Dziś jest: Piątek, 14 sierpnia 2020, godzina 04:25
zaloguj się :


Odpowiedź

Temat: [DOTA - PORADNIK]

Pierwsza     <<   <   ... | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ...  >   >>     Ostatnia
ArKaTeL
Wiadomość [#1101]: 30.07.2007 o 20:05

Konto skasowane





Czytasz ten temat? 11 dni temu powiedziałem to samo, bez blooda.

z1ggy
Wiadomość [#1102]: 07.08.2007 o 08:41

Konto skasowane





Witam

Witam , z tej strony z1g , przyszly zalozyciel klanu G.E.C.K
(Garden of Eden Creation Kit). Potrzebujemy do klanu jeszcze z 2/3 osob ,gdyz chcemy utworzyc najmocniejsza 5 , by moc aktywnie trenowac. Posiadamy wlasna strone
( dostepna tylko dla klanowiczow ) oraz wlasny kanal ventrilo .

Co wymagamy od graczy ?
-podstawowych skilli takich jak last hitting/denying
-aktywnosci
-kultury, nie tolerujemy w klanie flamerow
-mikrofonu

Jesli myslisz , ze spelniasz wymagania i chcialbys byc czescia klanu skontaktuj sie ze mna wysylajac mi prywatna wiadomosc na forum.

Pozdrawiam




[Edycja - z1ggy w 07-08-2007 o 08:41]

ArKaTeL
Wiadomość [#1103]: 07.08.2007 o 09:52

Konto skasowane





Bym wstąpił ale czytałem twoje dawne posty, i nie chciałbym być w klanie z takim założycielem. Lepiej potrenować na razie bez klanu i dojść do jakiegoś pro Europejskiego :P. Polskie klany, oprócz Nemesis, MgoD, i Mgre, są do ...

z1ggy
Wiadomość [#1104]: 07.08.2007 o 10:28

Konto skasowane





Jakos przezyje...a tak na marginesie, MgoD i Mgre to raczej ten sam klan , nie?

[Edycja - z1ggy w 07-08-2007 o 10:28]

ArKaTeL
Wiadomość [#1105]: 07.08.2007 o 11:50

Konto skasowane





EEE, nie. Aha, skoro macie stronę tylko dla klanowiczów, a ktoś chciałby wiedzieć jaka atmosfera panuję na forum itp. to ma się walić tak?


[Edycja - ArKaTeL w 07-08-2007 o 12:29]

z1ggy
Wiadomość [#1106]: 07.08.2007 o 14:50

Konto skasowane





Jak ktos chce sie przekonac jaka atmosfera pasuje to niech poprostu wejdzie na ventrilo , jak bedziemy w komplecie oO Forum nie posiadamy, nie widze takiej potrzeby dla 5 osob w klanie , skoro mamy wlasna strone ( blog ) gdzie ustalamy wazne rzeczy w klanie . Jesli ktos jest zainteresowany to prosze wyslac mi prywatna wiadomosc, a ciebie arkatel prosilbym o nie wypowiadanie sie odnosnie moich postow / mojego klanu, twoje zlote rady ( typu trenujcie i pozniej dolaczcie sie uber gosu klanu ) i komentarze sa naprawde zbedne.

ArKaTeL
Wiadomość [#1107]: 07.08.2007 o 15:03

Konto skasowane





A podałbyś nazwe kanału ventrilo chociaż? I jak chcesz założyć klan an BN(podejrzewam że tam go zakładasz), mając 5 osób, jak ja chciałem musiałem uzbierać 10.

[Edycja - ArKaTeL w 07-08-2007 o 15:04]

z1ggy
Wiadomość [#1108]: 07.08.2007 o 15:15

Konto skasowane





Nie podam , a dlaczego? Ze wzgledu na ciebie smiley.gif Od poczatku jestes nastawiony negatywnie na przyszlosc klanu i podejrzewam ze bedziesz tylko szukal dziury w calym by w jakis sposob klan osmieszyc etc. Anyways, na chwile obecna zastanawiamy sie czy tak naprawde zalozenie klanu na bnecie jest potrzebne

BigVoodoo
Wiadomość [#1109]: 07.08.2007 o 17:41

Konto skasowane





Byłem z tym zigg1m w klanie kiedyś, żadna rewelacja, przez niego (i wodza) się rozwalił ;P

ArKaTeL
Wiadomość [#1110]: 07.08.2007 o 18:27

Konto skasowane





Utworzymy Liga Anty Z1ggy xD, w skrócie LaZ.

//dostales juz bana na jednej tablicy (nie odemnie niestety), jak bedziesz dalej offtopowal i obrazal innych to dostaniesz i tu


[Edycja - Bart_Illidan w 07-08-2007 o 18:57]

maestrino
Wiadomość [#1111]: 13.08.2007 o 15:58

Konto skasowane





Dużo mam pytań i proszę o odpowiedź:

1. Zauważyłem jedną rzecz, grając destroyerem rzuciłem na siebie astrala i nagle patrze, mam pełny spell many Cylon_anim.gif czy to efekt essence aury czy bug w grze?
2. Rzucając Sanity Eclipse harbringera, zadaje makabrycznie małe obrażenia. Czemu tak się dzieje? Prosiłbym o jakieś przykładowe obliczenie siły Eclipse'a na dowolnym hero.
3. Proste pytanie: jakie itemy dla Dark Seera?
4. Jakie itemy dla Liny oprócz standardu czyli Skadi + Scepter. Warto robić MKB i guinsoo?
5. Jakie itemy dla bounty'iego i jak nim grać? Kręcić się po krzakach i czekać na low hp u enemy czy farmić cały czas?
6. Czy ulti broodmother kumuluje się razem z sataniciem lub vladmirem? Grając "mamuśką" wydaje mi się, że chyba nie, ale proszę o odpowiedź.

Z góry dzięki.



LoL referral link
ArKaTeL
Wiadomość [#1112]: 13.08.2007 o 17:37

Konto skasowane





1. Essence aura, jeśli, jest and tobą coś jak obsydianowu posąg robi
2. Eclipse działa tak, że zadaję tyle obrazen ile w tej chwili op, ma inta pomnożone razy ileś
3.www.forums.dota-allstars.com dział guides(nie wiem po prostu)
4.jakie skadi? www.dota.pl bohaterowie, sentinels, tam jest guide dla liny SvM
5. Nie grać bounym :P, a tak na serio, to farmić, jak opp ma mało hp, to track, windwalk, hit, shurkien(i tak dupny hero)
6. Kumuluję, się z vladimirem, bo satanic to orb, a my mamy orba :P.

maestrino
Wiadomość [#1113]: 14.08.2007 o 11:18

Konto skasowane





Nr 3 mnie niezbyt satysfakcjonuje ,ale już mam swój jako - taki zestaw dla dark seera.



LoL referral link
ArKaTeL
Wiadomość [#1114]: 14.08.2007 o 12:36

Konto skasowane





Ja darkseerem grałem tylko raz(chociaz byłem najlepszy wgrze), składałem, mkenasma, BoT, Guinsoo, nie zdążyłem w nic innego, skille to vacoom max najpierw, na przemian z ion shield, wall of replica na 1-16 lvl.

maestrino
Wiadomość [#1115]: 14.08.2007 o 13:39

Konto skasowane





ja ulti biorę gdy widzę, że organizuje się jakiś push u enemy, dzieki temu skillowi mogę być samemu na 3 smiley.gif spamuję vacuumem, w międzyczasie dojdzie jakiś inny hero i GG smiley.gif
A jakby co to surge i uciekamy smiley.gif



LoL referral link
ArKaTeL
Wiadomość [#1116]: 14.08.2007 o 14:01

Konto skasowane





Na creepy rzucamy sheilda na siebie, wchodzimy tam gdzie jest środek vacoom, klikam]\y, range to ejdna sekunda vacooma, a melee, trochę dłużej, Surge do doganiania, bigeania po runy itp, a wall to spell mało przydatny.

McBurak
Wiadomość [#1117]: 14.08.2007 o 15:29

Konto skasowane





maestrino napisał:
Dużo mam pytań i proszę o odpowiedź:

1. Zauważyłem jedną rzecz, grając destroyerem rzuciłem na siebie astrala i nagle patrze, mam pełny spell many Cylon_anim.gif czy to efekt essence aury czy bug w grze?
2. Rzucając Sanity Eclipse harbringera, zadaje makabrycznie małe obrażenia. Czemu tak się dzieje? Prosiłbym o jakieś przykładowe obliczenie siły Eclipse'a na dowolnym hero.
3. Proste pytanie: jakie itemy dla Dark Seera?
4. Jakie itemy dla Liny oprócz standardu czyli Skadi + Scepter. Warto robić MKB i guinsoo?
5. Jakie itemy dla bounty'iego i jak nim grać? Kręcić się po krzakach i czekać na low hp u enemy czy farmić cały czas?
6. Czy ulti broodmother kumuluje się razem z sataniciem lub vladmirem? Grając "mamuśką" wydaje mi się, że chyba nie, ale proszę o odpowiedź.

Z góry dzięki.


2. Hardbringerowi musisz po prostu skladac mass mystic staffy (z jednm hyperstonem), wtedy jego ulti to instant kill na kazdego nie-int hero.
3. Dark Seer? Na pewno nie kupowac mu nic do many, bo kompletnie tego nie ptorzebuje, Guinsoo to troche chybiony pomysl (damagu tez nie potrzebuje). Na poczatek Mekansm albo 3 bracery, jak wolisz, pozniej heart of terrasque i boots of travel. Ludzie czesto kupuja temu herowi radiance, ale to bez sens - i tak nie jest damage dealerem, wiec 3800 gola na relic sie praktycznie wyrzuca w bloto.
4. Ja na Linie najczesciej kupuje stygian desolator, najlepszy item dla castujacych damage dealerow. Polecam tez manta style. Aghanima nie kupowac, jej ulti i tak rewelacyjne nie jest.
5. Na bountyhunterze polecam jeden z dwoch wariantow: defensywny, z vanguardem i ofensywny z midasem na poczatku. Pozniej treadsy i mkb najlepiej. Jak nim grac? Jak kazdym assasinem, biegasz po mapie i gankujesz, starajac sie zbierac jak najwiecej killow.
6. Z vladem sie kumuluje, z z lfiestealem typu orb effect nie.

maestrino
Wiadomość [#1118]: 16.08.2007 o 11:53

Konto skasowane





4. Ja na Linie najczesciej kupuje stygian desolator, najlepszy item dla castujacych damage dealerow. Polecam tez manta style. Aghanima nie kupowac, jej ulti i tak rewelacyjne nie jest.


Co ty za przeproszeniem (wulg.)isz! Cylon_anim.gif Cylon_anim.gif Cylon_anim.gif Uważasz, że 1250 dmg na 3 lvl ulti + scepter to jest mało? Combo Light Strike + Dragon Slave + Laguna Blade + jak sie ma duzo many to na koniec powtórka Light strike + dragon slave lub sam dragon slave albo jak się ma refresher orba znowu laguna blade. Kill murowany. Mało!!! Jak po bokach reszta teamu leje "resztki" to dragon slave po prostu ich wykańcza.
Lina ma ulti wprost stworzonego do hero-killingu biggthumpup.gif Dobry gracz zrobi z Liny Godlike'a smiley.gif Scepter to podstawa, daje mane i hp, nie licząc ulti.


[Edycja - maestrino w 16-08-2007 o 11:56]



LoL referral link
ArKaTeL
Wiadomość [#1119]: 16.08.2007 o 14:51

Konto skasowane





1250 na jednego, redukcja, często mają Hoda, z 1250 robi się jakieś 700, godlike? na pubie to można naixem i rikim robić godlika, bo nie ma gangów.

deymos
Wiadomość [#1120]: 17.08.2007 o 00:59

Konto skasowane





tak ostatni zacząłem pykac w ta dote i mi sie King Leoric spodobal :P ma chlopak *&^@# w łapie i czesto mam nim ulti+tarcze z roshana xd , jakie itemki polecacie dla niego? ja daje glownie na atak speed , (to cos z rekawic + butow) , buriza , yashi yoshi?;s i ewentualnie jak jest czas to jeszcze jakies damage podkrecam

to jak ? jest jakies lepsze ustawienie ?:P

REKLAMA
Strona 56 z 67.
Pierwsza     <<   <   ... | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ...  >   >>     Ostatnia
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :