Dziś jest: Poniedziałek, 17 czerwca 2019, godzina 16:59
zaloguj się :

Odpowiedź

Temat: end of beginning

nymphiadore
Wiadomość [#1]: 10.01.2010 o 03:27

Konto skasowane

WITAM
jestem nowa w swiecie wow i mam noobowych pare pytanek

1)dotyczaca klasy

ktora klasa wedlug was jest lepsza do walk gracz kontra gracz i jest dobra w zdobywaniu doswiadczenia

kaplanka czy lowczyni? i ktora wymaga wiekszego opanowania? czytalam o wszystkich klasach i te 2 mi sie najbardziej spodobaly
ktora klasa jest lepsza na poczatek?

2) czy na serwerach zwanych pvp wystepuje styl zwany RPG?
I odwrotnie czy na serwerach RPG wystepuje pvp ?
jesli tak to jaki serwer byscie polecali? taki z duza iloscia madrych osobnikow , w miare zywej obecnosci tychze osobnikow na serwerze, dobrym pvp , dobrym rpg?i 50 /50 rozkladzie przymierze/horda

w ktorej frakcji jest mniej idiotow horda czy przymierze? czy raczej rozklada sie to rowno?

3) gdzie moge znalesc usprawnienia gry zwane addonami?

4) jaka wedlug was rasa najbardziej jest klimatyczna dla klas lowcy i kaplana

czy raciale ras sa wazne czy pominac je mozna na max poziomie doswiadczenia?
i w jakim celu robi sie wypady zwane raidami? tylko dla sprzetu czy w jakim jeszce celu?
i czy dolaczyc do gildii mozna od razu czy trzeba miec jakis sprzet ,badz poziom doswiadczenia?
to tyle na razie jak bede miala wiecej pytan to sie odezwe

MY LOVE IN HEART LOST IN THE DARKNESS
Latinor
Wiadomość [#2]: 10.01.2010 o 05:47

Konto skasowane

WITAJ!

jesli dobrze rozumuje to pisząc o kapłance masz na myśli priesta, zaś łowczyni to zapewne hunter(tego nazewnictwa się trzymajmy może ;])