Dziś jest: Poniedziałek, 16 lipca 2018, godzina 10:29
zaloguj się :

Odpowiedź

Temat: Retri Pal pomocy !

Blue_Eye87
Wiadomość [#1]: 06.09.2012 o 07:10

Konto skasowane

Witam

Mam pytanie odnośnie pala retribution a mianowicie jak raidować i pomagać na instancjach żeby nie utrudniać innym graczom grania tzn. jakich mam używać blessingów, seal-ów albo albo czarów ofensywnych? Ogólnie rzecz biorąc jak ustawiać się na grę.

Używałem dotychczas czarów Blessing of King a jeśli atakowaliśmy więcej niż jednego przeciwnik to seal of righteousness a jak pojedynczego to seal of truth. Jeśli chodzi o czary ofensywne to templar's verdict, crusader strike oraz excorcism.

Gram dopiero od dwóch miesięcy więc proszę o wyrozumiałość smiley.gif

BlekDef
Wiadomość [#2]: 06.09.2012 o 10:40

Konto skasowane

Używaj zawsze Blessing of Might, chyba że powiedzą inaczej. Seale dobrze. Teraz, gdy jest kilku przeciwników (tak 4-5 i więcej) to używaj Hammer of the Righteous zamiast Crusader's Strike i Divine Storm zamiast Templars Verdict. Ogólnie polecam ściągnąć
http://www.curse.com/addons/wow/clcret
Jak zainstalujesz to zaloguj się, wejdź do gry, następnie w menu => interface => zakładka AddOns => zaznacz CLCRet => kliknij load options => zakładka rotation
Będzie tam taki pasek, w którym można coś wpisać. Jeśli coś w nim jest, to ok. Jeśli jest pusty to wklej tam:
inqdp inq tvdp tv3 cs how exo j
I wciśnij okay. Wersja na 85 poziom. Później będzie wymagać modyfikacji.

Przydatny addon do uczenia się "rotacji" potluczony.gif dla paladyna. Po kilku raidach sam już będziesz wiedzieć, co i kiedy wciskać.

[Edycja BlekDef - 06.09.2012 o 10:40]

Każden, kto mowę swą ojczystą kala i jej ortografię umyślnie plugawi, bądź nauczyć się jej nie chce,
ten jest jak dziwka pospolita, co dupy głupocie daje w zamian dysmózgię otrzymując.

Last
To nie treść gier wywołuje przemoc tylko lagi, bugi, nieprzemyślane rozwiązania, kiepski support i inni gracze.
Alzat
Wiadomość [#3]: 07.09.2012 o 08:31