Dziś jest: Poniedziałek, 18 grudnia 2017, godzina 23:26
zaloguj się :


Odpowiedź

Temat: TvP - Problem z 4gate all-in

Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |   >   >>     Ostatnia
Bonneyi
Wiadomość [#1]: 26.06.2011 o 23:21

Dołączył: 25.04.2011 o 22:41
Lokalizacja: Szczecinek


Witam ,
Jest problem , mianowicie nie umiem sobie poradzic w early game TvP ( ja gram teranem ) , kolesie robia 4 gate'a all in , i wchodza mi do bazy np 15 stalkerami kiedy ja mam zaledwie 5 marouderow , nastepnie szybko dorabiaja jednostki , mozecie sie ze mna podzielic build orderem ktory byl by najlepszy do kontrowania four gate'a ? Dziekuje i pozdrawiam .smiley.gif



www.pixelalbum.blogspot.com
PM Email Strona domowa
Silent15Killer
Wiadomość [#2]: 26.06.2011 o 23:34

Konto skasowane





o.0

3 Rax najlepszy.

Początek standardowo (supply-rax-gaz), potem 1 marine, dostawiasz tech laba, robisz 1 maraudera, następnie 2 raxy).
Cały czas dorabiasz maraudery. Kiedy raxy będą gotowe do jednych dostawiasz tech, a do drugich reactor. Potem robisz stima i combat shields. Cały czas produkujesz maraudery (z 2 raxów) i mariny.

Giorgio89
Wiadomość [#3]: 26.06.2011 o 23:48

Dołączył: 17.04.2011 o 14:37


zaczynasz 1-1-1, dostawiasz jeszcze raxa jednego, banshee na scout, rax z reactorem, factory tanki, port banshee, druga jednostka raven i caly czas banshee, i masujesz jednostki, atakujesz w 9 minucie i gg dla tosa.

PM Email
r3tsa
Wiadomość [#4]: 27.06.2011 o 00:39

Dołączył: 20.07.2010 o 00:15


Ale (wulg.) czemu każecie mu kontrować allina allinem xD

PM Email
Bonneyi
Wiadomość [#5]: 27.06.2011 o 00:45

Dołączył: 25.04.2011 o 22:41
Lokalizacja: Szczecinek


Giorgio89 napisał
zaczynasz 1-1-1, dostawiasz jeszcze raxa jednego, banshee na scout, rax z reactorem, factory tanki, port banshee, druga jednostka raven i caly czas banshee, i masujesz jednostki, atakujesz w 9 minucie i gg dla tosa.


Zanim skoncze 111 mam w bazie 10 stalkerow .



www.pixelalbum.blogspot.com
PM Email Strona domowa
i20918
Wiadomość [#6]: 27.06.2011 o 07:51

Dołączył: 04.02.2011 o 13:20


Tak jak napisał Silent15Killer.
Można dostawić jeszcze bunkier lub dwa(jeśli nie wiesz jaką kompozycję armii ma przeciwnik i miksujesz marinów z maruderami).



Idioci usiłują na ogół wyglądać inteligentnie, mało jest osób wystarczająco inteligentnych, aby mogły sobie pozwolić na wygląd idioty.
PM Email
Switch_0n
Wiadomość [#7]: 27.06.2011 o 10:30

Dołączył: 26.08.2010 o 09:42
Lokalizacja: Gdańsk


Marinów z marudami miksuj w proporcjach 2:1, więcej Marinów, chyba, że stalki atakują to na odwrôt



SwitchOn#639
PM Email
Sulphuriell
Wiadomość [#8]: 27.06.2011 o 11:23

Dołączył: 13.05.2010 o 21:40


Giorgio89 napisał
zaczynasz 1-1-1, dostawiasz jeszcze raxa jednego, banshee na scout, rax z reactorem, factory tanki, port banshee, druga jednostka raven i caly czas banshee, i masujesz jednostki, atakujesz w 9 minucie i gg dla tosa.


to może od razu poleć mu battlecruiser rush, na pewno zadziała



Co to za świat, że już nawet sku rwysyństwo nie popłaca?
PM Email
Giorgio89
Wiadomość [#9]: 27.06.2011 o 12:08

Dołączył: 17.04.2011 o 14:37


Sulphuriell napisał
Giorgio89 napisał
zaczynasz 1-1-1, dostawiasz jeszcze raxa jednego, banshee na scout, rax z reactorem, factory tanki, port banshee, druga jednostka raven i caly czas banshee, i masujesz jednostki, atakujesz w 9 minucie i gg dla tosa.


to może od razu poleć mu battlecruiser rush, na pewno zadziała


?

Batki gram na zerga, otwieram mas helionami, a później jednego batka robie i gg dla zerga.

Co do TvP ten build jest w .uj mocny, nie widziałem, żeby toss miał szanse się przed tym obronić. Masz banshee, którym harasujesz mu mineral line, więc koleś się cofnie, bo w bazie masz mass marines i tanka wtedy, zawsze możesz dostawić bunkier jak się czujesz mało pewnie z kontrolą jednostek, i masz scv do naprawy. Jak widzisz, że nadal atakuje to zamiast ravena robisz ciągle banshee, które naprawiasz scvkami.

PM Email
i20918
Wiadomość [#10]: 27.06.2011 o 12:14

Dołączył: 04.02.2011 o 13:20


Giorgio89 napisał
Co do TvP ten build jest w .uj mocny, nie widziałem, żeby toss miał szanse się przed tym obronić. Masz banshee,.....

Tak z ciekawości spytam kiedy ty to banshee masz ?



Idioci usiłują na ogół wyglądać inteligentnie, mało jest osób wystarczająco inteligentnych, aby mogły sobie pozwolić na wygląd idioty.
PM Email
ShadowDancer
Wiadomość [#11]: 27.06.2011 o 12:20

Ravager




Dołączył: 04.08.2008 o 10:28


Giorgio89 napisał
Batki gram na zerga, otwieram mas helionami, a później jednego batka robie i gg dla zerga.

Zagramy?



ONLY ROCK'N'ROLL
No co się gapisz? Fajnej sygnatury nie widziałeś?

Piszę poprawnie po polsku i Zanim napiszesz
Project Hybrid : The First Recon (RPG/survival, download ).

Nie ma to jak dźwięk wystrzału działa oblężniczego, pod warunkiem, że strzelają nasi smiley.gif
PM Email
Razor
Wiadomość [#12]: 27.06.2011 o 12:38

Dołączył: 28.11.2009 o 00:20


Szczerze mowiac na 4WG allin chyba najlepszy jest 4 rax 3x reactor marine w medi - ofc. jak nie potrafisz grac samych rine to nawet nie probuj. Albo banshee - wlasnie w 7:12 powinien byc cloak i 2 banshee ,wiec z dwoma bunkrami i 8 marines powinno sie wytrzymac ,z tym ,ze musisz wiedziec ze nie robil robo.

PM Email
Giorgio89
Wiadomość [#13]: 27.06.2011 o 13:44

Dołączył: 17.04.2011 o 14:37


ShadowDancer napisał
Giorgio89 napisał
Batki gram na zerga, otwieram mas helionami, a później jednego batka robie i gg dla zerga.

Zagramy?


Jaki jest sens skoro znasz mój build ? Przewage masz taką, że 6 helionami wybijasz typowi dronki, albo zmuszasz go do zrobienia roachy. Rzaadko kto robi dodatkowe królowe, a jak zobaczy koleś batka to nie wie co robić. Na pewno w tej sytuacji nie będzie masował wojska naziemnego.


@i20918 Zobacz sobie kiedy w buildzie 1-1-1 masz banshee, takie rzeczy powinienes wiedziec bez pytania... Kluczem w tej taktyce jest obrona, bo później korzyść gra na Twoją stronę. Toss zawsze będzie terka pushował, bo ma głupie shieldy. Banshee mu zniszczy sporo probek, a jak zagrał 4g to wiadomo, że po harasie mu nic z tych probek nie zostanie.

PM Email
Bonneyi
Wiadomość [#14]: 27.06.2011 o 14:37

Dołączył: 25.04.2011 o 22:41
Lokalizacja: Szczecinek


wiec rozumiem 3 rax ( 2 tech laby + reaktor ) ?



www.pixelalbum.blogspot.com
PM Email Strona domowa
ShadowDancer
Wiadomość [#15]: 27.06.2011 o 14:54

Ravager




Dołączył: 04.08.2008 o 10:28


Giorgio89 napisał
Jaki jest sens skoro znasz mój build ?

Skoro jest taki dobry, to powinieneś mnie pojechać, nie?

Giorgio89 napisał
Przewage masz taką, że 6 helionami wybijasz typowi dronki, albo zmuszasz go do zrobienia roachy.

Teraz co 2gi terran tak gra, więc wybić mi probki udaje im się w 1/10 gier

Giorgio89 napisał
Rzaadko kto robi dodatkowe królowe,

Ciekawe, w jakiej lidze grasz? Jak gram protossem to widuję po 4-5 queenów na 2 bazy

Giorgio89 napisał
a jak zobaczy koleś batka to nie wie co robić. Na pewno w tej sytuacji nie będzie masował wojska naziemnego.

A jak będzie? Pozwoli ci wlecieć na creepa, przyjdzie 5cioma queenami + spore crawler i usiecze Ci batka zanim zdarzysz się obejrzeć. Ogólnie każdy myślący zerg po hellion harras będzie oczekiwał expa/banshee/pusha, więc cię po prostu najzwyczajniej w świecie zescoutuje, zobaczy fusion core, pozbiera szczękę z podłogi i postawi spire.


Giorgio89 napisał
@i20918 Zobacz sobie kiedy w buildzie 1-1-1 masz banshee, takie rzeczy powinienes wiedziec bez pytania... Kluczem w tej taktyce jest obrona, bo później korzyść gra na Twoją stronę. Toss zawsze będzie terka pushował, bo ma głupie shieldy. Banshee mu zniszczy sporo probek, a jak zagrał 4g to wiadomo, że po harasie mu nic z tych probek nie zostanie.

Koledze chodziło o to, żebyś sobie porównał czas w którym wychodzi banshee z czasem, w którym wychodzi 4gate



ONLY ROCK'N'ROLL
No co się gapisz? Fajnej sygnatury nie widziałeś?

Piszę poprawnie po polsku i Zanim napiszesz
Project Hybrid : The First Recon (RPG/survival, download ).

Nie ma to jak dźwięk wystrzału działa oblężniczego, pod warunkiem, że strzelają nasi smiley.gif
PM Email
i20918
Wiadomość [#16]: 27.06.2011 o 15:16

Dołączył: 04.02.2011 o 13:20


Bonneyi napisał
wiec rozumiem 3 rax ( 2 tech laby + reaktor ) ?

Najlepszą kontrą na 4G jest nie dać się zabić. Na moim poziomie(niskim) nie spotkałem przeciwnika który by potrafił poprawnie przeprowadzić 4 gata, zazwyczaj są mniej lub bardziej spóźnione, dla tego udaje mi się wybronić nawet expując(stawiam kilka bunkrów i na których sobie zęby wybijają). 3 rax wydają się jednak najbardziej solidną kontrą na 4 gate, tym bardziej że pozwalają natychmiast po wybronieniu skarać protosa.



Idioci usiłują na ogół wyglądać inteligentnie, mało jest osób wystarczająco inteligentnych, aby mogły sobie pozwolić na wygląd idioty.
PM Email
Endrew
Wiadomość [#17]: 27.06.2011 o 15:25

Dołączył: 16.02.2011 o 07:28


2 rax FE albo 1rax reactor FE i 2 bunkry

PM Email
r3tsa
Wiadomość [#18]: 27.06.2011 o 15:42

Dołączył: 20.07.2010 o 00:15


Akurat terran ma najłatwieć wybronić 4gate, nie ma tutaj reguły, ale prawie każdy terrański strat (łącznie z prawie wszystkimi FE) jest w stanie wybronić 4g.

PM Email
Deciduous
Wiadomość [#19]: 27.06.2011 o 15:48

Konto skasowane





Popieram wypowiedź r3tsy - 4gate'a da się wybronić praktycznie każdą taktyką, kluczem do sukcesu jest skaut i postawienie bunkrów w odpowiednim czasie.

Jeżeli jakiś terran nie jest w stanie obronić 4gate'a 3raxem, to jest to wyłącznie wina jego słabych timingów, nie taktyki.

Razor
Wiadomość [#20]: 27.06.2011 o 15:57

Dołączył: 28.11.2009 o 00:20


(wulg.) nawet fast BC mozna robic tak naprawde z mass rine

PM Email
REKLAMA
Strona 1 z 5.
Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |   >   >>     Ostatnia
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :