Dziś jest: Niedziela, 29 marca 2020, godzina 13:03
zaloguj się :


Temat został zamknięty.

Temat: restart lidera?

Joshi
Wiadomość [#1]: 11.07.2005 o 17:01

Konto skasowane





Jest wogule cos takiego jak restart lidera? jak tak to kiedy bedzie?

ps. Czy jak postacie wygasna to jest jeszcze szansa na odzyskanie ich?

JACK
Wiadomość [#2]: 11.07.2005 o 17:24

Konto skasowane





moze chodzi ci o falstart lidera
ps. nie

Yano
Wiadomość [#3]: 12.07.2005 o 17:53

Konto skasowane





albo reset ladder? Cylon_anim.gif



If You Open Your Mind Too Much, Your Brain Will Fall Out...
ziomalek16
Wiadomość [#4]: 12.07.2005 o 18:07

Konto skasowane





nie. jedyne i poprawne sa formy: lider, lidder, ledder, leder. nie ma czegos takiego jak ladder. nie wiedziales o tym? to co z ciebie za modek ^^

pakOs
Wiadomość [#5]: 12.07.2005 o 19:34

Konto skasowane





kek akurat w robocie siedze przy projekcie Leader+ potluczony.gif jak skoncze to dam tutaj znac potluczony.gif



pakos.biz
ArekZ
Wiadomość [#6]: 12.07.2005 o 19:55

Konto skasowane





Jest restart lidera ! Lance Armstrong odzyskał żółtą koszulkę TdF ! A Wy tak pochopnie oceniliście wypowiedź kolegi smiley.gif

ziomalek16
Wiadomość [#7]: 12.07.2005 o 19:56

Konto skasowane





ostatnie wiesci: profesorowie i inni gosu od jezyka polskiego donosza, ze po burzliwej dyskusji doszli do wniosku, ze poprawnymi formami sa takze loader i leader (priceconfused.gif )

Franas
Wiadomość [#8]: 13.07.2005 o 01:07

Konto skasowane





jaka jest receptura w kostce na reset lidera? ;p

ziomalek16
Wiadomość [#9]: 13.07.2005 o 09:06

Konto skasowane





ja to bym proponowal zaczac od umieszczenia tam 12 najwyzszych run to znaczy: zod, cham, jah, ber, sur, lo, ohm, vex, gul, ist, mal, um +tp, a nastepnie zmutowaniu tego w reset lidera. metoda w 100% skuteczna diablotin.gif

edit: btw macie blad w spisie run ^^. zamiast ikonki vexa jest um

[Edycja - ziomalek16 w 13-07-2005 o 09:06]

grinden
Wiadomość [#10]: 13.07.2005 o 09:14

Konto skasowane





Daj mi screena jak to zrobisz, ciekaw jestem jak zmieścisz w kostce 12 run + zwój tp tongue.gif



Impossible is nothing !

I nie badz o(d)porny na wiedze !

Moderator tablicy Diablo III
Franas
Wiadomość [#11]: 13.07.2005 o 09:36

Konto skasowane





a ja bym to zrobił inaczej, metoda trudniejsza aczkolwiek bardziej efektywna.
trzeba miec unikalna noge wirtza z 3 soecktami w ktore wkladami kamienie dusz mefista ale tak zeby zawsze zostawala jedna dziurka wolna (środkowa)
gdy po kilku razach pojawi nam sie w niej ber usuwamy kamienie i robimy enigme, Jah ber ith - taką specjalna nie odkryta przez nikogo
gdy juz mamy enigme w nodze wirta musimy nia zabic caina ktory wyrzuci nam annihilusa trzeba to wszystko zmieszac w kostce a puzniej kostke rozbic w piekielnej kuzni, jesli wszystko poszlo dobrze wysypia sie malutkie restarciki lidera ktore trzeba zlapac i ulozyc w duzego liderka i wtedy nastepuje reset :P

ziomalek16
Wiadomość [#12]: 13.07.2005 o 10:17

Konto skasowane





grinden napisał:
Daj mi screena jak to zrobisz, ciekaw jestem jak zmieścisz w kostce 12 run + zwój tp tongue.gif

to specjalnie bylo jesli nie zalapales zartu smiley.gif
tak samo jak kiedys slyszalem o dupowaniu jesli sie naraz nacisnie 11 roznych cyfr na klawiaturze smiley.gif

edit: przypomnialem sobie, ze mi sie loader restartuje za kazdym razem, jak robie nowa postac i przechodze miedzy aktami smiley.gif
edit2: sry ale teraz mi sie przypomnialo. to co powiedzialem jest niemozliwe, ta receptura nie dziala. musicie wsadzic 12 tych run co mowilem+tp+taka marchewke jak widac na zalaczonym obrazku. chcialem zaznaczyc, ze taka marchewka moze byc tylko 1 na kazdej krainie, i macie o tyle pecha ze wlasnie mam ja ja ^^. teraz bedziecie mi placic haracz zebym nie zrestartowal lidera O_O



[Edycja - ziomalek16 w 13-07-2005 o 10:52]

xMohaax
Wiadomość [#13]: 13.07.2005 o 13:13

Konto skasowane





hahaha.gif
chlopie masz tyle receptor na restart ze normalnie do koloru do wyboru, musisz tylko wybrac biggthumpup.gif podziekuj kolegom ze sie podzielili swoimi wieloletnimi odkryciami

rudolf4
Wiadomość [#14]: 13.07.2005 o 16:08

Konto skasowane





Kurwa, ten gosc jest na forum juz od prawie roku... Na Marsie mieszkales?

ArekZ
Wiadomość [#15]: 13.07.2005 o 16:29

Konto skasowane





hahaha.gif Wypas obrazek po prostu... musze skądś wyjąć taką marchewkę smiley.gif

ziomalek16
Wiadomość [#16]: 13.07.2005 o 18:26

Konto skasowane





nie masz najmniejszej szansy potluczony.gif. jak juz powiedzialem jest tylko 1 na kazda kraine, a ta wlasnie mam ja yabol.gif

Franas
Wiadomość [#17]: 13.07.2005 o 20:24

Konto skasowane





To jest Lider:

A teraz prosze nacisnąc Reset na swoim komputerze... =P

Ziemniak01
Wiadomość [#18]: 26.07.2005 o 23:28

Konto skasowane





hehe... ale polewkowy ten topic...

Kasjusz
Wiadomość [#19]: 26.07.2005 o 23:55

Konto skasowane





starczy... diablotin.gif

REKLAMA
Strona 1 z 1.
Idź do strony :

Temat został zamknięty.

Skocz do :