla DK?

Entreri
Wiadomość [#36]: 19.11.2008 o 14:54

Konto skasowane





lightbringer tongue.gif

...
pewnie jeszcze wyjdą ;)

Artanis
Wiadomość [#37]: 19.11.2008 o 17:12

Konto skasowane





ja ma takie pytanie która rasa jest najlepsza na dk i jeszcze czy bonus dla peta daje te 5% dla gula jak jesteś w unholy

Entreri
Wiadomość [#38]: 19.11.2008 o 17:26

Konto skasowane





Do dps pve bierzesz orca, lub trola. Ze wskazaniem na orca.
Undead, tauren, blood elv to rasy dobre do pvp.
Taureni i Belfy mają też dobre raciale do tankowania.



w ally do pve dps bierzesz dwarfa (stoneform + dobrze sie stackuje z bladed armor, expertise) albo humana (every man for himself, expertise).
do tankowania ne.
do pvp wziąłbym humana, bądź gnoma.

NoName
Wiadomość [#39]: 20.11.2008 o 19:39

Konto skasowane





jakie profesje polecacie profesje dla DK ?

Simonus
Wiadomość [#40]: 20.11.2008 o 20:13

Konto skasowane





profesje bym polecił enchanting (enchanty na ringi tylko dla siebie) albo moze herb/alch, po alch stone?
to nie gra zbyt wielkiej roli szczerze mowiac.

[Edycja Simonus - 20.11.2008 o 20:14]



My last.fm
Armory
REKLAMA
Strona 2 z 11.
Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | ...  >   >>     Ostatnia
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :