Dziś jest: Wtorek, 17 października 2017, godzina 18:47
zaloguj się :


Temat został zamknięty.

Temat: Rogue 5.0

Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 |   >   >>     Ostatnia
Zlotobrody
Wiadomość [#1]: 20.10.2012 o 22:38

Dołączył: 17.10.2012 o 17:56


Witam.
Po 2 latach gry na privach, gdzie poznawałem świat WoW'a, postanowiłem razem z kumplami, dalej go poznawać ale w pełnej okazałości, przechodząc na globca. Grałem wieloma klasami lecz najbardziej do gustu mi przypadł Łotr. Oczywiście nie jestem dobrym graczem, raczej takim średnim, który niby wie co jak i kiedy ale jednak mu się wydaje. Na 3.3.5 w PvE grałem w Assasination i standardowo, mutilate, deadly posion, evasion i w tak zwanym międzyczasie SnD. Teraz DP już się nie kumuluje. W PvP raczej słabo mi szło, mało grałem, na arenie nie byłem nigdy. Mam kilka pytań:

1. Jak łotr radzi sobie w PvE? Jak radzi sobie z kręceniem DPS'u? Jak wypada na tle takich klas jak Mag/Lock?
2. Jaka specjalizacja na max DPS (będę expił na dungach), a jaka najlepsza do PVP (do teamu: Rogue/Hunt/DK)?
3. Czy rogalem bardzo ciężko jest wygrać duel? Wiem że zależy to od klasy z jaką mamy duel ale czy tak trudno jest cokolwiek wygrać?
4. Co myślicie o teamie 3v3 Rogue/Hunt/DK?

PM Email
Igor
Wiadomość [#2]: 23.10.2012 o 08:29

Dołączył: 20.05.2008 o 09:43


ot, az mnie zaciekawil... :P

nie gram w obecnym contencie ale mam jakis tam kontakt wiec sprobuje odpowiedziec nieco :P

1. dobrze. jak zawsze :P
2. assa/combat do pve, sub do pvp. jak zawsze :P
3. latwo, pod warunkiem, ze sie wie jak grac. jak zawsze.
4. myslimy, ze ciezko bedzie ale nie znam sie na tyle zeby powiedziec na pewno. jak pisalem wyzej, nie gram obecnie :P

za to Ty mi powiedz co miales na mysli piszac:

"Na 3.3.5 w PvE grałem w Assasination i standardowo, mutilate, deadly posion, evasion i w tak zwanym międzyczasie SnD"

brzmi magicznie, tak bardzo, ze ciezko mi sobie wyobrazic te rotacje biggrin.gif

PM Email
Zlotobrody
Wiadomość [#3]: 24.10.2012 o 21:00

Dołączył: 17.10.2012 o 17:56


Po prostu to była moja rotacja na Assa z której udawało mi się być pierwszym na dungach po 70 lvl'u. Ale jak już wspomniałem, nie jestem mistrzem gry smiley.gif

PM Email
atylla3
Wiadomość [#4]: 24.10.2012 o 21:21

Dołączył: 30.04.2008 o 20:58


Zlotobrody napisał
Po prostu to była moja rotacja na Assa z której udawało mi się być pierwszym na dungach po 70 lvl'u. Ale jak już wspomniałem, nie jestem mistrzem gry smiley.gif


Ale chyba pomyliło ci się evasion z envenom smiley.gif dlatego trochę dziwnie wygląda ta "rotacja".

PM Email
stuntmenmike
Wiadomość [#5]: 25.10.2012 o 00:27

Dołączył: 16.07.2009 o 10:37
Lokalizacja: Posen


No i jeszcze jakie deadly poison w rotacji używałeś,tego w 'rotacji'nie masmiley.gif To jest samo przez się.

PM Email
Igor
Wiadomość [#6]: 25.10.2012 o 08:07

Dołączył: 20.05.2008 o 09:43


no wlasnie ciekawilo mnie o co chodzi z ta rotacja bo o ile mutilate moge zrozumiec, to juz brak rupture niezbyt, evasion mogles pomylic z envenom, nie wiem jak ale zakladam, ze mogles. ale co ma do rotacji DP? smiley.gif no i to SnD w tak zwanym miedzyczasie. SnD to sie w miedzyczasie odswieza finisherem samo, wiec trudno nawet o tym mowic jako o rotacji. ogolnie wychodzi, ze strasznie bladziles jesli grales tak jak piszesz smiley.gif
no ale ja jak zwykle sie czepiam biggrin.gif

PM Email
Zlotobrody
Wiadomość [#7]: 25.10.2012 o 12:58

Dołączył: 17.10.2012 o 17:56


Rzeczywiście, pomyliłem envenom z evasion. Generalnie wyglądało to tak: Nakładam 2x Deadly Posion i lecę. Muti (2 pkt combo) -> SnD -> Muti do 4 combo -> envenom (SnD rzeczywiście się odświeżało) -> Rupture (lub bleed od kogoś na mój cel) -> Bodajże Killing Spree (dmg wiekszy 5% na minutę) -> Znów Mutilate itd
Przepraszam, nie myślałem że tak bardzo was zaciekawi ta część wiadomości smiley.gif
I teraz pytanie. Czy ta rotacja bardzo się zmieniła?

PM Email
Alzat
Wiadomość [#8]: 25.10.2012 o 14:11

Dołączył: 09.02.2010 o 01:53
Lokalizacja: Kielce/Piła


na tyle bardzo ze mozliwosc korzystania z mutilate a wiec skilla drzewka assasination wyklucza mozliwosc koszenia z killing spree bo to jest skill z drzewka combat ;) moze miales na mysli vendete jesli chodzi o czasowy boost do dps

sama rotacja sie nie zmienila

muti jako combo point generator
s&d zaraz na starcie walki
rupture
envenom jako finisher i odwiezenie s&d

nowoscia w MoP jest skill Dispatch, ktory aktywuje sie podczas proca do 35 % hp bossa, a ponizej 35% hp celu calkowicie zastepuje w rotacji mutilate

[Edycja Alzat - 25.10.2012 o 14:16]



Alzatka - Retribution Paladin - Burning Legion EU
Sithalzat - Assassination Rogue - Burning Legion EU

Arena -Albionu
PM Email
Zlotobrody
Wiadomość [#9]: 25.10.2012 o 17:48

Dołączył: 17.10.2012 o 17:56


Chodziło o skill Hunger for Blood.
Dziękuję za wszystkie informacje.

PM Email
Shao
Wiadomość [#10]: 06.11.2012 o 16:37

Dołączył: 02.01.2009 o 13:40


Lol co wy tu piszecie, rogal w MoP to porażka w PvP i w PvE i jest w tej chwili najmniej i najgorzej grywalną klasą w grze, po ukazaniu się MoP , rogal dostał minimum 300 % nerfa.

Wystarczy wejść na http://eu.battle.net/wow/en/forum/874795/ i trochę poczytać

statystyki grywalności aren:

http://www.crossladder.com/arena/stats/

na koniec napiszę że jeżeli ktoś chce zacząć grę na globie i myśli że coś wie o rogalu bo grał na privach to się myli, i całkowicie odradzam grę rogalem w tym sezonie, bo sam poziom trudności tą klasą w stosunku do Cata wzrósł o 400 %

[Edycja Shao - 06.11.2012 o 16:38]

[Edycja Shao - 06.11.2012 o 16:43]

PM Email
jaskierka
Wiadomość [#11]: 07.11.2012 o 08:25

Dołączył: 01.01.2011 o 18:59
Lokalizacja: Warszawa


Gram rogalem w MOP i nie zauważyłam nerfa, o którym piszesz biggrin.gif Jesteś pewien, że masz dobre źródła informacji? biggrin.gif

PM Email
Arato
Wiadomość [#12]: 08.11.2012 o 11:00

Dołączył: 31.12.2009 o 18:37


W pvp jest dosyć słaby, a w pve nie ma słabych klas.

PM Email
Shao
Wiadomość [#13]: 08.11.2012 o 16:40

Dołączył: 02.01.2009 o 13:40


jaskierka napisał
Gram rogalem w MOP i nie zauważyłam nerfa, o którym piszesz biggrin.gif Jesteś pewien, że masz dobre źródła informacji? biggrin.gif


Tak? Ciekawe ,a ile masz rata w 3s ?

Arato napisał
W pvp jest dosyć słaby, a w pve nie ma słabych klas.


Nie zgodzę się z tobą bo klasy hybrydowe typu druid, paladyn,monk itd. już na starcie mają przewagę nad klasami tylko do dpsu bo mogą odgrywać różne role ,a najzabawniejsze jest to że w wielu przypadkach wyciągają nawet większy dps niż te które nadają się tylko do dpsu.

PM Email
Nekkro
Wiadomość [#14]: 08.11.2012 o 16:47

Dołączył: 02.12.2008 o 07:59


Shao napisał
jaskierka napisał
Gram rogalem w MOP i nie zauważyłam nerfa, o którym piszesz biggrin.gif Jesteś pewien, że masz dobre źródła informacji? biggrin.gif


Tak? Ciekawe ,a ile masz rata w 3s ?

oho, zaczyna sie.



An Karanir Thanagor,
Mor Ok Anga'lor,
Mor Ok Gorum Pala'ahm Raval.
PM Email
Shao
Wiadomość [#15]: 08.11.2012 o 17:15

Dołączył: 02.01.2009 o 13:40


Nekkro napisał
Shao napisał
jaskierka napisał
Gram rogalem w MOP i nie zauważyłam nerfa, o którym piszesz biggrin.gif Jesteś pewien, że masz dobre źródła informacji? biggrin.gif


Tak? Ciekawe ,a ile masz rata w 3s ?

oho, zaczyna sie.


Pytam tylko o doświadczenie, jaskierka twierdzi że nie ma nerfa, niech rozwinie swoją wypowiedź. Wszystkie CD rogala zostały zwiększony o 300 % przeżywalność jest naprawdę słaba a dmg i burst ze względu na wysokie cd też jest cienki w porównaniu do Cata,
To chyba na Buff raczej nie wygląda?

Chyba że wy piszecie tutaj o pirackich serwerach, w takim razie trzeba zamknąć to forum bo jest nie legalne.

biggrin.gif

PM Email
Zlotobrody
Wiadomość [#16]: 08.11.2012 o 18:23

Dołączył: 17.10.2012 o 17:56


Mam nadzieję że to tylko chwilowy spadek efektywności Rogala. Jak to wyglądało na patchu 4.3? Był balans czy Łotr też wtedy "ssał"? A może wcale nie jest słaby, może problem tkwi w niewłaściwej taktyce?

PM Email
Shao
Wiadomość [#17]: 08.11.2012 o 19:51

Dołączył: 02.01.2009 o 13:40


Zlotobrody napisał
Mam nadzieję że to tylko chwilowy spadek efektywności Rogala. Jak to wyglądało na patchu 4.3? Był balans czy Łotr też wtedy "ssał"? A może wcale nie jest słaby, może problem tkwi w niewłaściwej taktyce?


w 4.3 był OverPowered

Jeżeli interesują cie areny, to w tej chwili jedyna widzialna klasa w 2v2 z którą można "coś" wbić to hunter który jest OP.
W 3s wygląda to podobnie najlepiej znane mi setupy to : rogue/warr/hunter na 3 dpsy lub rogue/hunter/hunter , z healerem rogue/shaman/hunter też jest widzialny. Jeżeli chodzi rBG to jest troche lepiej ,ale tu dużo zależy o grupy w jakiej gramy. Jeżeli interesuje cię gra typu PvE - robienie daily questow to jest - OK (jak każda inna klasa), Pve raidowanie też w sumie źle nie wygląda choć w porównaniu z innymi klasami hybrydowymi to rogal jest w tyle - w Cata przynajmniej kręcił zawsze DPS nr 1 ale to może ze względu na Legendary i role jaką rogal odgrywał w fabule Cata.

PM Email
jaskierka
Wiadomość [#18]: 11.11.2012 o 10:20

Dołączył: 01.01.2011 o 18:59
Lokalizacja: Warszawa


Shao napisał
Lol co wy tu piszecie, rogal w MoP to porażka w PvP i w PvE i jest w tej chwili najmniej i najgorzej grywalną klasą w grze, po ukazaniu się MoP , rogal dostał minimum 300 % nerfa.

Wystarczy wejść na http://eu.battle.net/wow/en/forum/874795/ i trochę poczytać

statystyki grywalności aren:

http://www.crossladder.com/arena/stats/

na koniec napiszę że jeżeli ktoś chce zacząć grę na globie i myśli że coś wie o rogalu bo grał na privach to się myli, i całkowicie odradzam grę rogalem w tym sezonie, bo sam poziom trudności tą klasą w stosunku do Cata wzrósł o 400 %

[Edycja Shao - 06.11.2012 o 16:38]

[Edycja Shao - 06.11.2012 o 16:43]

Shao napisałeś, że rogal dostał przynajmniej 300% nerfa, że jest najgorzej grywalna klasą w pvp i pve, a poziom trudności gry postacią wrósł o przynajmniej 400% to są rzeczy które moim zdaniem się nie wydarzyły biggrin.gif, a jeżeli tak to poproszę o jakieś konkretne przykłady, a nie tylko puste rzucanie procentami!

[Edycja jaskierka - 11.11.2012 o 10:21]

PM Email
Shao
Wiadomość [#19]: 11.11.2012 o 12:59

Dołączył: 02.01.2009 o 13:40


jaskierka napisał
Shao napisał
Lol co wy tu piszecie, rogal w MoP to porażka w PvP i w PvE i jest w tej chwili najmniej i najgorzej grywalną klasą w grze, po ukazaniu się MoP , rogal dostał minimum 300 % nerfa.

Wystarczy wejść na http://eu.battle.net/wow/en/forum/874795/ i trochę poczytać

statystyki grywalności aren:

http://www.crossladder.com/arena/stats/

na koniec napiszę że jeżeli ktoś chce zacząć grę na globie i myśli że coś wie o rogalu bo grał na privach to się myli, i całkowicie odradzam grę rogalem w tym sezonie, bo sam poziom trudności tą klasą w stosunku do Cata wzrósł o 400 %

[Edycja Shao - 06.11.2012 o 16:38]

[Edycja Shao - 06.11.2012 o 16:43]

Shao napisałeś, że rogal dostał przynajmniej 300% nerfa, że jest najgorzej grywalna klasą w pvp i pve, a poziom trudności gry postacią wrósł o przynajmniej 400% to są rzeczy które moim zdaniem się nie wydarzyły biggrin.gif, a jeżeli tak to poproszę o jakieś konkretne przykłady, a nie tylko puste rzucanie procentami!

[Edycja jaskierka - 11.11.2012 o 10:21]




Chcesz konkrety ? Ok i tak btw nie wypowiadaj się więcej na temat klasy o której nie masz zielonego pojęcia ,

A oto lista nerfów :

Abilities...

Kick
Old - 10sec cooldown. A quick kick that interrupts spellcasting and prevents any spell in that school from being cast for 5 sec.
New - 15sec cooldown. A quick kick that interrupts spellcasting and prevents any spell in that school from being cast for 5 sec.

Honour Among Thieves
Old - When anyone in your group critically hits with a damage or healing spell or ability, you have a X% chance to gain a combo point on your current target. This effect cannot occur more than once every second.
New - When any player in your party or raid critically hits with a spell or ability, you gain a combo point on your current target. This effect cannot occur more than once every 2 seconds, and can only occur while you are in combat.

Feint
Old - Performs a feint, causing no damage but lowering your threat by a X amount, making the enemy less likely to attack you. {In additon, reduces the damage you take from area of effect attacks by 50%.}
New - Perfoems an evasive maeunver, reducing damage taken from area-of-effect attacks by 50% for 7sec.

Shadowstep
Old - Causes you to step through the shadows and appear behind an enemy target. Your next Ambush or Garrote delivered within 10 sec will deal 30% additional damage, and your movement speed is increased by 70% for 3 sec.
New - Step through the shadows and appear behind a target. Movement speed is increased by 70% for 2 sec afterwards.

Crippling Poison
Old - Each strike has a 50% chance of poisoning the enemy, slowing their movement speed by 70% for 12 sec.
New - Coats your weapons with a Non-Lethal Poison that lasts for 1hour. Each strike has a 50% chance of poisoning the enemy, slowing their movement speed by 50% for 12sec. Shiv Effect: Reduces the target's movement speed by 70% for 12 sec.

Cheat Death
Old - You have a 100% chance to completely avoid any damaging attack that would otherwise kill you and reduce all damage taken by up to 90% for 3 sec (modified by resilience). This effect cannot occur more than once per minute.
New - An attack that would otherwise be fatal will instead reduce you no lower than 10% of your maximum health, and damage taken will be reduced by 80% for 3 sec. This effect cannot occur more than once per 90 seconds.

Shiv
Old - Strikes an enemy's pressure point with your offhand weapon, guaranteeing poison application from that weapon and dispelling an Enrage effect on the target. Slower weapons require more Energy. Neither Shiv nor the poison it applies can be a critical strike. Awards 1 combo point.
New - Strikes an enemy's pressure point with your off-hand weapon, dealing 25% weapon damage, dispelling an Enrage effect from the target, and applying a concentrated form of your active Non-Lethal poison.
See individual Non-Lethal poison tooltips for details regarding the concentrated effects of each. This ability now has a 10sec cooldown.

Cold Blood
Old - When activated, generates 25 Energy and increases the critical strike chance of your next non-periodic offensive ability by 100%.
New - No longer available

Evasion
Old - Increases the rogue's dodge chance by 50% and reduces the chance ranged attacks hit the rogue by 25%. Lasts 15 sec.
New - Increases your dodge chance by 50% for 15 sec.
Parry (Passive)
Old - 5% parry with 0 rating
New - 3% parry with 0 rating

Quickening/Fleet Footed
Old - Quickening - All healing effects on you are increased by 20% and your momement speed is increased by 15%. This does not stack with most other movement speed increasing effects.
New - Fleet Footed - Your movement speed is increased by 15%. This does not stack with most other movement speed increasing effects.

Master Poisoner
Old - Increases the spell damage taken by any target you have poisoned by 8%, causes your Envenom ability to no longer consume Deadly Poison, and reduces the duration of Poison effects applied to you by 50%.
New - Increases the spell damage taken by any target you have poisonned by 5%.

Deadly Throw / Throw
Rogues no longer have access to Deadly Throw unless talented. Also, the Throw ability does considerably less damage than before. I was getting 4-7k hits with throw at 85 before 5.0 and was getting 200-400 hits after 5.0 patch.

Preperation
Rogues are now forced to chose either Preperation OR shadowstep, instead of having access to both.

Leeching Poison / Paralytic Poison
Rogues cannot use either of these, because we need Crippling Poison, which is essential for pvp.

Additional Nerfs...
Precision (Talent)
Talent is no longer available. Previously added up to 6% hit for both melee and poisons.
Improved Sinister Strike (Talent)
Talent no longer available. Previously added up to 30% damage increase to Sinister Strike, and reduced it's energy cost by 6.
Aggression (Talent)
Talent no longer available. Previously added up to 20% damage increase to Sinister Strike, Backstab and Eviscerate.
Weapon Expertise (Talent)
Talent no longer available. Previously increased expertise by up to 10.
Surprise Attacks (Talent)
Talent no longer available. Your finishing moves can no longer be dodged or parried and the damage dealt by your Sinister Strike, Backstab, Shiv, Hemorrhage and Gouge abilities is increased by 10%.
Glyph Nerfs...
Glyph of Mutilate
Old - used to reduce Mutilate energy cost by 5.
New - No longer available
Glyph of Backstab
Old - used to grant 5 energy when backstab crits.
New - No longer available
Glyph of Rupture
Old - used to increase Rupture duration by 4sec.
New - No longer available
Glyph of Slice n Dice
Old - used to uncrease SnD duration by 3 sec.
New - No longer available
Glyph of Feint
Old - Reduces the energy cost of Feint by 20.
New - Increases the duration of Feint by 2 sec.
Glyph of Blade Flurry
Old - Reduces the penalty to energy regeneration while Blade Flurry is active by 50%.
New - Your attacks have a 30% higher chance of applying Non-Lethal poisons while Blade Flurry is active.
Glyph of Tricks of the Trade
Old - Tricks of the trade no longer costs energy, but the damage benefit is reduced by 5%.
New - Your Tricks of the Trade ability no longer costs Energy, but also no longer increases the damage dealt by the target.

Deleted:

Ghostly Strike - A strike that deals 125% weapon damage and increases your chance to dodge by 15% for 7 sec. Awards 1 combo point. - No longer available.

Setup - Gives you a 33/66/100% chance to add a combo point to your target after dodging their attack or fully resisting one of their spells. This cannot happen more than once per second. -No longer available.

Heightened Senses : Increases your Stealth detection and reduces the chance you are hit by spells and ranged attacks by 2/4%.
-No longer available.

Dirty Deeds : Reduces the Energy Cost of your Cheap Shot and Garrote abilities by 10/20. Additionally, your special abilities cause 10/20% more damage against targets below 35% health. - No longer available.

Deadliness : Increases your Attack Power by 2/4/6/8/10%. - No longer available.

Enveloping Shadows : Reduces the damage taken by area of effect attacks by 10/20/30%. - No longer available.



i najważniejsze których najbardziej brakuje:

Ambush :
Old : Improved Ambush
Rank Crit chance increase
1 25%
2 50%
New : No longer available

Backstab :
Old : Puncturing Wounds : Increases the critical strike chance of your Backstab ability by 10/20/30% and the critical strike chance of your Mutilate ability by 5/10/15%.

New : No longer available

Waylay: Your Ambush critical hits have a 50/100% chance to reduce the target's melee and ranged attack speed by 20%, movement speed by 70% for 8 sec. - No longer available







Przeczytaj uważnie , i nie wprowadzaj więcej ludzi w błąd pisząc że nic nie zostało znerfione ok ?
Pozdro

[Edycja Shao - 11.11.2012 o 13:00]

[Edycja Shao - 11.11.2012 o 14:00]

PM Email
jaskierka
Wiadomość [#20]: 11.11.2012 o 13:09

Dołączył: 01.01.2011 o 18:59
Lokalizacja: Warszawa


hmmm.. po pierwsze nie napisałam, że nic nie zostało znerfione, napisałam, że nie zauważyłam nerfa o którym mówisz czyli tego o 300% .
po drugie w dalszym ciągu nie wiem skąd Ci się wzięły te procenty.
a po trzecie to jest lista zmian w klasie a nie lista nerfów!
Wszystkie klasy zaliczyły zmiany w związku z Mists, wiąże się to choćby z nowym systemem talentów. Nie oznacza, że gra się nimi o 400% trudniej. Rogalem się również nie gra o 400% trudniej!
Nie napisałeś np. o bardzo dobrze pomyślanym dispatch!

ps. no i trudno mówić o nefie w stosunku do Cata jeżeli chodzi o Leeching Poison / Paralytic Poison bo oba te poisony instnieją dopiero od Mists.

[Edycja jaskierka - 11.11.2012 o 13:28]

PM Email
REKLAMA
Strona 1 z 2.
Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 |   >   >>     Ostatnia
Idź do strony :

Temat został zamknięty.

Skocz do :