Dziś jest: Piątek, 26 kwietnia 2019, godzina 09:56
zaloguj się :
FORUM Battlenet.pl FORUM Forum World of WarCraft Klasy jaka klase wybrac? dylemat

Odpowiedź

Temat: jaka klase wybrac? dylemat

showtek
Wiadomość [#1]: 16.11.2009 o 20:00

Konto skasowane

Witam, mam zamiar zaczac swoja przygode z wowem (gralem kiedys troche na privach ale to eni to samo a ja nie jestem zwolennikiem takich serverow, wczesniej gralem w gre Lineage 2 (imo jest lepsza niz Wow ;) ) i tez gralem na offie chodz tam privy sa duuuzo bardizej popularne niz off, ktory z kolei jest w 90% zabocony) na ktoryms z serverow. No i zastanawiam sie jaka klase wybrac, bede gral zkumplem ale raczej nei robimy postaci pod nasze duo a raczej kto kim lubi grac. A wiec do rzeczy. Zastnawiam sie jaka klase wybrac, a jak pisalem jestem laikiem w WoW'a. Zastanawialem sie nad Druidem/Shamanem jakby mi ktos mogl opisac w skrocie wady i zalety, jak postacie sie spisuja na PvE i PvP (wiem ze to hybrydy czytalme calkiem sporo o nich, glownie kierowalem sie WoWwiki i czytalem ze druid w odpowiednich formach i tak bedzie gorszym dpsem/tankiem/magiem). Szukam raczej jakiejs "interesujacej postaci" z klimatem, a do nich raczej nie zaliczam rogala czy warriora (gralem na privie i poprostu nei podobal mi sie styl gry, a jakies konkretne skille). Priest i Mage tez nie dla mnie.
Mam tez nastepujace pytanie - czy Hunterem jedyne sensowne rozwiazanie to gra z petem? (mam na mysli iz chcialem zrobic sobie typowego lucznika/strzelca lecz jesli mialbym odstawac od hunterow z peta to raczej bym takowego nie zrobil).
Nie mam zamiaru jak najszybszego wbicia lvlu i ostrego PvP (tak juz sie nagralem we wspomniana gre Lineage 2 i pare innych), chcialbym sobie pograc z klimatem.