Dziś jest: Sobota, 23 listopada 2019, godzina 00:58
zaloguj się :


Odpowiedź

Temat: Wrażenia z gry WD

Devilinside
Wiadomość [#1]: 15.05.2012 o 22:33

Konto skasowane





Siema, jak wszyscy wiecie mamy "problemik" z serwerami. Pomyślałem o zabiciu nieco czasu poprzez uzyskanie informacji na temat waszych odczuć z gry WD. Od razu mówię, że nie pamiętam dokładnych nazw skilli, tuszę jednak iż wystarczająco zrozumiale je opiszę.

Osobiście udało mi się wbić 24lvl i przejść kawałeczek 3 aktu. Od dłuższego czasu nie widzę na chwilę obecną innej opcjii skilli jak:

1. AOE activation Int buff (runa dodająca ~100+ HP od każdego objętego moba)
2. AOE slow "łapki" (runa zwiększająca dmg phy.)
3. Haunt (runa wysysająca 14hp/s)
4. Gargantua (wcześniej pieski, oczywiście jak najlepsza runa)
5. Poison dart (runa trzykrotnego strzału)
6. Fire bat (runa pojedynczego nietoperza ~200% dmg)

I trochę zaczyna mnie to nużyć. Pająki są bezużyteczne, żaby też (wielka ropucha to porażka). Spirit realm przydaje się tylko w Boss fightach (ew. bieganiu w miescie). Confuse jak na normal nie praktyczne, Fear tak samo. Zombie zbyt wolne i manażerne, kiepski zasięg w porównaniu do Firebata. Psn cloud żre manę i dmg też nie najwyższych lotów. Spirit barrage żre mane, a efekty marne (runa dodająca manę za każde uderzenie niewiele pomaga). Locust swarm tak samo. Firebomb za długa animacja rzucania, dmg słaby.

Po prostu padaka jak na razie, ktoś wbił wyższy level i może powiedzieć jak się ma sytuacja? smiley.gif


EDIT:
Wbiłem 30 lvl koszmar i beż drastycznych zmian. Zamieniłem Haunta na Spirit Realm + runa odnawiająca 2x15%many przez 2 sec jedynie

[Edycja Devilinside - 16.05.2012 o 08:16]

Pedroxx
Wiadomość [#2]: 16.05.2012 o 08:27

Konto skasowane





Nie wiem jak inne postacie, ale dla mnie to jest niesamowita jazda. Jeżeli wszystko "wchodzi" jak trzeba to packi schodzą w kilka sec. (Na razie 23lvl na liczniku)

LPM - Firebomb - mega wygląd animacjibiggrin.gif do tego spory dmg jak na obszarówkę (tylko 8m zasięgu, ale jak się zbiją w kupe to super;D )
PPM - Locust Swarm - nie mam pytań, dla mnie dużo lepsze od Haunt, po prostu tylko kości po tym zostają, trzeba tylko uważać bo zżera manę
1 - Soul harvest - buff wzmacniający, zawsze idzie jako pierwszy, nie widzę po prostu żadnego buildu bez tego skilla
2 - mass confusion - zostawiam na super zadymy
3 - fobia(czy paranoia?) - jak wpadnę w grupę wrogów, żeby złapać buffa od soul harvest i się zablokuję
4 - gargantuan - poezja biggrin.gif

Czekam jeszcze na Wall of zombies i to będzie dokładnie taki build jaki wymyśliłem sobie po tym jak dali kalkulator skillibiggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gif

Devilinside
Wiadomość [#3]: 16.05.2012 o 13:08

Konto skasowane





Uwaga uwaga, oznajmiam wszem i wobec iż deszcz ropuch jest super! Nienajgorszy dmg, zasięg duży, frajda z używania niesamowita biggthumpup.gif w połączeniu z AOE slowem 80% wymiata.

Ekstra, wreszcie coś co sprawia mi dziką frajdę biggrin.gif i mana cost nie jakiś masakryczny, można łączyć z resztą dotek, mniam ^^.

[Edycja Devilinside - 16.05.2012 o 13:13]

[Edycja Devilinside - 16.05.2012 o 13:17]

evilpillman
Wiadomość [#4]: 17.05.2012 o 11:57

Konto skasowane





wie ktos czy mozna wybrac na ktoryms tam poziomie trudnosci 2 skille tego samego typu na raz czyli np acid cloud i wall of zombies? tak jak to jest w tym buildzie? http://us.battle.net/d(...)V!YbbcZY

wrazenia z gry bardzo spoko, co do najemnika to of coz templar z leczeniem, inni wydaja sie mniej zachecajcy no chyba ze hex od luczniczki ale do tego daleka droga, psy w dalszych czesciach gry lepiej nadaja sie zeby je wysadzic w powietrze.. rapid shot strzalka jest lepszy nizeli stun, to drugie nadaje sie lepiej na bossów, firebats rzeczywiscie jest najlepszym wyborem na poczatek, reszta wydaje sie jakas taka daremna

podsumowujac moj build na 23 levelu to strzalka z rapid shot,zombie dogs, wybuch psów + gargantuan, procz tego mam jeszcze bad medicine + cos tam eszcze, radze sobie calkiem niezle bedac w 2gim akcie nie umarlem ani razu

finalny build taki jak wyzej ze skill calculatora, w miare mozliwosci, mysle ze na inferno spirit walk + passive do niego, fetysze powstajace z physical realm spells (wall of zombies, acid cloud, strzalka + chyba big stinker gargantuan'a) dadzą radę smiley.gif

[Edycja evilpillman - 17.05.2012 o 11:59]

Devilinside
Wiadomość [#5]: 17.05.2012 o 12:05

Konto skasowane





Włącz w opcjach (opcje -> rozgrywka) tryb wyboru. Nie wiem w jakim celu w ogóle blokowali to dowolne żonglowanie skillami :P.

Na chwilę obecną wbiłem 41lvl, wróciłem do firebatów, bo jednak są najbardziej efektywne.

evilpillman
Wiadomość [#6]: 17.05.2012 o 12:16

Konto skasowane





fetish sycophants daje rade ze strzalka i firebats? jaka jest czestosc przywolania fetyszy? dalej uzywasz psow?

Devilinside
Wiadomość [#7]: 17.05.2012 o 12:27

Konto skasowane





Nie używam fetishów, ani psów.

LPM. strzałka z runą +mana
PPM. firebaty z runą +220%dmg 40m lot
1. żniwa dusz z runą +HP za każdą skradzioną duszę
2. AOE slow z runą 80% slow
3. spirit z runa dającą 30% many po użyciu
4. Gargantua dostająca mocny buff raz na 120s.

Fetysze moim zdaniem mają za długi cooldown jak na ich użyteczność, no ale to może tylko moje zdanie :P

Epidemic
Wiadomość [#8]: 17.05.2012 o 12:38

Konto skasowane





LPM: Ognista bomba +rzut kośćmi
PPM: Objęcia umarłych + kłębowisko węgorzy
1. Przerażenie + Fobia
2. Żniwa Dusz + Uwiąd
3. Kwasowa Chmura + Kwaśny Deszcz
4. Monstrum + Niezmordowany Gigant

Gram tak i z grup mobów zostaje miazgunia. W razie problemów rzucam Przerażenie.

Morinth
Wiadomość [#9]: 18.05.2012 o 09:39

Konto skasowane





Ja gram tak i póki co jest świetnie:

http://eu.battle.net/d(...)Zb!.Zaaa

No ale to normal, pewnie na nightmare wszystko się zmieni smiley.gif

fidusss
Wiadomość [#10]: 18.05.2012 o 11:20

Konto skasowane





grasz dokładnie takim samym buildem jak ja ;) na koszmarze spokojnie daje radę

Devilinside
Wiadomość [#11]: 20.05.2012 o 02:40

Konto skasowane





Cisnę dalej. Hell 53lvl tym buildem spokojnie soluję jak na razie w 2 akcie smiley.gif
http://eu.battle.net/d(...)V!caZcZZ

Idea to trzymać 4 skille na cooldownie i spamować nietoperzami, jak skończy się mana to ogłuszać wężem.


W party warto moim zdaniem:
http://eu.battle.net/d(...)aZbZYsza

Tak samo, 4 skille na cooldownie w przypadku walki z ponadprzeciętnymi wrogami, z 2 barbami i wizardem robiliśmy miazgę cały pierwszy akt smiley.gif. Podmienić tylko confusa na fetysze/gargantua na boss fight.


Na oficjalnym forum polecają też:
http://eu.battle.net/d(...)W!aZZZaZ

Wygląda interesująco. Brak CC jest odczuwalny, ale DMG za to miodny smiley.gif. Taki Glass Cannon. Polecam popróbować też z innymi mniej manożernymi skillami atakującymi typu np. deszcz ropuch albo masakracznymi niedźwiedziami zombie, miazga.

[Edycja Devilinside - 18.05.2012 o 13:10]

od 55+lvl jest tyle do kombinowania że już sam nie wiem które skille brać, super ;)

[Edycja Devilinside - 18.05.2012 o 15:12]

Właśnie wylądowalem na Inferno, przekopiuje swój post z forum Battlenetu, bo nie chce mi się pisać drugi raz po Polsku. W razie gdyby ktoś czegoś nie rozumiał to chętnie wytłumaczę biggthumpup.gif

Hi, i just killed Diablo on Hell with my friend monk lvl 58 (I had 60). Took about an hour. Would like to contribute.

1st, gear:

~1200 int ~850wit = 26k HP and 10k DMG (20k with Harvest and Voodoo dance). Level 59 ceremonial dagger 450 DPS.

Build I had untill last Diablo fight:
http://eu.battle.net/d(...)V!acZaZY

Grasp/Wall/Dart are optional skills, modify them depending on enemy. Fire Spiders / Fire frogs were decent here and there. Hex might come in handy, although I think it's a bit lacking.

Passives relatively standard, Vision Quest for mana issues, Vessel for OMFGWTF situations, and Veil for dmg naturally.

Pretty straight forward strategy, get close to pack, Spirit Walk -> Harvest -> back off -> Grasp -> Zombie Tower ->Bear to death -> low mana -> spam low mana cost spell -> recovery -> repeat from beginning.

There are some champion combinations which are true pain in the !@# (immune/mortar/wall/inprison for example). Team will help immensively with those, as templar sucks $%^ at aggroing mobs generally. Many times I just stood and NUKED with bears hard until death, thanks to Vessel passive-god-I-love-to-abuse-it

But mostly it's cakewalk with a monk tank friend. Did butcher second try, Belial 1st try, Azmodan 2nd try. As said earlier, Diablo took an hour (mostly cause grave exhaustion and me being slow -*!, lol)

Build for Diablo fight:
http://eu.battle.net/d(...)V!cYbZZY

Fire spider are decent spell to back off as mana runs out, it's good idea to stay away from Diablo on Hell as far as possible, just to see what are the moves to watch out for. Barrage will help staying alive, use Spirit Walk only to dodge.

The tricky (well, not so tricky) is the "shadows" part. As the "terror" part begin, cast fetishes immediately, and soon enough the voodoo. Nuke asap Wizard/Shaman shadows. Diablo is easy in this part.

Last phase is not that much diffirent from 1st, stay away and cast Barrage -> run out of mana -> Spiders and dodge to death. Manage ur passive and Spirit Walk to evade death.

And here you are, victorious as I felt just a few moments ago smiley.gif hopefully some1 will find this usefull.

Cya on Inferno ;)

REKLAMA
Strona 1 z 1.
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :