Dziś jest: Niedziela, 20 września 2020, godzina 18:40
zaloguj się :


Odpowiedź

Temat: Zaklęcie skok pomocy

Rinni
Wiadomość [#1]: 05.03.2011 o 15:53

Konto skasowane





Witam zrobiłem zaklęcie typu
Wydarzenia
Jednostka - A unit Zaczyna rzucać zaklęcie
Warunek
(Ability being cast) Równa się Skok
Akcje
Jednostka- Pauza (casting unit)
Jednostka- Replace (casting unit) with a Rycerz Śmierci(lata) usnig pochodna starej jednostki
Jednostka - Pauza (Last replaced unit)
Wait 2.00 seconds
Jednostka - Replace (Last replaced unit) with a Rycerz Śmierci using pochodna starej jednostki life and mana
Jednostka - Pauza (Last replaced unit)
Środowisko - Create a 2.00 second Normalny ripple deformation at (Position of (Last replaced unit)) with starting radius 1024.00, ending radius 1024.00, and depth 64.00, using 1.00 second ripples spaced 512.00 apart
Efekt specjalny - Create a special effect at (Position of (Last replaced unit)) using AbilitiesSpellsOrcWarStompWarStompCaster.mdl
Wait 2.00 seconds
Środowisko - Stop all active terrain deformations instantly
Jednostka - Wyłącz Pauza (Last replaced unit)


I kłopot jest taki, że: Po użyciu Spella bohater od ucza się zaklęć (ale lvl zostaje). Dmg jest na początku (wiem czemu bo dmg jest ze spella) i czy dało sie by zrobić by był przy lądowaniu?

O kurde błąd w naziwe tematu sory, choć gorzej dla mnie bo mnije osób spojrzy sad.gif
// Zmienione

[Edycja Olos - 05.03.2011 o 19:44]



Umiem średnio wyzwalacze. Pozdro dla innych twórców. beerchug.gif
REKLAMA
Strona 1 z 1.
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :