Dziś jest: Środa, 18 lipca 2018, godzina 09:06
zaloguj się :


Odpowiedź

Temat: Audio

Pierwsza     <<   <   ... | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |   >   >>     Ostatnia
Master_dYoda
Wiadomość [#101]: 09.07.2008 o 23:24

Konto skasowane





Może Pianocraft e-810? Całkiem niezły podobno (ale budżet przekracza trochę) i raczej do mniejszych pomieszczeń (ale myslę, że przy 16m^2 jeszcze powinno być ok).
Albo Tannoy m2 + wzm + cd smiley.gif (ale z tymi 2 ostatnimi to Ci nie pomogę raczej)

edit: nie było posta Ravena smiley.gif

[Edycja Master_dYoda - 09.07.2008 o 23:27]



 
"Kładę laskę na to czy masz dysleksję, dysortografię, dysgrafię czy jeszcze jakieś inne dysmózgowie. Staraj się, bo napierdzielanie ortami jak gnojem po polu to zwykłe niedbalstwo!"
TheStructor
Wiadomość [#102]: 09.07.2008 o 23:25

Konto skasowane





To 'przeraża' wyciągnąłeś chyba po analizie tego co pisałem (nie bierz za dużo tych humanów ;p)

Chodzi mi o to że może być używane. Najlepiej jakby ktoś od razu napisał co trzeba zrobić żeby było ready to play ;p A nie że zamówię i kabli będzie brakować ;p
No tak jak piszę - szukam kolumn i wzmacniacza, jak mi ktoś poleci kolumny i powie żebym sobie wzmacniacz sam wybrał to sobie nie poradzę ;p



Wspaniale.
Master_dYoda
Wiadomość [#103]: 09.07.2008 o 23:27

Konto skasowane





No jak chcesz mieć grające od ręki to pianocraft. Niby recabling daje efekty, ale bez tego też nieźle gra.
Ewentualnie HK 680 (harman kardon, są 2 na allegro, ale tego za 1k to bym nie brał) + wspomniane wcześniej Tannoy m2 (trzeba będzie poszukać). No i do tego będziesz musiał kupić kable smiley.gif (głośnikowe i do połączenia ze źródłem. PC? )

Oczywiście jest jeszcze masa innych możliwości. Ale to połączenie jest sprawdzone smiley.gif

[Edycja Master_dYoda - 09.07.2008 o 23:31]



 
"Kładę laskę na to czy masz dysleksję, dysortografię, dysgrafię czy jeszcze jakieś inne dysmózgowie. Staraj się, bo napierdzielanie ortami jak gnojem po polu to zwykłe niedbalstwo!"
Raven
Wiadomość [#104]: 09.07.2008 o 23:31

Konto skasowane





Mowilem Gale 3020 + T-Amp / te monobloki Gainclone'a. Dozbierasz troche kasy i kupisz jakis fajny, tani preamp i nawet bedziesz mogl sobie cd, radio i lodowke podlaczyc na wejscie.

Ale manta tez kopie tylek.



"Tolerancja jest cnotą ludzi bez przekonań" G. K. Chesterton
"Co zaś dotyczy przekonań, to >>własny światopogląd<< jest czymś równie banalnym jak >>Koran tłumu<< i >>płomień żądzy<<!" W. Jerofiejew
TheStructor
Wiadomość [#105]: 09.07.2008 o 23:41

Konto skasowane





No spoko, ale te całe Gale dostać to chyba trzeba komuś laskę zrobić, ten T-Amp też pisałeś że należy sprowadzić. Więc raczej słabo.

Może faktycznie tą yamahę wziąć:
http://www.pixmania.com/pl/(...)ano.html
http://www.pixmania.com/pl/(...)aft.html
tu nawet tanio. Tylko nie wiem która przez was polecona (410/810 ?)

[Edycja TheStructor - 09.07.2008 o 23:43]



Wspaniale.
Piger
Wiadomość [#106]: 10.07.2008 o 00:06

Konto skasowane





Dzis przyszla Sansa Clip. Jedyne co moge powiedziec to: zajebiscie mala biggrin.gif



"Należenie do mniejszości, nawet jednoosobowej, nie czyni nikogo szaleńcem."
Master_dYoda
Wiadomość [#107]: 10.07.2008 o 00:07

Konto skasowane





Tu Ci nie pomogę. Nie wiem która lepsza smiley.gif Nie bierz 700, tyle wiem



 
"Kładę laskę na to czy masz dysleksję, dysortografię, dysgrafię czy jeszcze jakieś inne dysmózgowie. Staraj się, bo napierdzielanie ortami jak gnojem po polu to zwykłe niedbalstwo!"
Raven
Wiadomość [#108]: 10.07.2008 o 01:44

Konto skasowane





810 ma dvd. That's all.



"Tolerancja jest cnotą ludzi bez przekonań" G. K. Chesterton
"Co zaś dotyczy przekonań, to >>własny światopogląd<< jest czymś równie banalnym jak >>Koran tłumu<< i >>płomień żądzy<<!" W. Jerofiejew
Piger
Wiadomość [#109]: 29.07.2008 o 21:36

Konto skasowane





Ej fajne te creativy tylko mam jeden problem:
Na kompie daja strasznie male basy, na mp3 jest ok ale na kompie jest prawie nie do zniesienia, da sie to jakos naprawic?



"Należenie do mniejszości, nawet jednoosobowej, nie czyni nikogo szaleńcem."
Master_dYoda
Wiadomość [#110]: 29.07.2008 o 22:09

Konto skasowane





Piger napisał
Ej fajne te creativy tylko mam jeden problem:
Na kompie daja strasznie male basy, na mp3 jest ok ale na kompie jest prawie nie do zniesienia, da sie to jakos naprawic?

Mało basu w CAL!? Jaką dźwiękówkę masz?



 
"Kładę laskę na to czy masz dysleksję, dysortografię, dysgrafię czy jeszcze jakieś inne dysmózgowie. Staraj się, bo napierdzielanie ortami jak gnojem po polu to zwykłe niedbalstwo!"
Raven
Wiadomość [#111]: 29.07.2008 o 22:38

Konto skasowane





Pewnie normalna. Przeciez komp nie napedzi aurvan. Ale mysl, ze mp3 napedza wystarczajaco aurvany mnie osobiscie przeraza ;]



"Tolerancja jest cnotą ludzi bez przekonań" G. K. Chesterton
"Co zaś dotyczy przekonań, to >>własny światopogląd<< jest czymś równie banalnym jak >>Koran tłumu<< i >>płomień żądzy<<!" W. Jerofiejew
Piger
Wiadomość [#112]: 29.07.2008 o 22:48

Konto skasowane





Master_dYoda napisał
Piger napisał
Ej fajne te creativy tylko mam jeden problem:
Na kompie daja strasznie male basy, na mp3 jest ok ale na kompie jest prawie nie do zniesienia, da sie to jakos naprawic?

Mało basu w CAL!? Jaką dźwiękówkę masz?


Realtek AC'97

nie da sie tego jakos zmienic w sterownikach czy cos? juz logitechy za 60 graja lepiej na kompie



"Należenie do mniejszości, nawet jednoosobowej, nie czyni nikogo szaleńcem."
Master_dYoda
Wiadomość [#113]: 30.07.2008 o 09:54

Konto skasowane





Raven napisał
Pewnie normalna. Przeciez komp nie napedzi aurvan. Ale mysl, ze mp3 napedza wystarczajaco aurvany mnie osobiscie przeraza ;]

Napędzić nie napędzi (mp3), ale ciekawe efekty można osiągnąć smiley.gif

Piger: jak masz mało basu, to w EQ sobie najwyżej podbij... A przy okazji wymień dźwiękówkę na coś lepszego. Z tanich to sb live! 24bit jest nie najgorszy.

http://www.allegro.pl/item4(...)lep.html

Piger napisał
juz logitechy za 60 graja lepiej na kompie

Rozumiem, że bas jest wyznacznikiem jakości?



 
"Kładę laskę na to czy masz dysleksję, dysortografię, dysgrafię czy jeszcze jakieś inne dysmózgowie. Staraj się, bo napierdzielanie ortami jak gnojem po polu to zwykłe niedbalstwo!"
Piger
Wiadomość [#114]: 30.07.2008 o 10:20

Konto skasowane





kiedy sluchawki szumia i tych basow prawie nie ma, to tak



"Należenie do mniejszości, nawet jednoosobowej, nie czyni nikogo szaleńcem."
Master_dYoda
Wiadomość [#115]: 30.07.2008 o 10:40

Konto skasowane





Piger napisał
kiedy sluchawki szumia i tych basow prawie nie ma, to tak

To zmień dźwiękówkę, i nie słuchaj na zintegrowanym gównie ;>



 
"Kładę laskę na to czy masz dysleksję, dysortografię, dysgrafię czy jeszcze jakieś inne dysmózgowie. Staraj się, bo napierdzielanie ortami jak gnojem po polu to zwykłe niedbalstwo!"
Raven
Wiadomość [#116]: 30.07.2008 o 11:17

Konto skasowane





Ja bym ustalil co to znaczy "nie ma basu".



"Tolerancja jest cnotą ludzi bez przekonań" G. K. Chesterton
"Co zaś dotyczy przekonań, to >>własny światopogląd<< jest czymś równie banalnym jak >>Koran tłumu<< i >>płomień żądzy<<!" W. Jerofiejew
Master_dYoda
Wiadomość [#117]: 30.07.2008 o 12:41

Konto skasowane





Raven napisał
Ja bym ustalil co to znaczy "nie ma basu".

W sumie... Dla niektórych np. takie px100 mają mało :>



 
"Kładę laskę na to czy masz dysleksję, dysortografię, dysgrafię czy jeszcze jakieś inne dysmózgowie. Staraj się, bo napierdzielanie ortami jak gnojem po polu to zwykłe niedbalstwo!"
Raven
Wiadomość [#118]: 30.07.2008 o 15:43

Konto skasowane





dYoda - a moze taki beresford z wykopem? http://www.gracedesign.com/(...)m902.htm biggrin.gif



"Tolerancja jest cnotą ludzi bez przekonań" G. K. Chesterton
"Co zaś dotyczy przekonań, to >>własny światopogląd<< jest czymś równie banalnym jak >>Koran tłumu<< i >>płomień żądzy<<!" W. Jerofiejew
Master_dYoda
Wiadomość [#119]: 30.07.2008 o 16:00

Konto skasowane





Raven napisał
dYoda - a moze taki beresford z wykopem? http://www.gracedesign.com/(...)m902.htm biggrin.gif

Ile to? Zastanawiałem się (ale to jakiś czas temu, teraz nie mam kasy xD Chcę kupić komputer + zostawić sobie na wyjazd na narty), żeby Beresforda z Moonlightem połączyć ;)



 
"Kładę laskę na to czy masz dysleksję, dysortografię, dysgrafię czy jeszcze jakieś inne dysmózgowie. Staraj się, bo napierdzielanie ortami jak gnojem po polu to zwykłe niedbalstwo!"
Raven
Wiadomość [#120]: 30.07.2008 o 16:12

Konto skasowane





1,5k$
Fajny desktop unit ;p Smialo moglbym go w samochodzie wozic.
Wychodzi tyle co moja poprzednia idea : Lake People 99/2 + Apogee Mini DAC. 450$ + 990$.
Musialbym porownac to z Benchmarkiem DAC-1.



"Tolerancja jest cnotą ludzi bez przekonań" G. K. Chesterton
"Co zaś dotyczy przekonań, to >>własny światopogląd<< jest czymś równie banalnym jak >>Koran tłumu<< i >>płomień żądzy<<!" W. Jerofiejew
REKLAMA
Strona 6 z 9.
Pierwsza     <<   <   ... | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |   >   >>     Ostatnia
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :