Dziś jest: Czwartek, 20 lutego 2020, godzina 07:26
zaloguj się :


Odpowiedź

Temat: fakty nt d3

Pierwsza     <<   <   ... | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |   >   >>     Ostatnia
BeLial
Wiadomość [#121]: 14.10.2008 o 20:13

Konto skasowane





Tazman napisał
ciekawy jestem czy po drugiej stronie globu - w USA - też ludzie myslą podobnie na forach taj jak my i czy mają zamiar coś z tym wszystkim zrobić, jak ktoś posiada z was info na temat opinii Amerykanów (oni maja najbliżej do "ucha" Blizzarda) to niech napisze co tam oni sądzą, poza tematem " KOLORÓW "- bo to już wiemy..


Hehe a co z tym chcecie zrobić? :P Blizzard stanowczo określił dlaczego tak a nie inaczej postąpił i wg. developerów Blizzarda jest to idealny pomysł. W World of WarCraft jakoś nikomu to nie przeszkadza, a wręcz przeciwnie każdy jest z tego zadowolony. Co do kolorów, to daj w końcu spokój z tym tematem bo już dawno się przejadł i powoli staje się to męczące... Jeżeli chcesz wałkować ten temat to tutaj masz odpowiedź Blizzarda na to: Diablo 3 na BlizzCon 2008



..."Siedem jest cyfrą mocy Piekieł i Siedem jest liczbą Wielkich Wcieleń Zła"

Welcome to:

www.diablo3.net.pl
www.battlenet.pl
oldPRO
Wiadomość [#122]: 14.10.2008 o 20:41

Konto skasowane





Temat Kolorów już dawno jest zamknięty... Obejrzyj owego Gameplaya Wizarda i zobaczysz że Blizzard wziął sobie petycje graczy do serca i gra wygląda już teraz troche bardziej niż D1... przynajmniej jestli chodzi o kolorystyke. Tyle z mojej strony co do tematu kolorów.

Mnie natomiast martwi jedna sprawa mianowicie ilość graczy w rozgrywce.... 4 sloty to bardzo mało.... całkowicie zabija to zasady PCL itp... gdzie były Eliminacje 3v3 i 4v4. Patrząc nawet od wątku fabularnego powinno być 5 osob w grze... ze względu na to iż jest 5 bohaterów. Jestem ciekaw czy Blizzard się wycofa i przywroci możliwość rozgrywki 8 osobowej.

BeLial
Wiadomość [#123]: 14.10.2008 o 21:36

Konto skasowane





Wydaje mi się że Blizz chce zrobić coś na zasadzie instancji w WoWie (rozgrywkę dla wielu graczy). Każda z klas postaci będzie za coś odpowiedzialna, tzn że będzie potrzebna osoba tankująca, healer itp... Może się mylę, ale to chyba jedno z niewielu logicznych wyjaśnień takiego posunięcia Developerów.



..."Siedem jest cyfrą mocy Piekieł i Siedem jest liczbą Wielkich Wcieleń Zła"

Welcome to:

www.diablo3.net.pl
www.battlenet.pl
IamWhoIam
Wiadomość [#124]: 14.10.2008 o 21:50

Konto skasowane





A ja mam pytanie? Czy WoW jest jakimś swego rodzaju pierwowzorem według którego trzeba wszystko robić i na całej linii próbować naśladować?? Cały czas stosują jakieś rozwiązania w Wow-a. K.....a mać! przecież to jest Diablo a nie kolejna część WoW-a. Właśnie to doprowadza mnie do szewskiej pasji. Mam nadzieję, że nowe Diablo pozostanie Diablo i nie przeistoczy w coś WoW-o podobnego lub jeszcze coś innego.....

[Edycja IamWhoIam - 14.10.2008 o 21:52]



-In Trance I Trust-
Impossible is nothing - I`m Who I am....
Yano
Wiadomość [#125]: 14.10.2008 o 21:50

Konto skasowane





Belial: gdzies czytalem ostanio ze wlasnie ma nie byc tak ze jeden tankuje, drugi nawala czarami i a nastpeny leczy, tylko ze kazdy jest maszyna do zabijania

[Edycja Yano - 14.10.2008 o 21:51]



If You Open Your Mind Too Much, Your Brain Will Fall Out...
IamWhoIam
Wiadomość [#126]: 14.10.2008 o 22:13

Konto skasowane





Jedyne rozwiązanie z WoWa za jakim jestem to teamplay. Naprawdę chciałbym żeby postacie były tak skonstruowane a cała rozgrywka tak zbalansowana, aby do ubicia jakiegoś bossa potrzebna była współpraca. Weźmy obecne Dialbo 2 LoD. Zrobi się chara z powiedzmy w miare dobrym eq i o teamplayu można już zapomnieć bo samemu można już zrobić co się chce i chodzić na players 8 gdzie się chce. Przykładów jest wiele. Java (merc z infi), hammer, bone nec, sorc light itd.....Nie wiem jak innym ale mnie najbardziej podoba sie w Diablo właśnie teamplay. Co z tego, że mam jave na 97, bone neca, etc....Często na BN szukam gier (w większości przypadków bezskutecznie) aby z kimś pograć komuś pomóc itd... w większości są to gry typu: "plz kill ancients" a po wykonaniu zadania klient wychodzi i leci na br`s.... a teamplay? Wiem! - ktoś zakładający diaruny lub Br`s i 7 leecherów biegających za nim. O TristExp nie wspomnę bo tam już jakiś (TIMPLEJ:) jest) - zwsze można troszkę pospownować bone wallem....itd....

[Edycja IamWhoIam - 14.10.2008 o 22:14]



-In Trance I Trust-
Impossible is nothing - I`m Who I am....
Matys85
Wiadomość [#127]: 14.10.2008 o 23:18

Konto skasowane





Blizzard idzie powoli na jakość a nie ilość, masz być bardziej przywiązany do postaci. Pewnie nie będzie tak, że 90 lvl wbijesz sobie w 2 , 3 dni...bo tak było przecież w D2, grałem w D 2 6 lat ...i nie zlicze ile miałem postaci, nie oszukujmy się po każdym patchu robiło się nowe postacie a o starych zapominało...oczywiście, że w wowie też jest pełno ludzi mających po kilka kilkanaście postaci na maks lvl ale to jest powiedzmy 1 %. Lvlowanie zajmie o wiele więcej czasu ale też nie będziesz musiał robić nowej postaci bo akurat wypadł ci bardzo rzadki epix item...W wowie do każdej postaci jest kilkanaście buildów i nikt nie narzeka.....

Mam nadzieje, że PvE w Diablo 3 będzie tak samo dobre jak w WoWie, ludzie czy was naprawde nie nudziło robienie setek ballrunow dziennie ? Ja się nastawiam na HC i mam nadzieje ze Blizz dopracuje ten element do perfekcji smiley.gif

Grinden
Wiadomość [#128]: 14.10.2008 o 23:35

Konto skasowane





@IamWhoIam:
wtedy singiel kompletnie nie mialby sensu, bo po prostu nie daloby sie przejsc samemu gry
wiem, ze diablo jest ogolnie nastawione na team i gra sie w nim lepiej 100 razy niz samemu, ale singiel tez jest i bedzie, bo co z tego ze grasz na bnet jak mozesz zrobic gre, nikt w nia nie wejdzie to i tak dalej bedziesz sam gral jak na singlu.
wiec samemu musi sie dac przejsc gre, przynajmniej na normalu.



Impossible is nothing !

I nie badz o(d)porny na wiedze !

Moderator tablicy Diablo III
IamWhoIam
Wiadomość [#129]: 15.10.2008 o 00:05

Konto skasowane





Grinden odnośnie single masz rację. Nie pomyślalem tak do konca o tym aspekcie ale glownie chodzilo mi o to o czym napisal Matys85. Ta gra ma polegać na współpracy i i chciałbym mieć frajdę z tego, iż wykonałem jakieś zadanie np. razem z dwoma innymi ludzmi. O baalrunach już nie wspomnę bo na samą myśl robi się już nudno.....



-In Trance I Trust-
Impossible is nothing - I`m Who I am....
Yano
Wiadomość [#130]: 15.10.2008 o 03:49

Konto skasowane





pojawily sie filmy z blizzconu


wyjasnienie drzewek skilli 1
http://www.gametrailers.com(...)type=mov

skille 2
http://www.gametrailers.com/player/41491.html

skille 3
http://www.gametrailers.com/player/41493.html
niezbyt ciekawe te filmiki bo malo wyjasniaja

ale ten juz o wiele lepszy, pokazuje jak runy wkładane do skilla go zmieniają, a zmnieniają znacznie, w sumie bardzo ciekawy pomysl biggrin.gif chociaz ciekawe czy uda im sie roweni fajnie rozwinac wszystkei skille
http://www.gametrailers.com/player/41495.html
runa "multistrike" ktore powoduje zazyczaj kilka ciosow, itp ciekawe jak zadziala na skok barba, bedzie skakał jak królik? tongue.gif to moze byc niepraktyczne ;p

ostatni dotyczy animacji śmierci, ciekawa odmiana bo wczesniej zawsze kazdy umierał tak samo , nie wazne czy oberwął mieczem czy meteorem ;p
http://www.gametrailers.com/player/41497.html

przy okajzi widac ciekawy skill "zpuszczenie wiadra kwasu" XD z sufitu leje sie kwas rozpuszczajacy wszystko , ciekawe ;p



If You Open Your Mind Too Much, Your Brain Will Fall Out...
BeLial
Wiadomość [#131]: 15.10.2008 o 11:02

Konto skasowane





Yano napisał
Belial: gdzies czytalem ostanio ze wlasnie ma nie byc tak ze jeden tankuje, drugi nawala czarami i a nastpeny leczy, tylko ze kazdy jest maszyna do zabijania

[Edycja Yano - 14.10.2008 o 21:51]


Rozumiem, w takim razie wydaje mi się że super, skoro tak ma wyglądać party w D3.

Co do filmików to jak dla mnie genialnie prezentuje się ten system Run, kulka ognia Witch Doctora po prostu wymiata jak jest dopakowana hehe smiley.gif) A co do samych skilli to pierwsze dwa filmiki to jakaś polewka Blizza, szczególnie z Kostką Horadrimów :P Zianie heh

System śmierci w niektórych momentach to totalna rozwałka, masa krwi i flaków, zupełnie jak grając Nekrem Summonerem w Diablo 2 :P



..."Siedem jest cyfrą mocy Piekieł i Siedem jest liczbą Wielkich Wcieleń Zła"

Welcome to:

www.diablo3.net.pl
www.battlenet.pl
Yano
Wiadomość [#132]: 15.10.2008 o 13:34

Konto skasowane





mnie jedna rzecz zaciekawila przez noc ;p
na filmiki u smierci widac wspomniane wyżej wylewanie kwasu na rpzeciwnika, jak widac na filmiku z góry leci kwas , rozpuszcza cale cialo i rozpryskuje sie na podłodze... ale co bedzie ejsli siła tego skilla bedzie za mała i nie zabije danego przecinika? czy bedzie on troche rozpuszczony ale żywy? czy nie ebdzie mial zadnych oznak polania kwasem dopóki nie użyje sie skilla kilka razy i dopiero w wmoencie zadania smiertelnego ciosu cialo sie rozpuszcza?



