Dziś jest: Piątek, 29 maja 2020, godzina 22:16
zaloguj się :


Odpowiedź

Temat: PvP pomoc plx

Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 |   >   >>     Ostatnia
Feo
Wiadomość [#21]: 14.06.2008 o 16:30

Konto skasowane





Wczoraj robilismy konkurs pvp bylo nas 5 : Ja 60 lvl dwarf hunt dranei 60 lvl war ne hunt 60 lvl dranei shaman 60 lvl lock gnom 60 lvl shaman wygral z all ja oczywiscie przegralem z kazdym oni graja juz 2 lata i stwierdzam ze 1 na 1nie mam szans z nikim bylo dokladnie tak jak mowilem wczesniej

zelas99
Wiadomość [#22]: 14.06.2008 o 18:52

Konto skasowane





lol to normalne ze nie wygrasz odraz z doświadczonymi graczami pograj huntem pooglądaj filmiki i wybierz jakieś taktyki i jak walczysz to to nie polega na bezwładnym strzelaniu trzeba myśleć, porostu zanim będziesz wygrywał musisz odnieść parę porażek to normalne co nas nie zabije to nas wzmocnilol.gif

Feo
Wiadomość [#23]: 14.06.2008 o 20:56

Konto skasowane





Czas pozegnac sie z huntem chyba mam juz dosc wtapiam pvp 1:1 i jeszcze przychodzi kol oz gildi ne hunt 60 lvl ofc zajebiste eq ja 3614 hp on 4879 jest lepszy kara se all jak chce a ja nic , moze wroce do l2 :PP

Entreri
Wiadomość [#24]: 14.06.2008 o 21:14

Konto skasowane





slow down..

Chodzi Ci o to, że już nie chcesz grać hunterem?^^.

maties7
Wiadomość [#25]: 14.06.2008 o 21:27

Konto skasowane





Ta pewnie go denerwuje, ze wszyscy go bija. Troche watpie, ze to kwestia skilla (jak mozna sie nienauczyc grac bijac 60 lvl?), a raczej slabych itemow.

Kreatyna
Wiadomość [#26]: 14.06.2008 o 21:35

Konto skasowane





Hi, Feo powiem tak ... nie masz szans z nikim 1 vs 1 jezeli nie ogarniasz postaci

1 podstawowa zasada to pozadek na ekranie musisz se poukladac skile tak zebys wiedzial gdzie dany skill jest
2 zeby byc dobry w 1 vs 1 potrzeba duzo praktyki wiec jesli se odpuscisz i bedziesz uwazal ze zawsze przegrywasz to nigdy zeczywiscie nie wygrasz
3 najwazniejsze cacha "Pr0" gracza to umiejetnosc w trakcie walki analizowania tego co sie dzieje ...czyli jesli uzywasz jakis spel to nie tylko po to zeby uzyc tylko po to zeby po nim uzyc 2 trzeba wiedziec do czego dany spel i starac sie do niego dolozyc 2 spell i tak dalej dobry hunter potrafi wyjechac z takim DMG ze zanim do niego podejdziesz to juz 50 % hp ci ucieklo ... wiadomo ze nie kazdy ma umiejetnosc takiego analizowania sytuacji ale wszystko da sie wycwiczyc
4 nojesli chcial bys byc juz calkiem dobry no to przydalo by sie abys tez znal troszeczke swojego przeiwnika (chodzi mi tu o to jakie mniej wiecej ma talenty i z jakis spelli kozysta )

i to chyba tyle lol.gif

A tak na marginesie to "Słabeusz może pokonać geniusza cieżką pracą" a wiec nie poddawaj sie i szkol swoje umiejetnosci no i oczywiscie pochodz troche na insty jakies po lepsze itemki no i sprawdz swoj build

Narka



"Nie bierz koksu bo cie zrzuce z mostu "

"Old soldiers never die
They just fade away "

Przez gildie uznany jako "Przedstawiciel skrzydła PvP"
Fara
Wiadomość [#27]: 14.06.2008 o 21:43

Konto skasowane





Watman nie rozumiem co cie tak smieszy... wyciagnales jakiegos mojego posta wogóle nie wiadomo skąd popatrz na date dodania.. co to ze niedawno miałem 15 lvl to niby że nie nauczyłem sie przez ten czas grac?? teraz mam tego hunta na 48lvl i na razie nie expie bo bawie sie na bg i latam po różnych lokacjach ćwicząc właśnie pvp 1vs1. więc juz jako takie kompetencje posiadam. Nie kumam o co ci chodziło:P a na dodatek jesteś z Tychów tak jak ja:P nie gadam z toba:P

[Edycja Fara - 14.06.2008 o 21:48]

[Edycja Fara - 14.06.2008 o 22:07]

[Edycja Fara - 14.06.2008 o 23:05]

Entreri
Wiadomość [#28]: 14.06.2008 o 21:52

Konto skasowane





Fara napisał
z kąd popatrz na dade dodania..

wiem, że pewnie ironia, ale i tak 'au'.

Fara
Wiadomość [#29]: 14.06.2008 o 22:09

Konto skasowane





juz poprawiłem lepiej? ja nie jestem na lekcji polskiego a ogólna treść da się zrozumieć nawet z błędami, jak pisze cos na szybko to nie zwracam uwagi na gramatyke. Smutne ale prawdziwe. a tak btw robi się offtop

Feo
Wiadomość [#30]: 14.06.2008 o 22:52

Konto skasowane





Kreatyna thx za rady szkoda ze nie jest tak jak mowisz bo ja np majac epickiego guna build w MM i stzrelam tego aimeda , arcane i co z tego jak i tak to jest slabo w porowaniu do Ne hunta z takim sammym lvlem jak on walsnie aimeda za 2k a ja za 1k
najgorsze jest to ze nie da sie przelamac i cal yczas mysle ze jestem od niego gorszy i nigdy nie bede taki dobry bo brak mi eq..i ze nie mam szczescie i all wtapiam

Fara
Wiadomość [#31]: 14.06.2008 o 23:05

Konto skasowane





to czemu po prostu nie zaczniesz grac NE hunterem?;P w koncu to ta sama strona barykady a jesli cie się przyjemnie grało to czemu niesmiley.gif a wklej z ciekawosci swoj sprzet jaki masz bo tak narzekasz a smiem uważać że mam gorszy sprzęt a jakos sobie radzę :P http://eu.wowarmory.co(...)Sylphida a moze zle talenty rozdajesz co?

Feo
Wiadomość [#32]: 15.06.2008 o 13:43

Konto skasowane





Jak mam Ci wkleic moj sprzet -.- ?

nabonid
Wiadomość [#33]: 15.06.2008 o 14:30

Konto skasowane





Jak?
Wchodzisz na ta strone http://armory.wow-europe.com/#index.xml
szukasz swoja postac i dajesz do niej link.

Samanosuke
Wiadomość [#34]: 15.06.2008 o 15:28

Konto skasowane





Pisałem juz o tym w temacie "przydatne bulidy dla hantera" gram na bulidzie 41/20/0 i powtarzam żaden Hunter MM/SV mnie nie pokonał, jak grałem jako MM to ciągle w dupę dostawałem w walkach 1v1sad.gif w bulidach MM/SV to pet jest nie potrzebny, taka jest prawda, żadnych obrażeńsad.gif

Po to Hunter ma peta żeby go używać i to skutecznie! Pet MM huntera to głaszczę przeciwnika, dlatego podczas walki olewam peta niech tłucze i tak nic nie zrobi. MM hunter dla BM huntera to żaden przeciwnik. Oczywiście gear jest bardzo ważny, to połowa sukcesusmiley.gif

Tu ciągle ludzie na Huntera narzekają! chyba muszę zrobić film jak grać hunterem przeciw poszczególnym klasą na Arenie i BG i na youtube wrzucić, ale to dopiero po sesjismiley.gif



wow armory
Kreatyna
Wiadomość [#35]: 15.06.2008 o 16:11

Konto skasowane





Feo ogromnej roznicy nie ma w tym czy ktos jest NE czy ORC czy TAUREN no ale eq to podstawa ... ja bym ci radzil tak narazie zmien build na PvE i posmigaj troszke na instancje wbij jeszcze lvl a wierz mi ze jesli grasz na blizzardowskich serwerach to na dobrej inscie (mam na mysli taka ktora wymaga dobrego zgrania druzyny ) nauczysz sie wiazac ataki w pewnego rodzaju reakcje łańcuchową a za PvP zabiezesz sie gdy bedziesz mial lepsze eq wiesz mi ze zanim ogarnie sie postac to trzeba sporo czasu aby sie z nia zaklimatyzowac

Tak ze Gun do przodu i bedzie OK smiley.gif



"Nie bierz koksu bo cie zrzuce z mostu "

"Old soldiers never die
They just fade away "

Przez gildie uznany jako "Przedstawiciel skrzydła PvP"
Feo
Wiadomość [#36]: 15.06.2008 o 20:04

Konto skasowane





Yeah! znalazlem sposob na taurena wara 65 lvl zaatakowal mnie w silthus oczywisci rece zaczely mi sie trzas ale zaczolem go bic petem uzylem pulapki na spowolnienie i winlglip clip czy jakos tak potem ucieklem strzelilem consunsive i ruszal sie jak mucha w smole dostal aimeda za1,7k a kwestia dobicia go to formalnosc

NiNjAsTyLeXx
Wiadomość [#37]: 16.06.2008 o 08:21

Konto skasowane





aimeda sie stosunkowo nie uzywa w PvP , za dlugie castowanie , chyba ze po concusive shot/intimidation.

BM - rzucasz peta , BW/Intimidation , aimed shot , concussive shot , arcane/steady shot , jesli podejdzie wing clip , uciekasz wrzucasz cheetaha i spamujesz czym masz.

MM - nie grałem PvP tym buildem chodz wiem ze Silenced Shot i Scatter Shot jest elegancki na casterow ;)

SV - nie grałem wogóle..to raczej build na raidy ze wzgledu na buffy ekipy(Expose Weakness).

BM - melee , MM - casterzy rzecz ujmując ;)

aimeda sie stosunkowo nie uzywa w PvP , za dlugie castowanie , chyba ze po concusive shot/intimidation.

BM - rzucasz peta , BW/Intimidation , aimed shot , concussive shot , arcane/steady shot , jesli podejdzie wing clip , uciekasz wrzucasz cheetaha i spamujesz czym masz.

MM - nie grałem PvP tym buildem chodz wiem ze Silenced Shot i Scatter Shot jest elegancki na casterow ;)

SV - nie grałem wogóle..to raczej build na raidy ze wzgledu na buffy ekipy(Expose Weakness).

BM - melee , MM - casterzy rzecz ujmując ;)



Fokus lvl70 Orc Hunter - http://eu.wowarmory.co(...);n=Fokus
EU Darkmoon Faire RPG

ZG, MC, Onyxia, BWL, AQL20, Naxxramas,Kara, Zul'aman, Gruul's Lair, - Cleared
Feo
Wiadomość [#38]: 18.06.2008 o 20:53

Konto skasowane





Ave chcialem spytac cos apropo peta jak myslicie co lepsze dzik czy niedźwiedź , wiem ze najlepszym atutem dzika jest charge a misiek co ma dobrego ? i z ktorym mam wieksze szanse na pvp ?? smiley.gif

SemaiPL
Wiadomość [#39]: 24.06.2008 o 16:04

Konto skasowane





Gdzieś czytałem że niedźwiedź nie ma żadnego szczególnego talentu.

Stąd boar>bear bo charge.

Natomiast wracając do początków tego tematu, ja muszę powiedzieć że jestem huntem zachwycony.
Jeśli chodzi o walki 1vs1 pokonałem: druta, pala, wara i to bez większych kłopotów. Może to kwestia lvlu (mam 30) a może tego że moi przeciwnicy byli mniej skillowi (choć co by nie mówić to mój 1 hunt więc ja jakiś tam skill nie jestem), niemniej jednak hunter rocks moim zdaniem.

Pozdro!

Fara
Wiadomość [#40]: 25.06.2008 o 07:15

Konto skasowane





Feo co do peta to zależy ja np mam skorpiona co prawda niejest to sprinterale ma strasznie duzo armoru i jego poison w połączeniu z moim poisonem strasznie szybko odbiera HP czy to mobowi czy to innemu graczowismiley.gif ja niedawno zmieniłem za radą innych talenty z MM na BM i powiem ci że gra jest o 100% łatwiekjsza(tak mi się wydaje) podczas expa moge wziasc 2-3 mobki o 2lvl silniejsze nawet i daje spokojnie radesmiley.gif a na BG miałem taka sytuację że zabiłem warka samym petem nawet do niego nie dochodząc:P troche praktyki i nie bedziesz musiał narzekaćsmiley.gif

REKLAMA
Strona 2 z 2.
Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 |   >   >>     Ostatnia
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :