Dziś jest: Poniedziałek, 6 kwietnia 2020, godzina 01:16
zaloguj się :


Odpowiedź

Temat: fakty nt d3

Pierwsza     <<   <   ... | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |   >   >>     Ostatnia
Yano
Wiadomość [#101]: 01.10.2008 o 01:47

Konto skasowane





DonMateo napisał
W d2 tez cain przechodzil przez TP, jak go uwalniales w Tristram, a jednak sam nie mogles w niego wejsc, musiales postawic swoj TP

tyle ze w d2 TP był wszechobecne i to ze postac odpaliła go dla kaina zeby uciekł (albo on sam se odpalił) nie bylo niczym dziwnym
tymczasem jesli d3 nie bedzie TP dla graczy to czemu decard moze ? XD



If You Open Your Mind Too Much, Your Brain Will Fall Out...
Lukaz
Wiadomość [#102]: 07.10.2008 o 13:07

Konto skasowane





Yano napisał
DonMateo napisał
W d2 tez cain przechodzil przez TP, jak go uwalniales w Tristram, a jednak sam nie mogles w niego wejsc, musiales postawic swoj TP

tyle ze w d2 TP był wszechobecne i to ze postac odpaliła go dla kaina zeby uciekł (albo on sam se odpalił) nie bylo niczym dziwnym
tymczasem jesli d3 nie bedzie TP dla graczy to czemu decard moze ? XD


Co wolno wojewodzie... smiley.gif



http://www.diabloportal.pl - Najnowsze informacje ze świata Diablo 3
DonMateo
Wiadomość [#103]: 11.10.2008 o 11:33

Konto skasowane






Grinden napisał
...
przydzielania statystyk NIE MA. WTF? Ano tak to, jest to robione automatycznie, nie mamy wplywu ktora ze statystyk zostanie zwiekszoan a ktora nie. To totalnie zabija indywidualnosc i twoja droge rozwoju, wyglada na to, ze kazda postaci na tym smaym lvlu bedzie miala identycznie rozlozone statystyki. Dziwne, ale do premiery duzo czasu, a panowie z Blizzarda juz nie raz udowodnili ze potrafia zmienic decyzje. Oczekujmy petycji! xD

Napinase w topicu o update'ach.
Nie wiem czemu, ale moze tu mocno zajezdzac Dungeon Siege'em 2 Cylon_anim.gif
Tam tez gracz nie mial wplywu na statystyki (im wiecej czarowal, tym tym wieksza mial inteligencje, etc.)




TEAMWORK
means a lot of mindless morons doing exactly what the boss says.


Lastfm.pl
Yano
Wiadomość [#104]: 11.10.2008 o 12:23

Konto skasowane





mam nadzieje ze ta akcja ze statystykami to tylko na potrzeby dema a nie bedzie tego w finalnej wersji... O_o



If You Open Your Mind Too Much, Your Brain Will Fall Out...
Metzger
Wiadomość [#105]: 11.10.2008 o 12:23

Konto skasowane





Nie znam Dungeon Siege'a, ale z tego co piszesz wynika że jednak gracz MIAŁ wpływ na rozwój. Jeśli ma to wyglądać w ten sposób, że "jak chcesz mieć więcej zręczności to nie stój z tyłu i nie leechuj expa tylko więcej machaj mieczem", to bardzo mi się takie rozwiązanie podoba.



You come to the Den and you don't know who Metzger is?
Visca el Barça!!!
go de Oz para siempre!
ProfilW3:TFT
DonMateo
Wiadomość [#106]: 11.10.2008 o 13:10

Konto skasowane





Powiem inaczej, mial bierny wplyw na wzrost statystyk.
Faktycznie, tak to dziala, tylko teraz popatrz na to z tej strony:
Jesli bedziesz gral barbem, a znajdziesz jakas dobra zbroje dla niego, ktora wymaga 50 dexa i 100 sily, a ty bedziesz caly czas machal mieczem/ toporem, jak na barba przystalo... Oczywiscie z sila nie bedzie problemu, ale zeby nabic te ~40 pktow dexa (zakladamy, ze 10 jest bazowe), to bedziesz sie musial troche pomeczyc (trzeba bedzie zasuwac na sam poczatek gry po jakis gowniany luk, podczas, gdy Ty jestes pod koniec 3 aktu. Potworki maja wiecej hp-> Twoj luk ma dmg z dupki-> bedziesz sie z nimi meczyl caly dzien.

A Gdyby bylo tak, jak w D2, to chowasz zbroje do skrzyni, nabijesz z 10 lvli i juz mozesz ja zalozyc.

Poza tym, jesli dex bedzie odpowiedzialny za blok, jak w dwojce, to co wtedy?!




TEAMWORK
means a lot of mindless morons doing exactly what the boss says.


Lastfm.pl
oldPRO
Wiadomość [#107]: 11.10.2008 o 13:17

Konto skasowane





Czyli idąc tym tropem ;

- Chcesz mieć wiecej siły weź Cięższy miecz i załóż zbroje pełno płytową
- Chcesz mieć wiecej zręczności załóż Tarczę i wybierz lekki miecz bądz łuk
- Chcesz mieć wiecej życia szybciej zdobywaj LVL
- Chcesz mieć wiecej many czaruj ile się da
- Chcesz mieć wiecej Staminy Biegaj cały czas !

Głupie rozwiązanie , to jest HnS zatem muszą być statystyki do przyznawania.... z drugiej strony rozwiązanie dobre wyeliminuje massowe identyczne bulidy i item setupy , czekam na pierwsze odczucia z gry , bardzo mnie interesuje jak bedzie wygladało zakładanie itemów bo zakładam że każdy bedzie miał dalej wymagania lvl/Stats. No i czekam także na opis systemu przyznawania statystyk po lvl upie...

duzeciacho
Wiadomość [#108]: 11.10.2008 o 13:52

Konto skasowane





Blizz jeszcze nie zawiódł w swoich pomysłach. Popatrzcie na różnicę w D1 a D2-jest kolosalna. Mnóstwo nowych pomysłów i rozwiązań. Drzewka, klasy broni, zróżnicowanie postaci,itd. "Zamieć"ma ogromne już doświadczenie i zawsze tworzy gry pod NAS-graczy. Jeszcze wiele się zmieni nim włożymy oryginalne płyty do swoich pecetów. Jeżeli coś tworzą nowego,to dla lepszej grywalności. Uważam,że im więcej nowinek, tym ciekawiej dla nas.

Tazman
Wiadomość [#109]: 12.10.2008 o 11:57

Konto skasowane





to o czym mówicie dokładnie było w OBLIVION'ie, sprawa była całkiem całkiem, ale w diablo szczerze nie sądze żeby sie pojawiło,

diablo to diablo a oblivion to blivion, DS to DS, w życiu sie nie spotkałem z tym zeby blizzard kserował jakeś sytemy z innych gier, czemu? bo jest dokładnie odwrotnie, zresztą jak bedą sobie życzyćinnego systemu niż w d2 to zrobią to dużo lepiej niz w OB.. czy DS..

INNA BECZKA:

Domyślacie sie jakie bedzie miał wymagania? ja niewiem, ale czytałem gdzieś, ze spokojnie NIE bedzie to dx10.

