Dziś jest: Piątek, 24 maja 2019, godzina 17:44
zaloguj się :


Odpowiedź

Temat: Poradnik dla UD

Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ...  >   >>     Ostatnia
Doomforge
Wiadomość [#1]: 13.08.2004 o 17:57

Konto skasowane





Ostatnio nie miałem co robić więc napisałem poradnik dla UD biggrin.gif Nie jestem gosu, przed restartem laddera miałem raptem 15 level (przy kiepskim procencie :/) ale zdążyłem zagrać z paroma dobrymi przeciwnikami, więc mogę się pochwalić swoją wątpliwą wiedzą :]
UD uważam za najsilniejszą z ras, głównie przez triple hero nuke. Standardowo Coil+nova+impale wystarcza by pokryć wszystkie słabe strony UD. Przy odpowiednim micro gra UD jest naprawdę prostsza niż dobra gra takim np. humanem.


Podstawy:
*DK jest najważniejszy (prócz mirrorów), dbaj o niego najlepiej jak potrafisz. Bez DK armia UD jest cieniutka &#65533; nie ma kto leczyć no i nie ma boosta do szybkości :/ Dk ma na szczęście mnóstwo HP, potężny pancerz no i jest diabelnie szybki, ale i tak warto by miał zawsze przy sobie TP oraz miksturkę niezniszczalności.
*Statuy są niezwykle ważne &#65533; staraj się unikać większych walk zanim je zbudujesz.
*Jeśli grasz ghulami, to jak najszybszy tech do tier3 jest niezwykle istotny. Szał ghuli+kula korupcji to co najmniej 2razy większe obrażenia trupojadów. Zresztą kula jest istotna w każdej grze &#65533; naprawdę jest o wiele łatwiej.


Ja tak widzę grę z każdą rasą:

vs. HUM
sugerowani herosi: DK+Lich+CL
Czasy gdy human jechał UD jak chciał dawno się już skończyły, teraz można mówić o zjawisku dokładnie odwrotnym ;) Podstawą jest oczywiście triple-hero-nuke. Dzięki temu można bardzo szybko zjechać zarówno AM, jak i rifle+castery :]
*Na części map human robi niemal zawsze fast expa. Jak nie zareagujemy, możemy sobie potem nie poradzić. Standardowa odpowiedź na fast expa to DK z różdżką i gnębienie mility podczas gdy hum wykonuje expa, a potem, gdy armia przeciwnika odejdzie, szybki atak ghulami, wyrżnięcie chłopów i skasowanie ratusza zanim przeciwnik zdąży go zbudować. Zamiast harassowania expa przeciwnika możemy samemu wykonać expa &#65533; jak kto woli.
*Fast tech to podstawa. Im szybciej zrekrutujemy Licha i CL, tym lepiej dla nas.
*Human w early game gra zwykle niezbyt agresywnie &#65533; nasze ghule+szkielety oraz nerubian towery łatwo jadą wszelkie ataki na nasze miasto. Potem, gdy mamy Licha i CL, masowe napieprzanie AOE daje podobny efekt. Dlatego HUM będzie raczej creepował niż harassował. Warto to wykorzystać i grać agresywnie - częste najazdy na maina. Nie ma nic prostszego niż załatwienie paru chłopów za pomocą ghuli i novy :] trzeba tylko uważać na Arcane towers. TP jak robi się gorąco.
*Creep to podstawa. Jeśli nie będziemy mieli wysokich leveli i dobrych itemków dla naszych hero, to będzie bardzo ciężko.
*W late game, stosujemy mieszankę ghuli i abomów oraz destro i skupiamy się na AoE. Można używać aoe w różny sposób: coil+nova+impale na herosa, otoczenie go ghulami i wysłanie do lepszego świata; nova+impale na rifle+castery i dobijanie ich ghulami podczas gdy coil leczy lub impale na armię, a nova+coil na herosa.
*dobry scout jest wymagany. Bardzo dobrze sprawdza się niezbyt popularny cień &#65533; warto go mieć w bazie przeciwnika, choćby po to, by nie nadziać się na mass air.
*mass air huma łatwo pojechać gargami+novą, trzeba mieć tylko DUŻO gargów. więcej niż przeciwnik hawków :] ( i tu właśnie przydaje się exp :])
* koleś który massuje zyro i gryfy to trudny przeciwnik. Nie ma co wdawać się w walkę - lose. Lepiej użyć dk, licha i samych desów, i ściągać zyro PO_KOLEI (w stylu atak dk, licha i destro na 1 zyro i w nogi zanim zyro się zlecą i zaczną tłuc desy, i tak po kolei..) parę towerów w bazie nie zaszkodzi - w bazie powinniśmy mu dołożyć.
* na mass tanki za wiele zrobić się nie da, pozostaje tylko szybki exp i mass meatwagony z jakimś wsparciem np.desami lub fiendami.

vs. ORC
sugerowani herosi: DK+Lich
Gra na orka jest czasem męcząca, trzeba czasami dużo kampić w bazie.. Orc na ogół gra FS+TC+grunty+raidery+wivy, czasem też parę batów zrobi.
*Ghule lepsze.. nie musisz uciekać, możesz wchodzić na chama w orkowe unity na początku i cały czas próbować surround, koleś musi być świetny żeby jednocześnie focusować, wycofywać i unikać surrounda - a takich za dużo nie ma tongue.gif
*Można grać i fiendami, ale trzeba mieć MICRO!! Bez szkieletów nie ma co się ruszać w bardzo wczesnym stadium gry, potem zakopywanie rannych fiendów to podstawa. Jeżeli ork ma FS+TC, to po prostu MUSIMY nosić ze 2 scrolle leczenia. Bez tego chain+fala łatwo skoszą nam fiendy. odruch kontrowania tych czarów scrollem leczenia wymagany :]
*CLa bierzemy wtedy gdy ork nie robi aira. (rzadkość -_-) lepiej zostać przy 2 herosach, za to na wyższych levelach.
*Na wyższych levelach naszych herosów FSa łatwo skosić, dlatego skupiamy się na nim. Jego wyeliminowanie BARDZO pomaga w rozwaleniu orka.
*nie trzymamy się konsekwentnie 1 strata. często zmieniamy unity, np. idziemy w destro, widzimy że koleś narobił batów - no to siup, przestawiamy się na fiendy.. a potem na abo, jak kolo zacznie robić gruntraider.. itd. Ork ma mocne kontry naposzczególne straty, ale uniwersalnego unitu na wszystko raczej nie, więc.. :P
* Pamiętajcie że z każdym zabitym unitem macie coraz więcej przewagi, niezależnie od strat - 5 lvl DK i Licha = prawie 100% szans na zabicie FSa co w late game poważnie osłabia orka a czasem nawet kończy grę.
*robimy cienia!! Dzięki niemu możemy łatwo wygrać z orkiem, zachodząc go od tyłu (bez skojarzeń, proszę... :]) gdy on creepuje. No i nie musimy się martwić o to że nam znienacka bazę rozwali.
*Gdy mamy expa to ork najprawdopodobniej będzie go męczył wilkami. 3level wilki jadą akolitów aż miło, ale jest prosty sposób: kupujemy sterowiec i trzymamy go przy expie oraz budujemy ze 2 towerki w naszym expie. gdy pojawią się wilki, akolitów wrzucamy do sterowca i po kłopocie. Teraz trza tylko poczekać aż towery zjadą wilki.
*Towerrushujący przeciwnik - to słaby przeciwnik. Utrzymujemy pozycję aż do chwili gdy mamy stadko desów z maną i wtedy jednym atakiem możemy skończyć i z towerami, i z jego armią. Jeśli kolo zrobił tr za wcześnie, by czekać na destro, robimy fiendy. ze 2 wagony też można.

vs. UD
Sugerowani herosi: Lich+DL+DK albo Lich+DK+DL
Mirrory są rzadko kiedy ciekawe :/ Tutaj nie jest lepiej. Podstawą są gargi &#65533; im więcej tym lepiej. Ofkoz na początku robimy ghule.

