Dziś jest: Sobota, 4 lipca 2020, godzina 21:00
zaloguj się :


Odpowiedź

Temat: System Broni Fantasy Life

archimonde
Wiadomość [#1]: 22.03.2012 o 18:32

Konto skasowane





Witajcie! Mam pytanko na podstawie działania systemu broni w mapie do warcrafta 3 Fantasy Life.
Ten system działa tak: Wciskam przedmiot w ekwipunku mojego hera a jego model się zmienia i otrzymuje ona pewne bonusy jak np krytyczne uderzenie itp. Jak zrobić coś takiego? Próbowałem z wstawianiem zdolności Metamorfoza do przedmiotu w połączeniu z wyzwalaczami ale to nie wypala.
Robił ktoś coś takiego?Zna ktoś rozwiązanie? A może ktoś z was ma odbezpieczoną mapę Fantasy Life albo samo triggery. Jestem wdzięczny za każdą pomoc.



Tak-Thrall
sangelrg
Wiadomość [#2]: 23.03.2012 o 15:15

Konto skasowane





Dajesz przedmiotowi byle jaką zdolność ,która ci nic nie daje byle można było ją użyć i wyzwalaczem podmieniasz jednostki - usuwasz twoją i dajesz inną ,która będzie juz miała bonusy w formie: Edytujesz np. premię do obrażeń (zdolnosc przedmiotów) i ustawiasz ją jako zdolność jednostki gdy bohater ją będzie miał to będzie bonus ,ale zdolności nie będzie widać tak jak by jej nie było. coolgleamA.gif

archimonde
Wiadomość [#3]: 24.03.2012 o 09:41

Konto skasowane





Masz na myśli wyzwalacz jednostka-replace unit? A czy to czasem nie wyzeruje poziomu jednostki i jej itemów? Nigdy z tego nie korzystałem... Sprawdzę to.
//Edit
Rzeczywiście działa,nigdy bym na to nie wpadł. Potestuje jeszcze troche i dam znać jak mi idzie.

[Edycja archimonde - 24.03.2012 o 09:45]

[Edycja archimonde - 24.03.2012 o 09:55]



Tak-Thrall
sangelrg
Wiadomość [#4]: 24.03.2012 o 11:30

Konto skasowane





Ja tez nigdy tego nie uzywałem nawet nie miałem tego na myśli raczej: a unit uzywa przedmiotu czy zdolności ;p ale jak działa to próbuj grins.gif

archimonde
Wiadomość [#5]: 24.03.2012 o 11:54

Konto skasowane





Działa tylko jest jeden problem. Otóż kiedy trigger wykona swoją robotę to podmieniona jednostka ma wyzerowane atrybuty takie jak siła,inteligencja oraz zwinność. Zamierzam to zrobić tak,że zapisana zostanie siła,int oraz zwinność z jednostki używającej przedmiotu a potem używając triggera "set hero attribute" dodam stare atrybuty nowej jednostce. To jest mój pomysł ale może masz jakiś inny sposób?



Tak-Thrall
sangelrg
Wiadomość [#6]: 24.03.2012 o 13:06

Konto skasowane





No ten najlepszy sposób przypisać atrybuty do zmiennych i potem przedmioty te co miał

[Edycja sangelrg - 24.03.2012 o 13:07]

archimonde
Wiadomość [#7]: 24.03.2012 o 13:11

Konto skasowane





Ok udało mi się to zrobić. Na szczęście itemy zostają na miejscu. :}
Oto kawałek triggera
If (All Conditions are True) then do (Then Actions) else do (Else Actions)
Jeśli - Warunki
(Item-type of (Item being manipulated)) Równa się Żelazny Miecz&Tarcza
To - Akcje
Przedmiot - Remove (Item being manipulated)
Tablica mieszajÂąca - Create a hashtable
Tablica mieszaj¹ca - Save (Siła of (Triggering unit) (Wyłącz bonuses)) as 1 of 1 in (Last created hashtable)
Tablica mieszaj¹ca - Save (Zwinność of (Triggering unit) (Wyłącz bonuses)) as 2 of 1 in (Last created hashtable)
Tablica mieszaj¹ca - Save (Inteligencja of (Triggering unit) (Wyłącz bonuses)) as 3 of 1 in (Last created hashtable)
Tablica mieszajÂąca - Save (Unspent skill points of (Triggering unit)) as 4 of 1 in (Last created hashtable)
Jednostka - Replace (Hero manipulating item) with a Żelazny Miecz&Tarcza using Stara jednostka life and mana
Bohater - Modify Siła of (Last replaced unit): Określ jako (Load 1 of 1 from (Last created hashtable))
Bohater - Modify Zwinność of (Last replaced unit): Określ jako (Load 2 of 1 from (Last created hashtable))
Bohater - Modify Inteligencja of (Last replaced unit): Określ jako (Load 3 of 1 from (Last created hashtable))
Bohater - Modify unspent skill points of (Last replaced unit): Określ jako (Load 4 of 1 from (Last created hashtable)) points
Tablica mieszajÂąca - Clear (Last created hashtable)
Jakieś pomieszane te litery edytor kopiuje :P No ale jest. Może jest na to jakiś sposób,na niesczęście ja go nie znam.

A tak poza tematem to wiadomość dla ciekawskich. Robię mapę typu fanatasy life tylko,że będzie o wiele więcej broni i przedmiotów. Będzie alchemia,kowalstwo,magia oraz możliwości takie jaktongue.gifisanie własnych zwojów,enchantowanie przedmiotów(tego jescze nie jestem pewien),jazda na koniu itd.

[Edycja archimonde - 24.03.2012 o 14:12]

[Edycja archimonde - 24.03.2012 o 14:13]



Tak-Thrall
Drakonno
Wiadomość [#8]: 24.03.2012 o 19:44

Konto skasowane





Po co Ci hashtable, skoro usuwasz ją na koniec triggera, który w dodatku nie jest żadnym zaklęciem wymagającym równoległego wykorzystania zmiennych?



Skromna animacja - http://img694.imagesha(...)fend.gif

-Brrr... A którego z nich, powiedz, można ukatrupić za pomocą zwierciadła?
-Każdego. Jeśli walnąć prosto w łeb.
A. Sapkowski - Rozmowa wiedźmina z rycerzem po zabiciu kuroliszka.

-Gdzie podkop, jaki podkop, lampa w podłodze! Jakie to wszystko popieprzone!
Seksmisja
sangelrg
Wiadomość [#9]: 24.03.2012 o 21:24

Konto skasowane





Jeszcze więcej przedmiotów + enchantowanie przedmiotów trochę będziesz mieć roboty biggrin.gif tez myślałem nad enchantem w mojej mapce ale nie bende tyle podmieniania przedmiotów robić przy ok. 400 przedmiotach sad.gif

archimonde
Wiadomość [#10]: 24.03.2012 o 21:55

Konto skasowane





Użyłem hastable'a po to by nie tworzyć zmiennych i nie zaśmiecać sobie biblioteki nimi :}. Może masz lepszy pomysł ale ja poszukując dobrego rozwiązania w triggerach postanowiłem,że właśnie użyje tablicy mieszającej.

Co myślicie o tym skromnym miasteczku zrobionym przeze mnie? Może jescze coś dodam bo brakuje mi tu troche wieśniaków hehe. KLIK

Tak z ciekawości... Graliście kiedyś w Cruiser Command? Jak oni zrobili ten taśmociąg,gdzie leci ruda to tego pieca a wychodzi z niego w formie przetopionej sztabki ? Fajnie byłoby wiedzieć :}

[Edycja archimonde - 26.03.2012 o 16:02]



Tak-Thrall
REKLAMA
Strona 1 z 1.
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :