Dziś jest: Poniedziałek, 21 października 2019, godzina 03:12
zaloguj się :


Odpowiedź

Temat: gra mi tnie !?!?!?!

Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 |   >   >>     Ostatnia
Nebis
Wiadomość [#1]: 20.02.2006 o 21:31

Konto skasowane





mam celka 2.4 1.25gb ramu 400mhz fx5200 i gra tnie nawet jak wlatuje po schodach do zepelina u undedow tak mam swiezy system tak mam nowo zainstalowany Dirix9c
sprawdzalem stery omegi i oficjalne z Nvidi co jeszcze moge zrobic pls help z gory thx

Dhanter
Wiadomość [#2]: 20.02.2006 o 21:49

Konto skasowane





No to jak dla mnie:
1. Piracki serwer.
2. Złe chłodzenie.
3. Zawalony dysk.
4. Cholernie zatłoczony serwer (zmień go [jeśli napiszesz, że nie chcesz, to my Ci już tu nie pomożemy]) Cylon_anim.gif

Nebis
Wiadomość [#3]: 20.02.2006 o 21:56

Konto skasowane





1 serwy to Hakkar i Executus na obu to samo
2 temperature sprawdzalem jak na komputer to mam lodowe
3 na c:4.72 d:5.67 e:6.66
4 Hakkar to recomended a Executus jest full ale na obu to samo i na serwie gdzie populacja jest na low tez to samo


[Edycja - Nebis w 20-02-2006 o 22:03]

hornblower
Wiadomość [#4]: 20.02.2006 o 22:03

Konto skasowane





Wywal CT_RaidAssist i sproboj ponownie, jak pomoze to zainstaluj nowa wersje ( byly problemy se starymi RA i 1.9 patch). Jak nie pomoze to moze karta graficzna ci nie wyrabia ? wkoncu 5200 jest slabe smiley.gif
Wylacz Antyaliasing ? Narazie wiecj pomyslow nie mamsmiley.gif



-= Nhiha 90 lvl Priest:
-= Profile: EU WoW Armory Nhiha Profile =-
Nebis
Wiadomość [#5]: 20.02.2006 o 22:04

Konto skasowane





wszytko jest na low a kumpel gral ma atlon +1700 GF 440MX i 770 ramka na 333 i gra mu smigala lepiej niz mi on tez gral na all low

[Edycja - Nebis w 20-02-2006 o 22:07]

[Edycja - Nebis w 20-02-2006 o 22:07]

Ogar
Wiadomość [#6]: 20.02.2006 o 22:12

Konto skasowane





ten celeron to celeronD, czy stary, northwood ze 128kb cashe?
i czy katra ma 128b szyne do pamieci, czy 64b?

Nebis
Wiadomość [#7]: 20.02.2006 o 22:15

Konto skasowane





karta ma 128 a celek to stary w koncu ma te +2 lata ale mi biega o ustawienia na low wiem ze celek i FX 5200 to malo wydajny sprzet

gonzo11
Wiadomość [#8]: 20.02.2006 o 22:17

Konto skasowane





mam podobnie, ale zazwyczaj restart pomaga biggrin.gif

Nebis
Wiadomość [#9]: 20.02.2006 o 22:20

Konto skasowane





hornblower prosze jasnij co mam wywalic i jak ja dopiero zaczynam wiec nie kminie sorx ;(

nabonid
Wiadomość [#10]: 20.02.2006 o 22:51

Konto skasowane





Chodzi mu o moda CT RaidAssist, po twojej reakcji widze, ze go nie masz. Sprobuj jeszcze wylaczyc synchronizacje pionowa. RAM-u masz sporo, jezeli grafe juz masz na minimum to mozliwe, ze ci procesor nie wyrabia.

edit - literowka

[Edycja - nabonid w 20-02-2006 o 22:53]

N00B-007
Wiadomość [#11]: 21.02.2006 o 06:51

Konto skasowane





Mialem podobny problem...gra schodzila mi do 10-15 fps. Pomogla rozbiorka kompa i gruntowne przeczyszczenie procka biggthumpup.gif

Ogar
Wiadomość [#12]: 21.02.2006 o 09:14

Konto skasowane





swojego czasu gralem na celeronie 2.0 (kreconym na 2.8 coprawda) i R9600 pro....w 1024x768 @ medium. az takich problemow nie mialem, wiec to raczej nie jest wina samego procka.

moze zeskanuj system pod kontem spy/adware, powylaczaj zbedne procesy, wyczysc prefetche,

[Edycja - Ogar w 21-02-2006 o 09:16]

blizzkiller-pl
Wiadomość [#13]: 21.02.2006 o 11:19

Konto skasowane





moj znajomy tez mial podobnie na tej samej grafie....wieszalo sie i reseciki mial...

próbuj tez ZWIEKSZAC detale [słyszalem o takich przypadkach ze to czasami pomaga np wyzsza rozdzialka...]

siwy72
Wiadomość [#14]: 21.02.2006 o 14:33

Konto skasowane





Przedewszystkim masz za słabą karte graficzną , a procesor tez nie za bardzo nadaje się do gier niestety celerony są mało wydajne....

N00B-007
Wiadomość [#15]: 21.02.2006 o 16:33

Konto skasowane





Gralem na Celku 1000 MHz i mielm mniej zwisow niz na obecnym P4 3GHz.

Nebis
Wiadomość [#16]: 21.02.2006 o 17:19

Konto skasowane





ale zeby mi ciolo na all na low? zabieram grafe do kumpla i wepniemy go za radka 9200 na tym radq kumplowi chodzi wszystko fajnie na low

[Edycja - Nebis w 21-02-2006 o 17:26]

xunn
Wiadomość [#17]: 21.02.2006 o 17:23

Konto skasowane





Na Technical Support forum Blizza jest caly topic o problemach z kartami serii FX, objawiajacymi sie walsnie niskim frame rate. Ogolnie przyczyna nieznana, ale twierdza, ze ciezko nad tym pracuja wink.gif Jest tam tez kilka porad jak temu przeciwdzialac, wiec polecam odwiedzic

[Edycja - xunn w 21-02-2006 o 17:24]

Nebis
Wiadomość [#18]: 21.02.2006 o 17:36

Konto skasowane





thx jesli mozesz podac linka do tych tematow teraz jestem w szkole a net nie trybi good zwlaszcza na www blizzarda ;((

[Edycja - Nebis w 21-02-2006 o 17:44]

KiVi
Wiadomość [#19]: 21.02.2006 o 18:17

Konto skasowane





http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-tech-support-en&t=169214&p=1&tmp=1#post169214

Ogar
Wiadomość [#20]: 21.02.2006 o 21:21

Konto skasowane





xunn napisał:
Na Technical Support forum Blizza jest caly topic o problemach z kartami serii FX]


jarty serii FX maja problemy ze wszystkimi rodzajami gier (nowszych / starszych). klopoty objawiaja sie nie tylko niskim fpsem, ale tez roznymi bledami, czy karygodnymi uchybieniami (np. brak DX9 w hl2).

powod - FX-y to najwieksza(wulg.)nia jaka wypuscila nvidia w swojej nie krotkiej historii.

REKLAMA
Strona 1 z 2.
Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 |   >   >>     Ostatnia
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :