Dziś jest: Niedziela, 5 lipca 2020, godzina 11:52
zaloguj się :


Odpowiedź

Temat: PVP Patch 1.12

Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |   >   >>     Ostatnia
Racho
Wiadomość [#41]: 23.08.2006 o 16:04

Konto skasowane





jak to za godzine?

DudekPL
Wiadomość [#42]: 23.08.2006 o 16:06

Konto skasowane





No bo zwykle maja godzine opuznienia do planowanej godziny :P

komono
Wiadomość [#43]: 23.08.2006 o 16:07

Konto skasowane





LIPA!!!! uzi2.gif



Fire Mage:Endi (18 / 43 / 0)
lvl:70
Server: Deathwing
FTH!!

Arcane Mage:Hashia
lvl:80
Server: The Mealstorm
http://eu.wowarmory.co(...)n=Hashia
Racho
Wiadomość [#44]: 23.08.2006 o 16:07

Konto skasowane





DudekPL napisał:
No bo zwykle maja godzine opuznienia do planowanej godziny :P


Aha :P stawiam pierwsze kroki w swiecie Azeroth dlatego nie wiedzialem :P

komono
Wiadomość [#45]: 23.08.2006 o 16:11

Konto skasowane





Wyobrazcie sobie ze teraz chce sie wbic na serwery pol Europy potluczony.gif



Fire Mage:Endi (18 / 43 / 0)
lvl:70
Server: Deathwing
FTH!!

Arcane Mage:Hashia
lvl:80
Server: The Mealstorm
http://eu.wowarmory.co(...)n=Hashia
PA2TYK
Wiadomość [#46]: 23.08.2006 o 16:11

Konto skasowane





Już 10 po i dalej dupa! crying.gif

juro
Wiadomość [#47]: 23.08.2006 o 16:13

Konto skasowane





13 po tez nic sad.gif

Cheelos
Wiadomość [#48]: 23.08.2006 o 16:21

Konto skasowane





juro napisał:
13 po tez nic sad.gif

A nie mozevie poczekac? Chory od tego jestes czy co confused.gif

juro
Wiadomość [#49]: 23.08.2006 o 16:28

Konto skasowane





nie widzisz ze to zart? Cylon_anim.gif

zibenn
Wiadomość [#50]: 23.08.2006 o 16:46

Konto skasowane





pewnie zaczniemy o 18-19



" nigdy nie odbieraj życzliwości jako słabość " Shellerini
zibenn
Wiadomość [#51]: 23.08.2006 o 16:46

Konto skasowane





pewnie zaczniemy o 18-19



" nigdy nie odbieraj życzliwości jako słabość " Shellerini
DudekPL
Wiadomość [#52]: 23.08.2006 o 17:01

Konto skasowane





hurra. Juz tylko godzina opoznienia mam jeszcze 2 godziny na zjedzenie czegos przez zalogowaniem sie

Zerathu
Wiadomość [#53]: 23.08.2006 o 18:02

Konto skasowane





2 godziny opoznienia... Dziala wam juz cos?

PBIWB
Wiadomość [#54]: 23.08.2006 o 18:06

Konto skasowane





Mi nie... Jak myślicie dolaiczą nam za to dodatkowy dzień grania? Aha czy może mi ktoś wyjaśnić to World PvP? Bo nie zabardzo kapuje... na battelgroundach będzie można spotykać graczy z innych serwerów?

[Edycja - PBIWB w 23-08-2006 o 18:07]

[Edycja - PBIWB w 23-08-2006 o 18:08]

ChomikPL
Wiadomość [#55]: 23.08.2006 o 18:11

Konto skasowane





PBIWB tak bedziesz mogl walczyc z graczami z innych serwerow dzieki czemu nie beda tak dlugie kolejki (albo wcale ich nie bedzie) i prawie zawsze beda pelne sklady, co do WorldPVP to beda dwa pola walki (w Silithusie i Eastern Plaguelads) gdzie beda odbywaly sie walki, nagroda prawdopodobnie beda jakies dobre buffy (tak gdzie wyczytalem nie jestem pewien)

Zerathu
Wiadomość [#56]: 23.08.2006 o 18:12

Konto skasowane





Tak jest napisane zobaczymy jak to bedzie wyglądaćsmiley.gif. i nadal nie ma servow..

Raven123
Wiadomość [#57]: 23.08.2006 o 18:28

Konto skasowane





ChomikPL napisał:
PBIWB tak bedziesz mogl walczyc z graczami z innych serwerow dzieki czemu nie beda tak dlugie kolejki (albo wcale ich nie bedzie) i prawie zawsze beda pelne sklady, co do WorldPVP to beda dwa pola walki (w Silithusie i Eastern Plaguelads) gdzie beda odbywaly sie walki, nagroda prawdopodobnie beda jakies dobre buffy (tak gdzie wyczytalem nie jestem pewien)

ja grałem troche na test realmach i mogę się założyć że na serwach pve te pola walki będš puste po miesišcu
Gracze którze sš z innego serwera na naszym polu bitwy majš obok imienia (*)

juro
Wiadomość [#58]: 23.08.2006 o 19:34

Konto skasowane





niektore serwy dzialaja na grim batol w wiosce taurenow jest 50 albo wiecej ludzi biggrin.gif

PBIWB
Wiadomość [#59]: 23.08.2006 o 19:50

Konto skasowane





tja.... ale ten na którym gram nie działa! Blizz mógł by napisać kiedy i jakie servy będzą działać!!!

shadov
Wiadomość [#60]: 23.08.2006 o 20:12

Konto skasowane





wies jagby blizz sam to wiedział to by był organizacja religijna >

REKLAMA
Strona 3 z 5.
Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |   >   >>     Ostatnia
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :