Dziś jest: Poniedziałek, 6 lipca 2020, godzina 18:31
zaloguj się :


Odpowiedź

Temat: postac wygasla

Dopalacz
Wiadomość [#1]: 10.04.2006 o 00:39

Konto skasowane





witam
po kilku miesiacach spowodowanych brakiem czasu powrocilem do Diabelka
okazalo sie ze moja postac wygasla i nie moge nia grac
mozna ta postac jakas przywrocic ?



http://crazymp3.pl <-- Najlepsza Wyszukiwarka MP3 w Sieci
uzurpator
Wiadomość [#2]: 10.04.2006 o 00:48

Konto skasowane





Tak - wykup blizza od Vivendi i ustal swoje rządy na BN.

W innym wypadku postać jest RIP.

ziomalek16
Wiadomość [#3]: 10.04.2006 o 00:48

Konto skasowane





ta. usuwasz ja z konta i robisz nowa. jak juz postac wygasnie to jest kaput, i nic juz z nia nie zrobisz. mozesz ja tylko usunac albo zostawic i na nia popatrzec na liscie wyboru postaci.

edit: kurde uzu by pierwszy sad.gif

[Edycja - ziomalek16 w 10-04-2006 o 00:48]

Dopalacz
Wiadomość [#4]: 10.04.2006 o 08:08

Konto skasowane





to lipka troche



http://crazymp3.pl <-- Najlepsza Wyszukiwarka MP3 w Sieci
Robsonf
Wiadomość [#5]: 10.04.2006 o 14:49

Konto skasowane





No niestety, dlatego proponuje przynajmniej raz na 3 miechy zalogować się na bn to się licznik wyzeruje, kosztuje tylko kilka chwil i miejsce na dysku ;]



Redaktor serwisu battlenet.pl
Mod w działach D2 oraz GW
rudolf4
Wiadomość [#6]: 10.04.2006 o 16:26

Konto skasowane





Tak nawiasem mowiac to zastanawia mnie, dlaczego wprowadzono wygasajace postacie na BN. Bo chyba nie z checi oszczednosci miejsca na dyskach serwerow, skoro wygasle postacie i tak zostaja na kontach... confused.gif

Robsonf
Wiadomość [#7]: 10.04.2006 o 17:42

Konto skasowane





Po to żebyś non-stop grał lol.gif



Redaktor serwisu battlenet.pl
Mod w działach D2 oraz GW
uzurpator
Wiadomość [#8]: 10.04.2006 o 18:12

Konto skasowane





Trang:

To co widzisz, to tylko ślad po postaci. Samego pliku z nią już nie ma.

A oszczędność miejsca jest, i to liczona w setkach GB.

ziomalek16
Wiadomość [#9]: 10.04.2006 o 18:15

Konto skasowane





akurat zeby bylo miejsce na postacie z wowa biggrin.gif (joke, serwy sa chyba osobne do d2 i wowa)

Robsonf
Wiadomość [#10]: 10.04.2006 o 20:17

Konto skasowane





Nie chyba, ale na pewno ;]. Ja uważam, że ten okres po którym postać wygasa powinien zostać wydłużony (tak np. 6 miesięcy), bo 3 miechy to wcale tak dużo nie jest.



Redaktor serwisu battlenet.pl
Mod w działach D2 oraz GW
ziomalek16
Wiadomość [#11]: 10.04.2006 o 20:28

Konto skasowane





mnie to wisi bo ja placic nie musze za d2. wejsc raz na 1 czy 3 miesiace i odswierzyc postacie sie nic nei stanie. gorzej wy macie bo chcac neichcac musicie sobie zaplacic 13 euro zeby moc odwierzyc biggrin.gif

Robsonf
Wiadomość [#12]: 10.04.2006 o 21:29

Konto skasowane





Czemu mówisz "my", ja od kilku miesięcy w WoWa nie gram ;]. A z tego co się orientuje w umowie jest że Blizz po 6 miesięcach może skasować postać, ale na razie tego nie robi. A dlaczego wydłużyc w Diablo? A to dlatego, że a nuż pozbawieni neta na 3 miechy bo coś tam coś tam, albo nie wiem tongue.gif.

EDIT: Nie tylko ty nie musisz płacić za Diablo II lol.gif

[Edycja - Robsonf w 10-04-2006 o 21:29]



Redaktor serwisu battlenet.pl
Mod w działach D2 oraz GW
JarKo
Wiadomość [#13]: 10.04.2006 o 21:58

Konto skasowane





Popieram ta wizje sam musialem wracac w zeszlym roku znad morza ... zeby sie zalogowac i wrocic spowrotem ... totalny nonsens bo przewaznie w roku jestem z 5 miesiecy poza domem ( miejscem zamieszkania ) ... a wodka i :-)=~ na mnie nie czekaly lol.gif

Dopalacz
Wiadomość [#14]: 10.04.2006 o 22:28

Konto skasowane





ja diabelka mam caly czas na dysku
tylko nie mialem czasu nawet zeby go odpalic........
takie zycie.... a ostatnio nabralem ochoty na pogranie ... a tu taka lipka.. no coz nie wiem czy bede od poczatku zaczynal ... sie zobaczy
ale thx za info
pozdrowka
Dominik beerchug.gif



http://crazymp3.pl <-- Najlepsza Wyszukiwarka MP3 w Sieci
Yano
Wiadomość [#15]: 13.04.2006 o 15:22

Konto skasowane





JarKo napisał:
Popieram ta wizje sam musialem wracac w zeszlym roku znad morza ... zeby sie zalogowac i wrocic spowrotem ... totalny nonsens bo przewaznie w roku jestem z 5 miesiecy poza domem ( miejscem zamieszkania ) ... a wodka i :-)=~ na mnie nie czekaly lol.gif

lol a nie mogles pojsc do jakiejs kafejki gdzie mają diablo i tam odswierzyc? biggrin.gif



If You Open Your Mind Too Much, Your Brain Will Fall Out...
m4t3k
Wiadomość [#16]: 05.05.2006 o 20:14

Konto skasowane





To odświeżanie polega na 2 godzinach siedzenia postaci w grze? Czy można ten czas podzielić na pare części, np. raz po godzinę i dwa razy po 30 min? Przeczytałem gdzieś na tym forum, że wystarczy, że postać jest zalogowana i wtedy liczy się ten czas, czy to prawda?

Robsonf
Wiadomość [#17]: 05.05.2006 o 20:41

Konto skasowane





Dwie godziny to musisz pograć aby uzyskać 3 miesiące na wygaszenie postaci, potem wystarczy się tylko zalogować i już.



Redaktor serwisu battlenet.pl
Mod w działach D2 oraz GW
REKLAMA
Strona 1 z 1.
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :