Dziś jest: Sobota, 8 sierpnia 2020, godzina 01:59
zaloguj się :


Odpowiedź

Temat: Kronika 4um

Pierwsza     <<   <   ... | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ...  >   >>     Ostatnia
UZIEL
Wiadomość [#121]: 13.07.2003 o 00:44

Konto skasowane





sa to uczciwie zrobione przedmioty w edytorze
by valefor

Dune
Wiadomość [#122]: 13.07.2003 o 11:30

Konto skasowane





"ZNALAZLEM KOLEJNY BUG MOZE NIC WIELKIEGO ALE ZAWSZE COS
GRAJAC AMAZONKA STOJAC W MIEJSCU I NAPARZAJAC W STWORKA STRZALY LECIEC
ZAMIAST PROSTO NIEKTORE LECA W BOK" by darkmoor

Crosser
Wiadomość [#123]: 06.08.2003 o 03:27

Konto skasowane





"Skąd wziąć cracka - POMOCY !" - by J.Keage - czyli sztandarowy przykład, jak głęęębokim poważaniem cieszy sie na forum regulamin diablotin.gif

tomekfaszcz
Wiadomość [#124]: 12.08.2003 o 13:43

Konto skasowane





Już ponad 100.000 postów na 4um smiley.gif

-Nat-
Wiadomość [#125]: 12.08.2003 o 14:18

Konto skasowane





I ponad 3k registered users smiley.gif




Law student ;]
University Of Gdansk | Faculty Of Law And Administration
YANO
Wiadomość [#126]: 12.08.2003 o 14:29

Konto skasowane





1/10 z tych 100 000 jest w 2 tematach (jokesy i sampoczucie) tongue.gif ostro biggrin.gif



If You Open Your Mind Too Much, Your Brain Will Fall Out...
tomekfaszcz
Wiadomość [#127]: 22.08.2003 o 18:55

Konto skasowane





Tylko pogratulować smiley.gif
http://www.republika.pl/exaw/lcf.jpg

[kliknijcie sobie lepiej biggrin.gif - forum sie rozjezdza]

[Edycja - Apollyon w 23-08-2003 o 12:42]

Lucky_Bastard
Wiadomość [#128]: 22.08.2003 o 21:27

Konto skasowane





Mogłeś jeszcze dodać , że każdy post Sir LCF brzmiał: "Some memories will never go away"

BTW Rozciągnąłeś topic... nono.gif

Młody
Wiadomość [#129]: 22.08.2003 o 23:47

Konto skasowane





i coś wam się nie podoba panowie ?
świat tcp ma swoje życie, własne prawa ... nie byłeś, nie grałeś ... się nie odzywaj ...

Lucky_Bastard
Wiadomość [#130]: 23.08.2003 o 00:06

Konto skasowane





I czego się czepiasz? Czy my mówimy , że to jest fe , niedobre i wogóle? Ja po prostu mówię o tym co jest, nie mówię o tym źle , więc odczep się.

Młody
Wiadomość [#131]: 23.08.2003 o 00:36

Konto skasowane





wyluzuj się mistrzu ... przepraszam że Cię uraziłem ..

Lucky_Bastard
Wiadomość [#132]: 23.08.2003 o 09:25

Konto skasowane





spoko... smiley.gif

BTW Już druga osoba powiedziała do mnie mistrzu biggthumpup.gif

-Nat-
Wiadomość [#133]: 25.08.2003 o 19:37

Konto skasowane





25.08.2003, W3 help board


m1lody napisał:
alcohol 120% rox bez problemu mi zrzucil plytke
zeszlo kolo 40 min ale mialem dosc czasu zeby poczekac :P



DarkMan odpisał:
Ale na tej stronie co mi podałeś nie moge znales ALcohola120%Rox. Czy ten Rox naprawde istnieje, jak tak to czy mogłys podac jeszcze dokładniej albo inna strone albo w ostateczności udostepnic tego Alcohola120%Rox. W tedy było by zajebiscie, Thanks. beerchug.gif





Law student ;]
University Of Gdansk | Faculty Of Law And Administration
Rakaniszu
Wiadomość [#134]: 13.09.2003 o 14:11

Konto skasowane





-Nat- napisał:
Tekst jest laany - nie dialaja niektore klawise na klawiature sad.gif Nie diala enter i niektore literki sad.gif sad.gif help co roic ! Syste WIN98 ! Restartuje kopa i nic ! Casai sie wlaca try awaryjny a casai noralnie ! Casai wyskakuje na pocatku ladowania windy jakis kounikat o testowaniu paieci - nie oge go podac dokladnie - pojawia sie na sekunde i nika ! Ludie help !!! Co roic ?!




▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We Are Anonymous We Are Legion We Do Not Forgive We Do Not Forget
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Lord Raziel
Wiadomość [#135]: 03.10.2003 o 20:31

Konto skasowane






EsTeraD (20:31)
ustawiłem se sobie 3 klawisz myszki jako trzeci klawisz myszki

N/C biggrin.gif

Rakaniszu
Wiadomość [#136]: 04.10.2003 o 21:55

Konto skasowane





RetsiL napisał:
A można gdzieś znaleźć dmuchane lale Czarodziejki i Amazonki?

diablotin.gif



▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We Are Anonymous We Are Legion We Do Not Forgive We Do Not Forget
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
-Nat-
Wiadomość [#137]: 22.10.2003 o 00:15

Konto skasowane





OT, samopoczucie, 21/22.10.2003




kubajanusz napisał:
(...)
...calusa od Gabi dostalem :]




MarO napisał:
bosko, ja od Asi, kto jeszcze dzisiaj dostal calusa ? tongue.gif




Karo_l napisał:
Na przywitanie to będzie z połowa żeńskiej części mojego kierunku, chyba że wam o inne całusy chodzi. :P




kubajanusz napisał:
mi o inny chodzilo :*~




Karo_l napisał:
No to teraz pewnie ze trzy dni ze szczęścia nie zaśniesz, a przez pięć zębów nie umyjesz.





Law student ;]
University Of Gdansk | Faculty Of Law And Administration
Rakaniszu
Wiadomość [#138]: 22.10.2003 o 15:34

Konto skasowane





w temacie o razjasnieniu obrazu ;)

YuenPL napisał:
Pozostaje jeszcze jeden sposob, ktory sam kiedys stosowalem:
gra w zupelnych ciemnosciach, tylko monitor swieci. w nocy nie ma problemow, a w dzien zakladalem koc na leb i monitorbiggrin.gif Brat mowil, ze to dziwnie wygladalo, ale czego sie nie robi dal gry?biggrin.gif




▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We Are Anonymous We Are Legion We Do Not Forgive We Do Not Forget
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Crosser
Wiadomość [#139]: 26.10.2003 o 11:46

Konto skasowane





Temat : "Widział ktos kiedyś "dobrego" księdza ? - dyskusja nt podstaw wiary" (or sth tongue.gif)

Kanghoy napisał:

tak wogóle to dlaczego cała ludzkość miałą by cierpieć za 2 patałachów? Przecież Bóg jest miłosierny!



... czyli Adam & Ewa oraz miłosierdzie boskie by Kanghoy biggrin.gif

TheStructor
Wiadomość [#140]: 27.10.2003 o 21:44

Konto skasowane





text WESZ'a tongue.gif :

Czy zna któś nazwe jakiegoś programu obliczającego pierwiastki i przybliżenia pierwiasków danej liczby smiley.gif l ?


hahaha.gif hahaha.gif



Wspaniale.
REKLAMA
Strona 7 z 23.
Pierwsza     <<   <   ... | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ...  >   >>     Ostatnia
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :