Dziś jest: Sobota, 24 października 2020, godzina 05:38
zaloguj się :

Odpowiedź

Temat: pvp w Cataclysm

Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 | 3 |   >   >>     Ostatnia
Leroy
Wiadomość [#1]: 23.12.2010 o 12:35

Konto skasowane

W WoWa nie gram już od ponad roku. Teraz wyszedł Cataclysm i mam odnośnie niego dwa pytania.
1. Jak prezentuje sie pvp. A mianowicie czy jakieś klay przewyższają inne? Jak radzi sobie lock, druid itp. Jakieś buildy u poszczególnych klas są słabsze od innych ? Gra jest bardziej zbalansowana, niz gdy np. wychodził wotlk, kiedy prawie wszyscy narzekali na to, ze DK, Paladin sa op, a lock słaby?
2. Każda klasa dostała coś nowego. Co z tych zmian jest naprawdę fajne, ciekawe, warte uwagii, przydatnego w pvp?

Igor
Wiadomość [#2]: 23.12.2010 o 13:19

Konto skasowane

Leroy napisał
Jak radzi sobie lock, druid itp.

slyszalem, ze najlepiej sobie radzi ten "itp."

Kaczorek
Wiadomość [#3]: 23.12.2010 o 13:50

Konto skasowane

1. op: mage>feral≥warrior=dk
hunter, disci priest sa na wyginieciu - cala reszta daje rade
poczatek sezonu byl tragiczny - bug, ktory zaowocowal resetem mmr, capa punktow i ratingu. ogolnie z perspektywy ferala jest ok, ale pare klas wymaga szlifow. w kazdym razie jest lepiej niz w s5.
2. m.in. warrior, mage, dk dostali zajebiste skille w cata. totalny syf dostal druid, wszystkie sa bezuzyteczne w pvp

SC2 ACC #3 SOLD
SC2 ACC #2 ACTIVE | CRUNOZAUR.304
SC2 ACC #1 SOLD
---
Xfire - szafirek
pussymonsta
Wiadomość [#4]: 23.12.2010 o 16:29

Konto skasowane

a ja to widze trochę inaczej, z punktu widzenia warriora ;d
frost mage>feral>frost DK=arms warrior>większość jest dobrze zbalansowana>disci priest=hunter=boomkin(kiedykolwiek boomkin dawał rade?) z teamami 2x frost mage ja nawet nie mam co liczyć na jakieś pozytywy z racji 6 sekundowego silenca na healerze+wchujaśny ring of frost a także ofc. deep freeze ;d

Neal
Wiadomość [#5]: 23.12.2010 o 18:14

Konto skasowane

Jak radzi sobie retri paladin? lepiej niż na ostatnim patchu wotlka?