If You Open Your Mind Too Much, Your Brain Will Fall Out...
ElemenT
Wiadomość [#133]: 15.10.2008 o 13:45

Konto skasowane





wywiad z developerami na lamach battlenet.pl
http://diablo3.battlen(...)sko.html



Administrator FORUM
Hostname.pl - projektowanie stron WWW, serwery VR, domeny!
----
If you think of MS-DOS as mono, and Windows as stereo, then Linux is Dolby
Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost and all the music is free.
Lukaz
Wiadomość [#134]: 28.10.2008 o 23:25

Konto skasowane





Yano napisał
mnie jedna rzecz zaciekawila przez noc ;p
na filmiki u smierci widac wspomniane wyżej wylewanie kwasu na rpzeciwnika, jak widac na filmiku z góry leci kwas , rozpuszcza cale cialo i rozpryskuje sie na podłodze... ale co bedzie ejsli siła tego skilla bedzie za mała i nie zabije danego przecinika? czy bedzie on troche rozpuszczony ale żywy? czy nie ebdzie mial zadnych oznak polania kwasem dopóki nie użyje sie skilla kilka razy i dopiero w wmoencie zadania smiertelnego ciosu cialo sie rozpuszcza?


Blizzard już teraz ma problemy z wydajnością (kwestia znikania zwłok), dlatego też, moim zdaniem, nie będzie żadnych oznak.



http://www.diabloportal.pl - Najnowsze informacje ze świata Diablo 3
The-Bill
Wiadomość [#135]: 27.02.2009 o 20:43

Konto skasowane





duzeciacho napisał
Blizz jeszcze nie zawiódł w swoich pomysłach. Popatrzcie na różnicę w D1 a D2-jest kolosalna. Mnóstwo nowych pomysłów i rozwiązań. Drzewka, klasy broni, zróżnicowanie postaci,itd. "Zamieć"ma ogromne już doświadczenie i zawsze tworzy gry pod NAS-graczy. Jeszcze wiele się zmieni nim włożymy oryginalne płyty do swoich pecetów. Jeżeli coś tworzą nowego,to dla lepszej grywalności. Uważam,że im więcej nowinek, tym ciekawiej dla nas.


Nie pod NAS graczy tylko pod NICH - nowych graczy ktorych jest jakies 10 razy tyle co nas chlopaki i to widac na kazdym kroku... oni juz nie maja na mysli NAS mowiac o graczach.. publika sie nieco zmienila. Ja juz naprawde sie zaczynam bac o ta gre... Ale nic nie jest przesadzone pozyjemy zobaczymy i tak nie ma w co grac a diablo to jednak diablo

a tak pozatym to:

co sadzicie o zaprezentowanych dotychczas questach i dialogach? Bo jak dla mnie to srednio to wyglada, wrecz marnie... Pomijam ze questy dostajemy od postaci ze ZOLTYM WYKRZYKNIKIEM a questlog wyglada jak ten z wowa ale jak sie dowiedzialem ze jest quest gdzie trzeba znalezc laleczke dziewczynki ktora przyzgonila w studni i jej zaniesc to po prostu padlem (to pewnie sidequest jakis ale ja dziekuje bardo za takie upychacze)...a dialogi?

"Wędrowiec zaczął przemawiać: "Proszę... wysłuchaj mnie! Ogień... w jakiś sposób... on obudził go. Król Szkieletów raz jeszcze nawiedził katedrę".
Na to moja postać odpowiedziała: "Król Szkieletów, tak? Brzmi ciekawie. Spoczywaj w pokoju. Zapłaci mi za swoje czyny".

tekst pochodzi z diabloportal.pl i jest to przeklad relacji Medievaldragon`a z gry na blizzconie

DO THE ONLY TRUE ADMIN: Aaalezz zbudowana ta rozgrywajaca biggrin.gifbiggrin.gif

[Edycja The-Bill - 27.02.2009 o 20:45]

[Edycja The-Bill - 27.02.2009 o 20:55]

REKLAMA
Strona 7 z 7.
Pierwsza     <<   <   ... | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |   >   >>     Ostatnia
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :