Dziś jest: Poniedziałek, 28 września 2020, godzina 21:52
zaloguj się :

Odpowiedź

Temat: Ankieta diablo

Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 |   >   >>     Ostatnia
kolorek
Wiadomość [#1]: 12.12.2006 o 21:26

Konto skasowane

Witam !!!

Nazywam się Łukasz Borysiewicz i jestem studentem V roku Pedagogiki Kulturoznawczej Uniwersytetu w Białymstoku. Niedługo czeka mnie pisanie pracy magisterskiej. Praca dotyczyć będzie ludzi grających w grę Diablo II, niestety nie mogę napisać o sobie jako graczu dlatego właśnie liczę iż pomożecie mi wypełniającprzygotowaną przeze mnie ankietę. Byloby super jesli powiecie o tej ankiecie swoim przyjaciołom grającym w Diablo im więcej osób ją wypełni tym uzyskane informacje będą bardziej miarodajne ofc wszelkie informacje jakie od was otrzymam będą wykorzystane tylko i wyłącznie na potrzeby mojej pracy. Z góry wielkie dzięki aha no i te osoby które wypełnią a bedą chciały niech piszą w tym temacie postaram się by była specjalna strona w mojej pracy z podziękowaniami dla was beerchug.gif

a oto link do ankiety ankieta

w ogóle piszcie jak wam się podoba moja ankieta coolgleamA.gif

Dune
Wiadomość [#2]: 12.12.2006 o 21:45

Konto skasowane

przydaloby sie jakies miejsce do wpisania maila zeby mozna dostac wiadomosc zwrotna o co dokladnie chodzilo w badaniu i jakie wyszly wyniki. sam studiuje psychologie i ludzie zazwyczaj cos takiego umieszczaja. poza tym dla mnie bylo to troche ciezkie do wypelnienia, bo sam przestalem grac kilka lat temu wiec z jednej strony wypelnialem zgodnie z tym co bylo jak sam gralem, ale z drugiej strony druga czesc kwestionariusza bardziej dotyczyla mnie jako osoby jaka jestem obecnie a nie wtedy, gdy gralem w diablo.

DontAskMeWhy
Wiadomość [#3]: 12.12.2006 o 21:53

Konto skasowane

oka poszlo smiley.gif

gekon
Wiadomość [#4]: 12.12.2006 o 22:05

Konto skasowane