Dziś jest: Niedziela, 9 sierpnia 2020, godzina 09:47
zaloguj się :

Odpowiedź

Temat: Rogal duzo pytan

Spirit
Wiadomość [#1]: 22.11.2009 o 13:02

Konto skasowane

Hej
zaczynam dopiero grę w wowa i zastanawiam się nad gra rogalem. W teamie który tworzymy ze znajomymi będą : warlock , mage , priest, i worrior. Wydaje mie sie rogal ładnie by się tam wpasował co sadzicie ??
Ogólnie zamierzam grac tylko pve i wiem juz ze to tego i expienia najlepsze są swordy tylko jakie ?? i do tego jaki build i inne rzeczy . Jestem całkiem początkujący wiec nie wiem praktycznie nic wiec nie piszcie proszę zbyt skomplikowanie.
Jeszcze którą rasa w hordzie będzie najlepsza ??

Dreathan
Wiadomość [#2]: 22.11.2009 o 13:28

Konto skasowane

Jezeli PvE to troll. Ze wzgledu na raciala ( tego co powoduje ze bije x% szybciej)
A co do levelowania ze swordami. To ogolna zasada jest taka ze do prawej reki dajesz sworda co ma wiekszy maksymalny dmg, a do lewej reki dajesz stosunkowo szybkiego sworda. Wszystko przy zalozeniu ze biedziesz levelowac przy uzyciu talentow combat. Ale ja juz daaawno nie gralem, i nigdy nie gralem rogalem na powaznie ;)

maestrino
Wiadomość [#3]: 22.11.2009 o 13:54

Konto skasowane

OMG żadne swordy. Jak levelujesz w combat to wsadzasz w łapki to co Ci w ręce wpadnie oprócz daggerów, byleby MH wolny, OH szybki.
Edit: Swordy bądź Axe'y sobie zostaw na endgame, wtedy dopiero wybierasz sobie bronie i wsadzasz talenty w daną specjalizację broni.

[Edycja maestrino - 22.11.2009 o 13:56]

LoL referral link
Spirit
Wiadomość [#4]: 22.11.2009 o 14:01

Konto skasowane

Maestro nie za bardzo zrozumialem co masz na mysli xD mozesz jasniej
Moglby ktos jakis sensowny build podac

maestrino
Wiadomość [#5]: 22.11.2009 o 14:17

Konto skasowane

Jeszcze prościej? Ok.
Jak z questów lub z mobów zdobędziesz jakąś lepszą broń od noszonej dotychczas to nie patrzysz czy to sword czy mace tylko wkładasz ją w slot do broni, do Main hand jeżeli jest wolna, do Offhand jeżeli jest szybka.