*Lich jest lepszy na pierwszego hero niż DL &#65533; nova jest bardzo uniwersalna, jednocześnie spowalnia, jest niezłym AoE i czarem do hero killingu. IMO bardziej opłaca się ją mieć niż sleep.
*gargi gargami, ale ghule też musimy mieć &#65533; coś musi w końcu ubezpieczać licha przed zjechaniem :]
*jak najszybciej staramy się o DL &#65533; aura wymiata w bitwach garg vs. garg
*Stosujemy zwoje ochrony, zwoje leczenia, kulę korupcji, robimy ulepszenia gargom itp. Sam mass to za mało. Nie ma co liczyć na micro w bitwach gargi vs. gargi, bo giną one zbyt szybko by mieć czas zareagować. Dobrym trickiem jest tu wskazanie grupie gargów kilka celów trzymając shift - będą focusować podczas bitwy a my będziemy mogli się zająć walką na ziemi. tongue.gif
*DK bierzemy gdy mamy problemy z herokillingiem. Nie zawsze tak jest :P
*Stone form jest bardzo przydatny &#65533; szybkie leczenie za darmo :]
*Nova+Carrion dobrze radzi sobie i z gargami przeciwnika, i z jego lichem biggrin.gif

vs. NE
Sugerowni herosi: DK+Lich+CL
NE można zjechać podobnie jak UD: gargami. Gargi ownują większość armii NE, podczas gdy ghule i nasze AoE jadą archerki.
*Szybko stawiamy nerubian tower, NE uwielbiają hero rushe.
*NIE budujemy fiendów. Może to się wydawać kuszące na unarmored hunty i driady, ale gdy przeciwnik ma KotG lub nagę jest to po prostu samobójstwo.
*Nie ma co walczyć z NE massującym hunty aż do chwili gdy mamy sporą grupkę gargów i licha. Wcześniej to jest samobójstwo &#65533; lepiej creepować.
*Prawie każdy NE stawia expa &#65533; warto go przechwycić ghulami i DK.
*Gargi+Ghule w dużych ilościach oraz oczywiście triple-hero-nuke wystarczają w większości przypadków. Wardenkę z nożami czy inny syf w postaci pandy kontrujemy scrollami leczenia oraz StoneForm`em dla gargów. jest ciężko, ale lepsze to niż stracić wszystko.Aha - dobrze ustawiona statua czyni cuda, poważnie. tongue.gif
*Harass gargami expa NE jest skuteczny &#65533; przeciwnik najczęściej g***o może na to zrobić &#65533; nawet ancient protectory nie wystarczą by uchronić przeciwnika od straty paru wispów :]
*Zarówno DH jak i Wardena są bardzo denerwujacy na wysokich levelach &#65533; tu trzeba bardzo uważać na DK, jego utrata to przegrana :/ W razie kłopotów, zamiast brać Coil, Aura, Coil, Aura, możemy rozwinąć naszego herosa inaczej: Coil, Aura, Coil, Pact. Wtedy w razie kłopotów możemy szybko zjeść szkieleta lub ghula :]


To chyba wszystko &#65533; trochę tego jest :] Jak o czymś zapomniałem albo coś głupio napisałem to piszcie :P

EDIT : zmieniłem parę rzeczy, z okazji 1.20 - trochę się bowiem zmieniły standardy bnetu od czasów napisania tego poradnika ;p





[Edycja - Doomforge w 10-10-2005 o 18:14]

[Edycja - Shunt w 16-10-2005 o 19:45]

cypis
Wiadomość [#2]: 13.08.2004 o 20:53

Konto skasowane





Mimo podstawowego info, to calkiem niezly art Ci wyszedl smiley.gif. Mam mala sugestie vs orc: zamiast standardowego tri hero polecam cl (beetle jako main skill) i dk + fiedndy/statuy/desty - ork ma spore problemy ze skontrowaniem tego, nawet jesli pojdzie w sw to bedzie musial wydac cos kolo 500 gold tylko po to, zeby skontrowac beetle ^_^

edit: po namysle przyklejam i zabieram sie do pisania szczegolowego poradnika ud vs ne =]

[Edycja - cypis w 13-08-2004 o 20:55]

Xenomorph
Wiadomość [#3]: 14.08.2004 o 02:28

Konto skasowane





Osobiscie zauwazylem pare bledów w tym pordaniku, mnianowicie :
- UND to taka rasa która ma w budynkach ktore zawsze sie stawia takie jednostki ze mozna zaglowac taktykami ze mozna totalnie zamieszac przeciwnikowi w glowie np. :
a) robisz na orka ghule z DL i polujesz na FS lub na grunta, nastepnie caly czas w domu techujemy i dochodzimy do gargów. Razem z ghulami wjazd z garagmi do bazy lub przy pomocy ducha zachodzimy orka na creep'ie. Ork zaczyna robic Anti Air ( czyt. trole + batridery ), uwaza oczywiscie ze my jestesmy idiotami i bedziemy dalej szli w gargi ale my sie szybko przenosimy na abomy lub tylko ghule i GG dla und. Taktyka bardo skuteczna poniewaz gargi sie robia w tym samym butynku co ghule wiec nie moze stwierdzic czy napewno idzie und w gargi ktore chowa sie za drzewami, az jest juz za puzno... zazwyczaj gra sie konczy zanim ork zrobi anti air.
b) kolejna zecz i to bardzo wazna co powinno byc na poczatku poradnika. UND sie gra bardzo dynamicznie, elastycznie oraz jest w tym najwiecej improwizacji co sprwaia ze jesli sie spelni te wszelkie warunki mozna pokonac przeciwnika teoretycznie lepszego nie posiadajac ultra micro.
c) jest to glowny blad jaki ludzie popelniaja czyli oda schematami co sprawia ze nie potrzeby jest scout poniewaz np. taki NE wie dokladnie w co pujdziesz i zrobi kontre ( tylko ze ten NE zakladamy ze jest dobry czyt. potrafi samodzielnie myslec). Niedawno zagralem sobie pare gier NE którym bardzo malo gralem w calej mojej karieze w3 poniewaz jetem UND player, gralem vs. und i po zobaczeniu paru charekterystycznych cech czyt. troche ghuli DK i 2 kreypty wiedzialem co sie swieci i wystarczylo ze zrobilem hunty-archy-paretalonow + 1 odzial hipogryfów i sie okazalo ze bez wiekszego problemu zjechalem tego und. Stalo sie tak poniewaz koles tak jak polow ludzi na BN idzie chematami jakie kraza na repach.

Niezgodze sie ze stwierdzeniem ze DK sie bieze zawsze prucz mirror match. To tak jak reszta jero od und jest kiczowata na 1 hero. DL swietny jest na pierwszego w kazdej fazie rozgrywki poniewaz ludzie sobie wciaz bardzo slabo radza z tak prostym czarem jak sleep, w pozniejszej fazie rozgrywki kiedy DL ma 6 lvl to chuba nie musze przekonywac was o tym jak Infernal jest dobry.Zreszta wystarczy pomyslec po co brac na pierwszego DK skoro przeciwnik sie po tobie tego spodziewa wez np. DL i sie z tym nie pokazuj, przeciwnik przyjdzie ci do bazy bedzie chcial sprawdzic co ty kombinujesz i straci herosa poniewaz sleep i krazenie.
Na orka jest rowniez bardzo dobry CL z robakami poniewaz ork bardzo zadko uzywa dispel co ci dodaje swietny mur dla drogocennych biesów, a DK ork moze dosc latwo ubic (uzywajac np. hex + siatki wolf riderów ).
Co do mirror to uwazam ze napisane sa tam totalne bzdury .... Najlepszy jest na mirrory CL z robakami co powieksza armie UND. Ghule + CL z robakmi oraz z ruzga szkieletów w ekwipunku i w tedy chce widziec jak drugi und robi szkielty .... W puzniejszej fazie rozgrywki wystarcza pare ghuli z robakami na 3 lvl i dodatkowo pare biesów. To jest moja taktyka na und i powiem wam ze smiac mi sie chce jak koles bierze na pierwszego licha a potem idzie w gargi to czasami wystarcza same robaki, a z CL to jest taki czolg ze to dobze ze chce sie na nim skupiac. Dzieki tej taktyce wygrywam wiekszosc mirrorów .
Kolejna bzdura to to ze biesy sie nie oplacaja na NE ... rotfl CL jest takze dobry z robalami lub DK jak koles wzial Kotg. Podam zestaw jednostek jaki jest nie do zjechania przez NE chociazby niewiem jak probowal sie motac to nie ma szans, oczywiscie tajtyka polega z pocz nabiesach :
- CL z robakami ( jesli przeciwnik bierze ze soba ogniki to wpierw skupiamy sie na ognikach) lub DK.
- next hero jesli wzielismy wpierw CL to DK a jak na odwrót to Lich
- tak dojsc do oklo jednego odzialu biesów, trzeba miec siatki + zakopywanie
- jak najszbciej dojsc do abomów ( wystarczy 4 lub jak kto woli wiecej oczywiscie w zaleznosci os sytuacji)
- 2-3 meat wagon oraz 2 obsidiany ( oczywiscie jesli NE posiada Talonów to trzeba przerobic je na Destro )
- dodatkowo jesli NE ma Wardenke lub DH na wysokim poziomie i sprawia ci to klopot to dodaje sie na 3 hero DL tylko po to zeby sleepowal tych hero.
do tej armi wymagane jest z poczatku dosc dobre Micro zeby nie potracic za duzo biesów ale jesli do tej armi dojdzie sie bez wiekszych przeszkód to w late game mozna praktycznie bez wiekszego micro rozwalic NE.
Wazna zecza jest takze zeby techowac ghulom ( jesli sie w takowe idzie ) pancerz koszt troche wiekszy niz jeden ghul a daje to ogromnie duzo.
Na NE dobre sa ghule ale zamiast gargów probponuje 2 obsydiany duuuuzo ghuli + 4 Meat Wagony.
Jeszcze jedna wazna zecz ... mianowicie w tawernie jest 2 bardzo dobrych nieumarlych herosow ktorych moze leczyc DK warto ich brac na second hero. Osobiscie uwazam ze Dark Ranger >>> human ze swoimi herosami oraz casterami ( dla mniej kumatych chodzimi o cisze ). Pit Lord jest swietny ze swoaj umiejetnoscia Terror na orka wtedy mozna nawet isc w ghule.
To narazie wszystko jak cos sobie przypomne to doipsze a narazie prosze o komentaze biggrin.gif .
Doomforge to nie jest totalna krytyka twojego posta lecz taka alternatywa co do tego co napisales beerchug.gif .

<EDIT> Oczywiscie zaznaczam ze to wszytko jest MOJE ZDANIE. biggthumpup.gif

[Edycja - Xenomorph w 14-08-2004 o 02:29]

xxmcxx
Wiadomość [#4]: 14.08.2004 o 11:06

Konto skasowane





Xenomorph "- dodatkowo jesli NE ma Wardenke lub DH na wysokim poziomie i sprawia ci to klopot to dodaje sie na 3 hero DL tylko po to zeby sleepowal tych hero."
Unity ze sleepa mozna obudzic nie wiem czy wiesz :/ twoje taktyki beda O!K, ale na noobow...
Btw Doomforge Gj

Xenomorph
Wiadomość [#5]: 14.08.2004 o 15:25

Konto skasowane





Z doswiadczenia wiem ( a nie gram z noobami ) to w trakcie duzej bitwy zadko kto nadaza z dispelem lub udezeniem danej jednostki zeby ja obudzic. Sleep jest dodatkowym utrudnieniem dla przecinika ktory czesto jest zaskoczony DL, a przy okazji daje ci to troche czasu zanim przeciwnik obudzi jednostke.

xxmcxx
Wiadomość [#6]: 14.08.2004 o 15:27

Konto skasowane





No nie wiem czy mozna byc zaskoczonym sleepem gdy widzisz DL....... A obudzenie hero to kwestia kilku [nawet nie ^^] sekund ?

Doomforge
Wiadomość [#7]: 14.08.2004 o 15:53

Konto skasowane





xxmcxx - thx za uznanie biggrin.gif

Xenomorph - masz sporo racji ALE:
1.głównym atutem UD jest herokilling, a nie sleep czy inne taki rzeczy - zagraj se z dobrtm HUM biorąc DL - co najwyżej go rozśmieszysz :/
2.w mirrorach to już się nie popisałeś - tak się składa że:
* ja mam novę+ghule, a ty żuki+ghule - tak się składa że w early game jadę cię równo novą
*potem ja robię gargi a ponieważ okntra na gargi dla UD to TYLKO gargi, więc też je musisz robić... kto wygra, gdy ja zaczałem wcześniej i mam ich więcej/lepiej ulepszonych i mam novę, a ty masz parę żuków na ziemi i mniej gargów niż ja??
3. CL na NE?? chcesz się ośmieszyć, chłopie?? tak się składa że wardena/gej, mass hunty i parę wispów zjedzie cię jak śmiecia :/ Z kim ty grałeś?? Kiedy nie ma hero-killingu - uD przegrywa (brutalna prawda)
4. CL na orka - tu się zgodzę, to działa. Gorzej jeśli ork odżałuje te 500 golda i zrobi sw, wtedy zostajesz bez herokillingu z paroma fiendami a to się raczej źle kończy.

uwierz mi, ja TEŻ nie grałem z n00bami... przed restartem laddera :] naprawdę wygrałem trochę gier WYŁACZNIE dzięki triple-hero-nuke, który ratował mnie w bardzo nieraz niekorzystnych sytuacjach... i dlatego polecam triple hero nuke jako najlepszą strategię.
Aha - pisałeś że grając elfem zjechałeś UD - no cóż, nie ma stratów doskonałych, ten po prostu jest lepszy na elfa niż same mass ghule, albo abomy+destro, albo podobne straty. Zresztą grając tym stratem nie wchodzi się w DUŻE bitwy, tylko atakuje z zaskoczenia i zwiewa jeszcze szybciej :P I dużo sie creepuje. Wtedy to pomaga :] a gargi wygrają z hippo gdy użyjesz zwoju protekcji i oczywiście novy.

[Edycja - Doomforge w 14-08-2004 o 15:58]

[Edycja - Doomforge w 14-08-2004 o 16:00]

Xenomorph
Wiadomość [#8]: 15.08.2004 o 00:29

Konto skasowane





Owszem zgodzie sie po czesci z toba lecz wciaz uwazam zeby z dobrym graczem wygrac to nie wystarcza tylko schematy ... trzeba grac elastycznie.
Co do gargów na und to uwiez mi ze biesy z ghulami to jedyny imho counter, poniewaz zuki oraz szkielety mam przez caly czas, natomiast DK leczy CL lub ghule a z pewnoscia sam dobze wiesz ze microwanie lich'em przy duzej ilosci gargów jest z leksza problemem poniewaz nie masz pelnego obazu sytuacji przez zaslaniajace ci widok gargi. Co do zuków to w ealry game i czasme w medium mam nad toba przewage dzieki zukom i ghulom co daje mi swietne zabezpieczenie przed "lish ruszem" oraz moge latwo skontrowac twoj atak. Czesto sie takze zdaza ze pod koniec bitwy to owszem trace duzo ghuli lecz zostaja mi zuki ktore robia mi sie od razu i musze tylko chronic biesy. Zauwazlym ze wy naprawde nie doceniacie sleepa ktory nie wiele kosztuje i ma maly cooldown i z praktyki wiem ze przeciwnik przy wiekszych bitwach ma takze co innego na glowie niz tylko budzenie danej jednostki .... Zreszta nie negujcie tego co mowie ale sami wypróbujcie te takty na BN biggthumpup.gif Dzieki tej taktyce w mirrorach mozna zjechac bez wiekszego problemu okolo 2 odziazlów gargów.
Co do CL'a i NE to chlopie wiesz przeciez ze jest takie cos jak : DK i coli, miksturki niezliszczalnosci/leczenia oraz Ksiega oduczenia w sklepie.
Na humana DL jest naprawde dobry chociazby z powdu latwego FE dla und nastepnie combo aura....
Zreszta wszyscy dobze wiemy ze w praktyce to zawsze roznie bywa i czesto przeciwnik popelnia bledy lub o czyms zapomina, kazdy tak robi i wygrywa ten co najmniej i przechytszy przeciwnika.

BTW nie gram tylko z noobami bo wydaje mi sie ze na 24 lvl solo nie gra sie tylko z noobami biggrin.gif

Doomforge
Wiadomość [#9]: 15.08.2004 o 09:11

Konto skasowane





Masz 110% racji - granie schematami jest nie tylko naiwne (przeciwnik od razu wie jak kontrować) ale i nudne (i dlatego zostałem LAMERSem :]). Jednak czasami bywa tak że schemat jest JEDYNYM sensownym sposobem na grę z przeciwnikiem - tak jak gargi w mirrorach IMO. Faktycznie, można grać tak jak mówisz, ale zapewniam cię że do gargów trza mniej micro :]
pozdro ^^

unknow.player
Wiadomość [#10]: 15.08.2004 o 19:58

Konto skasowane





Wkońu jakiś sensowny poradnik dla UD :skull:

Clayman[BL]
Wiadomość [#11]: 15.08.2004 o 20:35

Konto skasowane





Xenomorph napisał:

BTW nie gram tylko z noobami bo wydaje mi sie ze na 24 lvl solo nie gra sie tylko z noobami biggrin.gif


24 lv teraz to nic takiego -_- ,a swoja droga jesli ud robi dl to lepiej nim odrazu raszowac huma i zabic mu am podczasz fe ,w late game sleep na huma jest nieuzyteczny wystarcza 3 priesty i dispel bez wiekszego celowania :P zreszta obudzienie am jakas jednostka nie jest wcale problemem biggrin.gif i to tyle moich uwag poniewaz gram humem ;p

co-?
Wiadomość [#12]: 20.08.2004 o 00:00

Konto skasowane





hmm a moze powiedzielibyscie mi jak skontrowac ne idacego w hunty a przy tier 2 dobudowuje archhy i talony, 1 hero to wardenka z ostrzami a 2 hero to przewaznie panda albo potm, jak daje sobie jakos rade to potem on wali jeszcze z 2-3 chimery i mam po grzesad.gif

cypis
Wiadomość [#13]: 20.08.2004 o 07:20

Konto skasowane





Gargi na hunty, jak pojdzie w arche to ghule (z frenzy) - nie powinienies miec problemow. Standardowo tri hero (chociaz ja sie ostatnio bawie dl + dk) i statuy

WesZ
Wiadomość [#14]: 30.08.2004 o 22:19

Konto skasowane





Undead to obecnie najbardziej imba rasa...
triple-hero-nuke najbardziej (wulg.)a...
i co najgorsze tylko undead-hero mają tak przepakowane skille ofensywne....
Kiedys orc był imba ale teraz to juz przeszłosc chociaz tez ma spore szanse preciwko ud.
Swoja drogą nie lubie gier vs ud, ale ud lubie grac :]



Now Playin' Ragnarok Online ^_^
WoPi
Wiadomość [#15]: 01.09.2004 o 00:04

Konto skasowane





napiszcie takie cus dla elfa huma i orca ( bym napisał dla elfa ale mi sie niechce) biggrin.gif
ale o tym ud to dobra rzecz

WesZ
Wiadomość [#16]: 01.09.2004 o 08:07

Konto skasowane





Widzisz Tobie sie nie chce to czemu nam ma sie chcieć?

[Edycja - WesZ w 01-09-2004 o 08:08]



Now Playin' Ragnarok Online ^_^
Elf Rulzzz
Wiadomość [#17]: 01.09.2004 o 10:39

Konto skasowane





nie chce sie ale sie chce smiley.gif

mystic-nook
Wiadomość [#18]: 01.09.2004 o 11:06

Konto skasowane





cypis napisał:
Gargi na hunty, jak pojdzie w arche to ghule (z frenzy) - nie powinienies miec problemow. Standardowo tri hero (chociaz ja sie ostatnio bawie dl + dk) i statuy

buah latwo mowic gorzej jak koles ma wardenke i pande co? wtedy ani gargi ani ghoule nie pomagaja ^_^ musisz juz postarac sie o abomy nuke na archerki etc :O

cypis
Wiadomość [#19]: 01.09.2004 o 11:13

Konto skasowane





Czemu? :O
Upujemy stone form i po tym jak leci na nas drunken haze zmieniamy gargi w kamienie i znowu w normalna forme - spella juz nie ma, ale do tego trzeba miec dobry timing. heal i prot scrolle uzywac jak najczesciej, o nukowaniu ranged nie wspominam bo to oczywiste smiley.gif.

edit: napisalem krótki poradnik ud vs ne (ktory sie jeszcze pewnie rozwinie), jesli ktos ma problemy z tym mu to polecam xD
http://warcraft3.battl(...)mp;poz=2

[Edycja - cypis w 01-09-2004 o 11:45]

HUNTER
Wiadomość [#20]: 01.09.2004 o 23:16

Konto skasowane





cypis napisał:
edit: napisalem krótki poradnik ud vs ne (ktory sie jeszcze pewnie rozwinie), jesli ktos ma problemy z tym mu to polecam xD
http://warcraft3.battl(...)mp;poz=2

odnośnie twojego poradnika : ghul frenzy- to ghule na tej zbroi od lisha?jeśli tak to niepakujesz lishem w te poświęcanie wzamian za mane??
Sory za nazwy la ja gram na polskim warze i troche mam wątdpliwości, a forum wkońcu po to jest biggrin.gif

REKLAMA
Strona 1 z 12.
Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ...  >   >>     Ostatnia
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :