Dziś jest: Niedziela, 19 listopada 2017, godzina 20:53
zaloguj się :


Odpowiedź

Temat: Poradnik dla NE

Pierwsza     <<   <   ... | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |   >   >>     Ostatnia
AdmirerOfVectors
Wiadomość [#241]: 28.05.2008 o 22:26

Dołączył: 17.01.2008 o 16:00
Lokalizacja: Centrum Wszechświata


Berig napisał. Przy dobrym micro 10 huntow zjedzie 7 fiendów ... :P


Po co ci 10 huntów? Po 5 max się ma t2, po co robić więcej?

PM Email
Berig
Wiadomość [#242]: 28.05.2008 o 22:59

Wesoły noobek-basista ^^




Dołączył: 15.10.2007 o 19:46
Lokalizacja: Poznań


UD zrobi min. 5 fiendów przez t2 i Ci te Twoje hunty zjedzie ... Poza tym cos trzeba robic z kasą smiley.gif Dlatego robisz wiecej, aby sie bronić ...



Czekamy na WarCraft IV ...
PM Email
ZiomalZiomal
Wiadomość [#243]: 29.05.2008 o 14:34

Konto skasowane





jak trzeba coś zrobić z kasą, to może massuj ogniki? a po tych 5 huntach masz t2 i chyba to ty zjedziesz fiendy ze swoimi nowymi unitami

Iwanov
Wiadomość [#244]: 21.06.2008 o 16:27

Dołączył: 26.01.2002 o 22:32
Lokalizacja: Gdańsk


Ma ktoś dobry sposób radzenia sobie z tymi je....mi mortarami u HUMA ? Wczoraj gram z typem. Patrze - Hum, 24 lvl to sobie myślę, że pewnie gość z takim lvl weźmie AM. To ja biorę Warden. I rzeczywiście - jechałem mu tego AM jak chciałem w early zabiłem mu go 2 razy, a potem zmusiłem następne ze 2 do TP. Ale jakoś tak mam że nie lubię się potem pchać do bazy, bo wiadomo - obudowane towery i milicja i footy ech... A hunty i driady padają od nich straszliwie.

W każdym razie gra zakończyła się tak, że gościu doszedł do gdzieś 6 mortarów i gdy moje misie i drdy walczyły z jego SB, footami i knightami, to mortary po prostu je zmiażdżyły. Próbowałem Warden blinknąć do nich i z SS, ale to trwa niestety za długo. Zabicie AM też nie da jakiegoś super rezultatu, bo co z tego, że mi się uda, jak stracę przy tym armię...

Nie mam pomysłu. Może ze 3 chimery od tyłu (wiadomo magic i splash) by mogły załatwić te małe gnojki, ale sorry to jest wydatek 1000 golda, a trzeba mieć przecież armię !

Co robić ?

PM Email
premek
Wiadomość [#245]: 22.06.2008 o 03:03

Dołączył: 22.06.2008 o 03:01


Chcialbym abyscie mi to przetlumaczyli na polski czy bez zadnych skrotow itp
podobno elf>ork :] ael czy taka jest prawda?
* DH + BM + mass Talon - mowią ze to imba ale... wiec mamy sobie DH i biegamy z arch mając 6 arch DH biegniemy do ziomka po drodze biorąc Bm z tawerny i orkowi rozwalamy sobie budynki a potem walimy MASS (doslownie) talonow no i jak najszybciej dochodzimy do cyklonu i podbno jest gg :] (mozemy dodac 3go hero np. tinker albo kotg)
*DH + kotg + talony- taka sama technika jak wyzej ale na mapach bez tawerny :]
* DH + BM + miski - jak sie nie umie grac talonami to sie gra tak DH biegamy i meczymy albo creepujemyz arch kiedy dojdizemy do miskow mozemy atakowac :]
* DH + hunty + dryadki + talony - taki maly mix bardzo malo uzywany juz na orka ale zawsze :] innowacja i moze sie udac wygrac
* Kotg + hunty- stara technika ale czasami dziala :] kotem oplątujemy grunta i resztą atakujemy i tak po koleji :]

PM Email
Jedr200
Wiadomość [#246]: 22.06.2008 o 10:24

Konto skasowane





premek napisał
Chcialbym abyscie mi to przetlumaczyli na polski czy bez zadnych skrotow itp
podobno elf>ork :] ael czy taka jest prawda?
* DH + BM + mass Talon - mowią ze to imba ale... wiec mamy sobie DH i biegamy z arch mając 6 arch DH biegniemy do ziomka po drodze biorąc Bm z tawerny i orkowi rozwalamy sobie budynki a potem walimy MASS (doslownie) talonow no i jak najszybciej dochodzimy do cyklonu i podbno jest gg :] (mozemy dodac 3go hero np. tinker albo kotg)
*DH + kotg + talony- taka sama technika jak wyzej ale na mapach bez tawerny :]
* DH + BM + miski - jak sie nie umie grac talonami to sie gra tak DH biegamy i meczymy albo creepujemyz arch kiedy dojdizemy do miskow mozemy atakowac :]
* DH + hunty + dryadki + talony - taki maly mix bardzo malo uzywany juz na orka ale zawsze :] innowacja i moze sie udac wygrac
* Kotg + hunty- stara technika ale czasami dziala :] kotem oplątujemy grunta i resztą atakujemy i tak po koleji :]


http://forum.battlenet(...)821.html <---- tutaj masz wszystko.



Jesli chcesz pomoc wejdz tu --> http://www.youtube.com/watc(...)nel_page

"Under The Bridge"
"Give It Away"
"Power Of The Equality"

PT Boat on the way of Havanna
I used to be a little guy pickin the bannana
Now I'm a guide for the CIA
Hooray for the USA

BabY BabY Make me LoCo
BabY BabY Make me MaMb00

YeaH
DevilWizard
Wiadomość [#247]: 18.07.2008 o 01:40

Dołączył: 09.03.2006 o 19:57


A więc proste pytanie, mała mapka typu ts lub ei i gram na huma, on robi sb ,sorki i kano. Heal z miśków mi zabierają sb, kano walą dry ale z tym sobie jakos radze, ale ma za duzo sorek ze dispell z dry pomogl na slowa. Głównie chodzi mi o coś dobrego na sb. Jakieś rady 1zhelp.gif

[Edycja DevilWizard - 18.07.2008 o 01:40]

PM Email
Berig
Wiadomość [#248]: 18.07.2008 o 23:37

Wesoły noobek-basista ^^




Dołączył: 15.10.2007 o 19:46
Lokalizacja: Poznań


Robisz kilka zaklętych smoków i czarki do piachu smiley.gif SB musisz się pozbyć misiami. IMO granie bears+dry na huma = najwieksza glupota tongue.gif



Czekamy na WarCraft IV ...
PM Email
DevilWizard
Wiadomość [#249]: 18.07.2008 o 23:41

Dołączył: 09.03.2006 o 19:57


Wiem dlatego zastanawiałem sie na giantami ze skinem, ale są w chu** drogie. Ferie nigdy nie robiłem i na repach tez sie nie widuje ale spróbuje.

PM Email
Iwanov
Wiadomość [#250]: 21.07.2008 o 17:52

Dołączył: 26.01.2002 o 22:32
Lokalizacja: Gdańsk


Z doświadczenia wiem, że giganty potrafią pomóc, ale jak sam piszesz, długo się do nich dochodzi i kosztują majątek. Fairy Dragony również. Ale sztuką jest zbudowanie tak zróżnicowanej armii, zamim hum Cię pojedzie. Ech jak ja nienawidzę huma. Gdyby nie te morty to wszystko byłoby takie proste...

A jak robisz giganty to nie zapomnij o staff of imba, bo strata takiego jednego giganta to potężny cios dla Twojej ekonomii i wielki boost expa dla wroga.

[Edycja Iwanov - 21.07.2008 o 17:55]

PM Email
dukegrieve
Wiadomość [#251]: 24.07.2008 o 23:10

Dołączył: 28.06.2008 o 21:53
Lokalizacja: Grójec


Dziś przez przypadek udało mi się odkryć taktykę na orc i ne

-1,2 Wisp do złota
-3 robi moonwela/do złota
-4wisp AOW'a
-5 wisp robi ołtarz/do złota
-robimy :6 wispa do drzewa
-7wisp do złota
-8,9,10 do drzewa
-po wybudowania ołtarza robimy DH
-w AOWrobimy 2 archy
- creepujemy DH+2 arch (creepujemy jak najwięcej potworków bez straty arch)
-Podczas creepa robimy dom łowców i moonwella+2 wispy do drewna
-robimy 2 hunty
-robimy drugiego AoW'a
-teraz za całą kasę robimy hunty aż będzie ich 11
podczas tego wszystkiego powinniśmy już dowiedzieć się gdzie jest przeciwnik
_________________________________

atakujemy :

ork będzie miał ok 6 gruntów albo 9 trolli + 1/2 hero (nie robi to różnicy)
spalamy manę DH'em (powinniśmy miec minimum 3 poziom)
Podczas ataku dosyłamy jednostki
niszczymy bazę, nie powinno namnic przeszkodzić (noo chyba zę pobudował sobie towerki ale je niszczymy na początku)

Sprawa się komplikuje przy raszu ale przy drugim ataku na naszą bazę robimy kontrę i ork nie ma szans
_________________________________________

NE bedzie miał 9 arch lub 5 huntów + 1/2 hero (w obydwu taktyckach przeciwnik jeśli nie zastowuje podobnej taktyki nie będzie w stanie odeprzeć ataku)
Atak przeprowadzamy w dzieńby ne nie mógł zrobić zasłony cnienia (ty też nie)
Dosyłamy jednostki i spalamy manę DH'em
Tutaj mamy utrudniające moonwele ale one niewiele pomogą przeciwnikowi jeśli będziemy atakować cały czas leczące się jednostki.

PM Email Strona domowa
Przemo770
Wiadomość [#252]: 25.07.2008 o 16:17

Konto skasowane





Żal(bez urazy).Tak to grają noobki na xpamie.A powiedz mi czy orc scoutuje.Jak się widzi 2 AOW to już stawia 3 towerki.A żaden idiota nie zrobi 7 hh.Orc prawdopodobnie dojdzie do tt2 i zrobi 2 katasy które zadają 200% huntom a ich atak jest obszarowy.Potem zrobi wiwy które Ci będzie ciężko strącić dwoma archami.A wiwy huntom również zadają 200% huntom.GG.

Iwanov
Wiadomość [#253]: 25.07.2008 o 17:55

Dołączył: 26.01.2002 o 22:32
Lokalizacja: Gdańsk


No bez kitu, błyskotliwy jesteś xD

To mnie ro(wulg.)"ork będzie miał ok 6 gruntów albo 9 trolli"

PM Email
Przemo770
Wiadomość [#254]: 25.07.2008 o 20:11

Konto skasowane





Aha przeoczyłem jeszcze ,że jak będziesz już miał 5 lvl u dh to BM(prawdopodobnie) będzie miał też 5 a także (prawdopodobnie) TC będzie miał 3 lvl(2lvl Shockwave,1lvl stompy) i wiwy pójdą w tym okresie bez fasttecha.

ZiomalZiomal
Wiadomość [#255]: 27.07.2008 o 14:21

Konto skasowane





gwoli ścisłości, oblężniczy atak i przebijający zadaje nieopancerzonemu 150% a nie 200% :/ nie piszcie nieprawdziwych pierdoł o pancerzu jak nie maacie o tym pojęcia. niemniej masowanie huntów ssie

Przemo770
Wiadomość [#256]: 27.07.2008 o 19:03

Konto skasowane





Wybacz, ale zauważyłem, że katasy tak jeżdżą hunty ,że się trochu rozpędziłem.

Karol-8pl
Wiadomość [#257]: 14.08.2008 o 11:30

Konto skasowane





Co do pierwotnego tematu to mam taką strategie: bierzemy na herosa DH robimy archy i wispy do drzew po czym creepujemy herosem z unitami gdy mamy wystarczająca dużo drewna robimy drzewo wieczności? i hipogryfy z herosem na 3 levie i takim jednostkami + troche druidów szponów na 12 gier przegrałem chyba ze 3 z tym że dwie z nich na 2/3 stopniu w rankingu po grze

Co do pierwotnego tematu to mam taką strategie: bierzemy na herosa DH robimy archy i wispy do drzew po czym creepujemy herosem z unitami gdy mamy wystarczająca dużo drewna robimy drzewo wieczności? i hipogryfy z herosem na 3 levie i takim jednostkami + troche druidów szponów na 12 gier przegrałem chyba ze 3 z tym że dwie z nich na 2/3 stopniu w rankingu po grze

Przemo770
Wiadomość [#258]: 14.08.2008 o 18:15

Konto skasowane





Na jaką rasę jest to strategia?O.o
Hum to zjedzie footami,zyro,mortarami i casterami
UD Ghule ,gragi,desy
Ork batami raidami i sw.
A elf zrobi misie i dry z nagą.

Berig
Wiadomość [#259]: 19.08.2008 o 20:49

Wesoły noobek-basista ^^




Dołączył: 15.10.2007 o 19:46
Lokalizacja: Poznań


2 posty wyżej - ja nawet nie wiem o co biega biggrin.gif Tak to jest napisane ... I taka mała prośba. Jak nie gracie w Wc3 przynajmniej pół roku (najlepiej rok) to nie wymyslajcie "odkrywczych" taktyk ...



Czekamy na WarCraft IV ...
PM Email
saint942
Wiadomość [#260]: 27.08.2008 o 17:55

Dołączył: 25.08.2008 o 00:26


http://www.sendspace.com/file/2u0dj6 ehhh... co robie zle, ze 1na1 prawie ciagle przegrywam..., wiem, wiem ludzie.. ale to i tak nie mialo znaczenia...

PM Email
REKLAMA
Strona 13 z 15.
Pierwsza     <<   <   ... | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |   >   >>     Ostatnia
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :