Dziś jest: Środa, 29 czerwca 2022, godzina 14:18
zaloguj się :
FORUM Battlenet.pl FORUM Forum World of WarCraft Klasy Mag Oficjalny topic każdego Maga.


Odpowiedź

Temat: Oficjalny topic każdego Maga.

Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | ...  >   >>     Ostatnia
Gerion
Wiadomość [#21]: 11.01.2005 o 17:34

Konto skasowane





Cypis kompletnie sie z toba nie zgadzam. Odpowiednie wykorzystanie umiejetnosci mrozu pozwala calkowicie zdezorientowac grupe przeciwnikow. Podam Ci przyklad sytuacji, ktorej bylem swiadkiem:

Spotyka sie grupa 30 osob ( okolo 13 vs 17 ) Mag uzywa potiona niewidzialnosci, wchodzi w grupe przeciwnika rzucajac nove i odsuwajac sie na odleglosc z ktorej moze spokojnie rzucic blizzard'a, nie bojac sie o swoje zycie. Upgrade'niety blizzard nie dosc ze zadaje potezne obrazenia zamrozonym jednostkom, spowalnia ich na tyle, ze nie sa w stanie uciekac ani tymbardziej skutecznie atakowac. Tak wystawiona grupa to mieso dla naszej ekipy, ktora rzuca sie do walki dopiero w momencie gdy movement przeciwnikow nie jest wiekszy niz 40%.

Jest to tylko jeden z przykladow moim zdaniem dobrego wykorzystania Frost Maga, ktory calkowicie przeczy teorii jakoby Frost nie nadawal sie do walki druzynowej.

cypis
Wiadomość [#22]: 11.01.2005 o 19:13

Konto skasowane





I tamta grupa nie miala zadnego ranged, ktory zabilby maga w przeciagu kilku sekund? Baardzo watpliwe. Nawet jesli, to podaj wiecej przykladow - chetnie poslucham
Magiem gram dosc sporo czasu i probowalem obu talent buildow - fire/arcane w znacznej ilosci przypadkow sprawdza sie duzo lepiej od frost builda.

lordseba
Wiadomość [#23]: 11.01.2005 o 21:53

Konto skasowane





witam
nie grałem nigdy w WoW i chiałem sie dowiedziec ,jak to jest z tymi talentami.
przegladałem duzo stron dotyczcych WoW i mam pytanie. W "BLAST WAVE"" w drzewku udzie sie tylko raz to jak to zrobic zeby ten czar miał wieksze
obrazenia a wiem ze sie daaaa confused.gif confused.gif

Elf Rulzzz
Wiadomość [#24]: 11.01.2005 o 22:20

Konto skasowane





null zobacz to tam masz i z tego co widze to mozna to tylko raz , a ta stronka jest bardzo wiarygodna

cypis
Wiadomość [#25]: 12.01.2005 o 17:58

Konto skasowane





lordseba napisał:
witam
nie grałem nigdy w WoW i chiałem sie dowiedziec ,jak to jest z tymi talentami.
przegladałem duzo stron dotyczcych WoW i mam pytanie. W "BLAST WAVE"" w drzewku udzie sie tylko raz to jak to zrobic zeby ten czar miał wieksze
obrazenia a wiem ze sie daaaa confused.gif confused.gif


Wykupujesz wyzszy rank spella u trainera

fuzzyPL
Wiadomość [#26]: 30.01.2005 o 21:13

Konto skasowane





Przeglądałem ten temat już wiele razy. Gram w WoWc'a w euro final betę. Jestem magiem. Uważam, że jest to postać dająca najwięcej frajdy z gry. Tylko mam kilka problemów. W co najlepiej iść : ogień czy lód czy arcane. Wcześniejsze wypowiedzi zbiły mnie troche z tropu. Niewiem co mam wybrać. Jakie są najlepsze profesje dla gnoma - maga??

Kivanus
Wiadomość [#27]: 02.02.2005 o 10:11

Konto skasowane





Coz, gram magiem na US PVP 45 lvl, i wg mnie najlepiej jest napierw dawac do frost/arcane po osiagnieciu 60 lvl zmienic na fire/arcane, dlaczego?
Poniewaz do xpowania najlepszy jest lod, czesto bedziesz walczyl sam-tak do 38 lvl najlepiej bije sie xp jesli wiesz gdzie, a potem na wszelakie runy blizzard jest najlepszym aoe,a nova z wysokom chill effectem moze utratowac czesto grupie zycie gdy ktos zlami z aggrowaniem:P wiec kazda grupa chetnie przyjmnie frost mage'a. Na 60 lvl zmienia sie maga w ,,duelowego,, poniewaz w wiekszosci duelow uzywa sie instant spells, a tu sie nie obejdzie bez pyroblasta dla ktorego potrzebujemy talentow w fire.Pozatym jak wszyscy wiedza fire ma wiekszy dmg a to jest najwazniejsze.Jesli chodzi o raidy to blizzard jest bezuzyteczny latwo przed nim uciec dlugo sie channeluje i duzo many kosztuj, pozatym mag stojacy w miejscu to martwy mag;P Nie mowiac juz o tym ze jak sie za bardzo widoczni to dostanie albo z counterspella albo spell locka i juz moze sie po kiju podrapac:P. Tak jak w duela tak i raidach mag musi sie szybko przemieszczac miotajac wszelakie instans spell i uciekac daleko od rougow;P.Ktos napisal ze ice ma shieldy, no coz ma ale nie trzeba przez to talentow w lod wydawac:P a Ice Block w duelach i raidach jest wogole bezuzyteczny.To oczywiscie moja opinia, trzeba tylko uwazac z eksperymentowaniem z talentami bo kazdy unlearn kosztuje 100% wiecej, zaczynajac od 1 gold.

Kivanus
Wiadomość [#28]: 02.02.2005 o 10:19

Konto skasowane





mialo byc blast wave nie pyroblast, pomylilo mi sie^^

Xelos^.^
Wiadomość [#29]: 15.02.2005 o 20:57

Konto skasowane





ktos gra magiem na 4um? moze jakis update
cos sie zmienilo? bo zabieram sie do gnoma maga potluczony.gif

cypis
Wiadomość [#30]: 15.02.2005 o 21:06

Konto skasowane





ja gralem calkiem sporo, jak masz jakies pytania to wal smialo =)
btw, zabieram sie do napisania krotkiego poradnika

Crom
Wiadomość [#31]: 21.02.2005 o 23:15

Konto skasowane





Jesli gram na serwerze PvE a moim glownym celem jest poznanie gry i przewaznie solowanie to mag rozwijajacy sie w kierunku zimna powinien byc wystarczajaco silny aby mogl spokojnie dac sobie rade i osiagnac poziom 60, tak? Wnioskuje wiec ze mag ze specjalizacja na ogien bylby jego przeciwienstwem czyli skupionym na rajdach i walce PvP, a wiec dla solojuacego maga PvE build na ogien bylby gorszy niz zimno? Czy moze obydwa sa dobre? Ktory jest efektywniejszy? Jesli natomiast chialbym zaczac uczestniczyc w raidach to wtedy jest dobrze zmienic build z frost/arcane na fire arcane, tak?

Jest juz pozno kiedy pisze tego posta wiec trudno mi ujac mysli jesli post jest niezrozumialy.



| Format Sig? [Yes/No]
| Enter Command: .......Yes
| Format percentage: 10%...25%...50%...75%...100%...Complete!
| Sig Formatted.
|
| Have a Nice Day!

[System Shutdown]
ver.1.05 made by Crom, Last Update: 21.07.11y

[SYSTEM REMINDER] - [ON]
cypis
Wiadomość [#32]: 22.02.2005 o 07:48

Konto skasowane





Na poczatkowych lvlach priorytetem jest tylko i wylacznie fire. Jest akurat przeciwnie jak mowisz, frost mag calkiem niezle radzi sobie w raidach (improved blizzard 4tw), a fire mage soluje, ma duze szanse na wygranie 1vs1.
Do PvE polecalbym taki build:
Levels 10-14: Improved Fireball the best dps increase you can get at this level, since your Rank 3 Fireball has a base 2.5s casting time, this lets you get them off at 2.0s each.

Levels 15-16: Flame Throwing is nice because range is convenient and lets you get in more fireballs when fighting mobs. Also, Ignite can be put off since your Intellect (and thus crit rate) is still pathetically low.

Levels 17-21: Ignite is a raw damage increase for when you crit.

Levels 22-26: Improved Arcane Missiles because it's time to build Arcane to get Instant Arcane Explosion for use in instances.

Levels 27-31: Arcane Concentration to get clearcasts.

Level 32: Evocation for mana regen once every 10 minutes... at this level it's going to be around 100% of your mana pool, which is very nice. Be warned, it starts fading away from there around level 40ish and at level 60 you can expect about 50% of your mana pool back from Evoc.

Level 33-37: Improved Arcane Explosion is very good for the instances you'll be doing at around this level and up -- Gnomeregan, Razorfen Downs, Uldaman, Temple and on up really appreciate it.

Level 38-39: Incinerate to make Scorch more useful in Instances, since you'll now be able to scorch for a clearcast to fire Arcane Missiles on.

Level 40: Pyroblast because it's the best place to drop a point in Fire and you might as well get it. It's really not that great... though it is slightly more mana efficent than Fireball but I haven't done tests to see whether that justifes the extra three seconds it takes to cast it as an opener vs. a mob.

Level 41-45: Improved Scorch because Scorch is very much an PvE Instance spell and this talent makes it all that much more mana efficient. Impact won't really do that much for you in instances and Blast Wave isn't worth the points in Flamestrike for its PvE utility.

Level 46-48: Critical Mass for more critical strikes... damage increase.

Dragonius
Wiadomość [#33]: 07.03.2005 o 19:08

Konto skasowane





1. Jakie profesje najlepsze dla człowieka maga??
Moim zdaniem któraś z tych opcji:
a) Tailoring/Enchanting
b) Tailoring/Engineering
c) Herbalism/Alchemy
2. Dobrze rozumiem, że mailboxem można kase przesyłać do innych swoich postaci??
3. Mag sie nadaje do zarabiania??
4. Jakie profesje wybrać żeby najwięcej zarobić??

Muminek
Wiadomość [#34]: 07.03.2005 o 21:33

Konto skasowane





Wybór profesji zależy od upodobań gracza. Jezeli chcesz sobie szyć ubranka i zaklinać bronie to opcja Tailoring/ Enchanting natomiast jezeli lubisz sobie robic potiony itp. to alchemia. Ja jednak bardziej bym polecał Tail/ Ench. ponieważ wydaje mi sie, ze na pozniejszych levelach mozna niezle na nich zarobic (zwlaszcza na enchantingu, za 50s mozna komus zaklnac bron beastslaying +2). Ja wlasnie te opcje wybralem.

Tak kase mozna przesylac mailboxem do swoich postaci.

Mag tak samo jak kazda inna postac jest dobra do zarabiania smiley.gif Akurat wg. mnie nie ma tutaj klas ktore sa lepsze do zarabiania a ktore sa gorsze.

Ja natomiast mam pytanie troche z innej beczki. Wlasnie jestem w trakcie tworzenia mojego maga, mam 16 level i rozwijam jak narazie drzewko Frost.
W chwili obecnej wyglada ono nastepujaco:

Improved Frostbolt 5/5
Improved Frost Nova 2/2

Build jaki chce osiagnac to 33 frost/ 18 arcane. Bodajze byl on juz tutaj podawany a jesli nie to i tak wiekszosc ktorzy czytaja ten topic wiedza o co chodzi bo jest on bardzo popularny i zwykle nie jest modyfikowany. Tak wiec moje pytanie brzmi: Czy jezeli juz zaczalem rozwijac drzewko frost to czy nadal je rozwijac czy moze teraz troche w arcane iść ? Lepiej rozwijac najpierw jedno drzewko a potem drugie czy oba naraz po trochu ? Moze jakies rady co na jakich levelach rozwijac ? Bylbym bardzo wdzieczny.

Pozdrawiam,
Muminek

Dragonius
Wiadomość [#35]: 07.03.2005 o 22:33

Konto skasowane





Dzięki, ale mam jeszcze taki problem , wysłałem ze swojego elfa rogue do swojego maga 3 maile z czego tylko 1 doszedł
wysyłałem w takiej kolejności:
1 mail - 1s i 10 light armor kitow
2 mail - 5s i bag 6 miejsc
3 mail - 10s (tylko ten doszedł)

A na 10000000000000% wpisałem dobrze nazwe postaci do której mail ma być wysłany

Gilgalad
Wiadomość [#36]: 07.03.2005 o 23:42

Konto skasowane





Listy z kasą dochodzą natychmiast, te z przedmiotami dopiero po godzinie.

elzis
Wiadomość [#37]: 08.03.2005 o 14:31

Konto skasowane





cypis napisał:
btw, zabieram sie do napisania krotkiego poradnika

I co z tym poradnikiem? :]

[Edycja - elzis w 08-03-2005 o 14:32]

cypis
Wiadomość [#38]: 08.03.2005 o 17:39

Konto skasowane





na razie jestem zajety levelowaniem priesta, jak dingne 40 to cos pewnie napisze ;)

Crom
Wiadomość [#39]: 08.03.2005 o 22:13

Konto skasowane





@Muminek: Drzewko frost jest bardzo dobre moim zdaniem. Sam je rozwijam i nie mam problemow. Oczywiscie nie jestem w stanie solowac potworow, ktore sa wyzsze poziomem ode mnie +2 i wyzej (choc pojedyncze sztuki da sie zalatwic lecz na ogol magia jest wowczas resistowana). Obecnie rozwijam maksymalnie drzewko zimna chcac wpakowac 35 talentow. Arcane jak na razie nie jest mi potrzebne choc przyznam ze podczas wykonywania zadan przydalaby mi sie umiejetnosc Evocation, gdyz regenerowanie 2300 pkt. many trwa jakies 20s (pijac wode). Mysle, ze dobrze bedzie, jesli bedziesz dalej rozwijal drzewko zimna dopoki nie poczujesz, ze te 1500% regeneracji many jest naprawde potrzebne smiley.gif (badz jestes za leniwy zeby czekac na zregenerowanie many :P) Sam uzywam przede wszystkim Frostbolta, ktory jest bardzo dobrym IMO czarem. Szczegolnie jesli dodamy krytyki (obecnie krytyk z Frosta u mnie to 400 pkt. max) Walka u mnie przedstawia sie w ten sposob:
-2x lub 3x razy Frostbolt (zalezy od odleglosci od celu)
-Frost Nova
-Odbiegniecie od celu i rzucanie Cone of Cold (super czar, czeste krytyki ok. 36-38% mam z niego, 200 pkt z krytyka, mysle ze moze byc jeszcze lepszy po upgrade z talentow i na wyzszych poziomach, niezwykle dobry na duze grupki przeciwnikow, dzis pomogl mi w zabiciu grupki 7 orkow ale nie bylem sam choc to wlasnie Cone of Cold zrobil najwiekszy poploch)
-Dobijanie za pomoca Frostbolta, Fire Blast (b. uzyteczny czar)
Stosuje taka taktyke i nie mam problemow. Odradzam inwestowanie w Blizzard (zrazilem sie choc nie sprawdzalem jeszcze ulepszonego Blizzarda na wyzszym poziomie niz 1). Ice Ward takze jest kiepski. Nie oplaca sie inwestowac. Lepiej zarzucic sobie jakiegos potiona, ktory wchlania obrazenia od zimna (jesli taki jest smiley.gif) lub poczekac na Ice Barrier. Koniecznie inwestowac w Shatter, jesli uzywamy Frost Novy (co powinien robic kazdy Mag Zimna smiley.gif) To wlasnie dzieki Shatter mam tak czeste krytyczne udezenia z Cone of Cold, gdy cel stoi w miejscu (50% wieksza szansa na krytyk przeciwko celom zamrozonym [Frost Nova] uzywajac przeciw wrogowi czary zimna) no i oczywiscie Cold Snap. Ratuje zycie jesli trzeba przytrzymac ponownie biegnace za nami moby a Nova i Cone of Cold sie laduje. Oprocz tego Frost Channeling takze sie przyda. Gdy zaatakuje 2 przeciwnikow tuz po sobie to many wlasciwe juz nie mam wiec te 30% mniej many od czarow zimna napewno sie przyda. Pozniej mam zamiar wpakowac jeszcze w ulepszenie Cone of Cold i 4 talenty w Frostbite. Na koniec rozwine Arcane. Podsumowujac to drzewko zimna cala para do przodu :] Pozniej arcane a jak bedzie za trudno lub przydalyby sie wieksze obrazenie to zmiana talentow na ogien. Tyle. Komentarze mile widziane

Jeszcze jedno :].
Co do profesji. Tailoring da sie spokojnie rozwijac, jesli posiadamy materialy. Gorzej jest z enchantingiem, gdyz to prawdziwa studnia pieniedzy. Samo nasycanie jest proste. Gorzej z reagentami. Co prawda mozna kupic je w Auction House, lecz ceny (przynajmniej na moim serwerze Silvermoon) sa z kosmosu (jakies 60-80 s i wiecej za 10 sztuk Strange Dust) tak mi sie przynajmniej wydaje. Nie wiem jak jest na innych serwerach. Pozniej mozna niby to sobie odbic na nasycaniu +3, +5 i wyzej oraz Beast, Demon itd. ale istnieje duza rozbieznosc w cenach. Poza tym czasem to reagenty kosztuja wiecej niz samo nasycenie, wiec na czysto raczej malo sie zarabia chyba, ze komus uda sie nasycic za 6 g jak to dzisiaj widzialem oferte Oo.
Ale jest pewien sposob na reagenty. Tworzyc przedmioty z krawiectwa i disenchantowac je na czesci pierwsze :] Wiec w pewien sposob mozna recyklingowac przedmioty smiley.gif Ale i tak wszystko obraca sie wokol kasy bo potem trzeba kupic materialy na itemy do tailoringu. Wiec z tym zarabianiem jest roznie.

[Edycja - Crom w 08-03-2005 o 22:23]



| Format Sig? [Yes/No]
| Enter Command: .......Yes
| Format percentage: 10%...25%...50%...75%...100%...Complete!
| Sig Formatted.
|
| Have a Nice Day!

[System Shutdown]
ver.1.05 made by Crom, Last Update: 21.07.11y

[SYSTEM REMINDER] - [ON]
Muminek
Wiadomość [#40]: 09.03.2005 o 14:41

Konto skasowane





Dzieki Crom super wypowiedź. Ja stosuje dokladnie taka sama taktyke jak ty z jednym wyjatkiem - zamiast Cone of Cold uzywam Arcane Missile bo po prostu jeszcze mam za niski level i nie moge kupic Cone of Cold biggrin.gif Dopiero 21 level mam. Ale to i tak niezle jak na niecale 3 dni grania (bez nocek :P). Blizzard wg. mnie to jest troche szpanerski czar i nic poza tym chociaz tez wlasnie niewiem jak on wyglada na wyzszych levelach. Co do arcane - to wlasnie Evocation mnie tak kusi oraz skrocenie do zera czasu przeladowywania Arcane Explosion.

Widzialem taki jeden fajny maly filmik jak jeden gnom mag na 37 levelu rozmiata grupke forsaken.
Najpierw wali w nich Cone of Cold. Potem biega w kolko nich i namiata non stop z arcane explosion. Jak juz ma koncowe many i hp to Frost Nova odbiega, potion do hp, evocation i znow to samo i zabija smiley.gif No filmik calkiem spoko jest tylko, ze problem w tym, ze takie cos przydaje sie tylko jak wlasnie walczy sie z wiekszymi grupami potworow bo po co mi arcane explosion jak walcze z jednym mobem ? Narazie rozwinalem 5 punktow w arcane zeby mi nie przerywalo czaru jak mnie mob atakuje no i narazie na tym skoncze i bede ladowal w Frost smiley.gif

Dzieki za sugestie.

Pozdrawiam,
Muminek

[Edycja - Muminek w 09-03-2005 o 14:42]

REKLAMA
Strona 2 z 115.
Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | ...  >   >>     Ostatnia
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :