Dziś jest: Poniedziałek, 30 marca 2020, godzina 23:45
zaloguj się :

Odpowiedź

Temat: pytania do huntera i peta

TurboxPL
Wiadomość [#1]: 14.01.2011 o 15:12

Konto skasowane

Witam jestem nowy w świecie WoWa i jak w temacie mam trochę pytań dotyczących postaci Huntera i peta 1zhelp.gif
Moją postacią jest krasnolud Hunter 14lvl z petem (niedźwiedź 14lvl)

Pytania: confused.gif

-mój zwierzak jest unhappy jak zrobić by był happyconfused.gif
-jak karmić peta?
-talenty wbijam do MarmanShip czy to dobrze??
-jak zmienić peta , jak to się robi , na którym lvlu i na jakiego?

w tej chwili mam tyle pytań lecz z czasem pewnie będzie ich więcej...

za każdą udzieloną odpowiedź bardzo dziękuję smiley.gif

watman
Wiadomość [#2]: 14.01.2011 o 15:45

Konto skasowane

TurboxPL napisał
-mój zwierzak jest unhappy jak zrobić by był happyconfused.gif

nakarmic albo uzyc mend pet o ile masz glyph of mend pet
-jak karmić peta?

skillem 'feed pet' i odpowiednim zarciem
-talenty wbijam do MarmanShip czy to dobrze??

do levelowania najlepiej BM, ale mozna we wszystkich drzewkach
-jak zmienić peta , jak to się robi , na którym lvlu i na jakiego?

musisz oswoic innego, ale jesli masz miska, to do 85lvl mozesz sie nei przejmowac innymi petami, do levelowania misiek chyba ciagle jest najlepszy

najlepsza rada dla ciebie: czytaj skille ktore masz w spellbooku, bo poza pytaniem o talenty na wszystko mogles sobie odpowiedziec po prostu czytajac literki w grze...

Pokrak, dorf huntard
Rozwojowe postaci D3
Felarion
Wiadomość [#3]: 14.01.2011 o 21:31

Konto skasowane

Mam pytanko co do Buildu i peta... Dotychczas gralem pod bma, jednak pewnego razu przez przypadek bylem momencik w buildzie survival i z petem do tankowania. Z moich obserwacji wynika ze idzie to naprawde szybciej niz pod bm. Moby padaja na 1 Explosive shoota

Vaeryn
Wiadomość [#4]: 15.01.2011 o 02:48

Konto skasowane

Felarion napisał