"Data premiery nie jest znana. Diablo 3 jest tworzone od około 3-4 lat, ale mimo to nadal jest we wczesnym stadium produkcji"

...a gdzie indziej napisane...
gra w 70% skończona , pewnie 500mb grafiki to najmarniejCylon_anim.gif tak sobie teraz wymyślam ale nie wiem



ODNOŚNIE POSTU KOLEGI PONIŻEJ
gościu , dobry trop !! - ten sam silnik graficzny w tym momencie STAWIAM DOMYSŁY ;) o wymaganiach D3


Wymagania SC2

Minimalne wymagania sprzętowe:
Karta graficzna: GeForce seria 7/8 lub Radeon 1000/2000 z 256 MB RAM
CPU: Pentium 4
RAM: 1 GB
Internet: ADSL 1 Mbit

Zalecane wymagania sprzętowe:
Karta graficzna: GeForce 8000 lub Radeon 2000 Series z 512 MB RAM
CPU: Core 2 Duo lub Athlon X2
RAM: 2 GB
Internet: ADSL 3 Mbit

Optymalne wymagania sprzętowe:
Karta graficzna: GeForce seria 9000 lub Radeon seria 3000
CPU: Core 2 Duo 3 GHz lub Athlon X2
RAM: 2GB obsługujące DualChannel

[Edycja Tazman - 12.10.2008 o 23:17]



po.gif uzi2.gif
Grinden
Wiadomość [#110]: 12.10.2008 o 12:54

Konto skasowane





domyslow sie nie wypowiada, jesli juz to rozwiewa

co do wymagan to nie jest takie proste, wymagania do SC2 pojawily sie jakos okolo roku po ogloszeniu, wiec to jeszcze potrwa, zapewne do przyszlych wakacji



Impossible is nothing !

I nie badz o(d)porny na wiedze !

Moderator tablicy Diablo III
Tazman
Wiadomość [#111]: 12.10.2008 o 23:16

Konto skasowane





C.D... automatyczne staty

wszyscy będą mieli tyle samo życia na tym samym poziomie( każdy z tej samej klasy na tym samym lvl'u - barb-barb, witch doc-witch doc )
Tak samo z maną..
Ewentualne MINIMIALNE różnice "MOŻE" od statów z broni, czy tam armoru

Pfffff...



...ogień wyraźnie wygasa ...
Yano napisał
mam nadzieje ze ta akcja ze statystykami to tylko na potrzeby dema a nie bedzie tego w finalnej wersji... O_o


[Edycja Tazman - 13.10.2008 o 01:25]



po.gif uzi2.gif
Grinden
Wiadomość [#112]: 13.10.2008 o 01:29

Konto skasowane





pisalem Ci odnosnie pisania postow
nie musisz pogrubiac, kolorowac czy pochylac tekstu, kazde dojdzie o co chodzi

co do statsow to niekoniecznie - na tym samym poziomie barb i wiz beda mieli po 100 vit, ale barb bedzie mial 500 hp a wiz 350
teraz policz ile pktow hp daje 1 punkt vita dla poszczegolnych postaci



Impossible is nothing !

I nie badz o(d)porny na wiedze !

Moderator tablicy Diablo III
Nazario
Wiadomość [#113]: 13.10.2008 o 01:45

Konto skasowane





Grinden napisał
pisalem Ci odnosnie pisania postow
nie musisz pogrubiac, kolorowac czy pochylac tekstu, kazde dojdzie o co chodzi

co do statsow to niekoniecznie - na tym samym poziomie barb i wiz beda mieli po 100 vit, ale barb bedzie mial 500 hp a wiz 350
teraz policz ile pktow hp daje 1 punkt vita dla poszczegolnych postaci



akurat mu chodzilo ze kazdy z tej samej klasy bedzie mial podobne staty ale wg mnie duzo zalezec bedzie od itemow cos na podobe Wowa( jak ktos gral towie czym np rozni sie warek prot a dps;p) i jedni beda brac wiecej itemow z sila inni z zywotnoscia i napewno nie bedzie tak zle ( a nawet z uwagi na mozliwe resety talentow to jest dosc dobry pomysl bo wpakujesz za duzo zywotnosci do pewnegobuildu a w innym wazniejsza jest sila , ktorej masz malo itp wiec moze to i lepsze rozwiazanie)

Metzger
Wiadomość [#114]: 13.10.2008 o 02:00

Konto skasowane





A mógłbyś w skrócie wytłumaczyć tym którzy nie grali w Wowa, żebyśmy też mogli sobie wyobrazić jak to być może będzie wyglądać w D3?



You come to the Den and you don't know who Metzger is?
Visca el Barça!!!
go de Oz para siempre!
ProfilW3:TFT
Tazman
Wiadomość [#115]: 13.10.2008 o 02:07

Konto skasowane





Nazario napisał
Grinden napisał
pisalem Ci odnosnie pisania postow
nie musisz pogrubiac, kolorowac czy pochylac tekstu, kazde dojdzie o co chodzi

co do statsow to niekoniecznie - na tym samym poziomie barb i wiz beda mieli po 100 vit, ale barb bedzie mial 500 hp a wiz 350
teraz policz ile pktow hp daje 1 punkt vita dla poszczegolnych postaci



akurat mu chodzilo ze kazdy z tej samej klasy bedzie mial podobne staty ale wg mnie duzo zalezec bedzie od itemow cos na podobe Wowa( jak ktos gral towie czym np rozni sie warek prot a dps;p) i jedni beda brac wiecej itemow z sila inni z zywotnoscia i napewno nie bedzie tak zle ( a nawet z uwagi na mozliwe resety talentow to jest dosc dobry pomysl bo wpakujesz za duzo zywotnosci do pewnegobuildu a w innym wazniejsza jest sila , ktorej masz malo itp wiec moze to i lepsze rozwiazanie)


-hehe, fakt..

ale swoją droga NIEBEDE KOLORWAŁ LITEREK XDpotluczony.gif
, i dołączam się do proźby powyżej <a już chciałem ten text pogrubić hehe>

[Edycja Tazman - 13.10.2008 o 02:09]



po.gif uzi2.gif
Nazario
Wiadomość [#116]: 13.10.2008 o 11:42

Konto skasowane





Metzger napisał
A mógłbyś w skrócie wytłumaczyć tym którzy nie grali w Wowa, żebyśmy też mogli sobie wyobrazić jak to być może będzie wyglądać w D3?


generalnie w Wowie gola postac ma dosc niskie staty i duzo wiecej zalezy od itemow , np

http://eu.wowarmory.co(...)andsteel


taki warrior jak widac ma prawie 20 k hp( ma buffy ale bez buffow tez mialby z 17 k) za to ma tylko 13% crita i tylko 634 atack power( ten wspolczynnik u warka zalezy glownie od sily)

a np ten warrior

http://eu.wowarmory.co(...)n=Starym

ma tylko 10 k hp ale za to prawie 2 k atack power i 36% crit

Jak widac roznice sa ogromne chociaz statystyki bazowe kazdy ma te same( sa niewielkie roznice w zaleznosci od rasy) i chociaz gracz nie przydziela statystyk recznie to decyduje jakie itemy nosi i sam wybiera czy chce miec wiecej zycia czy wiecej crita czy moze wiecej ap

dodatkowo w Wowie itemy nie wymagaja do noszenia zadnych statystyk tylko level i jesli w D3 bedzie tak samo to nie bedzie juz koniecznosci budowania postaci pod itemy ( wiec generalnie to moze byc dobry pomysl bo jakbys zbudowal postac pod itemy na danym buildzie a chcialbys go zmienic na inny ale juz bys nie mogl zmieniac statystyk i nosic itemow pod tamtem build)

[Edycja Nazario - 13.10.2008 o 12:04]

uzurpator
Wiadomość [#117]: 13.10.2008 o 15:55

Konto skasowane





Auto staty - knp thx.

Metzger
Wiadomość [#118]: 13.10.2008 o 16:44

Konto skasowane





Ok, thx. A więc rozumiem że statsy są w pełni modyfikowalne przez proste zmienianie noszonych itemów. To ma w sumie sens, że skoro w D3 raz przydzielone skille będzie można zmieniać (choć wciąż nie wiemy jak dokładnie), to czemu i nie statsy. Ale szczerze to wolałbym jakiś bardziej skomplikowany system. Może coś takiego że np. jeśli długo machamy mieczem +10 do siły to po nabiciu levela zyskamy trochę siły bazowej, podobnie np. z magiczną czapką +5 do magii. Potem mogłoby być też tak jak z doświadczeniem, że skoro nie dostajemy go za zabijanie słabych potworów, tak z biegiem czasu przestajemy dostawać bonusy od słabych broni i żeby nabić bardzo dużo jednego współczynnika trzebaby znaleźć wyjątkowo dobry przedmiot i przez dłuższy czas go używać. Wiem że pomysł crazy, ale zawsze jakiś punkt wyjścia do dalszych propozycji smiley.gif



You come to the Den and you don't know who Metzger is?
Visca el Barça!!!
go de Oz para siempre!
ProfilW3:TFT
IamWhoIam
Wiadomość [#119]: 13.10.2008 o 16:50

Konto skasowane





Jak dla mnie auto staty to jedna wielka porażka. Śledze to tak wszystko i zastanawiam się czy aby Diablo III nie idzie w kierunku młodszej części graczy? Pamiętacie pierwszą część? Ba... pewnie ze pamiętacie - tak jak i ja zapewne (do tej pory czasem pogrywam). Tam przy lvl up człowiek miał dylemat w co dać najpierw ( pomimo tego że i tak wszystkie staty dało sie na koniec wymaksować). Grałeś wojem - chciałeś nosić lepszy armor więc trzeba było zainwestować w siłę, kosztem dexa (attack rating) oraz życia.... Przykładów jest wiele. W Diablo II natomiast robienie buildów było właśnie najfajniejsze (nie mówie o PCL perf builds) ale o zwykłych buildach lub dążeniu do podpakowania danej wartości po znalezieniu jakiegos super itemu. Np znajdujemy jakiś rare gozu GMB no i brakuje nam 25 dexa oraz 10 str a mamy załóżmy 91 lvl więc przy następnym lvl up wiemy już w co chcemy dać a poza tym szukamy items dających bonus do siły czy dexa. Auto staty zaś powodują, że nie trzeba już się zastanawiać 5 minut zanim da się cos w siłę lub w zręczność....Ogólnie jestem ciekaw jak się bedzie przedstawiać sprawa odnoście AR, CS, IAS, FCR, FHR, CB, itd.... jeśli mój tok myślenia się sprawdzi to okaże się, że o tabelkach i innych kalkulatorach możemy zapomnieć - bo kto by się chciał w coś takiego bawić? Pomimo, że większość się i tak właśnie w to nie bawi ale każdy coś tam próbuje zrobić (np zwiększyć FCR u swojego bone necra czy zwiększyć FHR u smitha)..... Podsumowując mój przydługawy post, mam nadzieję, że twórcy nie pójdą w wielu sprawach na łatwiznę i zaimplenetują niektóre (bardziej skomplikowane <lol> ) rzeczy z d2).

[Edycja IamWhoIam - 13.10.2008 o 16:51]



-In Trance I Trust-
Impossible is nothing - I`m Who I am....
Tazman
Wiadomość [#120]: 13.10.2008 o 20:31

Konto skasowane





ciekawy jestem czy po drugiej stronie globu - w USA - też ludzie myslą podobnie na forach taj jak my i czy mają zamiar coś z tym wszystkim zrobić, jak ktoś posiada z was info na temat opinii Amerykanów (oni maja najbliżej do "ucha" Blizzarda) to niech napisze co tam oni sądzą, poza tematem " KOLORÓW "- bo to już wiemy..



po.gif uzi2.gif
REKLAMA
Strona 6 z 7.
Pierwsza     <<   <   ... | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |   >   >>     Ostatnia
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :