Dziś jest: Sobota, 4 kwietnia 2020, godzina 07:29
zaloguj się :


Odpowiedź

Temat: Przydatne buildy dla huntera

Pierwsza     <<   <   ... | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |   >   >>     Ostatnia
Swistak
Wiadomość [#501]: 16.08.2009 o 12:30

Konto skasowane





Tylko jeszcze do czego ten Twój build jest?



http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Quel%27Thalas&n=Swistak
RaHmen
Wiadomość [#502]: 16.08.2009 o 12:32

Konto skasowane





Troche PVE i PVP ale nie wiem czy wyszlo lol.gif

Swistak
Wiadomość [#503]: 16.08.2009 o 12:37

Konto skasowane





Build do PvE i zarazem do PvP jest do niczego jak to się mówi. Zdecyduj się czy do PvP czy może do PvE to pogadamy.



http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Quel%27Thalas&n=Swistak
RaHmen
Wiadomość [#504]: 16.08.2009 o 12:54

Konto skasowane





Ok do PVP

maestrino
Wiadomość [#505]: 16.08.2009 o 18:39

Konto skasowane





Ten build, ani do PVP ani do PVE się nie nadaje. Patrz tu: http://www.arenajunkies.com/talents/hunter/.



LoL referral link
NaStoProcent
Wiadomość [#506]: 17.08.2009 o 19:46

Konto skasowane





Jestem nowym graczem jaki build byłby najlepszy dla mnie?

maestrino
Wiadomość [#507]: 17.08.2009 o 21:44

Konto skasowane





Levelujesz, czy dolevelowałeś? Jak dolevelowałeś to PVP, czy PVE?



LoL referral link
herbata12
Wiadomość [#508]: 23.08.2009 o 12:20

Konto skasowane





a wiec tak http://www.wowarmory.com/ta(...)00000000 oto moje drzewko jak widac mam 58lvl
do tej pory lvlowalem tylko na bm i sprawdzolo sie to calkiem dobrze lecz teraz zaczelo sie wiecej instow i bg, naszly mnie wic mysli zmiany talentow a dokladniej cos w strone MM, jakie jest wasze zdanie na ten temat? dobry build mile widziany smiley.gif
jesli chodzi o SV to jestem kompletnie zielony.. lecz otwarty na propozycje

[Edycja herbata12 - 23.08.2009 o 12:29]

watman
Wiadomość [#509]: 23.08.2009 o 14:19

Konto skasowane





herbata12 napisał
a wiec tak http://www.wowarmory.com/ta(...)00000000 oto moje drzewko jak widac mam 58lvl
do tej pory lvlowalem tylko na bm i sprawdzolo sie to calkiem dobrze lecz teraz zaczelo sie wiecej instow i bg /ciap/

tak byloby nieco lepiej (ale to zmiany kosmetyczne)... do 80 mozesz sobie spokojnie darowac SV, a MM to juz w ogole - to jest naprawde topendowy build...
BG i tak lepiej robic w BM - masz bestial wratha i beast within, nic wiecej ci nei potrzebne (burst+anti-cc)
insty na tych levelach to i tak totalny random, wiec nikt ci nic nie powie jak bedziesz biegal bm...

[Edycja watman - 23.08.2009 o 14:20]



Pokrak, dorf huntard
Rozwojowe postaci D3
herbata12
Wiadomość [#510]: 23.08.2009 o 16:11

Konto skasowane





czyli nic nie zmieniam..

koti120
Wiadomość [#511]: 24.08.2009 o 00:45

Konto skasowane





Watman, mogę Cię prosić o builda pod BM na 62 lvl? O i gdzie znajdę tego exotic peta hound czy jakoś tak? Ten taki piesek z dwoma głowami :P I czy mógłbyś mi opisać jakoś strategie grania bm, tzn. kolejność używania skilli na mobie, lub chociaż powiedz czy dużo się różni granie MM od BM? Z góry dzięki :]



http://www.erepublik.com/en/referrer/Koti_c Polecam smiley.gif
Firenzo
Wiadomość [#512]: 24.08.2009 o 01:35

Konto skasowane





Nie tylko Watman na tym forum gra hunterem ;>

Spec do BM weź praktycznie dowolny z tych tematów które są w dziale łowca.

Różnic między BM a MM jest więcej niż podobieństw i zarówno w pve i pvp wymagają zupełnie innego ogarnięcia i innych gemów i enchantów (MM jest o wiele trudniejsze w pvp; a w pve bardzo zalezne od gearu).

Kolejność używania skilli: Hunters Mark, Serpent Sting i czytaj lektury/odrabiaj lekcje w miedzy czasie. Jesli zalezy ci na czasie to uzywaj innych skilli jakie masz (duzo ich nie zostalo: Arcane Shot + Steady Shot i ewentualnie Aimed Shot) więc nie powinieneś mieć problemów z "rotacją" w czasie lvlowania.

Szukasz jakiegokolwiek peta? www.wow-petopia.com i masz wszystko czego ci trzeba.
Wydaje mi sie że wyręczyłem Watmana wystarczająco ;)

[Edycja Firenzo - 24.08.2009 o 01:38]

Pytanie do Watmana: Armory w sygnaturce napewno twoje? :P Jakoś nie chce mi sie wierzyć że tak ogarnięta osoba (a na taką wyglądasz) jakoś tak słabo... hmm... "progresuuje" hunterem na 80. :>

[Edycja Firenzo - 24.08.2009 o 01:43]

koti120
Wiadomość [#513]: 24.08.2009 o 01:43

Konto skasowane





Wielkie dzięki :], stamowałem sobie devilsaura tylko jest jakiś taki "mały" :/ on urośnie z czasem czy coś? Widziałem na filmikach to kolesie mieli sporo większe niż mój.

[Edycja koti120 - 24.08.2009 o 03:12]



http://www.erepublik.com/en/referrer/Koti_c Polecam smiley.gif
watman
Wiadomość [#514]: 24.08.2009 o 09:02

Konto skasowane





Firenzo napisał
Pytanie do Watmana: Armory w sygnaturce napewno twoje? :P Jakoś nie chce mi sie wierzyć że tak ogarnięta osoba (a na taką wyglądasz) jakoś tak słabo... hmm... "progresuuje" hunterem na 80. :>

armory jest moje - progress prawie ze zerowy - nie mam czasu na gre, jestem swiezo zonaty ;P
za to mam 'troche' czasu w robocie, to siedze i czytam elitistow itp... juz kiedys pisalem, ze jestem theorycrafterem ;]



Pokrak, dorf huntard
Rozwojowe postaci D3
kondzik
Wiadomość [#515]: 24.08.2009 o 19:20

Konto skasowane





moglby ktos podac dobry build pve bo zawsze gralem pvp i na pve sie za bardzo nieznam

watman
Wiadomość [#516]: 24.08.2009 o 19:30

Konto skasowane





kondzik napisał
moglby ktos podac dobry build pve bo zawsze gralem pvp i na pve sie za bardzo nieznam

0/15/56 najbardziej standardowy build raidowy, wysoki dps, wysokie mana-efficiency
Priority: Kill Shot, Explosive Shot, Black Arrow, Serpent Sting, Aimed Shot, Steady Shot.

6/14/51 top-dps sv build, ale musisz miec stala grupe raidowa z mana-boostem, poniewaz kosztem zwiekszenia dpsu tracisz na mana eff.
Priority: Kill Shot, Explosive Shot, Black Arrow, Serpent Sting, Multi-Shot, Steady Shot.

Glyph of Serpent Sting - odrobine lepszy DPS-wise niz steady shot (jeszcze zalezne od gearu), nieco bardziej mana-efficient no i nieco ulatwia odpalanie priorytetow (lista troche pozniej sie 'cloguje')



Pokrak, dorf huntard
Rozwojowe postaci D3
Firenzo
Wiadomość [#517]: 24.08.2009 o 22:47

Konto skasowane





Ja zawsze używałem Black Arrow PRZED Explosive Shotem ponieważ odrazu doda mi 6% dmgu do pierwszego explo i bycmoze dosc szybko pronie LnL smiley.gif

kondzik
Wiadomość [#518]: 25.08.2009 o 08:55

Konto skasowane





Tak to wiem dzieki za buildy

watman
Wiadomość [#519]: 25.08.2009 o 09:45

Konto skasowane





Firenzo napisał
Ja zawsze używałem Black Arrow PRZED Explosive Shotem ponieważ odrazu doda mi 6% dmgu do pierwszego explo i bycmoze dosc szybko pronie LnL smiley.gif

jesli najpierw uzywasz black arrowa to lista szybciej sie clogguje...



Pokrak, dorf huntard
Rozwojowe postaci D3
Clinz
Wiadomość [#520]: 08.09.2009 o 01:18

Konto skasowane





Czołem wszystkim. Właśnie zaczynam grać hunterem, mam już 13lvl. Jaki build najlepiej by się sprawdził podczas normalnego (żadnego pvp) levelowania, domyślam się że bm ale nie wiem jak talenty rozłożyć. Przydał by mi się też dobry build dla peta. Z góry dzięki za trud ;)

REKLAMA
Strona 26 z 27.
Pierwsza     <<   <   ... | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |   >   >>     Ostatnia
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :