Dziś jest: Czwartek, 14 listopada 2019, godzina 23:10
zaloguj się :


Odpowiedź

Temat: Poradnik dla UD [NOWY!]

Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |   >   >>     Ostatnia
patriota91
Wiadomość [#81]: 25.04.2008 o 07:26

Konto skasowane





Gothic napisał
Necrosy i ghule sa moja ulubiona strategia na orka
Ghule gina co chwila a na miejsce kazdego zabitego ghula wskrzeszane sa 2 szkielety coolgleamA.gif
a orkowie maja problem z dispelem wiec wygrywam przez masebiggthumpup.gif


Ale jak ork jest pro (używa dispelli SW) to z kontrataku się nie podniesiesz... Ja na orki gram fiendy+destro (z użyciem mana tricku :P) i na pierwszego hero biorę Beastmastera (przed sokołem BM się nie schowa :P smiley.gif ). Jak walka się przeciąga to robię ścierwo-smoki i orc nie ma szans, bo taki smok gruntom i taurenom bierze nawet 150 na hit i do tego spowolnienie smiley.gif Riderzy szybciej padną niż zabiją to 1200 życia xD

Berig
Wiadomość [#82]: 25.04.2008 o 18:39

Konto skasowane





Popieram przedmówce ... Gothic, a co bedzie jesli orc posiadał wiwy ? To przeciez jedna z najlepszych taktyk na UD (z wyjątkiem mass fiends) ... tongue.gif

Nie mozesz grac schematami, nie ma uniwersalnej taktyki (nawet dry +bears) i za to chwała Blizzowi ... smiley.gif

[Edycja Berig - 25.04.2008 o 18:40]



Czekamy na WarCraft IV ...
patriota91
Wiadomość [#83]: 30.04.2008 o 11:11

Konto skasowane





Berig napisał
Nie mozesz grac schematami, nie ma uniwersalnej taktyki (nawet dry +bears) i za to chwała Blizzowi ... smiley.gif

[Edycja Berig - 25.04.2008 o 18:40]


A tak wogóle to czym gracie na taka taktyke NElfaconfused.gif?

smokking
Wiadomość [#84]: 30.04.2008 o 11:34

Konto skasowane





ghule i abominations:P + posągi...necro nie ma sensu bo dry je raz dwa rozkladaja



ADHD wymyslili rodzice którzy nie mogli uwierzyc w głupote swoich dzieci...
Iwanov
Wiadomość [#85]: 30.04.2008 o 12:09

Konto skasowane





Ja jako Elf player wiem, że raczej Abomy dostają niezłe cięgi od Miśków. Nie jestem w 100% pewny, ale wydaje mi się że fiendy + desy to jest rozwiązanie na elfa, a przynajmniej kiedyś tak się grało lol.gif. No a poza tym gargi i harras. Trzeba pamiętać, że nie możesz się wjebać gargami w bezpośrednie starcie, bo przegrasz. Sęk tkwi w walce podjazdowej, wiem bo widziałem repy biggrin.gif

smokking
Wiadomość [#86]: 30.04.2008 o 13:55

Konto skasowane





z tym ze desty maja atak magiczny =P a dry na magie sa odporne:P
btw elf sucks ass xD



ADHD wymyslili rodzice którzy nie mogli uwierzyc w głupote swoich dzieci...
Iwanov
Wiadomość [#87]: 30.04.2008 o 14:42

Konto skasowane





No wiem, ale zobacz sobie co robią z misiami desy z maną + coil i nova. Poza tym desy masz z 3 - 4 a reszta to fiendy.

No a SAME Driady to fiendami rozsmarujesz potluczony.gif .

Nie wiem, czy powinienem Wam to mówić lol.gif , ale żeby nie było, że jestem gołosłowny - proszę OTO replay.

Warto zaznaczyć, że Elf w tym repie to nie jakiś lamus, a czołowy gracz NE na świecie - Satiini.

[Edycja Iwanov - 30.04.2008 o 15:43]

ZiomalZiomal
Wiadomość [#88]: 30.04.2008 o 22:54

Konto skasowane





Destro + Fiendy so imho ryzykowne, albo driady rozwalą desy a misie fiendy, albo to fiendy rozwalą driady a destro misie. Można tak grać jak się jest pewnym swojego micro. Jednak lepszym rozwiązaniem jest mass abo i meatwagony, jak to jest w poradniku. Meaty zmiażdżą każdą ilość dry, abo są niewiele gorsze od misiów, ale z nukami/frost armorkiem dają radę spokojnie. Zresztą abo są po to by tankować, gdy meaty rozjadą dry (a rozjadą w <10 sekund) to też wezmą się za misiaczki.

Gothic
Wiadomość [#89]: 07.05.2008 o 12:42

Konto skasowane





Berig napisał
Popieram przedmówce ... Gothic, a co bedzie jesli orc posiadał wiwy ? To przeciez jedna z najlepszych taktyk na UD (z wyjątkiem mass fiends) ... tongue.gif

Nie mozesz grac schematami, nie ma uniwersalnej taktyki (nawet dry +bears) i za to chwała Blizzowi ... smiley.gif

[Edycja Berig - 25.04.2008 o 18:40]

A zapomniales o szkielecich magach?? miaem juz kilka takich sytuacji kiedy orc zaczynal robic wivy ale wtedy ja juz moglem tworzyc magow i po kilku sekundach wiv juz nie bylo a zreszta zawsze na wszelki wypadek robie ze 2-3 spidery z sieciabiggrin.gif
a jesli chodzi o schematy to zawsze mam inna taktyke(ale na orca najczesciej robie szkieletysmiley.gif )



A Hero is not one that never Falls
He is the one that gets up,
Again and again,
Never losing sight
of his dreams
Berig
Wiadomość [#90]: 08.05.2008 o 19:06

Konto skasowane





Ehhh ... Jesli robisz na orca NAJCZESCIEJ szkielety, to grasz z:

a) debilami
b) prosami, ktorzy są noobami (czyli np. ja tongue.gif)

Ja raczej powiedziałbym, ze z tymi pierwszymi. Orc robi SW i gg ... Nekro na orca ssie. Tak pozatym to skąd wezmiesz ciała w starciu z wiwami ? Niby masz gule, ale orc najpierw zabierze sie za nekro ... 2-3 fiendy w obliczu massa ? Chcialbym zobaczyc Twoją gre tongue.gif Ja z UDami gram co najmniej rzadko (malo popularna rasa), ale mass wiws nigdy mnie nie zawiodło, z nekronoobami tez wygrywałem smiley.gif



Czekamy na WarCraft IV ...
Arbooz
Wiadomość [#91]: 09.05.2008 o 10:27

Konto skasowane





Ale jeśli orc nie ma dispela, to można z wozów mięsa/cmentarzy (kiedyś się orkowi zbudowałem trzema cmentarzami +2 wozy pod bazą i męczyłem szkieletami xP) Ale mass szkielety nie jest jednak za dobre na orka :P



-Zasady? Jakie zasady? Jestem Chaosem!
-Który był na początku?
-Tak!
-Stwórca i Niszczyciel?
-Zgadza się!
-Na pozór skomplikowane, na pozór niezawierające wzorców zachowanie, które ma jednak proste, deterministyczne wyjaśnienie i jest kluczem do nowych poziomów zrozumienia wielowymiarowego wszechświata?
-Lepiej w to uwierz... Co takiego?
-Trzeba iść z duchem czasu, mój panie!

OWNED!tongue.gif
Berig
Wiadomość [#92]: 09.05.2008 o 15:43

Konto skasowane





Zawsze zakładajmy, ze gracz jest pro i wie co to dispel biggrin.gif eXtreme noobów juz nie ma tongue.gif



Czekamy na WarCraft IV ...
Arbooz
Wiadomość [#93]: 09.05.2008 o 16:58

Konto skasowane





Przepraszam, pomyliłem tematy xP

[Edycja Arbooz - 18.05.2008 o 12:14]



-Zasady? Jakie zasady? Jestem Chaosem!
-Który był na początku?
-Tak!
-Stwórca i Niszczyciel?
-Zgadza się!
-Na pozór skomplikowane, na pozór niezawierające wzorców zachowanie, które ma jednak proste, deterministyczne wyjaśnienie i jest kluczem do nowych poziomów zrozumienia wielowymiarowego wszechświata?
-Lepiej w to uwierz... Co takiego?
-Trzeba iść z duchem czasu, mój panie!

OWNED!tongue.gif
Przemo770
Wiadomość [#94]: 18.05.2008 o 08:32

Konto skasowane





Oj dawno mnie nie było i zauważyłem tą ciekawą dyskusję.
To zacznę od pytania co na ne:
Ghule+gargi(tak grają pro)
A co do orc to zacznijmy od tego:
-Ciała weźmiesz z meat wagonsów,
-Kilka biesów i wyłapiesz wiwy
-UD ma dobry nuki z hero i będzie walić po sw(ew dr z ciszą)
I tutaj największy problem stanowią katasy których żaden orc na razie nie wymienił-200% necrosom.

Berig
Wiadomość [#95]: 18.05.2008 o 10:18

Konto skasowane





FS+TC zjedzą Ci nekrosy w kilka sekund (chain, wave) ... A juz napewno szybciej niz ty załatwisz FSa tongue.gif Do gruntów dodajesz ridery i/lub katasy, łapiesz hero i fiendy w siec, zabijasz nekro i masz gg ... Mozna tez złapac w siec nekro i walic katasami smiley.gif Mozna tez szamanów, chociaz ich dispel działa na 1 cel tongue.gif

[Edycja Berig - 18.05.2008 o 10:18]



Czekamy na WarCraft IV ...
ZiomalZiomal
Wiadomość [#96]: 18.05.2008 o 11:20

Konto skasowane





to nie jest 200% necrosom, tylko 150%, co nie zmienia faktu że necrosy ssą

Przemo770
Wiadomość [#97]: 18.05.2008 o 19:36

Konto skasowane





Tylko Berig mówisz to tak jakby enemie nic w tym czasie nie robił.Stoję sobie np. ja przed twoją bazą i przymierzam się do ataku.To wezmę 5x necro szkielety i masz ich 10.z Przodu z 5 abo i 5 fiendów i atak.Parę sekund i już następne 10 szkieletów a statuetka leczy necro mannę.Jak to jest cg i cię lagi do łapią to ...xD A na dodatek cisza od dr i nic nie rzucisz.

mrowiec
Wiadomość [#98]: 20.05.2008 o 20:39

Konto skasowane





jak dla mnie najtrudniej gra sie na HUM ;/ nie wiem jak na nich grac ;/ co nie zrobie to jest trudno jesli oczywiscie cos HUM potrafi grac

ZiomalZiomal
Wiadomość [#99]: 21.05.2008 o 16:02

Konto skasowane





Moim zdaniem najgorzej mamy vs orki, hum nie jest taki mocny na UD. Napisz może konkretnie jakie straty huma cię jadą, to ktoś może coś doradzi.

Przemo770
Wiadomość [#100]: 21.05.2008 o 16:30

Konto skasowane





UD ma jedną zasadę na huma-Desy>all(wyjątki żyro i tanki i rifle ;])

REKLAMA
Strona 5 z 9.
Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |   >   >>     Ostatnia
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :